Испечати | Затвори го прозорот

F1 Вести

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Спорт
Име на форумот: Формула 1 и Мото грандпри
Опис на форумот: Роси - Капироси, Шуми, Алонзо и компанија
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=4578
Датум на принтање: 25.Април.2024 во 08:27
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: F1 Вести
Постирано од: Delfin
Наслов: F1 Вести
Датум на внесување: 03.Јули.2006 во 15:59

Имате најнова вест? Имате интересна вест ? повелете споделете ја со останатите фанови




Коментари:
Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 03.Јули.2006 во 16:01
ALONSO NIJE ZABRINUT FERRARIJEVOM BRZINOM

Na jučerašnjoj V.N. SAD-a na Indianapolisu Ferrari je uvjerljivo stigao do svoje prve ovosezonske dvostruke pobjede. Renault je s Giancarlom Fisichellom i Fernandom Alonsom stigao do dobre treće i pete pozicije, no njihova brzina nije se mogla usporediti s "crvenima".

Upitan nakon utrke da li je zabrinut Ferrarijevom brzinom, Fernando je komentirao: "Ne. Renault je bio najbrža Michelinova momčad i mislim da smo obavili dobar posao - dali smo sve od sebe. Nismo se mogli boriti s Ferrarijima, ali smo imali prednost u devet od deset utrka - oni su imali smo jednom.
Ako situacija ostane ista, bit ćemo zadovoljni s poslom kojeg radimo."


Isto tako, Alonso se ne boji mogućnosti da bi Ferrari svoju dominantnu formu mogao prenijeti na europske utrke već vjeruje kako će se Renault vratiti na vrh na domaćoj utrci u Francuskoj za dva tjedna.

"Mislim da ćemo u Francuskoj vidjeti nešto normalnije i bit ćemo ponovno jaki. To je domaća utrka za momčad i vrlo je važna za nas.
Tamo smo imali nekoliko dobrih utrka tijekom protekle dvije sezone i svi se u Renaultu i Michelinu žele oporaviti za dva tjedna"
- izjavio jer Fernando.
03.07.2006



Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 03.Јули.2006 во 20:27
Toro do boda broj 1

Vitantonio Liuzzi je iskoristio gužvu na startu VN Sjedinjenih Država i zasluženo došao do prvog boda za Toro Rosso.


Liuzzi:
'' Ovo je odlično, i prije smo bili blizu, ali sada smo osvojili i prvi poen za tim. Sada možemo ići naprijed u borbu za nove bodove. Nadam se da ćemo se nastaviti poboljšavati u ostatku sezone. ''

Šef momčadi, Gerhard Berger je dodao:
'' Veoma sam sretan zbog prvog boda. Naporno smo se trudili i na kraju smo uspjeli. Takmičili smo se sa Red Bullom i Rosbergom i na kraju uradili odličan posao. Čestitke čitavom timu, pit stop, strategija, sve je prošlo odlično. Svi su uradili sjajan posao. ''
03.07.2006


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 03.Јули.2006 во 23:29
JACQUES VILLENEUVE I NASCAR SERIJA

Tijekom kanadskog Grand Prix vikenda, bivši svjetski prvak, Jacques Villeneuve, dodao je ulja na užarene glasine o njegovoj budućnosti u Formuli 1, ili bolje rečeno izvan nje.
Razgovarajući s Red Bullovim paddock novinama, Red Bulletin, Kanađanin je otvoreno komentirao mogućnost njegovog prelaska u američko automobilističko prvenstvo NASCAR.

"Odlazak u NASCAR možda ne bi bio tako loš potez za karijeru jer je to najuzbudljivije automobilističko prvenstvo u SAD-u i u potpunosti se razlikuje od F1. Ne bih rekao da je to korak unatrag," rekao je Villeneuve. "Da li bih razmislio o prelasku (u NASCAR)? Da, ali trebao bih uzeti u obzir i obitelj jer bismo se tada trebali preseliti u SAD."

Jacques također smatra da je prelazak iz F1 u CART ili IRL seriju loš potez za karijeru.
"Tamo nastupate samo ako nemate drugog izbora, osim ako napravite ono što je uradio Nigel Mansell - osvojite naslov prvaka u F1, povučete se i onda osvojite Indy prvenstvo u svojoj debitantskoj sezoni. To je bilo nevjerojatno."

03.07.2006


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 04.Јули.2006 во 23:42
JEREZ: ZAPOČELA TESTIRANJA

McLaren, Renault, Williams i Honda danas su započeli četverodnevni program testiranja u Španjolskoj na Jerezu.
Najbrže vrijeme postavio je McLarenov test vozač Pedro de la Rosa. Španjolac je na domaćem terenu štopericu zaustavio na 1 minuti i 28.029 sekundi, što je gotovo pola sekunde brže od drugoplasiranog Heikkija Kovalainena u Renaultu.

Treći najbrži bio je Anthony Davidson, nakon kojeg slijede Gary Paffett, José Maria Lopez i Alexander Wurz.
Posljednje, sedmo mjesto zauzeo je Hondin test vozač James Rossiter, koji je pred kraj dana imao lakše izlijetanje.

Testiranja se nastavljaju sutra, kada će na stazu stići Red Bull i BMW Sauber.


1. P. de la Rosa - McLaren-Mercedes - 1:18:029 - 60 krugova
2. H. Kovalainen - Renault - 1:18:484 - 97 krugova
3. A. Davidson - Honda - 1:18:694 - 69 krugova
4. G. Paffett - McLaren-Mercedes - 1:18:929 - 76 krugova
5. J.M. Lopez - Renault - 1:19:508 - 59 krugova
6. A. Wurz - Williams-Cosworth - 1:19:830 - 49 krugova
7. J. Rossiter - Honda - 1:19:858 - 74 kruga

04.07.2006


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 05.Јули.2006 во 16:10
OBRNUTA PSIHOLOGIJA BERNIEJA ECCLESTONEA

Uoči prošlotjedne V.N. SAD-a, Bernie Ecclestone izjavio je kako Formuli 1 uopće ne trebaju Sjedinjene Američke Države.
Nakon prošlogodišnjeg fijaska, kada se 14 bolida vratilo u boks prije početka utrke, postojali su strahovi da je budućnost Formule 1 u državi hamburgera i Coca-Cole doslovno propala.

Soli na ranu dodao je Bernie u razgovoru s novinama The Times, za koje je izjavio: "Za Formulu 1 nije bitno da li ima ili nema Grand Prix SAD-a. Što dobivamo od Amerike? Uznemirenje, to je uglavnom sve. Ako kažete "dobro jutro" u 12 sati i 5 minuta završit ćete na sudu.
Tamo nikada nismo imali sponzore. Televizija im je uvijek uključena, a imamo manje gledatelja nego na Malti!"

Unatoč oštrim riječima, Ecclestone nije prekrižio Indianapolis na listi kandidata za novi F1 kalendar: "Ako žele zadržati utrku Formule 1, ja sam spreman za razgovore."

S druge strane, tvornički timovi - poput Ferrarija i BMW-a - ostali su šokirani Berniejevim nastupom te su odmah započeli akciju spašavanja V.N. SAD-a, tvrdeći da im je američko tržište jedan od glavnih razloga zašto se natječu u F1. Tu, naravno, ima istine, ali vjerojatno im nije palo na pamet da Mr. E. zna što radi.

I zaista, nakon što je Bernie bacio Indianapolis pod hladni tuš, izvršni direktor Indianapolis Motor Speedwaya Tony George najavio se kod Ecclestonea kako bi porazgovarali o nastavku suradnje.
U međuvremenu, gradonačelnik Indianapolisa Bart Peterson ponudio je Georgeu financijsku podršku za produženje ugovora s FOM-om (Formula One Managementom), čija se vrijednost kreće između 14 i 20 milijuna američkih dolara.

