IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7891011 55>
Автор
Порака
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2006 во 17:18
Второто место - рамно на победа

По трката во Турција, Фернандо го зголеми водството во возачкиот поредок, а предноста на тимот пред Ферари е намалена на минимални два бода. Еве што по трката изјавија возачите и челните луѓе на тимот: 

Фернандо Алонсо: На почетокот од викедот бевме далеку од Ферари, но денес во трката им се доближивме најмногу што можеме. Бевме сигурни дека ќе бидеме поблиску до нив во недела и нашата самоувереност испадна точна. Трката сама по себе беше вообичаена, се форсираше од почеток до крај, а во последниот стинт најбитно беше да се одбрани позицијата со покривање на некои делови од патеката. Знаев дека Михаел има само две реални шанси – во свиоците 12 и 14. Затоа “си играв“ со вртежите на моторот и го користев нивниот максимум на правците за да одржам маргината пред Михаел. Но, ова попладне покажа дека ни треба екстра сила, нови нешта со кои ќе се бориме против Ферари. Во таа насока сум оптимист за последните четири трки. Сепак, Монца ќе биде најтешка за нас имајќи ги предвид карактеристиките на болидот на Ферари, кој и кога нее добар – секогаш е силен во Монца. Но сите во Рено, Мишелин и Елф се максимално фокусирани на овие четири трки и јас сум уверен дека ќе го најдеме она што ни треба за да повторно победуваме. Денеска направив чекор напред за моите шанси за титулата и очекувам нови радости од денес па до крајот на сезоната.  

Наидов на две актуелни изјави на Алонсо и Бријаторе :) може да бидат помош при анализа на трката :)
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2006 во 17:19
Флавио Бриаторе: Одличен ден за тимот. Немавме сила да ги победиме Ферари во директна борба, па итро ги искористивме околностите во трката да излеземе пред Михаел. Фернандо уште еднаш покажа зашто е шампион – без проблем го издража дуелот со Шумахер и ја зголеми разликата во шампионатот во услови кога не сме доволно конк*рентни. Исто така, Џанкарло извозе јако од опашката до шестото место. Генерално, ова беше одличен ден за тимот и се уште водиме во двете конк*ренции. Сега ќе мораме да дадеме се од себе на тестирањата и на трката во Монца
 
 
Е во Монца богами :))) туку ај да не кобам  
Кон врв
martin_mk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 09.Април.2006
Локација: Canada
Статус: Офлајн
Поени: 200
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај martin_mk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2006 во 19:31
Moe mislenje zosto Renault imaat doverba vo sebe do kraj na sezona e poradi toa sto sega zabranata za testiranje zavrsi, sto znaci deka ke imaat sansa da napravat inovacii na bolidot obratno od toa kako sto bese od germanija do turcija kade sto gore dole 99.9% bese istiot bolid. Drugo nesto, ocigledno e deka Bridgestone vo dosta zheshki uslovi se neverojatno dobri, no da se potsetime deka septemvri i oktomvri doagaat, kade sto temperature (ako ne bidne nekoe cudo) drasticno ke padnat. Michelin tuka ima prednost bidejki mnogu podobro rabotaat na poniski temperaturi. Taka da, Renault ocekuva novite inovacii na bolidot i spustanjeto na temperaturata vo narednive 4 trki da im pomogne. Lugeto se eksperti taka da im veruvam..

