IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Догматот за Богородица
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Догматот за Богородица

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
Автор
Порака Обратен редослед
Чорбаџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1065
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Чорбаџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Април.2007 во 01:37

Originally posted by аџија аџија напиша:

Илузија на неупатените... Па ние имаме денес научни методи, преку кои ТОЧНО се утврдува од која година потекнува еден ракопис и еден запис, и воопшто не си запознаен изгледа...

Научните методи приближно го ставаат (редоследно) Павловото послание до Солуњаните околу 50 година НЕ (20 години ПО смртта на Исус),  од Евангелијата пак најстаро е она на Марко 70-75 годин НЕ,  на Матеј помеѓу 85-110 година НЕ, на Лука околу 90-95 година, и на Јован 90-100 година. Се до половината на вториот век биле именувани како “книги“ во 150 година НЕ, свети Јустин ги нарече евангелија, а имињата на “авторите“ ги добиваат во 4ти век. Е сега ако би не благудостоил сос твоите научни методи и ни кажеш кога настанале евангелијата....  спрема науката...

Originally posted by аџија аџија напиша:

Не видов доказ кој би ми го растурил сомнежот. Контрадикторност, чисто за просветлување, е кога два факти меѓусебно се негираат. Не видов такво нешто во твојот пост...

Значи Исус е роден во 5ти век ПНЕ или во 6сти век НЕ, и се наоѓал како новороден во Египет избеган заради колежот на првородените а у ствари не е во Египет него во Витлеем заради Римскиот попис а се враќа од Египет во Назарет поради смртта на Херод у ствари не туку заради посветувањето на Исуса во Ерусалемскиот храм!

 

Originally posted by аџија аџија напиша:

Тоа пак, ТИ ВЕЛИШ... Јасно е дека нема потреба Евангелистот да „измислува“ девствено раѓање, ако такво нешто нема во пророштвото. Испаѓа дека евреите кои ги пишувале Евангелијата не разбирале Еврејски толку добро колку Чорбаџија... LOLLOLLOLLOLLOL

Тоа е затоа што евангелистите го знаеле Стариот завет по преводот на грчки каде еврејскиот збор МЛАДА ПЕНА или МОМА е преведно со грчки ДЕВИЦА. И ден денес во еврејскиот Стар завет на тоа исто место стои МОМА а не ДЕВИЦА... за ДЕВИЦА си постои друг еврејски збор. Евангелистите не го знаеле тоа туку се раководелле по погрешниот превод.

Originally posted by аџија аџија напиша:

Ако Вулгата ја земаш за најточен запис на С. Завет, се ми е јасно... Wink

“ו  וַיֹּאמֶר, נָקֵל מִהְיוֹתְךָ לִי עֶבֶד, לְהָקִים אֶת-שִׁבְטֵי יַעֲקֹב, ונצירי (וּנְצוּרֵי) יִשְׂרָאֵל לְהָשִׁיב; וּנְתַתִּיךָ לְאוֹר גּוֹיִם, לִהְיוֹת יְשׁוּעָתִי עַד-קְצֵה הָאָרֶץ.  {ס}

Истото е и на хебрејски иако помислив дека поразбирливо ќе биде на латински


Originally posted by аџија аџија напиша:

И оваа теза горе повторно не ти држи. За разлика од другите древни Блискоисточни религии кои имале свои богови дел од креацијата, задолжени за одредена функција или народ, Јудаистичкиот Бог настапува драматично различно: Бог ги создаде Небото и Земјата. Уште во таа реченица се издава Неговата Сувереност над СИТЕ народи и нации. Уште Авраамовиот Благослов и Завет со Господа јасно укажува дека преку избирањето на Израел не е Израел да биде супер богат и славен, туку да се „благословат СИТЕ НАРОДИ“ (Битие 12:3) Ова е основата на Јудаизмот, за каква ти тогаш етнорелигија зборуваш?
Или погледни како Господ преку перото на Пророкот Исаија милно зборува за (пази!) „МОЈОТ народ Египет“ и „МОЈАТА РАКОТВОРБА Асирија“ (19:25)?

Да не поплавувам сега со слични цитати, поентата е јасна...

Сета акција Старозаветна е спасот на народот Израилев, неговото носење во ветената земја и градењето на храмот божји. Бог не ги зел Египјаните ни Асирците ни Каанците....... не ги спасувал нив, не им дал нив заповеди не им дал нив ветувања и не склопил со нив договор. Тие се на страна од играта, од второ значение , баш по тој цитат кој по Вулгата оди вака: 

 cui benedíxit Dóminus exercítuum, dicens :

 Benedíctus pópulus meus Ægýpti,

 et opus mánuum meárum Assýrio ;

 hæréditas autem mea Ísraël.

Ја кје ти го преведам, пошто мислев дека ти оди латинскиот...

Каде Бог ги благослови, велејќи, Благословен е народот Египетски, и благослов на Асирците, делото на моите раце, НО ИЗРАЕЛ Е МОЈОТ ИЗБОР

 

или ако сакаш во оригинал:

כה  אֲשֶׁר בֵּרְכוֹ יְהוָה צְבָאוֹת, לֵאמֹר:  בָּרוּךְ עַמִּי מִצְרַיִם, וּמַעֲשֵׂה יָדַי אַשּׁוּר, וְנַחֲלָתִי, יִשְׂרָאֵל.  {ס}

 

Originally posted by аџија аџија напиша:

Ова тука што си го напишал, нема никаква, повторувам, НИТУ ЕДНА ЕДИНСТВЕНА поткрепа во историските записи што се познати за Апостолските дела и живот, како во така и вон Новиот завет. Каква казна, какво плаќање, каков обред, какво погазување на ветеното??? Ова навистина нема благе везе со реалноста, сега испаѓа дека сите треба да си правиме некој филм или своја верзија на историјата...

Би било полесно и за двајцата кога би го прочитал барем Новиот завет оти вака сега треба полека ... од почеток...