05.07.2006


Постирано од: cecka
Датум на внесување: 05.Јули.2006 во 16:22
Znaes li deka Bernie ima zena Hrvatica...grom e tipkata,

-------------
covek uci dodeka e ziv-OD MENE


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 05.Јули.2006 во 18:14
ima i kerka...i taa e grom

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 05.Јули.2006 во 18:42
Znaes li deka Bernie ima zena Hrvatica...grom e tipkata,
blagodarejki ti tebe ja imame vo F1 FOTOGRAFII Smile
 
ima i kerka...i taa e grom
pobrzav da ja vidam no toj ima dve izgleda ...Smile gi imame i niv veke ,,tamu,,
 


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 05.Јули.2006 во 23:12
Williams očajan

Rezultati i performanse Williamsa su nevjerovatno loši, tim je bez osvojenog poena već pet utrka, a u povjesti nikad nisu bili bez boda ni četiri utrke.


Rosberg je utrku i snagu Williamsa u Indianapolisu opisao ovako:
'' Nisamo imali snage ni da pobjedimo dva Red Bulla, falilo nam je gripa i brzine na pravcu.''
Nico je bio vozač sa najmanjom maksimalnom brzinom i na kvalifikacijama i na utrci.

Williamsov TD, Sam Michael je nakon same utrke izjavio:
'' Tre*amo se pregrupisati, ne možemo pasti stvarno niže. ''

I zasita ovo je najniže gdje je Williams bio od svog osnivanja. Ove sezone je osvojeno sam 10 bodova, pola toga u jednoj utrci.
05.07.2006


Постирано од: maja
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 12:07
Jako bi bilo so Microsoft:)))Zastiten znak WINDOWS na sekoj volan :))

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: maja
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 12:49
Originally posted by amstel amstel напиша:

Maja sto se sluci so gluvceto????
Papala maca:))

A gluvce najde??:)
     

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 12:58
F1 NEWS e tema koja pred da bide postavena e dobro analizirana od avtorot i sekoj moment ima pricina ,
 - F1 NEWS e osnoven sostaven del na sekoj forum za F1 a nie dosega go nemavme ,taka sto mislam deka samo ke go podobri imidzot na forumot  Formula 1
 - prenesuvanjeto na informacii po svojata priroda bara avtenticnost ,znaci avtorot odluci da go prenese vo orginalnata forma tekstot pritoa vnimavajki izvorot na informacii da bide od govorno podracje razbirlivo za pogolemiot broj citateli 
 - F1 NEWS  samo po sebe podrazbira prenesuvanje informacija a ne prenesuvanje link koj najcesto vo kodot koj go sodrzi voopsto i ne kazuva za prirodata na informacijata . Avtorot cenese deka na citatelot e podobro da mu plasira gotova informacija vo stilot klikni na F1 NEWS citaj gotova informacija . 
 - Azuriranjeto na najnovi informacii kolku tolku redovno podrazbira vlozuvanje vreme ,sredstva i ljubov  , mozebi istite faktori i bea pricina sto do sega da ja nemase  ovaa tema , znaci ,temata e otvorena so najdobra namera
 
I konecno dokolku pogolem broj od fanovite ovde se izjasnat deka temata ne e dobra ili treba da pretrpi izmeni   avtorot ke ja izbrise ili izmeni sekako ,zatoa sto sepak temata e nameneta za fanovite
 
Voopsto ne se soglasuvam so stavot deka tema pred da se postavi treba da dobie amin od site....niz celiot forum avtorot na temata dobiva inspiracija otvara tema i vremeto pokazuva dali istata ke bide aktuelna ili ne .....uste pomalku se soglasuvam so nacionalisticki stavovi !!!.... na Formula1 i do sega imame pastirani informacii za pateki za plasmani za vreminja  arno ama  bile najcesto od Italijanski ili Angliski izvori  ama ne i od Srpski ili Hrvatski Wink


Постирано од: maja
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 13:09
Ok avtore so ova delumno se soglasuvam i temata za mene e OK, no so vmetnuvanjeto na informacii na srpski i hrvatski jazik za mene ne e nacionalistichki stav tuku kopiranje na informacii koi se sretnuvaat na hrvatski forumi.Sepak se raboti za MAKEDONSKI FORUM

Dosega italijanskiot jazik, koj go poznavam celosno za cela edna godina nikade ne bese vmetnat vo nieden post na ovoj podforum

Angliskiot jazik e jazik koj e sluzben i najgolemite odnosno site informacii na sajtovite osobeno za F1 se na ovoj jazik, kako sto i hrvatskite informacii se prevedeni od istiot jazik...

Povtorno ke naglasam TEMATA E SUPER!

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 13:15
Originally posted by maja maja напиша:

Ok avtore so ova delumno se soglasuvam i temata za mene e OK, no so vmetnuvanjeto na informacii na srpski i hrvatski jazik za mene ne e nacionalistichki stav tuku kopiranje na informacii koi se sretnuvaat na hrvatski forumi.Sepak se raboti za MAKEDONSKI FORUM

Dosega italijanskiot jazik, koj go poznavam celosno za cela edna godina nikade ne bese vmetnat vo nieden post na ovoj podforum

Angliskiot jazik e jazik koj e sluzben i najgolemite odnosno site informacii na sajtovite osobeno za F1 se na ovoj jazik, kako sto i hrvatskite informacii se prevedeni od istiot jazik...

Povtorno ke naglasam TEMATA E SUPER!
 
angliskiot jazik sepak ne e makedonski , italijanski cisti postovi nemase kako sto imase dodavki i izrazi vo sklop na sliki na pateki ili slicno za koe sepak smetam deka moze da bide samo plus informacija i voopsto ne smeta naprotiv, a deka site preveduvaat od niv toa e fakt se soglasuvam ,
 
TI BLAGODARAM ZA PODDRSKATA ZA TEMATA
 


Постирано од: ivana
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 13:15
и јас се согласувам со Маја, ако веќе имаме тенденција и порака на ФОРУМОВ - пишувајте кирилица секако дека се подразбира и пишувајте МАКЕДОНСКИ!!!!!

а темава е на место и со потреба тука отворена од Делфиновски Tongue


-------------
Motivation is game in my hands


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 13:19
Smileblagodaram


Постирано од: ivana
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 13:23
да се надополнам...
секако дека ИМИЊА е глупо да преведуваш..
тие идат у оригинал... па макар и на арапски Tongue


-------------
Motivation is game in my hands


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 13:27
najdobro bi bilo koga bi imale kvalitetni makedonski izvori  ....koi za zal gi nemame ..Tongue se dodeka nema nasi izvori cenam deka e ok da se prenesuva aftenticna informacija sekako deka ke ja ima i od izvori od anglisko govorno podracje i slucajno e sto dosega i nemase


Постирано од: maja
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 13:29
Za ovaa problematika okolu isecocite na hrvatski jazik i srpski jazik bash amstel za toa govorese.Sepak da se pisuva na makedonski jazik a iminjata da ostanat vo originalen naziv

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: ivana
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 13:35
aпсолутно се согласувам, ИМИЊАТА во оригинал , а содржината преведена на македонски.
а за да се задржи автентичноста или да се знае изворот, може на крај или на почеток на текстот да се напише од каде е превземено! Tongue


-------------
Motivation is game in my hands


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 13:48

mislam deka temava e otvorena i deka  samo ceka informacii  pa so licen primer da pokazeme Tongue , blagodaram na pozitivnite sugestii i poddrskata  za toa deka temata e dobra 



Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 16:33

Originally posted by amstel amstel напиша:

Temata e OK mi se dopadna.F1 NEWS.

Ama dobro be kopiranje na tekstovi pa uste hrvatski,srpski,ili koj znae uste kakvi nema  da vidime mislam deka e sramno za eden makedonski forum.SRAMOTA.Pa neli e polesno da go zememe linkot od koj se kopirani pa samite da si procitame.