P.S. Ne mora da znaci deka Ferrari ke bidat definitivno 1-2 vo Monza. Alonso ke ima nov motor, potocno evolucija na motorot sto go koristese vo poslednive nekolku trki. Sto znaci nov svezh motor, poveke konjski sili. Dodeka Schumacher ke bide na vtorata trka so motorot, i ke ima pad na nekade okolu 10 konjski sili. Za dokaz kolku dobar ke bide noviot motor na Alonso, Fisichella go koristese vo segasnava trka vo Turcija i beshe 5 km/h POBRZ od Ferrari na pravcite. Kako sto site znaeme Ferrari se neprikosnoveni na pravcite (barem do sega). Zaklucok, Ferrari mozebi ke treba da se potrudi za da pobedi vo Monza
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Август.2006 во 07:56
Mislam deka site opcii se otvoreni  . Ako procenkite deka vo Monza Ferrari e vo prednost drzat voda.Togas  na drugiot tas od vagata isto taka traba da se zemat vo predvid i + 2 ta boda prednos na Reno koi dopolnitelno veke mu tezat na Shumacher  koj i onaka pokazuva se pogolemi znaci na nervoza.
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Август.2006 во 20:30
San Marino, Europe dropped for '07
29 August 2006
The FIA published the 2007 Formula One calendar on Tuesday morning. The San Marino and European Grands Prix have been dropped, while Belgium returns, making for a 17-race schedule.
The San Marino and European races were this year staged in Italy (Imola) and Germany (Nurgurgring) respectively - both countries that also have their own Grand Prix. The German round is now expected to alternate between Hockenheim and the Nurburgring, while the four-week gap in the calendar between Bahrain and Spain will doubtless lead to speculation that San Marino could yet be reinstated.

The Australian Grand Prix in Melbourne returns to its traditional role of season opener after moving to round three this year to avoid a clash with the Commonwealth Games. Meanwhile, the Japanese round will move from Suzuka to Fuji, the circuit which staged the country’s first Grand Prix back in 1976.

There are five sets of back-to-back races on the 2007 calendar: Malaysia and Bahrain in April; Canada and the US in June; France and Britain in July; Italy and Belgium in September; and China and Japan in September/October.

The full line-up is as follows:

Australia, March 18
Malaysia, April 08
Bahrain, April 15
Spain, May 13
Monaco, May 27
Canada, June 10
United States, June 17
France, July 01
United Kingdom, July 08
Germany, July 22
Hungary, August 05
Turkey, August 26
Italy, September 09
Belgium, September 16
China, September 30
Japan, October 07
Brazil, October 21
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Септември.2006 во 18:45
DE LA ROSA: FERRARI IMA TRI DESETINKE REZERVE

Nakon što je FIA zabranila korištenje amortizera mase, Ferrari je postao uvjerljivo najbrži tim na stazi. Ali, unatoč tome što je Fernando Alonso na prethodnoj utrci u Turskoj povećao svoje vodstvo za dva boda, McLarenov test vozač, Pedro de la Rosa, smatra kako još uvijek nismo vidjeli pravu brzinu momčadi iz Maranella.

"Još uvijek vjerujem da Ferrari ima tri desetinke rezerve," izjavio je Španjolac za novine Marca. "Ne mislim da skrivaju svoje karte, ali gledajući u vremena, mislim da mogu biti brži od bilo koje momčadi na Michelinovim gumama."

"Renault je izgledao vrlo dobro (na testiranjima) na Monzi i mislim da im dobro ide," dodao je Pedro. "Mi smo se do sada puno popravili, ali oni su još uvijek jedan korak ispred nas. Još su uvijek brži za tri ili četiri desetinke po krugu."

02.09.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Септември.2006 во 21:52
ALONSO CILJA NA POBJEDU

Nakon što je V.N. Turske na Istanbul Parku završio na drugom mjestu, prošavši kroz cilj samo 85 tisućinki sekunde prije Michaela Schumachera, Fernando Alonso očekuje još bolje rezultate na talijanskom Grand Prixu, koji će se održati ovoga vikenda. Prema riječima Španjolca, problemi koji su se pojavili nakon zabrane korištenja amortizera mase sada su iza njih, a pobjeda na legendarnoj Monzi, Ferrarijevom domaćem terenu, bila bi itekako slatka.

"Ove godine sam pobijedio u Silverstoneu, Monaku, Španjolskoj - ali, zaista, volio bih pobijediti na i Monzi," rekao je Alonso. "To je jedna od legendarnih staza, stoga bi bilo posebno lijepo pobjediti ovdje - pogotovo zbog toga što je to Ferrarijeva domaća utrka.
Znamo koliko je važno prvenstvo, ali ovo je, također, velika utrka."