до Галтјаните 2-11 до 2-14

Делата Апостолски 21-22 до 21-26

Првото до Коринтјаните 8-4 и 10-27 до 10-29

па да дискутираме

 



Изменето од Чорбаџија - 22.Април.2007 во 01:51
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Април.2007 во 00:22
Originally posted by Чорбаџија Чорбаџија напиша:

Евангелијата настанеле многу по смртта на Исуса, и не се пишани од очевидци на настаните, така да не можиме да зборуваме за сведоштва туку за накнадно напишани раскази. Та дури и авторите се непознати (на евангелијата) и не биле ни викани онакак како што ги знаеме ние денес (по Лука Марко Матеј и Јован) во првите векови на Хрсистијанството. Како, кога и по кој го добиле името... не знаеме.... толку за сведоците

Илузија на неупатените... Па ние имаме денес научни методи, преку кои ТОЧНО се утврдува од која година потекнува еден ракопис и еден запис, и воопшто не си запознаен изгледа...


Цитирај
Originally posted by аџија аџија напиша:


Пишува за „контрадикторности“, а ми се чи ни не ни знаеш што зборот значи.

 

Да,ти се чини...

 

Не видов доказ кој би ми го растурил сомнежот. Контрадикторност, чисто за просветлување, е кога два факти меѓусебно се негираат. Не видов такво нешто во твојот пост...Wink

Цитирај
Кога сме кај контрадикторности...  За Исусовото раѓање пишуваат од Еевангелистите само Матеј и Лука. Спрема Матеј, семејството на Исус и Исус се во Египет, избегани заради колежот на првородените и оттаму се враќаат по веста за смртта на Херод, кај Лука пак нема ни збор за колежот туку семејството го сели во Витлеем заради пописот на Римјаните а во Назарет одат од Ерусалем по обрежувањето на Исус во храмот.. значи во исто време се наоѓале во две држави стотици километри одалечини и од различни причини. (Та дури и историски настаните се оддалечен од смртта на Херод со Римскиот поис во јудеја имало 12 години!?

Тоа ти велиш... Big%20smile

Цитирај

Тука сме изгубени во преводот. Исајија најавува дека АЛМАХ (млада девојка) ќе роди син.... не девица, АЛМАХ е млада девојка


Тоа пак, ТИ ВЕЛИШ... Јасно е дека нема потреба Евангелистот да „измислува“ девствено раѓање, ако такво нешто нема во пророштвото. Испаѓа дека евреите кои ги пишувале Евангелијата не разбирале Еврејски толку добро колку Чорбаџија... LOLLOLLOLLOLLOL


Цитирај Вулгата, значи за племето на Јаков и народот Израилов. Старозаветниот бог е бохг на избраниот Израилов народ. Тој не се плетка многу со други нации. Тоа станува во Новиот завет, со настанување на Христијанството.


Ако Вулгата ја земаш за најточен запис на С. Завет, се ми е јасно... Wink


И оваа теза горе повторно не ти држи. За разлика од другите древни Блискоисточни религии кои имале свои богови дел од креацијата, задолжени за одредена функција или народ, Јудаистичкиот Бог настапува драматично различно: Бог ги создаде Небото и Земјата. Уште во таа реченица се издава Неговата Сувереност над СИТЕ народи и нации. Уште Авраамовиот Благослов и Завет со Господа јасно укажува дека преку избирањето на Израел не е Израел да биде супер богат и славен, туку да се „благословат СИТЕ НАРОДИ“ (Битие 12:3) Ова е основата на Јудаизмот, за каква ти тогаш етнорелигија зборуваш?

Или погледни како Господ преку перото на Пророкот Исаија милно зборува за (пази!) „МОЈОТ народ Египет“ и „МОЈАТА РАКОТВОРБА Асирија“ (19:25)?

Да не поплавувам сега со слични цитати, поентата е јасна...


 

Цитирај

Релацијата Павле - Јаков - Петар е опширна тема и е офф топик овде (можда нова тема) али само на кратко, Павле проповедаше либерален Јудаизам (Христиијанство) значи непотреба од обрежување, непотреба од светкување на Сабота непотреба од придржување на строгите Еврејски закони околу јадењето, пиењето па и седење на иста маса со неверници.

Дотука е јасно!

Цитирај

При своето доаѓање во Ерусалем тој се сретнал со Јакова и Петра кои биле водачи на Јудејската заедница и МОРАЛ да помине обред на очистување од грвови и да плати како казна и за другите евреи таков обред и да вети дека нема да ги менува правилата и законите на Јудеизмот при своите проповеди.. но што направил тој.. го погази ветеното и продолжи по својот пат на проповеди игнорирајќи ги директивите на Петар и Јаков... тоа е за тебе разбирање...??



Ова тука што си го напишал, нема никаква, повторувам, НИТУ ЕДНА ЕДИНСТВЕНА поткрепа во историските записи што се познати за Апостолските дела и живот, како во така и вон Новиот завет. Каква казна, какво плаќање, каков обред, какво погазување на ветеното??? Ова навистина нема благе везе со реалноста, сега испаѓа дека сите треба да си правиме некој филм или своја верзија на историјата...


Изменето од аџија - 22.Април.2007 во 00:23
Кон врв
Чорбаџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1065
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Чорбаџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Април.2007 во 00:04

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Па оттаму не може да очекуваш Матеј, МАрко, Лука и Јован да пишале се што знаеле, бидејќи дури и ти кога пишуваш некое писмо или кога  раскуваш некоја случка, верувам не запишуваш апсолутно се што знаеш, особено ако таа случка траела околу 3.5 години, просто невозможно е да најдеш толку хартија во тоа време за да напишеш се што знаеш, но ќе напишеш тоа што ти мислиш дека е важно за оној за кого раскажуваш.

Евангелијата настанеле многу по смртта на Исуса, и не се пишани од очевидци на настаните, така да не можиме да зборуваме за сведоштва туку за накнадно напишани раскази. Та дури и авторите се непознати (на евангелијата) и не биле ни викани онакак како што ги знаеме ние денес (по Лука Марко Матеј и Јован) во првите векови на Хрсистијанството. Како, кога и по кој го добиле името... не знаеме.... толку за сведоците

 

Originally posted by аџија аџија напиша:


Пишува за „контрадикторности“, а ми се чи ни не ни знаеш што зборот значи.