Mislam deka treba da diskutirame za sekoja novost kako sto i go pravevme toa do sega da otvarame temi koj ke bidat ineresni za komentari,a ne "hravatski,srpski"kopirani tekstovi.Ne go upropastuvajte pod forumot formula toj imashe eden poseben imic i se nadevam deka takov  ke ostane.


Ha ha ha .... Zosto e sramno !!!!!! Ne te razbiram drugar
Pa i ti imase postovi na drug jazik...seti se!!!
Drugar Amstel dodeka bese moderator celo vreme kopirase i....daj ostaj go delfin da si raboti, deckot e super
Pozdrav za Amstel i golema podrska za Delfin
    

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 16:59
 hm...interesno
kako i da e ...izmegu avtenticno prenesena informacija i informacija prenesena na makedonski jazik cenam deka nateznuva vo korist na avtenticno prenesena informacija . Informaciite preneseni na makedonski za F1 kaj nas  se izvonredno oskudni .Ako veke imame nekade kvalitetni i svezi informacii mislam deka e steta da ne gi iskoristime .


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 20:13
Bridgestone to be sole tyre supplier
06 July 2006
javascript:;">Bridgestone tyres.
Formula One World Championship, Rd 2, Malaysian Grand Prix, Practice, Sepang, Malaysia, 17 March 2006 Formula One racing’s governing body, the FIA, has announced that tyre manufacturer Bridgestone has been selected as the official tyre supplier to the FIA Formula One World Championship in 2008, 2009 and 2010.

The FIA decided in May to select a single tyre manufacturer which would supply all Formula One teams from 2008. A tender process was opened and the deadline for bids was June 23 2006.

There are currently two manufacturers involved in the sport - Michelin and Bridgestone. However Michelin, which currently supplies six of the eleven teams, ruled itself out of the bidding process in June. The French tyre manufacturer had already withdrawn from the 2007 season and confirmed in a statement released before the Canadian Grand Prix, that they had no plans to return to Formula One racing after the new single-tyre regulations had come into effect in 2008.

The move is part of the FIA’s plans to cut the cost of competing in Formula One racing. It is also believed that by eliminating competition between tyre suppliers the decision will help to curb cornering speeds.


Постирано од: cecka
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 21:15
delfince...bidejki podolgo vreme rabotev vo novinarstvo....edna pozitivna sugestija...od tekstovite so ke gi iznajdes, mozes da napravis interesna kompilacija, i iako odzema vreme, mozes da gi prevedes na makedonski...
mene licno ne mi preci... ama ima mnogu mladi deca so bolje znaat angliski otkolku srpski ili hrvatski.....
inaku super e temata,


-------------
covek uci dodeka e ziv-OD MENE


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 23:47
ti blagodaram na sugestijata Cec  sekako iskustvoto vo novinarstvoto e poveke od dobrodojdeno ovde :) jas za zal ne mozam da se angaziram poveke od ova . No znaes temata e veke ziva kolku sto gledam bez isklucok site odlicno ja prifatija sto mi e posebno drago  , tvojata sugestija sekako ke pomogne nekomu koj ke odluci da napravi post za nekoja interesna F1 vest istata preveduvajki ja.  Avtorot na sekoj post kako vo site temi taka i vo ovaa postot go pravi onaka kako sto smeta deka e najdobro.


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 06.Јули.2006 во 23:50

JOŠ JEDNA PROMJENA KVALIFIKACIJA?

Kako tvrde njemački mediji, na idućoj utrci, V.N. Francuske na Magny-Coursu, gledat ćemo nešto drugačiji kvalifikacijski sustav. Nasreću, nova promjena neće dodatno zbuniti već zbunjene gledatelje.

Radi se, naime, o skraćivanju posljednjeg, 20 minutnog dijela kvalifikacija na 15 minuta. Ovim potezom se planira skratiti vrijeme potrošnje goriva kako bi se vozače prisililo na što raniju borbu za pole poziciju.
Taj posljednji dio kvalifikacija na udaru je kritika još od prve ovosezonske utrke, upravo zbog toga što su gledatelji prisiljeni gledati 15 minutnu paradu F1 bolida kao uvertiru u 5 minutnu borbu za vodeću startnu poziciju.

FIA još nije službeno odgovorila na ove glasine, ali da bi se promjena mogla uvesti potrebno je odobrenje Svjetskog motorsport vijeća uz jednoglasnu odluku svih 11 momčadi.

06.07.2006


Постирано од: ivana
Датум на внесување: 07.Јули.2006 во 13:28
Eве ме и мене во БОЈА за да не останам неприметена LOL

ДЕЛФИН темава е супер.....заедно со Ф1 светот пропратно се случуваат  престиж, конк*ренција, реклама , девојки , скандали и техницки достигнувања и тоа ја прави темава живописна и интересна а со тоа и има многу новитети кои што баш со отварање на оваа тема ти им даде простор да се презентираат!!!
СУПЕР ТЕМА И СЕКАКО ЕПТЕН ТЕ ПОДРЖУВАМ ВО НЕА.
Јас сепак сметам дека треба да се пастираат ЛИНКОВИ а не да се прави копи/пејст а само имињата да одат во оригинал.

За истово и памет ,,солеа,, Амстел и Маја ама и ОНИ истава рабора ја имаат правено , нека си и траат молчат....Angry


-------------
Motivation is game in my hands


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 07.Јули.2006 во 13:48
ok ok eve vetuvam SmileDAVAM CESEN PIONERSKI ZBOR DEKA KE PREVEDUVAM KOLKU STO MOZAM !!!!LOL LINK E LINK NE SE VESTI TOA ...........kliknete na F1 NEWS bilo kade segde e vest kako na postovine gore nigde ne e link !
preveduvanjeto nosi rizici
- da ne prevedes dobro ( ova e javen medium sepak ,podrazbira profesionalno preveduvanje i lektoriranje )
- da te obvini izvorot na informacija deka ja zloupotrebuvas ! ( ja obrabotuvas -citaj menuvas )
 
no eve vetuvam ke preveduvam kolku mozam....si site rizici na mene ...


Постирано од: ivana
Датум на внесување: 07.Јули.2006 во 13:52
ti si LUD LOL

ma kakvo bre preveduvanje shta ti je?
pa kej te nema na igranje so nas po drugite temi... NE MOZE Cool JA NE DOZVOLUVAM Cool DA PREVEDUVASH LOL
togash COPY/PASTE...
abe ti si moderator..zamavaj malku so kamshik Wink


-------------
Motivation is game in my hands


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 07.Јули.2006 во 13:57
odam po kamsik i site ke dobiete LOL...........uf izbagav od temata ...idam ,,tamu,,..da si igrameSmile


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 07.Јули.2006 во 23:37
koga ke gi sporedi covek prvite i poslednite postovi navistina bi pomislil ,, e ne mi se veruva ,, :)) tuku...so samoto toa sto temata prdizvika vaka golem interes znaci deka e dobra  tema :)) so posebno mi e drago ....pisuvajte ,postirajte ,komentirajte neka ima informacii neka ima komentari i razmisluvanja  , sepak sustinata e vazna a ne formata .....koj kako misli deka e ispravno taka neka postapi  toa e NEGOV post nekomu mu se dopadnal ili ne ....i ve molam otsega poveke da vnimavame na temata !


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 07.Јули.2006 во 23:38
JEREZ: SCHUMACHER NAJBRŽI NA POSLJEDNJEM DANU

Michael Schumacher je na posljednjem danu testiranja na Jerezu postavio najbrže vrijeme tjedna. Nijemac je španjolskom stazom projurio za 1 minutu i 16.626 sekundi, što je za punu sekundu brže od drugoplasiranog Jacquesa Villeneuvea, odnosno 1.5 sekundi brže od trećeplasiranog Roberta Kubice.

