IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 4849505152 55>
Автор
Порака
hariing Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 16.Декември.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај hariing Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Мај.2011 во 10:33
mnogu dobro,e ova se trki,
za razlika od periodot na shumi (ko turska serija) -se znaese krajot

Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2011 во 00:40
Originally posted by hariing hariing напиша:

mnogu dobro,e ova se trki,
za razlika od periodot na shumi (ko turska serija) -se znaese krajot

а тука демек не се знае на крајот, веќе на памет им ги научив позициите на првите три возачи на листата
и Алонсо погодив дека ќе се пласира петти на квалификации

нема ништо ново и поинтересно, баш напротив, се подосадно станува
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85179
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Мај.2011 во 09:57
Тимовите и официјално против правилата за 2013!

Формула 1 тимовите се согласија да се откажат од плановите за радикални промени на болидите за 2013 година. Техничките директори решија да ги одбијат плановите на ФИА да се врати "граунд-ефект" аеродинамиката на долните делови на болидите, и сакаат помалку радикален план на промени, со кој болидите би останале слични на сегашните, но би се намалила надолната сила и потрошувачката на гориво.

ФИА има до крајот на јуни да одлучи дали ќе ги примора тимовите да ги почитуваат новите правила, што би бил ризичен потег во моменти кога завршува Конкорд договорот, а се зголемуваат шпекулациите за преземање на спортот од страна на Њуз Корпорацијата.

ФИА ги делегираше Патрик Хенд (директорот на инжинеринг во Вилијамс) и Рори Бирн (поранешен главен дизајнер на Ферари), да постават нови регулативи за болидите. Целта беше да се намали потрошувачката на гориво за 35% и да се промеат сегашните 2.4 литарски В8 мотори на 1.6-литарски турбо мотори со "зелена" технологија за болидите да бидат потешки за возење, но да не бидат 5 секунди поспори од сегашните болиди. Првиот план беше да се вратат аеродинамичките делови на дониот дел на болидите, но тимовите одлучија дека тоа ќе донесе големи трошоци.

Наместо тоа, ќе се воведат серија аеродинамички ограничувања, но сегашниот дизајн на долните делови со рамен под ќе се задржи. Овие промени би требало да ги донесат истите резултати, но болидите нема да бидат толку аеродинамички ефикасни. Овие ткн. ФОТА правила беа составени од Бирн и договорени на состанок на Турското ГП, по што ги одобри работната техничка група на ФИА, во која членуваат врвните инжинери од тимовите и директорот на трки на ФИА, Чарли Вајтинг.

Никој не знае како точно ќе изгледа Ф1 во 2013

Помеѓу усогласените правила се:

- Предно крило со намалена широчина од 1800 милиметри на 1650 милиметри.

- Многу поплитко задно крило, налик на тоа кое се користи на брзата патека во Монца.

- Значително понизок нос на болидот за да се подобри безбедноста.

- Задржување на подвижното задно крило, или таканаречниот ДРС систем.

- Ограничување на сите дополнителни странични крила на болидите.

- Планот за зголемување на дијаметорот на тркалата од 13 на 18 инчи ќе биде одложен барем до 2014.

"Единствената точка на која ФИА и ФОТА не се согласуваат е тунел-подот. Се друго е во границите на предлогот на ФИА или блиску до тие побарувања. Најголемата загриженост доаѓа за големата инвестиција за тимовите", вели техничкиот директор на Вилијамс, Сем Мајкл.
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13900
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Мај.2011 во 11:04
 
 
 tuka se odrzhuva ., taka neshto hmплазење
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13900
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Мај.2011 во 09:02
 
 
  nema novosti
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Мај.2011 во 19:55
навистина досадна сезона, Vetel најверојатно ќе стане нов рекордер, а ние ќе си умреме од досада тага
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13900
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Мај.2011 во 08:51
 aj majkata  5 godini ni shumeshe vo ushi pa zgora beshe i interesno., ajmo chk lugje  ima ushte do kraj намигнување 
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Мај.2011 во 19:23
денес имавме шанса да гледаме солидна и интересна трка, во Монако
имаше добра борба, особено во последниде 20-ина круга
навистина ми е жал за Петров, се надевам дека наскоро и брзо ќе заздрави
исто така ми е жал за Маса, кој денес му даде одличен отпор на Хамилтон, се до судниот момент кога се судрија, морам да му дадам голема замерка на Хамилтон кој денес учествуваше во пола од несреќите и претпоставувам дел и ги предизвика

секоја чест за првите тројца и напорната битка која ја водеа, особено ме изненади брзината на Алонсо и Батон

1. Vettel
2. Alonso
3. Button
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Јуни.2011 во 01:21
шокиран сум од последната трка во Канада, неверојатна беше, токму такви трки се бараат во формула еден, а траеше цели четири часа изненадување
шокиран сум и од крајните резултати на трката, во споредба со квалификациите и предвиденото изненадување

1. Button
2. Vettel
3. Webber


размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Јуни.2011 во 04:24
и јас сум шокиран изненадување
честитки до победникот (не е многу брз ама одличен стратег е)





Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13900
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Јуни.2011 во 08:17
 ni6to 4udno maliot psiholoshki ne izdrzha ., dobar e ama ushte ke rabotaat psihijatri so nego ., ovoj pat kako da ne potklekne na pritisok., намигнување
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Јуни.2011 во 23:03
тоа што не ми се допадна во оваа трка е што резултатите беа последица од низа настани и околности и не сметам дека пласманите се должат на возачки способности, тоа ме разочара
извинете, ама да кажеме дека Батон и Вебер постигнаа махерски резултат е исто како да кажеме дека кобајаши постигнал второ место со многу труд
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јуни.2011 во 02:54
добра трка денес, се покажува се повеќе во F1 колку е битна тимската стратегија
денес Алонсо одлично извозе, а и Маса имаше можности за подобри позиции, но сепак задоволен сум и вака

1. Sebastien Vettel
2. Fernando Alonso
3. Mark Webber

размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13900
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јуни.2011 во 14:56
 samo edna rabota ne se vklopuva vo cirkuzot brzinski., ., hamilton so izjavite  i odnesuvanjeto pochna da pocrnuva od maka shto ne mozhe poveke da napravi


Изменето од pajser - 27.Јуни.2011 во 14:57
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 4849505152 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,250 секунди.