 

Да,ти се чини...

 

Originally posted by аџија аџија напиша:

Затоа Матеј, кој пишува обидувајќи си теолошки да докаже дека Исус е „новиот Мојсеј“, го спомнува одењето во Египет, враќањето од таму.........


Кога сме кај контрадикторности...  За Исусовото раѓање пишуваат од Еевангелистите само Матеј и Лука. Спрема Матеј, семејството на Исус и Исус се во Египет, избегани заради колежот на првородените и оттаму се враќаат по веста за смртта на Херод, кај Лука пак нема ни збор за колежот туку семејството го сели во Витлеем заради пописот на Римјаните а во Назарет одат од Ерусалем по обрежувањето на Исус во храмот.. значи во исто време се наоѓале во две држави стотици километри одалечини и од различни причини. (Та дури и историски настаните се оддалечен од смртта на Херод со Римскиот поис во јудеја имало 12 години!?

 

Originally posted by аџија аџија напиша:

Прво, Девственото раѓање е пророкувано во С. Завет, ама тоа веќе го знаеш, да не го повторувам.


Тука сме изгубени во преводот. Исајија најавува дека АЛМАХ (млада девојка) ќе роди син.... не девица, АЛМАХ е млада девојка, таа може и да роди АЛМАХ може и да има дете но спрема Еврејските закони тоа би било нелегитимно, а БЕТХУЛАХ е стриктниот Еврејски збор за ДЕВСТВЕНА, жена од било која возраст која нема спознаено маж. Е сега кога ја преведувале Еврејската света книга (Стариот завет), зборот МЛАДА ДЕВОЈКА (АЛМАХ) го превеле со грчкото ПАРТЕНОС што буквално значи ДЕВИЦА и така со верижна реакција Марија морала не да биди млада девојка туку девица, што и доведе (заради исполнување на погрешен превод) до прикаската за безгрежното зачнување и нејзината барем привремена девственост (иако по тоа таа роди со Јосифа уште неколку деца, браќа и сестри на Исуса)


Originally posted by аџија аџија напиша:

Второ, пророкувано е дека Месијата ќе ги опфати не само Евреите туку и Неевреите. На пример, Исаија (старозаветниот пророк) за Месијата вели: Ќе го направам Светло за Незнабожците/Неевреите и ќе го однесеш моето Спасение до краиштата на земјата. (49:6)

 

Не знам со кој превод се служиш но најблиску до оригиналот би било:

Et dixit : Parum est ut sis mihi servus

 ad suscitándas tribus Jacob,

 et fæces Ísraël converténdas :

 ecce dedi te in lucem géntium,

 ut sis salus mea

 usque ad extrémum terræ.

Вулгата, значи за племето на Јаков и народот Израилов. Старозаветниот бог е бохг на избраниот Израилов народ. Тој не се плетка многу со други нации. Тоа станува во Новиот завет, со настанување на Христијанството.

Originally posted by аџија аџија напиша:

Трето, „конфликтот“ меѓу Павле и Јаков, ти е предраматизиран. Ниеден Новозаветн запис, не дава за право таков заклучок, напротив, тие дошле до меѓусебно разбирање. А инаку, точно е дека ниту Јаков, ниту Павле, ниту било кој друг „христијанин“ во тоа време, не мислел дека основа НОВА религија, туку само го следи доследно учењето на Јудаизмот и неговиот последен пророк Отелотворениот Господ Исус Христос.

 

Релацијата Павле - Јаков - Петар е опширна тема и е офф топик овде (можда нова тема) али само на кратко, Павле проповедаше либерален Јудаизам (Христиијанство) значи непотреба од обрежување, непотреба од светкување на Сабота непотреба од придржување на строгите Еврејски закони околу јадењето, пиењето па и седење на иста маса со неверници. При своето доаѓање во Ерусалем тој се сретнал со Јакова и Петра кои биле водачи на Јудејската заедница и МОРАЛ да помине обред на очистување од грвови и да плати како казна и за другите евреи таков обред и да вети дека нема да ги менува правилата и законите на Јудеизмот при своите проповеди.. но што направил тој.. го погази ветеното и продолжи по својот пат на проповеди игнорирајќи ги директивите на Петар и Јаков... тоа е за тебе разбирање...??



Изменето од Чорбаџија - 22.Април.2007 во 00:06
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Април.2007 во 19:35
Originally posted by Чорбаџија Чорбаџија напиша:

Затоа велам дека Новиот заавет дава простор за толкувања и надополнувања на контрадикторнисте.



Пишува за „контрадикторности“, а ми се чи ни не ни знаеш што зборот значи. Тоа што Матеј пишал за објавата на ангелот на Јосиф, а Лука на Марија, апсолутно не значи дека тука има „контрадикторност“. Напротив, теолошката улога на евангелијата не ја сфаќаш, и затоа се држиш само „фактографски“. Целта на Евангелистите не била пред се „фактографска“ објава за Исус, инаку ќе напишеле 3 тома за Исус... LOLLOLLOL Нивната цел била богословска, теолошка.. Затоа Матеј, кој пишува обидувајќи си теолошки да докаже дека Исус е „новиот Мојсеј“, го спомнува одењето во Египет, враќањето од таму, како и посинувањето од страна на Јосиф (како што Ег. Фараон го посини Мојсеј), како и толку карактеристичната за Матеј реченици „како што беше пророкувано/пишано“. За да укаже на паралелата. Лука пак има цел да ги увери Незнабошците, и затоа не се фокусира воопшто на пророкуваната улога на Исус, туку на објаснување како тој има универзална Спасителна цел.