Michaelov momčadski kolega Luca Badoer završio je na četvrtoj poziciji ispred Ralfa Schumachera i Jarna Trullija u Toyotama. Na sedmom mjestu slijedi Christian Klien, dok je Mark Webber bio osmi i posljednji vozač u današnjem poretku.


1. M. Schumacher - Ferrari - 1:16:626 - 93 kruga
2. J. Villeneuve - BMW Sauber - 1:17:714 - 97 krugova
3. R. Kubica - BMW Sauber - 1:18:194 - 45 krugova
4. L. Badoer - Ferrari - 1:18:785 - 59 krugova
5. R. Schumacher - Toyota - 1:18:921 - 86 krugova
6. J. Trulli - Toyota - 1:19:242 - 88 krugova
7. C. Klien - Red Bull-Ferrari - 1:19:701 - 44 kruga
8. M. Webber - Williams-Cosworth - 1:19:792 - 43 kruga

07.07.200


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 07.Јули.2006 во 23:50
Стјуарди:
Без казни за стартниот карамбол

Стујардите на Фиа, присутни на трката во Индијанополис донесоа одлука со која не се преземаат дисциплински мерки против учесниците во инцидентот од првиот круг на неделната трка за ГН на САД. Осум од вкупно 22 болиди кои стартуваа на патеката беа елиминирани во два одделни инциденти во првите два свиока, што беше поттик стујардите да покренат истрага. По разговорот со возачите инволвирани во двата засебни инциденти, стујардите заклучиле дека и двата инцидента се несреќен случаји за истите не се изречени казни.

За разлика од ова, се шпекулира со голема нервоза во редовите на Мекларен Мерцедес, каде што потегот на Монтоја со кој од игра се исфрла Кими, се смета за прелевање на чашата. Се слушнаа шпекулации дека Хауг бара Монтоја да биде отпуштен пред крајот на сезоната, а на негово место да вози Педро де ла Роса. Дополнително, други високи претставници на Мерцедес изјавиле дека идеалната постава за идната година на нивниот тим треба да биде Кими и Фернандо. Монтоја наводно преговара со БМВ Заубер, Рено и Ред Бул, но не ја исклучува и опцијата за враќање во Инди рејсинг лигата.

 
05.07.2006
 
nesto postara vest sepak mislam interesna


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 08.Јули.2006 во 15:38
Bez kavgi molam
Sepak treba da se diskutira za novostite vo F1 a ne da se prepukavame, koj na kogo solel pamet ili koj kako ja vodel temata, so kakvi bukvi pisuval, angliski ili hrvatski...drn drn drn
Dajte batali te go toa i pisuvajte za F1 ...moja preporaka e da koristime sopstveni tekstovi..i po moznost da ne bidat celi fermani, ednostavno da se napise kolku sto e mozno pokratko i poednostavno ( licno jas koga ke stretnam post od 10 ili poveke redovi ne go citam )
Aj Pozdrav za site

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 08.Јули.2006 во 15:41
Schumi najbrz na Jerez
01       M. Schumacher      Ferrari      248 F1     1'16''626

Tooooo Sampioneee

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 08.Јули.2006 во 16:32
renault ne bese tuka Tongue


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 08.Јули.2006 во 16:55
i da bese ke go papase...ha ha ha

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 08.Јули.2006 во 17:27
ne mozes da znaes hehe


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 08.Јули.2006 во 18:06
abe znam ( babami se vika VANGA )

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 09.Јули.2006 во 05:21
pa sto, dedo mi e nostrdamus HAHA


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 09.Јули.2006 во 16:22
NEMA VIŠE TREĆIH VOZAČA?

FIA je predstavila još jedan prijedlog za nova pravila, koja bi trebala stupiti na snagu već iduće godine. Radi se o ukidanju pravila o trećim vozačima koji nastupaju na petkovnim slobodnim treninzima tijekom svakog Grand Prix vikenda.

Pravilo koje dopušta nastupanje s trećim vozačem svim timovima koji su prethodnu sezonu završili izvan prve četvorice uvedeno je 2003. godine kako bi se manje momčadi više prikazivale tijekom prijenosa i da bi se pokušale što bolje pripremiti za utrku.
Spletom okolnosti, od uvođenja tog pravila do danas, nekoliko je vodećih momčadi (Renault, BAR-Honda, McLaren i Williams) dobilo priliku nastupati s trećim vozačem što po mnogima nije bilo pravedno.

Danas, na slobodnim treninzima tijekom prvog dana Grand Prix vikenda, nastupaju uglavnom test vozači dok vozači utrka gotovo i ne izlaze na stazu. Kako bi natjerala timove da se vrate gdje im je mjesto - na stazu - FIA je svim momčadima faksirala svoj prijedlog i ovih će se dana održavati glasovanje putem faksa.

08.07.2006


Постирано од: ivana
Датум на внесување: 10.Јули.2006 во 08:34
Originally posted by amstel amstel напиша:


Do Ivana.Amstel i Maja ne solea pamet na formula tuku pishuvaa so pamet.Pozdrav


solea beshe i e pod znak na navodnici Big smile. I da ne se raspravame spodeluvajte novosti na temava Wink

a cisto za statistika i ja sum u grupata koja ne cita postovi nad 8 reda LOL


-------------
Motivation is game in my hands


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 10.Јули.2006 во 21:45
MONTOYA ODLAZI U NASCAR

Nakon što su se opcije za Juana Pabla Montoyu, kojemu ugovor s McLarenom istječe na kraju aktualne sezone, svele na minimum, niotkud je isplivao NASCAR.
Ganassi, momčad s kojom je Montoya osvojio naslov prvaka u CART seriji u svojoj debitantskoj sezoni 1999. godine, je potvrdio kako će se Juan Pablo u 2007. natjecati s njihovom ekipom u najpopularnijem američkom automobilističkom prvenstvu NASCAR.

Ovaj iznenađujući prelazak potvrdio je sam Ganassi izjavivši:
"Trebalo bi biti sjajno. Očito je da smo uživali u prijašnjim uspjesima i to je učinilo stvari još jednostavnijima.
Imali smo vrlo kratke pregovore - ako to možemo tako nazvati. Lijepo je imati nekoga u vašem automobilu tko želi biti tamo, tko želi biti zajedno s momčadi i tko želi biti dijelom nje."


Montoya, sa svojih 95 F1 nastupa s Williamsom i McLarenom, uopće ne žali zbog napuštanja Formule 1 u kojoj se natječe od 2001. godine:
"Kada ljudi pomisle na prelazak iz Formule 1 u NASCAR misle da sam lud, ali ja mislim da je to uzbudljivo. Mislim da je to veliki izazov za moju karijeru, a dolazak ovdje će vjerojatno biti moj najteži izazov ikada."

"Radije bih se zabavljao i utrkivao ovdje (u NASCARU) s Chipom nego da ostanem u F1 gdje ne bih uživao,"
dodao je Juan Pablo Montoya.

10.07.2006


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 10.Јули.2006 во 21:46

Шпекулација:
Пафет следен возач на Мекларен?

Гери Пафет, кој минатата сезона ја освои титулата во германското туринг првенство ДТМ, се типува за најсериозен кандидат, како заменик на Монтоја. Англичанецот годинава доби шанса како тест возач на Мекларен, бидејќи титулата во ДТМ ја освои како возач на Мерцедес. Рон Денис изјави дека би сакал идната година да не ја започне со двајца нови возачи, но доколку Раиконен замине од тимот, Пафет би можел да биде прекомандуван од тестирања во трки.

 
што мислите за оваа вест , чул ли некој нешто повеке за Пафет ? јас воопшто не знам ништо за него и да бидам искрен како фан на Мекларен не ме бендисува ....посебно со не го знам дечкото кој ...којзнае може е и добар...   