"Mislim da je momčad obavila fantastičan posao u Turskoj," nastavio je Fernando. "Imali smo neobično ljeto s ukidanjem amortizera mase i nekim mršavim rezultatima, tako da je bilo dobro što smo svima dokazali da je naš bolid konk*rentan bez obzira na sve.
Zaista smo se teško borili na toj utrci, ali to pokazuje da smo spremni boriti se s Ferrarijem do samog kraja prvenstva."

04.09.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Септември.2006 во 20:50
Todt - Raikkonen was our favourite
12 September 2006
%28L%20to%20R%29:%20Second%20place%20Kimi%20Raikkonen%20%28FIN%29%20McLaren,%20Jean%20Todt%20%28FRA%29%20Ferrari%20Sporting%20Director,%20race%20winner%20Michael%20Schumacher%20%28GER%29%20Ferrari%20and%20third%20place%20Robert%20Kubica%20%28POL%29%20BMW%20Sauber%20F1%20on%20the%20podium.
Formula%20One%20World%20Championship,%20Rd%2015,%20Italian%20Grand%20Prix,%20Race,%20Monza,%20Italy,%2010%20September%202006Ferrari’s Managing Director Jean Todt has revealed that Kimi Raikkonen was always the team’s number-one choice to join the team, even before Michael Schumacher’s plans to retire had been confirmed.

Raikkonen, who confessed in Monza’s post-race press conference that becoming a Ferrari driver was a personal ambition, will partner Felipe Massa next season at the start of a three-year contract with the Italian squad.

“We looked at the three quickest drivers available,” explained Todt. “One was already driving for us, one was our favourite and we have him, so honestly, it was an easy choice, and fortunately it was an easy discussion because he wanted to join Ferrari and we wanted him to join Ferrari so it was easy."

Although Raikkonen’s signing was something of an open secret in the paddock, media speculation throughout the summer suggested that the Finn’s move may have a number of conditions attached. Todt, however, confessed that this was never the case.

“Sometimes I was smiling a bit when I saw those speculations or private meetings to try to get Kimi,” he said. "What is important is that we never had any kind of pre-contract, we had a signed contract, that's all.”

Todt also put pay to rumours that Raikkonen’s signing may have helped sway Schumacher’s choosing to retire. "Some people have speculated that Michael made his decision because he did not want to compete with Kimi - they are simply stupid," he added.
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2006 во 19:35
FIA ĆE KAŽNJAVATI BLOKIRANJE SAMO AKO JE NAMJERNO

FIA se pokrenula kako bi se uvjerila da se nebi ponovila kontroverza oko Alonsove kvalifikacijske kazne na Monzi. To će postići tako da će se promijeniti način na koji se postupa sa incidentima oko blokiranja. Za one koji se ne sjećaju, Fernando Alonso je u Monzi, na gridu bio spušten pet mjesta jer je navodno blokirao Felipea Massu u njegovom brzom krugu.

Ta je odluka razbjesnila Renault, koji je opovrgnuo da je Alonso namjerno blokirao Massu i istovremeno napao vladajuće tijelo optuživši ga za manipulaciju bitke za prvenstvo.

FIA je sada reagirala i promijeniti će način pristupa tim incidentima. Charlie Whiting, FIA-in direktor utrke, je timovima napisao da suci više neće istraživati sve prigovore o blokiranju koji dolaze od timova. Umjesto toga će gledati samo one za koje on misli da su namjerni pokušaju da se uspori rivala.

"Prigovori o tome da je vozač bio ometan tijekom kvalifikacija neće više biti adresirani sucima. Suci će biti pozvani na djelovanje samo u slučajevima u kojima se kontroli utrke učini da je došlo do jasnog i namjernog ometanja rivala," riječi su iz Whitingovog dopisa.