А околу тоа дека Месијата според Стариот завет требало да биде некои локално еврејско кралче и градежниче на храмот, не е баш точно.  Точно е дека Јудаистите, фарисеите и Садукеите, фанатично етнофилитистичка група, ТАКА ГО ТОЛКУВАЛЕ С. Завет, но Исус не го толкувал така...А и од некои цитати, јасно се гледа дека тие пропуштиле нешто...

Прво, Девственото раѓање е пророкувано во С. Завет, ама тоа веќе го знаеш, да не го повторувам.

Второ, пророкувано е дека Месијата ќе ги опфати не само Евреите туку и Неевреите. На пример, Исаија (старозаветниот пророк) за Месијата вели: Ќе го направам Светло за Незнабожците/Неевреите и ќе го однесеш моето Спасение до краиштата на земјата. (49:6)

Трето, „конфликтот“ меѓу Павле и Јаков, ти е предраматизиран. Ниеден Новозаветн запис, не дава за право таков заклучок, напротив, тие дошле до меѓусебно разбирање. А инаку, точно е дека ниту Јаков, ниту Павле, ниту било кој друг „христијанин“ во тоа време, не мислел дека основа НОВА религија, туку само го следи доследно учењето на Јудаизмот и неговиот последен пророк Отелотворениот Господ Исус Христос.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Април.2007 во 19:27
Originally posted by Чорбаџија Чорбаџија напиша:

Имало два настани??... И Матеј знаел за едниот а Лука за другиот??... не знаел Матеј дека и на Марија му се јавил Духот а пак Лука не знаел дека на Марија и се јавил?? а пак кај Марко и Јаков (како ни кај Павле) нема ни збор ...



Точно! Имало два настана и верувам дека и Матеј и Лука ги знаеле и едниот и другиот настан, а и не е неопходно да ги знаеле и двата настана, бидејќи за Бог доволно е едниот писател да го знаел едниот насата, а другиот писател другиот, бидејќи немој да заборавап дека ние христијаните веруваме дека Библијата има повеќе писатели, но авторот во нив е ЕДЕН - Господ Бог. Тој само ги користел евангелистите да го запише Својот Збор и при раскажувањата на животот на Исус тој не благоволил да ни го запише секој детал, секоја секунда од животот на Исус, туку само оној дел од Неговиот живот и учење кое Тој сметал дека ни е потребно за поука.
Па оттаму не може да очекуваш Матеј, МАрко, Лука и Јован да пишале се што знаеле, бидејќи дури и ти кога пишуваш некое писмо или кога  раскуваш некоја случка, верувам не запишуваш апсолутно се што знаеш, особено ако таа случка траела околу 3.5 години, просто невозможно е да најдеш толку хартија во тоа време за да напишеш се што знаеш, но ќе напишеш тоа што ти мислиш дека е важно за оној за кого раскажуваш.

На сличен начин и евангелистите, тие биле обични луѓе, кои земале перо во рака и пишувале писма (посланија) до одреден човек, до одредена груба на верници-црква, и таму го запишувале она што тие во контекстот сметале дека е важно да се знае.

Ако си бил сведок на некој настан (верижна сообраќајна незгода, некоја пресметка или било што) и ако си имал прилика да бидеш еден од очевидците, сигурно ќе се сложиш со мене дека извештаите што сите сте ги дале на полицаецот не се совпаѓаат идентично и сите вие не образложувате исти работи, туку секој го раскажува тоа што смета дека на полицаецот му е важно, што не значи дека некој од вас лаже ниту пак ја прикрива вистината.

Плус, мора да се земат и предвид начинот и стилот на тогашните раскажувачи, на пример Матеј раскажува тематски и притоа не се држи строго до хронолошкиот редослед на настаните бидејќи тоа за него не е многу важно, туку ги разледува настаните по теми, за што има многу докази во неговото евангелие.

Додека пак Лука се држи многу хронолошки, затоа и некои сметаат дека Лука бил до некаде и историчар покрај тоа што бил и лекар...
итн итн, сакав да ти кажам малку по далбоко да пристапиш кон испитувањето на овие документи, и секогаш читајќи ги да си ги поставуваш овие прашања...
КОЈ? КОМУ? КАКО? ЗОШТО? КОГА? СО КОЈА ЦЕЛ? Какви биле социјално-општествените околкности тоа време? Кој бил степенот на образованието на тамошните луѓе? Што тие верувале, што очекувале итн...
немам многу време, ќе ти пипам пак..
поздрав
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Чорбаџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1065
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Чорбаџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Април.2007 во 10:24

Имало два настани??... И Матеј знаел за едниот а Лука за другиот??... не знаел Матеј дека и на Марија му се јавил Духот а пак Лука не знаел дека на Марија и се јавил?? а пак кај Марко и Јаков (како ни кај Павле) нема ни збор ... Затоа велам дека Новиот заавет дава простор за толкувања и надополнувања на контрадикторнисте. Овие прашања не се од денес ни од вчера овие прашања биле повод на размислувања, дебати и расправи со векови некогаш се смеело некогаш и не било “здраво“ да се потегнуваат таквите прашања, различните ставови по однос на тие нејаснотии или контрадикции доведе до одвојување на голем број насоки и цркви во Христијанството. Одвојувањето на Христијанството од Јудеизмот,  и негово прераснување во самостојна религија се гледа и во тезата за безгрешно зачнување и раѓањето на Исус. За старозаветните Евреи, не постои такво нешто, во стариот завет се прорекува месијата, но тој е обичен човек, роден и зачнат на природен начин од родители со кралско потекло чија задача е да му донесе на народот Израилов слобода, кралство и да го изгради Храмот. Толку. Тој не треба да оди по вода, претвара вино од вода и станува мртви. Месијата во стариот завет е човек,крална Израел. Таа борба на старото и новото се гледа  низ Новиот завет, почитување на обредите и законите старозаветни, повикување на старозаветните пророштва, и наметнување (посебно по смртта и распнувањето на Исус) на нови закони и отфрања на старите (кај Павле). Братот на Исуса, Јаков беше и умре како ортодоксен Јудаист во Ерусалемската заедница (како и Петар) и тие беа во судир со Павле кој пропагираше поинаков Јудеизам (Христијанство) од старозаветноиот. Тука почнаа промените кои после далечните писатели на евангелието го претворија во Месија роден безгрешно кој станувал мртви и одел по вода. Таквиот месија кој добива сега универзална сеочовечна улога на спасител (контра просторно и национално ограничен Еврејски месија) станува прифатлив за оние кои не се дел од племето Израилово и прифатен како безгрешно зачнат чудотворец и спасител на луѓето.

Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 22:34
Originally posted by чаир чаир напиша:

машко незнам што е контрадикторно еднаш Ангел и се јавува на богородица да и ја објави благата вест  а после му се јавува и на Јосив за да му каже да не ја остава жената своја што е тука контрадикторно
едниот евангелист го опишува настанот кога ангел му се јавува на Јосив а другиот настанот кога ангелот и се јавува на Богородица


ClapClapClap
Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 22:33
машко незнам што е контрадикторно еднаш Ангел и се јавува на богородица да и ја објави благата вест  а после му се јавува и на Јосив за да му каже да не ја остава жената своја што е тука контрадикторно
едниот евангелист го опишува настанот кога ангел му се јавува на Јосив а другиот настанот кога ангелот и се јавува на Богородица
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
Чорбаџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1065
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Чорбаџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 20:13

Токму за тоа зборувам, кај Матеј Духот му јавува на Јосиф дека жена му , Марија ќе роди, зачната од Светиот дух, кај Лука пак духот му се јавува на Марија и и вели дека ќе роди, зачната од светиот Дух, ти ги спојуваш во едно и велиш на двајцата му се јавил иако двата извори (авангелија) тоа не го поткрепуваат. Нејаснотиите и празнините во Новиот завет даваат доста маневарски простор за такви слободни толкувања, но негде е тоа невозможно како на пример годината кога е роден Исус и неговото патешествие како дете дали бега во Египет да го избегни колежот на првородените па се враќаат по смртта на Херод или одат од Назарет во Витлеем заради Римскиот попис. Два временски и просторно раздалечени настани и места. Целта е иста Исус требало да се роди во Витлеем поради старозаветните пророштва (Михеј 5,2) но авторите даваат две различни верзии како и зошто до тоа дошло, како и подоцнежните компликации околу називот Исус од Назарет, (како да се заборави  дека е роден во Витлеем значи Исус Витлеемеец или Исус од Витлемеј) И самото Христијанско сметање на времето лежи на некои чудни претпоставки, накратко Ако е Исус роден за време на Херод (кога го наложил колежот на првородените) значи дека Исус е роден барем 1 година пред смртта на Херод значи негде 5 или 6 година ПНЕ, но ако пак спрема Евангелиата е роден за време на римскоиот попис во Јудеја (кој благодарение на историски факти записи и податоци се случил во 6 век од НЕ) како да за почеток на сметање на времето е одбрана годината ни ваму ни таму, 4 години по Херод и 6 години пред попис.. но да се вратиме на Марија, имено првите векови на Хрстијанството воопшто не станува збор за некаква девственост на Марија, Павле тоа нигде не го споменува , дури ни Марија во било каков контекст не е спомената кај него, што во најмала рака е чудно, таа се јавува во неколку децении подоцнежните евангелија. Како што заклучиле и Дибелиус во “ Синот на девицатра и детето на пондилата“ (1932), фон Кампенхаузен во својата студија “Безгрешно зачнување во теологијата на старата црква“ (1961) и Делиус во “ Историјата на мариината слава“ ... дека митот за девственоста и безгрешното зачнување на Марија настанала по смртта на Исус. Но култ на обожување на мајка божица длабоко врежан во народот се пренел на новата легента - митот за божјата мајка или богородица. Ова паганско верување иако отпор кон него пројавиле и раните Христијанските теолози (Августин, Јован Кризостом) сепак се изборил за своето место како континуитет на исконскиот човечки нагон да ја обожува жената, како мајка, родилка, доилка....

Кон врв
чаир Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 950
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај чаир Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 17:53
Originally posted by Чорбаџија Чорбаџија напиша:

Не можеме да го отфрлиме фактот дека Новиот завет е толку контрадикторен, нејасен, недоречен така да се можни секакви толкувања. Но ако се прати во целост ќе се забележат недопустливи недоумици.. Дали Духот му се јавил на Марија ( кај Лука) или на Јосиф (кај Матеј) најавувајќи го раѓањето Исусово,  дали Исус се родил за време на Херод околу 5-6 година ПНЕ или за време на пописот Јудејски во 6-7 година НЕ (разлика од 12стина години),  дали е точна верзијата по Матеј дека семсјтвото бега во Египет и се враќа во Назарет по смртта на Херод или семејството се сели од Витлеем во Назарет по обрежувањето Исусово,, сите овиуе компликации се настанати со обиди да се доведи жовотот и делото Исусово со старозаветните пророчанства, така да и Марија е прогласена за девица, иако немаше потреба, затоа што стариот завет не познава поим безгрешно зачнување но на новозаветните Христијани кои послабо владееле со Еврејските поими и сфаќања (и јазик) така да пророчанството дека Almah (што подразбира млада девојка - но може и да се однесува на девствена) на грчки кај Исаија е преведен со Parthenos што значи буквално девица,  не оставајќи му многу простор на подоцнежните автори на евангелијата простор за маневар околу улогата на Марија. Таа МОРАЛА да биди девица затоа што (така мислеле) вели стариот завет. Победата на култот на Марија во 431 и 439 НЕ во Ефес беше обележена со крвави пресметки помеѓу присталиците ЗА иПРОТИВ, улични нереди меѓусебни убиства, тепачки и колнења помеѓу бискупите.... Ефес инаку беше седиште на древниот култ на Големата мајка, на богињата - жена на која од цел свет на ходочастие иделе реки народ, тој култ е заменет со култ на Маријам, сличен пример е и градбата на базиликата Санта Марија Маџоре во Рим,која е изградена на местото на храмот на паганската божица мајка Јунона во 434 година НЕ, значи култ кон жена продолжил на истото место но наместо Артемида во Ефес или Јунона во Рим сега е Марија.  Инаку официјализирањето на празнувањето на Безгрешното зачнување настана дури во 1454 година со повелба на папата Пио 9ти со папската була. Се до тогаш постоеле озбилни отпори кон култот и ставот за безгрешмо зачнување.