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 11.Јули.2006 во 07:07
deckoto kako sto jas slusam od mclaren i tie okolu f1 e prilicno dobar sprema niv. Mnogu ima vreva okolu Lewis Hamilton ("protege" na Ron Dennis, uste od mali godini ja vodi negovata kariera) se zbori deka mozebi toj ke bide vtoriot vozac na McLaren naredna sezona, ama kako sto i samiot Gary Paffet rece, toj veke vozi f1 bolid, dokolku hamilton ke mu bide prv pat vo f1 bolid i toa odma da se natprevaruva


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 11.Јули.2006 во 17:20
Vesta samo sto ja slusnav!!!!!
Pedro De La Rosa ke go zameni Montoya so iten efekt pocnuvajki uste od trkata za Francija. Montoya si zaminuva od F1 porano otkolku sto beshe ocekuvano. Za detali pobarajte na
www.f1racing.net/en
ili
www.f1-live.com


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 11.Јули.2006 во 17:48
zarem e mozno tolku brzo da dobie "sut karta" ovie od McLaren se ludi
Zarem taka treba da se postavuvaat rabotite??????

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 11.Јули.2006 во 19:05
Originally posted by martin_mk martin_mk напиша:

Vesta samo sto ja slusnav!!!!!
Pedro De La Rosa ke go zameni Montoya so iten efekt pocnuvajki uste od trkata za Francija. Montoya si zaminuva od F1 porano otkolku sto beshe ocekuvano. Za detali pobarajte na
www.f1racing.net/en
ili
www.f1-live.com
 
da druze ova e navistina top vest ...eve ja vo celost od oficijalniot web sajt na F1
 
De la Rosa to replace Montoya
11 July 2006
javascript:;">Juan Pablo Montoya %28COL%29 McLaren.
Formula One World Championship, Rd 10, United States Grand Prix, Qualifying Day, Indianapolis, USA, 1 July 2006 McLaren have announced current race driver Juan Pablo Montoya will not drive for the rest of the 2006 season and test driver Pedro de la Rosa will race alongside Kimi Raikkonen for this weekend’s French Grand Prix.

Montoya confirmed at the weekend that he planned to leave Formula One racing for NASCAR next year. He will now spend time in Miami with his wife Connie, who is expecting their second child in September and prepare for his NASCAR debut.

Chip Ganassi, the boss of Montoya’s new NASCAR team, has already revealed that he expects Montoya will start racing in NASCAR this year and it is understood the Colombian will begin making preparations, almost immediately, for his debut.

"I know that it will be a tough transition but I'm really excited about the opportunity to move into the NASCAR championship,” said Montoya in the McLaren statement. “I have enjoyed most of my time in Formula One and I'm grateful for this opportunity to settle my personal life and concentrate on my future career."

Montoya joined McLaren in 2005 and finished fourth in the drivers’ championship during his first year. So far this season he has climbed to sixth place in the drivers’ standing after winning 26 points for the team.

“Juan Pablo is an exciting driver and immensely likeable character who will undoubtedly make a successful transition to the NASCAR scene," commented McLaren team principal, Ron Dennis. "We have agreed that with so many things happening in Juan Pablo's life right now, he should take some time out of the car and prepare professionally and personally for the future."

De La Rosa has been a McLaren test driver since 2003. The Spaniard has only competed in a race for Mclaren once - in the Bahrain Grand Prix in 2005 - but managed to finish in fifth place to score four points for the team.

"I'm of course extremely thrilled to have this opportunity to race the MP4-21 - a car in which I'm really comfortable," said Pedro de la Rosa. "I know the MP4-21 better than anyone else and I'm confident that I can achieve important World Championship points for the team."
 
ili na makedonski ja ima na aktuelno na  http://www.formula1.com.mk - www.formula1.com.mk


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 11.Јули.2006 во 21:32
iskren da bidam ...koga preeska prv pat ja slusnav pa ja pobarav na Web...prvata misla mi bese ,,So im e na ovie? ,, .....sega veke koga mi legnuva tenzijata...mislam deka pocnuva i da mi se dopaga idejata .....jas licno od edna golema simpatija kon Montoja koga se pojavi ,pocnav so tekot na vremeto se poveke da se razocaruvam......mislam deka i vo timot so nego stanuvaa se ponezadovolni ama deka do volku bila rabotata....


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 11.Јули.2006 во 22:08
De La Rosa e dosta brz samo gledajte sto ima da pravi, go znae bolidot vo srce


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 11.Јули.2006 во 22:10
iskreno se nadevam deka si vo pravo  imam fateno dosta dobri vreminja od nego.....da vidime kakov e pod konstanten pritisok


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 12.Јули.2006 во 16:25
Ne e isto testiranje i trka. Ke go vidime vo Francija kolku e jak

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 12.Јули.2006 во 18:01
Se pokaza deckoto vo Bahrain 2005


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 13.Јули.2006 во 20:25
so edno kokice prolet ne doaga!!!

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 13.Јули.2006 во 21:09
HAHA, veruvaj mi, moze da vozi najmalku kolku sto montoya vozeshe godinava. najmalku...


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 14.Јули.2006 во 08:14
И јас сум за Smile туку ...ај да видиме одвај чекам


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 14.Јули.2006 во 18:05
MAGNY-COURS: PRVI SLOBODNI TRENINZI

Na prvim slobodnim treninzima na Magny-Coursu nije se moglo vidjeti previše akcije. Od ukupno 16 vozača koji su izašli na stazu, polovicu su činili treći vozači, dok su vozači utrka napustili garaže pred kraj sesije.

Najbrže vrijeme postavio je Robert Kubica, koji je privukao pozornost mnogi prisutnih dok je kružio stazom s neobičnim vertikalnim krilcima smještenim na novu bolida.
Drugo najbrže vrijeme postavio je Anthony Davidson, nakon kojeg slijedi Jenson Button s ukupnim zaostatkom od 1.3 sekunde.

Četvrto mjesto pripalo je Ralfu Schumacheru ispred impresivno mu brzog sunarodnjaka Adriana Sutila u Midland-Toyoti.
Šesto mjesto zauzeo je Neel Jani u STR-u, a nakon njega slijede Wurz, Villeneuve, Doornbos i Rosberg.
Začelje poretka popunili su vozači Midlanda i Super Agurija te Jarno Trulli koji je ostao na 12. poziciji.

14.07.2006


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 14.Јули.2006 во 18:06
MAGNY-COURS: DRUGI SLOBODNI TRENINZI

Za razliku od prethodne sesije, na drugim slobodnim treninzima nastupili su svih vozači utrka i svi treći vozači. Najbrže vrijeme ponovno je postavio Robert Kubica ostvarivši pritom pola sekunde prednosti u odnosu na drugoplasiranog Fernanda Alonsa.

Na trećem mjestu slijedi Anthony Davidson, kojeg, uz zaostatak od jedne desetinke, prati Alex Wurz u Williamsu.
Giancarlo Fisichella završio je na petoj poziciji ispred Michaela Schumachera i Adriana Sutila, koji je još jednom pokazao da u Midlandovom bolidu ima dovoljno brzine za plasman među prvom desetoricom.

Nešto niže u poretku, na 15 i 17. poziciji plasirala su se dva vrlo nesretna vozača - Kimi Raikkonen i Rubens Barrichello.
Dok je Kimi pred sam kraj jednosatnih treninga morao bespomoćno ostaviti svoj bolid uz stazu zbog mehaničkog kvara, Rubens Barrichello je svoj dan okončao izlijetanjem u zavoju Nürburgring.

14.07.2


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 14.Јули.2006 во 18:10
   
Порака:
Краен рок за Бриаторе

Претседателот на тимот на Рено, Алан Деса, на менаџерот на неговиот тим Флавио Бриаторе му даде (меѓу редови) краен рок да се изјасни по понудата за продолжување на договорот.