15.09.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Септември.2006 во 19:51
Testing on two fronts for Ferrari
15 September 2006
Felipe%20Massa%20%28BRA%29%20Ferrari.
Formula%20One%20World%20Championship,%20Rd%2010,%20United%20States%20Grand%20Prix,%20Qualifying%20Day,%20Indianapolis,%20USA,%201%20July%202006Ferrari had cars in action in both France and Italy on Thursday, as they completed this week’s testing schedule in preparation for the next round of the world championship, the Chinese Grand Prix.

At both the Paul Ricard track and the team’s home Fiorano circuit, the day's technical programme centred intensively on Bridgestone tyre development, aimed not just at the Shanghai race but on all three remaining 2006 rounds.

Michael Schumacher was on duty at Paul Ricard, where he completed 185 laps of the 2A-SC version of the circuit, the quickest in a time of 1m 01.267s. And at Fiorano, it was Felipe Massa at the wheel. The Brazilian covered 134 laps, 15 of them on the short version of the track, with a best of 1m 03.364s.
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Септември.2006 во 21:15

F1 BILJEŽI VEĆI PROFIT

Vlasnik komercijalnih prava Formule 1, kompanija Formula One Management, prema zadnjim je proračunima prošle godine ostvarila veći profit. Profit je prije oporezivanja iznosio 435 milijuna američkih dolara, što je 22 milijuna više nego godinu ranije. Nadalje, prema Herald Timesu (Britanske novine) prihodi su 2005. narasli za 82 milijuna USD, te iznose 787 milijuna.

U međuvremenu, vodeći čovjek Formule 1, Bernie Ecclestone, također je, prema procjenama, zaradio oko 188 milijuna USD kad je kontrolu prepustio novom vlasniku sporta, CVC-u. No 75-ogodišnjak i dalje ostaje izvršni direktor F1, a čak je 2005. prihvatio smanjenje plaće sa 4,6 na 4 milijuna USD.

17.09.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Септември.2006 во 21:20
Kimi se nada razgovoru
Kimi Raikonen se nada da će konačno moći da popriča sa Mihaelom Šumaherom pre nego Nemac ode i ustupi mu mesto u Ferariju. Ali je rekao da je njegov neposredni cilj da završi ovu sezonu na najbolji način.

Ferari je saopštio prošle nedelje da će se Šumaher povući iz trka na kraju sezone, i da se Raikonen priključuje timu pokraj Mase.

I Finac, koji je posetio Italiju u petak za otvaranje novog Hugo Boss lokala u Milanu, priznao je da je bio nemoćan da razgovara sa Šumaherom do sada zbog tajanstvenosti koja je obavijala Nemčeve i Ferarijeve planove za budućnost.

''Do sada, bilo je pomalo teško pokušati razgovarati sa njim o ovome, sa situacijom kakva je bila,'' kaže Raikonen.

''Možda će sada biti lakše: ljudi znaju šta će se desiti, on je odlučio da se povuče, pa možda sada imamo šansu da proćaskamo malo.''

Raikonen je još rekao da je siguran da će se dobro sl*gati sa Masom kao njegovim timskim kolegom. ''Siguran sam da će sve biti u redu izmedju mene i Felipea.

''Znam ga pomalo, i on je OK. On je već deo tima i to pomaže, tako da sam siguran da ćemo vrlo dobro saradjivati zajedno.''

Ali Finac želi da završi ovu sezonu na najbolji način, pre nego što se rastane sa McLarenom u kojem je proveo pet sezona.

''Od 2002 bilo je mnogo lepih momenata sa njima, ali i nekih koji nisu bili,'' napominje Kimi. ''Svakako da će mi nedostajati ti ljudi, ali to je život. Ponekad ti želiš nešto drugo.

''Ferari je uvek bio vrhunski tim i veliko ime u Formuli 1; imaju sjajnu istoriju. Videćemo šta se dogadja u 2007.