Јас не ја гледам никаде контрадикторноста новиот завет, цветиот Дух и се јавил и на Богородица и на Јосив на Богородица и се јавил за да и ја соопшти благата вест дека ке го роди спасителот а на Јосив да му каже да не ја отпушта св. Дева Марија  зошто е тешка од светиот дух а не од човек.
Јосив со младенецот за да се спаси од детеубиецот Ирод па по неговата смрт се враќаат назад
кога симон Богопримец го преведувал Пророкот Исаија го употребил терминот жена па тогаш му кажано од Ангел Господов да го употреби терминот partenos - девојка
Погрешното учење на римокатоликата црква за безгрешноста на Богородица прв го произнесува папата Александар седми кој вели дека Богородица е сочувана од првородниот грев затоа што го родила Спасителот, а оваа ерес на ниво на догма ја издигнал папата Пиј девети на 8 декенври 1854
незнам од каде ти се податоците ама провериси ги изворите пошто ти се погрешни


Изменето од чаир - 20.Април.2007 во 18:08
Нова заповед ви давам да се љубите еден со друг како што Јас ве возљубив така и вие да се љубите еден со друг.По тоа ке ве познаат сите дека сте мои ученици, ако имате љубов меѓу себе (Јов. 13-34,35)
Кон врв
Чорбаџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1065
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Чорбаџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 14:49

Не можеме да го отфрлиме фактот дека Новиот завет е толку контрадикторен, нејасен, недоречен така да се можни секакви толкувања. Но ако се прати во целост ќе се забележат недопустливи недоумици.. Дали Духот му се јавил на Марија ( кај Лука) или на Јосиф (кај Матеј) најавувајќи го раѓањето Исусово,  дали Исус се родил за време на Херод околу 5-6 година ПНЕ или за време на пописот Јудејски во 6-7 година НЕ (разлика од 12стина години),  дали е точна верзијата по Матеј дека семсјтвото бега во Египет и се враќа во Назарет по смртта на Херод или семејството се сели од Витлеем во Назарет по обрежувањето Исусово,, сите овиуе компликации се настанати со обиди да се доведи жовотот и делото Исусово со старозаветните пророчанства, така да и Марија е прогласена за девица, иако немаше потреба, затоа што стариот завет не познава поим безгрешно зачнување но на новозаветните Христијани кои послабо владееле со Еврејските поими и сфаќања (и јазик) така да пророчанството дека Almah (што подразбира млада девојка - но може и да се однесува на девствена) на грчки кај Исаија е преведен со Parthenos што значи буквално девица,  не оставајќи му многу простор на подоцнежните автори на евангелијата простор за маневар околу улогата на Марија. Таа МОРАЛА да биди девица затоа што (така мислеле) вели стариот завет. Победата на култот на Марија во 431 и 439 НЕ во Ефес беше обележена со крвави пресметки помеѓу присталиците ЗА иПРОТИВ, улични нереди меѓусебни убиства, тепачки и колнења помеѓу бискупите.... Ефес инаку беше седиште на древниот култ на Големата мајка, на богињата - жена на која од цел свет на ходочастие иделе реки народ, тој култ е заменет со култ на Маријам, сличен пример е и градбата на базиликата Санта Марија Маџоре во Рим,која е изградена на местото на храмот на паганската божица мајка Јунона во 434 година НЕ, значи култ кон жена продолжил на истото место но наместо Артемида во Ефес или Јунона во Рим сега е Марија.  Инаку официјализирањето на празнувањето на Безгрешното зачнување настана дури во 1454 година со повелба на папата Пио 9ти со папската була. Се до тогаш постоеле озбилни отпори кон култот и ставот за безгрешмо зачнување.

Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 01:11
Originally posted by Pravoslavie Pravoslavie напиша:

Originally posted by аџија аџија напиша:

Матеј 1:25 за Јосиф и Марија вели:

„И не се доближи до неа (грч. „не ја позна“ гносис, познатиот Библиски еуфемизам за сексуален однос. Значи немал однос) ДОДЕКА таа не го роди својот ПРВОРОДЕН Син и Го нарече Исус“

Тука две работи се важни:

1. Јасно е опишано дека немале сексуални односи само ДОДЕКА Исус не се родил. Да немале воопшто односи, ќе пишуваше „И Јосиф не се доближи до неа“, но овде јасно пишува дека воздржувањето траело само до Христовото раѓање. Нема ниту смисла ни логика, ниту пак теолошка потреба да остане така и понатаму.

2. Пишува дека таа го роди својот ПРВОРОДЕН Син. Ова е многу важно од две причини. Прво, тоа значи дека немала други деца пред Исус. Но, второ, исто така многу важно, е дека Исус не е опишан како нејзин ЕДИНСТВЕН Син, туку како оној кој прв го родила. Јасно укажувајќи на тоа дека по него имала и други синови, инаку текстот ќе велеше ЕДИНСТВЕН.

ВО НИЕДЕН РАНОХРИСТИЈАНСКИ СПИС, МАРИЈА НЕ Е ОПИШАНА КАКО ВЕЧНА ДЕВИЦА.

А ти каде прочита дека НЕМАЛА односи воопшто?
 