Договорот на Бриаторе со францускиот тим истекува на крајот од сезонава, тимот сака да го продолжи, но Сицилијанецот е тој што се размислува. Неодамна велеше дека е уморен од Формула 1, од неа како изгледа и како функционира, па му фали мотивација да продолжи.  

 - Флавио го има нашиот предлог и го очекуваме неговиот одговор сега  во Франција – вели Алан Деса за италијанскиот “Аутоспринт“.



Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 14.Јули.2006 во 18:14
Бурде во трка за седиштето на Алонсо

Михаел Шумахер, кој е голем оптимист за неделната трка, уште еднаш ја отфрли можноста да ја продолжи кариерата со друг тим. Официјалната одлука за поставата на Ферари во2007 година ќе се знае на трката во Монца, предвидена за 10 септември. „Црвениот барон„ изјави дека на неговата одлука нема да влијае тоа кој ќе биде негов тимски колега.

Флавио Бриаторе, кој исто така го нема продолжено својот договор со Рено, типува дека Шуми останува во Ф1 уште некоја година, но молчи по прашањето на вториот возач покрај Физикела за догодина. Како наследници на Алонсо во Рено се типуваат Ве*ер и Раиконен (од актуелните Ф1-фаци), како и тестерот Хеики Ковалаинен и екс-шампионот Себастијан Бурде од КАРТ. Последниов имал долг разговор со Флавио Бриаторе за време на трката воИндијанаполис, но се чека прво одговорот од Кими, за кој се верува дека има добиено пет милиони долари од Ферари да не склучува договор пред крајот на јули оваа година, бидејќи и во Италија го сакаат како наследник на Шумахер



Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 14.Јули.2006 во 18:30
ova e mnogu interesna situacija za vo 2007.. Sega ke vi kazam zosto
Alonso ke bide vo McLaren
Schumi 99% ke ostane da se trka i ke prodolzi so Ferrari
2 od 3 najdobri piloti se vo 2 od 3 najdobri timovi vo F1...
Kimi e klucen za ovaa situacija, ako Kimi odi vo Renault za 2007 togas ke imame 3 od 3 najdobri piloti vo 3 od 3 najdobri timovi vo F1...
Eve uste edna finta hehe. Bernie Eccelstone mnogu mnogu bi mu odgovaralo ako trite najdobri piloti vo F1 se raspredeleni vo 3 timovi. Toa e recept za dosta dosta interesna 2007 sezona. Taka da Bernie imama kako ulav da pritiska za Kimi/Renault kombinacija za 2007 :D


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 17.Јули.2006 во 07:46
definitivno i slednata sezona ke bide TOP sezona ....uste od sega vetuva a toa retko se slucuvalo...odnapred nekoja sezona tolku da vetuva Tongue


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 18.Јули.2006 во 21:42
Renault eve veke oficijalno prizna deka e vo razgovori so Kimi

http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=124689


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 29.Јули.2006 во 15:53
Stewards give green light to Renault dampers
28 July 2006
javascript:;"> Renault have been cleared to run their controversial ‘mass dampers’ at Hockenheim, after the FIA tried to ban them prior to the event.

The dampers are sited, in Renault’s case, in the nose of the R26 and were introduced last year. They have been raced on the R26s all of this season, and Ferrari and Red Bull Racing are also known to have used them. Up to seven teams are believed to have experimented with them. Their purpose is to help the engineers optimise the tyre contact patches by neutralising the car’s vertical movement in reaction to bumps.

The FIA had contended that, under Article 3.15 of the Formula One Technical Regulations, mass dampers constituted a movable means of controlling the aerodynamics and were therefore illegal. Renault disagreed and the matter was investigated by the FIA’s own stewards, Tony Scott Andrews, Rafael Sierra and Waltraud Wuensch.

They concluded that mass dampers have less influence on the aerodynamics than would changes to the conventional dampers (as far as making the suspension settings stiffer, for example), and that since conventional dampers are not considered to be movable aerodynamic components, then neither are mass dampers. The stewards suggested that, in comparison to conventional dampers, the effect of mass dampers on aerodynamic performance was “negligible”.

The FIA are believed to want mass dampers outlawed for 2007, and have confirmed to all of the teams their intention to appeal the decision of their own stewards. That means, in theory at least, that if Renault were to run with mass dampers this weekend the subsequent race result could later be threatened if the FIA’s appeal is upheld. However, in light of this, Renault are expected to suspend use of the dampers until after the appeal hearing.


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 29.Јули.2006 во 15:55

KIMI RAIKKONEN NAJBRŽI NA HOCKENHEIMU

Samo pet minuta nakon početka kvalifikacija sesija je morala biti prekinuta zbog izlijetanja Scotta Speeda na izlasku iz prvog zavoja. Speedov bolid zadobio je veća oštećenja, ali Amerikanac se, na sreću, izvukao bez ozljeda.
Nakon šest minuta pauze kvalifikacije su se nastavile, a borba za prolazak u drugi dio vodila se do posljednje sekunde. Osim nesretnog Speeda, nakon prvih 15 minuta ispali su: Vitantonio Liuzzi, Christijan Albers, Takuma Sato, Tiago Monteiro i Sakon Yamamoto.

Drugi krug kvalifikacija protekao je bez ikakvih incidenata. Vozači koji su ispali bili su: Mark Webber, Christian Klien, Jarno Trulli, Jacques Villeneuve, Nico Rosberg i Nick Heidfeld.

U posljednjem dijelu kvalifikacija dogodio se i jedan mali incident. U zavoju broj šest sudarili su se Pedro de la Rosa u McLarenu i Ralf Schumacher u Toyoti. Iako se njihov sudar dogodio pri relativno maloj brzini, oba bolida zadobila su oštećenja - de la Rosi je pukla stražnja desna guma, a Schumacheru prednji lijevi ovjes.

Na kraju uzbudljivih kvalifikacija, pole pozicija pripala je prvi put ove sezone pripala Kimiju Raikkonenu.
Na sutrašnjoj će utrci uz Finca startati Michael Schumacher, nakon kojega slijede Felipe Massa, Jenson Button, Giancarlo Fisichella i Rubens Barrichello.
Trenutno vodeći u prvenstvu, Fernando Alonso, utrku će startati iz četvrtog startnog reda uz Ralfa Schumachera, odnosno ispred Pedra de la Rose i Davida Coultharda, koji su zauzeli peti startni red.

29.07.2006


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 07.Август.2006 во 12:12

BUTTON STIGAO DO SVOJE PRVE POBJEDE!

Nakon 113 nastupa Jenson Button je stigao do svoje prve pobjede u karijeri na uzbudljivoj V.N. Mađarske koju su obilježila brojna izlijetanja, sudari i borbe.
Drugo mjesto pripalo je Pedru de la Rosi, dok je treći završio Nick Heidfeld, koji je za momčad BMW Sauber osvojio prvi plasman na podiju.

Rubens Barrichello završio je na četvrtoj poziciji ispred Davida Coultharda, Ralfa Schumachera i Roberta Kubice, koji je na svojem prvom F1 nastupu završio u bodovima.
Posljednji pod pripao je Felipeu Massi.

Ovogodišnja utrka na Hungaroringu započela je laganom kišom da bi naposljetku završila sunčanim vremenom. Kišni uvjeti na stazi testirali su granice svih vozača. Neki od njih utrku su završili zbog sudara, a neki zbog mehaničkog problema.

Prvi od vodećih koji je odustao bio je je Kimi Raikkonen koji se prilikom obilaženja za puni krug sudario s Toro Rossom Vitantonia Liuzzija.
19. krugova prije kraja odustao je i vodeći Fernando Alonso nakon što mu se olabavio stražnji desni kotač. Alonsovo odustajanje širom je otvorilo vrata Michaelu Schumacheru koji se očajnički borio za mjesto na podiju protiv Pedra de la Rose i Nicka Heidfelda na potpuno uništenim intermediate gumama i to u suhim uvjetima.
Na veliko razočaranje Nijemca, njegov je Ferrari oštetio prednji ovjes u borbi sa sunarodnjakom Heidfeldom za treće mjesto zbog čega je tri kruga prije kraja utrke morao odustati.