''Ali pre svega, želim da završim ovu sezonu na najbolji način, postignem nekoliko dobrih rezultata u zadnje tri trke, i možda pobedim neku.''
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Септември.2006 во 19:35
TKO OSTAJE, A TKO ODLAZI IZ FERRARIJA?

Nakon što je Michael Schumacher potvrdio svoj odlazak iz Formule 1 na kraju aktualne sezone, sastav Ferrarijevih ključnih ljudi neće ostati jednak.
Iako su iz Ferrarija potvrdili kako će svoje čelnike potvrditi na kraju sezone, već su se sada započele širiti glasine o rasporedu djelatnosti u momčadi iz Maranella.

Prva velika novost, koja, doduše, još treba biti službeno potvrđena, jest ostanak bivšeg glavnog dizajnera, odnosno trenutnog savjetnika, Rorya Byrnea. Južnoafrikanac je, navodno, produžio aktualni ugovor, koji istječe u veljači 2007., na još dvije godine. Njegova bi prisutnost djelomično trebala osigurati Ferrarijevu budućnost s tehničke strane jer je upravo on bio jedan od ključnih faktora Ferrarijevog uspjeha između 1999. i 2002. godine.

Ferrarijev tehnički direktor, Ross Brawn, će najvjerojatnije napraviti pauzu od jedne sezone i vratiti se 2008. godine. Odlaskom Brawna, šef odjela za dizajn i razvoj, Aldo Costa, i glavni dizajner, Nicholas Tombazis, nosit će veću odgovornost na svojim leđima.

U međuvremenu, mnogi se pitaju što će odlučiti sportski direktor, Jean Todt, kojemu je ovo 14. godina u Ferrariju. Neki smatraju kako će Francuz slijediti stope velikog prijatelja i kolege, Michaela Schumachera, no prema nekim izvorima, Todt će najvjerojatnije ostati s momčadi barem još jednu sezonu.

Predsjednik Ferrarija, Luca di Montezemolo, prošlog je vikenda na Monzi izjavio kako je njegov prioritet zadržati stabilnost u momčadi: "Želimo zadržati važnu stabilnost među novim zaposlenicima. Ako pogledate unatrag 10 godina, Ferrari je napravio neke, ne toliko velike, ali još uvijek jako važne injekcije svježeg zraka u momčad. To je, za mene, vrlo važno."

"Želimo zadržati stabilnost, duh i grupu od 80-90 posto ljudi koji će ostati s momčadi," nastavio je di Montezemolo. "Kao što sam spomenuo, ova je godina posebno važna jer istječe mnogo, mnogo ugovora nakon toliko puno godina, stoga želim pronaći najbolji omjer između inovacije i stabilnosti."

18.09.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Септември.2006 во 23:06
Турција казнета со пет милиони долари!

Скандалот со доделувањето на наградите на трката за Големата награда на Турција од страна на престседателот на Северен Кипар, имаше своја завршница во институциите на автомобилската федерација. ФИА тврди дека била нарушена политичката независност на организацијата, а воедно домаќините намерно го криеле името со цел да ги стават пред свршен чин. Правилата наложуваат доколку претседателот на земјата, премиер или друг владин службеник, не се во состојба да го доделат победничкиот трофеј, тогаш треба да се покани претседателот на ФИА. Ако и тој одбие, може да се покани друго лице со интернационална препознатливост. Токму на последново се темелеше одбраната на Турците, но медиумите претходно пренесоа дека високи функционери на организаторот намерно го ескивирале ова прашање, тврдејќи дека станува збор за национална кауза.

Официјалното соопштение за јавноста на ФИА вели дека била востановена вина по сите основи. Вкупната казна, која што е комбинирана за сите инволвирани, од компанијата организатор, до националниот авто мото сојуз, е пет милиони долари. Турција можеше да се соочи со губење на организацискиот статус, иако има договор на седум години, од кој поминаа само две. Турција плаќа лиценца од 13 милиони долари годишно за организација на Формула 1 трка, а годинава беше предвиден приход (заедно со туристичките капацитети) во ранг од 50 милиони долари.

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7891011 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.