Ако Марија имала други деца, освен Исус, зошто тогаш имало потреба / причина Исус од Крстот да му каже на Ученикот кого го љубел: “Ете ти мајка“ а на Марија да и’ каже “Ете ти Син“, по што Ученикот ја зел кај себе. Зошто било ова потребно ? Ако имала Таа други деца, барем еден од синовите или барем една од ќерките ќе ја земела кај себе да ја чува и да се грижи за неа. Не знам дали Јован имал живи родители во тој момент. Ако не му биле живи, тогаш Исус би рекол од таа причина: Јован да оди кај Марија, а не да ја земе кај Себе. Туку пишува дека од тој час “Ученикот ја зеде кај Себе“, а не пишува “Таа го зеде ученикот кај Себе“.
Smile До кога ќе формирате доктрини од молк? До кога ќе правите догми од молк? Православие, запази си ја каузата:
"Ученикот ја зеде кај себе" следува дека "Марија немала деца" Smile
 
Залудни ти се претпоставките па колку и да звучат тие убедливо, знаеш зошто? Затоа што се човечки претпоставки, а не Збор Божји!
Православие, постојат многи претпоставки зошто Исус им кажал такви последни зборови на Јован и Марија.
Не сакам да ги наведувам и да соучествувам во гревот "формирање догми од молк".
 
Во теологијата на толкувањето на Светото Писмо постои едно правило: КОНТЕКСТОТ ВЛАДЕЕ! И повеќе од јасно е дека таму контекстот не е дали марија имала или немала други деца после Исус.
Ако тоа било така, и кога Јован би рекол: "И од тој час ученикот ја зеде кај себе бидејќи таа беше вдовица, (или бидејќи таа немаше деца)"
Е доколку вакво нешто прочитавме, тогаш тоа немаше да биде догма на молк, туку правилно и од контекст формирана доктрина. Но ова што ти (вие) го правите е крајно неоправдано и многу несериозно пристапување кон Божјото Слово.
 
И незнам зошто се мачиш да вадиш догми од молк, кога јасно си е напишано дека Исус имал и други браќа и сестри по тело.
 
Ајде ќе ве разберам за темата "Крштевање на бебиња", бидејќи таму навистина дословно не пишува "крштевајте бебиња" или "не крштевајте бебиња", па моравме индирекно преку доктрината на крштевањето, преку предусловите на крштевањето и преку примерите на крстените да докажуваме дека може или не може бебе да се крсти.
 
Ама за оваа догма навистина нема потреба од тоа, бидејќи јасно е напишано дека Исус имал браќа и сестри по тело, а на едно место дури некои од нив се наведени и по име! Цитирам:
 
 
"И откако дојде во своето родно место, ги поучуваше во нивните синагоги, а тие се чудеа и зборуваа: 'Од каде Му се на Овој оваа мудрост и моќни дела? Не е ли овој Синот на дрводелецот Јосиф? Мајка Му нели се вика Марија, а Неговите браќа: Јаков, Јосиф, Симон и Јуда? И сите Негови сестри не се ли кај нас?'" Матеј 13:53-56 Smile
 
 
  • Од тука и во контекст јасно се гледа дека Исусовите комшии (или сограѓани) добро го познавале Исусовото семејство и затоа и се соблазниле од Неговото Небесно Учење, бидејќи дорбо знаеле дека Тој не слетал од Небото, туку дека потекнува од семејството Марија, Јосиф, децата Јаков, Јосиф, Симон, Јуда и неколку ќерки, сестри на Исус по тело.
Има некои кои тврдоглаво ги затвараат ушите на овој факт и тврдат дека тука се мисли на "браќа по вера", но имаат еден добар и силен непријател: КОНТЕКСТОТ!
  • Јасно се гледа дека тука селаните го наведуваат телесното семејство на Исус, и од искуството што го имале да го гледаат Исус во детството како се родил и растел во ова семејство, затоа и не можеле да поверуваат дека Тој потекнува од Небото и не сакале да го прифатат со авторитет Неговото учење, и затоа потоа се соблазниле, и затоа ИСус не направил многу моќни дела, поради нивното неверување (Матеј 13:57,58)
 
  • Јасно се гледа дека тие реторски прашања ги поставуваат луѓе кои не биле упатени во верата за да ги нарекуваат следбениците на Исус браќа и сестри. Ако е така, тогаш зошто и Марија не ја нарекле сестра? Или Јосиф брат? Па не ли се тие првите кои поверуваа во Него уште кога Ангелот и соопшти на Марија дека ќе го роди Божјиот Син?
 
  • Зошто само 4 ученика набројуваат? Зарем во тоа време само толку ученици го следеле Исус?
Мислам дека е доволно Smile
 
(за оние што не знаат, “Ученикот Кого Исус Го Љубел“, “Милиот Ученик“ - тоа е Свети Јован Богослов - Евангелистот на “Евангелие според Јован“, авторот на Трите посланија и запишувачот на Откровението според Јован)
 
Во контекст на она: “Твојата Мајка и Твоите Браќа се надвор“ кога Тој ќе им одговори: “Моја Мајка и Мои браќа се оние кои Го слушаат Божјото Слово и Го Пазат“. Тоа што некои луѓе биле нарекувани ’негови браќа’ не значи само по себе дека се деца на Марија. Може да биле и:
1. Деца на Јосиф од првиот негов брак. Од Светот Предание е познато дека Јосиф имал брак пред Марија. Сопругата од тој брак починала, а тогашниот Закон дозволувал да се стапи во нов брак ако почине сопружникот. Ако во тој брак имало деца, тогаш...
Апостолот Јаков е веројатно едно од децата на Јосиф од тој брак.
LOL Повторно по незнам кој пат се потврдува мојата теорија.
Следбениците на дефтеро-канонските книги прво се обидуваат да си ја бранат догмата со помош на Светото Писмо, а кога ќе наидат на добар отпор (На Мечот на Словото), веќе не наоѓаат згодно место во Библијата за нивните аргументи и одма бегаат кон свети овој свети оној, кон нивните човечки преданија кои се косат со преданијата на нашите апостоли.
 
2. Мене ми е познато дека во Црна Гора велат за братучед - “брат од стрица“, “брат од тетке“... така да тие браќа кои се спомнуваат во контекстот: “Твојата Мајка и Твоите Браќа се надвор“ може да се внуци на Јосиф од неговите браќа, сестри (ако ги имал), евентуално и од неговите братучеди (ако ги имал)
 Сакаш да кажеш дека Јосиф бил црногорец? LOL
Дали ако постоеше ситуација каде што Хрисос би и се обратил кон својата баба со "здраво бабо", дали ти тогаш би тврдел дека тој му вели здраво на татко му, затоа што бабо на турски значи тато? Smile
 
 
 
Ако се загледа малку подлабоко во личноста на Марија, не е возможно да не се почуваствува како Таа се чувствувала во оние девет месеци додека Го носела во Својата Утроба.
Како се чувствувала телесно ?
Како се чувствувала во Душата ?
Како се чувствувала додека Го носела на рацете како Бебенце ?
Како Таа се чувствувала додека си играла Мајчински со Исус додека бил детенце ?
Како Таа се Чувствувала додека Таа Живеела со Него и Го следела како Личност во сите фази на Неговиот Живот на Земјата ?
Тоа се ненадминливи нешта по својата убавина. Можноста Која Ја Имала Марија, Ја нема НИКОЈА ДРУГА НА СВЕТОТ.
Сето тоа оставило белег во неа и по Христовото Раѓање и по  Вознесувањето.
 
Па што ако се чувствувала убаво, прекрасно, блажено итн. Зарем овие убави чувства би ја спречиле да раѓа и други деца?
Не ви ја сваќам поентата, зошто инсистирате да ја направите неплодна Марија после раѓањето на Исус?
Таа морала да остане девица додека го роди Исус и со тоа Бог си ја завршил мисијата на девствено раѓање на Божјиот Син.
Што има врска дали Марија потоа ќе раѓа деца или не?
Што менува тоа во мисијата на Исус?
Дали поради тоа што Марија имала и други деца тоа ја поништува жртвата на Исус за нашите гревови?
Дали тоа би Му оневозможило на Христос да воскресне?
???
 
ТАА ВООПШТО НЕ Е ОБИЧНА И СЕКОЈДНЕВНА ЛИЧНОСТ !!!
Знам знам, таа е светица над светиите, икона над иконите, достојна за обожавање и обраќање во молитвите, поголема од Јован Крстител, летнала на Небото, пресвета, пречиста..итн (XXXXX X:X) Штета што на местото на X-овите не можам да наведам Библиски стих кој би ги потврдил овие "титули" на блажената Марија. Smile
 
Факт е дека Бог не можел да дозволи Својот Логос да го смести во Утробата на Порочна Жена, која била блудна, пијаница, псујачка, лоша, раздразлива... личност со маани.
Од кога раѓањето на деца е порок? Зарем децата не се благослов од Господ?
Од кога раѓањето на деца од сопствениот маж ја прави жената блудница, пијаница, псујачка, лоша, раздразлива, личност со мани ? Smile Беличка, читаш? Пази се да не забремениш кога ќе се мажиш LOL
 
Самото доаѓање на Свет на Една Таква Личност (Марија) било процес во кој Бог соработувајќи со Слободната Волја на Личностите низ историјата (нејзините Родители, Дедовци, Прадедовци...) создава Тло на Кое ќе може да донесе на Свет Личност преку Чија што Утроба ќе може да Го Облече во Тело Својот Логос.
Точно! Таква утроба била потребна за да го роди Месијата, и таква и го родила. Никој не го спори тоа. А за потоа, немало потреба таа утроба да остане таква, затоа што Месијата бил надвор од утробата! Wink
ТАА ВООПШТО НЕ Е ОБИЧНА И СЕКОЈДНЕВНА ЛИЧНОСТ !!!
"Слава" на Марија! "Осана" Осана" на Јосифовата жена! Smile
 
Прости ми православие што бев малку ироничен, ама ете така, ведро сум расположен вечерва.
 
Ајде да ги отвориме картите. (да ги извадиме тие и во ракав што ги имамае)
 
Јасно е дека Марија имала и други деца после Исус и дека тоа воопшто не ја засегало Спасувачката Мисија на Исус!
И уште повеќе од јасно на нас христијаните ни е дека вие тврдоглаво се држите до таа догма со цел да и ја задржите титулата "Дева" на Марија.
Ако Бог ја нарекол благословена меѓу жените и блажена (што не е малку), тогаш зошто ние да се правиме подобри од Бог и да ја воздигаме повеќе отколку што Бог ја воздигнал, дури и по цена да вадиме доктрини од молк и со тоа да го извртуваме Светото Писмо не плашејќи се од Божјата закана за оние кои го прават тоа.
 
Поздрав!
EvAngelos


Изменето од EvAngelos - 20.Април.2007 во 01:16
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 00:36
Православие, иако мислам дека твоите аргументи не држат вода, еве ќе се обидам 2-3 работи да разложам...

1. Теоријата ете ти мајка, еве ти син, не држи, затоа што тоа не кажува ништо за тоа дали Марија имала други синови или не. Едноставно, можеби Христос го избрал Јован, бидејќи другите браќа, нели, се уште не верувале, па подоцна поверувале...

2. Црна Гора не е Израел... LOLLOLLOL Тоа што црногорците викаат „брат“ за братучед, не значи дека Евреите кои си имаат таков збор го користат на ист начин. А плус, дали го прочита и ова од Messenger>
Za onie koi se rodeni od ista majka se upotrebuva zborot “adelfos” (od ist stomak, od ista vnatresnost).

Погодуваш, за Исус и браќата се користи зборот Аделфос....

3. Ако тогаш користеле брат за братучед, тогаш барем Павле којшто им пишувал на НЕЕВРЕИТЕ во Галатија, ќе појаснел или ќе искористел друг грчки збор, кога пишува за братот на Исус - Јаков.

Едноставно, сите докази водат кон тоа дека имала деца. А и плус, нема никаква ДОГМАТСКА причина зошто да нема... Па не е раѓањето грев??? ConfusedConfusedConfused Каква ви е таа ерес сега?


Изменето од аџија - 20.Април.2007 во 00:37
Кон врв
DARKDOG Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 218
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DARKDOG Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2007 во 00:15
pozdrav na sittttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.