Uz ovaj nesretni trojac, utrku nisu završili: Sakon Yamamoto, Mark Webber, Christian Klien, Giancarlo Fisichella, Nico Rosberg i Vitantonio Liuzzi.

06.08.2006
VO nedostatok na otvorena tema za trkata i ovaa vest dobro bi dosla ......pozdrvce od Ohrid



Постирано од: angelwings
Датум на внесување: 07.Август.2006 во 20:50
So diskfalifikacija na Kubica Shumi poentira i pokraj toa sto ne ja zavrsi trkata a Masa e na sedmo mesto .Robert Kubica bese diskfalifikuvan otkako bilo utvrdeno deka negovoto BMW Sauber tezi 2 kilogrami pomalku. poveke na
http://www.formula1.com/race/news/4783/763.html - http://www.formula1.com/race/news/4783/763.html  zasto me mrzi da pisuvam


-------------


Постирано од: angelwings
Датум на внесување: 07.Август.2006 во 20:54
Mark Weber vo 2007 ke vozi za RED BULL
http://www.formula1.com/news/4788.html - http://www.formula1.com/news/4788.html


-------------


Постирано од: maja
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 12:08
Originally posted by martin_mk martin_mk напиша:

Renault eve veke oficijalno prizna deka e vo razgovori so Kimi

http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=124689

Au losa vest :( Kimi ne go sakam kako vozac i toa bash vo timot na RENAULT :(


Inace za McLaren narednite dve trki ostanuva da gi vozi Pedro dela Rosa,koj dojde na mestoto kako zamena za Montoya, ke go vitime vo trkite vo Istambul i Italija

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 13:19

ECCLESTONE: F1 ĆE PREŽIVJETI BEZ SCHUMACHERA

Glasinama koje govore o budućnosti Michaela Schumachera nikada kraja. Dok jedne predviđaju povlačenje sedmerostrukog svjetskog prvaka na kraju aktualne sezone, druge tvrde da se to neće dogoditi - barem ne ove godine.
No što ako Schumacher zaista ode na kraju sezone 2006.? Formula 1 će sigurno izgubiti jednog od svojih najvećih vozača, no koliko će Nijemčev odlazak, zaista, utjecati na sport?

Bernie Ecclestone smatra da je Formula 1 popularnija od bilo kojeg vozača i da se to neće promijeniti.
75 godišnji Britanac prisjetio se sličnih strahova nakon što je 1994. godine na V.N. San Marina u Imoli poginuo Ayrton Senna: "Ayrton je bio puno popularniji od Michaela, ali nastavili smo. F1 preživljava od 1950., stoga pretpostavljam da je popularnija od jednog vozača."

Ako Michael Schumacher ispuni svoje obećanje, njegove planove za budućnost saznat ćemo 8. rujna kada započne talijanski Grand Prix vikend. Do tada ćemo se naslušati još nevjerojatno mnogo praznih glasina.

09.08.2006


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 17:59
maja, ne zezaj, kimi e najdobriot SLOBODEN pilot za naredna godina. Podobro od nego nema na marketot taka da najdobra opcija ni e Kimi. Kovalainen e mnogu dobar, ama nema iskustvo kutriot...


Постирано од: maja
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 18:11
Vo pravo si martin, od slobodnite piloti najdobar, uf jas ne mozam da se pomiram so ova:(

A iskustvo zarem ne stekna do sega, ne znam iskreno kade gresi.Imase prva pol pozicija i zavrsi out.Dali e problemot do nego ili pak vo timot koj se grizi za bolidot na McLaren nikako da uvidam koj kade gresi

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 22:07
hehe, zboram za test pilotot na Renault Heikki Kovalainen, ne za kimi hehe. Fisico kaza deka naredna godina ke vozi so Finec, znaci ili Kimi ili Heikki. Heikki se ima dokazano sto znae vo GP2 i vo testiranje, no uste treba da se isproba na trka. Kako sto BMW pravat sega so Kubica...
P.S. kazete zbogum za villeneuve, vece nema da se vrati godinava


Постирано од: zaba_mk
Датум на внесување: 12.Август.2006 во 02:13
se vrti muabet deka Shumaher ke ostane uste 1 godina (tatko mu izjavil), i deka Raikonen doaga u Ferari..
naredna sezona, ako ostane Shumi ke treba da dokaze sve do sea..


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 12.Август.2006 во 21:34
Последниот предизвик на Шуми
По пропуштената шанса во Унгарија, Ферари подготвува и резервна варијанта доколку Шуми не стане светски првак оваа година. Англиските медиуми шпекулираат дека во тој случај Германецот ќе мора да го прифати Кими Раиконен за тимски колега и да се обиде за прв пат во кариерата да победи во трка или во првенството имајќи рамноправен возач во вториот болид. Доколку ова се реализира, со сигурност во екипата ќе остане и Жан Тод. Англичаните веруваат дека Кими со сигурност потпишал договор со Ферари на пет години, па само е прашање дали Шуми ќе земе титула и ќе се пензионира, или пак ќе се обиде да се справи со новиот предизвик.

Медиумите против Шуми

Реакциите на коцкањето со гумите во Унгарија се уште го потресуваат медиумските свет околу Ф1. Италијанскиот Тутоспорт го напаѓа за „Пропуштена шанса„, додека германскиот Билд го нокаутираше со насловот дека „Возел без мозок„. На РТЛ, Ники Лауда прокоментирал „ова не е неговата најитра трка во кариерата и сигурен сум дека Алонсо не би возел така„, додека уште еден ветеран, Марк Сурер на Премиере го оценил неговото „возење како на приватна картинг патека„. Од неговоте блиски, Шуми исто така добил загрижувачки поради за својата тврдогласвост. Братот Ралф го бранел од погорниот наслов во Билд со зборовите „тој знае дека трката не му беше брилијантна„, а Жан Тод со задоцнување констатира дека „требало некој од боксот да му каже да не ризикува премногу„.

Еве нешто интересно  кое мислам дака вреди да се прочита :))



Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 16.Август.2006 во 16:47
INDIANAPOLIS OSTAJE U F1 KALENDARU?

Nakon prošlogodišnjeg fijaska - utrke sa šest bolida - budućnost Velike Nagrade SAD-a upala je u veliku neizvjesnost. Iako su postojali strahovi da će na ovogodišnjoj utrci doći do velikog pada broja posjetitelja, to se, ipak, nije dogodilo.
Utrku je posjetilo ukupno 130 000 navijača, no ta bi brojka bila znatno manja kada bi isključili 20 000 besplatnih ulaznica koje je Michelin podijelio razočaranim gledateljima koji su prisustvovali na prošlogodišnjoj utrci.

Prema glasinama s druge strane Atlantskog oceana, Indianapolis bi se mogao zadržati u F1 kalendaru još barem jednu sezonu. To nije nikakva novost ako uzmemo u obzir da Bernie Ecclestone i šef Indianapolis Motor Speedwaya, Tony George, već duže vrijeme vode razgovore o nastavku suradnje u budućnosti.

Još jedna stvar koja je uvelike povećala Tonyeve šanse za produženje ugovora jest Ecclestoneova ideja o utrci u Las Vegasu, koja je bačena u vodu nakon što je 75 godišnji Britanac priznao kako je utrka u gradu kocke još uvijek "udaljena nekoliko godina."

15.08.2006


Постирано од: maja
Датум на внесување: 16.Август.2006 во 20:21
Ova go procitav denes vo novina za McLaren


Potoa Schumacher vo Monza ke kaze dali ke ostane uste edna sezona vo Ferrari bez razlika dali ke ja osvoi titulata ili ne.Sepak jas sum za zaminuvanje na Schumaser vo penzija

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: maja
Датум на внесување: 16.Август.2006 во 20:27
Sumi nezasitno stvorenje, se mu e malku.Nekako kako da ne moze da se pomiri so starosta i deka negovoto vreme zaminuva

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: maja
Датум на внесување: 16.Август.2006 во 20:32
Neka ostane se slozuvam so tebe, mi se gledaat seiri :))

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 17.Август.2006 во 08:29
Originally posted by amstel amstel напиша:

Мерцедес комплетно ќе го купи Мекларен

Германските медиуми наголемо шпекулираат дека познатиот производител на автомобили од оваа земја Мерцедес-Бенц има намера да го купи тимот на Мекларен. Компанијата веќе има дел од сопственоста на британскиот тим, но сега сака да ја зголеми од 40 на 70 или 80%, а позицијата на Рон Денис, во таков случај, би ја презел Норберт Хауг. Причина за ваквата амбиција на Мерцедес е незадоволството од слабиот пласман на Мекларен, кој од 1999 година не успеал да стигне до шампионската титула, ниту во поединечна ниту во екипна конк*ренција, и покрај тоа што екипата секогаш има најголем буџет од сите во Формула 1.

Раководството на Мерцедес, на кого би му биле потребни околу 380 милиони долари за комплетно да го откупи тимот, е исплашено од прогресот на најголемиот конк*рент БМВ, откако го купи тимот на Заубер, па сака со сличен потег да го врати своето место на пазарот.

"Наскоро, комплетно ќе го купиме Мекларен", ја пренесува германскиот дневен весник, Билд изјавата на човек близок на раководството на Мерцедес.
(makedonski sport)
 
Многу многу убава вест !!


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 17.Август.2006 во 18:14
Ve citam i vi se cudam!!!!
Dve godini na forumov plukate po Schumi "Penzioner" , " ke mu gledame seir " , " decava ke go rasturat" i slicno
Pa neli vi se zdosadi so toa
POMIRETE SE DEKA SCHUMI E ZASEKOGAS BROJ 1

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: maja
Датум на внесување: 17.Август.2006 во 18:30
Ma nemoj da se pomiram ni mrtva , zatoa sto Sumi penzionerot se meri so deca mladi od 25 god, nikako jadniot da svati deka rasitnal 40-ka

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 17.Август.2006 во 18:32

Ziti se!!! Ne te razbiram sto sakas da kazes!!!
Zarem ako imas 37 godini ne treba da sportuvas!?!?
Formula 1 pred se e za mazi so golemi m....

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: maja
Датум на внесување: 17.Август.2006 во 18:34
Daleku od toa deka ne treba da se sportuva, sekoj spor ima odredena granica starosna, taka i F1...refleksi sposobnostite se namaluvaat

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 17.Август.2006 во 18:39
Se dodeka e dobar ( pobeduva ) znaci deka ima dobri refleksi..
Abe luge sto vi e ste stanale kako Tabakovski

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: maja
Датум на внесување: 17.Август.2006 во 18:42
Mislam deka ke ostane i slednata sezona Sumi.No interesot za F1 i so zaminuvanjeto (ako veke zamine od f1) na Sumi nema da opadne zosto ne e najdobar :)

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: veni vidi vici
Датум на внесување: 17.Август.2006 во 18:46
Dobro dobro...aj da ne povtoruvam pak, ne sum raspolozen za kavgi
MORE KE KAZAM ....SCHUMI ZA INAT VAS E NAJDOBAR NA SITE VREMINJA
93 pobedi 8 tituli    ( mu gi pisav i od ovaa godina do kraj na sezonata)

-------------
http://imageshack.us - [IMG - http://img513.imageshack.us/img513/1163/ferrariscuderiaki0fy8.jpg" />


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 18.Август.2006 во 08:15
Шумахер како возач е добар ....НО ТОА Е СЕ !!! ништо повеке од тоа ....можевме да видиме каков е кога билидот  не беше конк*рентен  ....минатите години Ферари имаше најдобар болид во континуитет пар сезони ....ТОА Е причината за одличните резултати ....ЗНАЧИ да не се залажуваме дека Шумахер е не знам што посебен....:)


Постирано од: maja
Датум на внесување: 18.Август.2006 во 12:57
Originally posted by Delfin Delfin напиша:

Шумахер како возач е добар ....НО ТОА Е СЕ !!! ништо повеке од тоа ....можевме да видиме каков е кога билидот не беше конк*рентен ....минатите години Ферари имаше најдобар болид во континуитет пар сезони ....ТОА Е причината за одличните резултати ....ЗНАЧИ да не се залажуваме дека Шумахер е не знам што посебен....:)
Yes!

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: m-free
Датум на внесување: 19.Август.2006 во 23:01
gluposti....

pa koj moze da napravi rezultat so nekonk*renten bolid...

simaher e vozac koj izvlekuva maksimum od ona sto go ima vo race....

nee k*rVA kako alonso lani mizerno sto se vleckase na 2 mesto i ne se borese za pobeda k*rvinski stedejci go bolidot i ne rizikuvajci ....

sumaher SE BORI i zatoa e NAJDOBAR to a go potvrdi i na poslednata trka
mozese da zeme nekoj k*rvinski bod, no .....

SHUMI e SHUMI i zatoa e LEGENDA....


Постирано од: martin_mk
Датум на внесување: 20.Август.2006 во 00:34
Placi mal(a) placi..


Постирано од: maja
Датум на внесување: 20.Август.2006 во 00:48
Originally posted by martin_mk martin_mk напиша:

Placi mal(a) placi..
Toa mu e rabota, neka poplaci malku :))

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Schumacher
Датум на внесување: 20.Август.2006 во 13:53
Barem da dadese slika.


Постирано од: maja
Датум на внесување: 20.Август.2006 во 14:22
Originally posted by kiki.g kiki.g напиша:

Barem da dadese slika.
Od sto sakash slika ?

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 20.Август.2006 во 15:10
Originally posted by m-free m-free напиша:

gluposti....

pa koj moze da napravi rezultat so nekonk*renten bolid...

simaher e vozac koj izvlekuva maksimum od ona sto go ima vo race....

nee k*rVA kako alonso lani mizerno sto se vleckase na 2 mesto i ne se borese za pobeda k*rvinski stedejci go bolidot i ne rizikuvajci ....

sumaher SE BORI i zatoa e NAJDOBAR to a go potvrdi i na poslednata trka
mozese da zeme nekoj k*rvinski bod, no .....

SHUMI e SHUMI i zatoa e LEGENDA....
 
Те молам да не употребуваш навредливи зборови !!  не сум сигурен но мислам  дека не ти е прв пат , те молам воздржи се малку !! 


Постирано од: Delfin
Датум на внесување: 20.Август.2006 во 15:12
Да се вратиме во рамките на темата :) ве молам :)


Постирано од: maja
Датум на внесување: 20.Август.2006 во 20:30
Od kade ja prezede AMSTEL vesta?

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Schumacher
Датум на внесување: 21.Август.2006 во 14:56
Дурнбос со болид по автопат

Роберт Дурнбос е единствениот возач кој со Формула 1 болид возеше по холандски автопат. Возачот на Ред Бул постигна брзина од 326км/ч возејќи по А7 автопатот во северниот дел од Холандија. Малиот град Ден Оевер во вторникот наутро се разбуди во 10:32 часот од звукот на Формула 1 мотор. За оваа пригода автопатот А7 беше затворен доволно долго Дорнбос да извози и во двата правци.

- Ова беше возбудливо. Многупати имам возено овде со мојот автомобил но ова е премногу возбудливо. Сакам да им се заблагодрам на сите во Ред Бул што го овозможија сето ова – изјави холандскиот тест возач.

Izvori-www.formula1.com.mk


-------------



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk