IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - За Иконите (само текст, без слики!)
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

За Иконите (само текст, без слики!)

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 3233343536 57>
Автор
Порака Обратен редослед
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 01:48
ВРАТЕТЕ СЕ НА ТЕМА!!!
Престанете со генерални муабети за православието и другите деноминации!
Темата е ИКОНИТЕ!

Стевомпц - пак си баниран и со новиот ник - имаш еден месец од мене!
Do what is right, come what may...
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 01:47
Голема желба имате да докажете за некоја употреба на иконите во Библијата ама само ги замрсувате работите.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 01:47
Прати лукавштина. Од една страна, не ги прифаќаме Вселенските Собори како валидни, ама понекогаш ги прифаќаме.
Но, Евангелос малку повеќе да прочита, ќе види дека тој собор бил свикан од иконоборците, и воопшто не е Вселенски. Така што, ако некој неправославен анатемиса православен, анатемата нема смисла.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 01:41
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:


ЕвАнгелос упорно тврдеше дека никаде во Библијата не е кажано дека се кадело пред херувимите.
 
Точно така и сеуште го тврдам тоа. А ти за да ме демантираш, треба да ми наведеш библиски цитат каде што некој им кадел на херувимите намигнување а не да ми поставуваш прашања каде се наоѓале тие.


Нели тој Езекија ги отстрани неговите високи места и неговите жртвеници и им заповеда на Јудејците и на Ерусалимците говорејќи: „Клањајте се пред еден жртвеник и кадете врз него!“

Господ му рече на Мојсеја:
„Во првиот ден на првиот месец издигни го Шаторот на средбата. Таму стави го Ковчегот на сведоштвото, потоа засолни го Ковчегот со завеса.
...
Златниот жртвеник го смести во Шаторот на средбата, пред завесата. Запали врз него благомиризлив темјан, како што Господ му нареди на Мојсеја. Потоа ја закачи завесата на влезот во Шаторот.

Оти скинијата беше направена вака: во првиот дел светилникот, трпезата и лебовото предложение; тој дел наречен Свјатаја. А зад втората завеса од скинијата беше делот, наречен Свјатаја Свјатих; во неа се наоѓаше златната кадилница и од сите страни опкован со злато Ковчегот на заветот, во кој стоеја златниот сад со мана и расцутениот жезал на Арона, како и плочите на заветот, а над него херувими на славата, што го осенуваа очистилиштето...

Шаторот направи го од десет завеси: од љубичесто, црвено и темноцрвено предено и од препреден лен. На нив нека бидат извезени ликови на херувими - дело на уметник....
Направи завеса од љубичесто, црвено и темноцрвено предено и од препреден лен. Нека се навезени херувими врз неа. Обеси ја на четири столба од багремово дрво, обложено со злато, со куки од злато, а врз четири подножја од сребро. Обеси ја завесата на куките. Тогаш внеси го Ковчегот на сведоштвото тука зад завесата. Така завесата нека ти го одделува Светилиштето од Светилиштето над Светилиштата. Стави го Шаторот над Ковчегот на сведоштвото во Светината над светините.

И така најискусните луѓе меѓу трудбениците го направија Шаторот. Го направија од десет завеси од преден лен и од љубичесто, црвено и темноцрвено предено. Ликови на херувими беа извезани врз нив.... Направија завеса од љубичесто, црвено и темноцрвено предено и од преден лен; ја направија со извезани херувими.

Во дворницата на Светињата над светиите направи два херувими, леано дело. И нив ги обложи со злато. Крилата на херувимите беа долги дваесет лакти: едното крило од пет лакти го допираше храмскиот ѕид, а второто од пет лакти го допираше крилото на другиот херувим. Така и крилото на вториот херувим, од пет лакти, го допираше ѕидот на Домот. Другото крило, од пет лакти, се спојуваше со крилото на другиот херувим. Раширените крила на херувимите имаа дваесет лакти. Херувимите стоеја простум, со лицата свртени кон Домот.

Сведоштвото што ќе ти го дадам, положи го во Ковчегот. Очистилиштето направи го исто така од чисто злато. Нека биде долго два ипол лакти, а широко лакот ипол. Искови и два херувима од злато за двата краја на Очистилиштето. Направи еден херувим за едниот крај, а другиот херувим за другиот крај. Прицврсти ги на двата краја на Очистилиштето, да составуваат еден дел со него. Херувимите нека ги рашират своите крилја во височина така што ќе го засолнуваат со крилјата Очистилиштето. Нека бидат со лицето свртени еден кон друг, ама така да лицата на херувимите гледаат во Очистилиштето. Очистилиштето стави го на Ковчегот, а во Ковчегот положи ги плочите на Сведоштвото што ќе ти ги дадам. Тука ќе се состанувам Јас со тебе и одозгора, од над Очистилиштето - меѓу оние два херувима што се на Ковчегот на плочите на Сведоштвото - ќе ти ги соопштувам сите заповеди наменети на Израелците.

Изменето од makarios - 23.Октомври.2008 во 01:44
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 01:38
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Точно така, Јован Дамаскин ги бранел иконите, додека 338 други епископи ги осудувале. Затоа и бил екскомунициран и анатемисан од црквата.




Ma nemoj pa sega i istorijata ja izvrtuvas ....


Ikonoborski pokret nije bio toliko dogmatske i crkvene, koliko

politicke prirode. To je bio pokusaj careva da stave crkvu pod svoju

kontrolu, kao i sukob evropskog i azijskog dela carstva. Naime, u

Grckoj je kult ikona predstavljao jedan od najvaznijih izraza

poboznosti. S druge strane, u Maloj Aziji, taj kult je izgledao

idolopoklonicki i suprotan hriscanstvu kao duhovnoj veri. Do ovog

shvatanja na vizantiskom istoku je verovatno doslo pod uticajem islama.

Tako je car Lav III Isavrijanac 726. godine istupio protiv kulta ikona.

On je pre dolaska na vlast bio strateg teme Anatolika, te se priklonio

maloazijskoj strain. Takodje je pokusao da potcini crkvu, shvatajuci

sebe ne samo kao cara, vec i kao prvosvestenika. Narod u Carigradu se

prvo opirao ikonoborstvu. Glavni predstavnici ikonoborskog pokreta bili

su maloazijski episkopi Toma Klaudiopoljski i Konstantin Nakolejski.

Najznacajniji protivnik ikonoborstva je bio Jovan Damaskin. On je

odbacio optuzbe o postovanju ikona kao idolopoklonstvu, naglasavajuci

da je ikona simbol u neoplatonskom smislu, a ikonu Hristovu dovodi u

vezu sa njegovim ovaplocenjem. Car Lav III je 17. I 730. sazvao na

carskom dvoru silention (skupstina svetovnih i duhovnih

dostojanstvenika) koja je trebalo da donese edikt protiv ikona. Ovaj

edikt je odbio da potpise carigradski patrijarh German koji je smenjen,

a na njegovo mesto postavljen Anastasije. Izdavanjem edikta poceo je

veliki progon ikonofila i unistavanje ikona. Takodje je izbio ustanak u

Grckoj.


Car Konstantin V je bio jos vatreniji ikonoborac od svog oca. On je

nastavio i pojacao progone, a sto se tice legalizovanja ikonoborstva,

otisao je korak dalje i sazvao sabor, za ciju je pripremu vrsena velika    propaganda. Sabor se sastao 10. II 754. na Hijareju, a poslednju    sednicu je odrzao 8. VIII u Vlahernskoj palati. Sabor je nazvan    bezglavi, jer na njemu nijedan patrijarh nije poslao svoje    predstavnike. Bez obzira na to, sabor se proglasio vaseljenskim.

Opozicija ikonoborstvu je rasla u svim slojevima drustva, a najvise

medju monastvom, kome je car oduzimao posede.


Dolaskom na presto Lava IV ikonoklazam slabi, da bi bio ukinut na

poslednjem, VII Vaseljenskom saboru u Nikeji 787. Medjutim, posle

sabora se medju pravoslavnima javiljaju dve struje: umerena, ciji je

predstavnik bio i carigradski patrijarh Nicifor i radikalna, ciji je

predstavnik bio zilot Teodor Stidiski.

Ovo je oslabilo pravoslavnu stranku, te je za vreme cara Lava V

Jermenina doslo do obnove ikonoklazma. On je vec 815. svrgnuo

patrijarha Nicifora i postavio Teodote Melisena, a zatim sazvao sabor

koji je potvrdio odluke onog iz 754., a odbacio VII Vaseljenski sabor.

Zbog svoje paranoje, Lav V je bio zapamcen kao najveci progonitelj

ikonofila. Svrgnuo ga je car Mihailo II Mucavac koji je, iako

ikonoborac, pokusao da ostane nezainteresovan zabranjujuci svaku

raspravu oko ikona, ali i zaustavljajuci progone. Poslednji

ikonoklasticki car koji je vrsio progone bio je Teofilo. Car Mihailo

III Pijanica i njegova majka Teodora ucinili su konacni kraj

ikonoklazmu: 843. je smenjen sa carigradske patrijrsijske stolice

najvatreniji predstavnik ikonoborske stranke Jovan gramaticar, a

doveden Teoktist, a potom je proglasena svecana restauracije kulta

ikona. Ikonoborstvo danas ne postoji.


Ikonoborski carevi su bili: Lav III (717-741), Konstantin V (741-775),

Lav IV (775-780), Lav V Jermenin (813-820), Mihalio II Mucavac

(820-829) i Teofilo (829-842)






Изменето од Templarius - 23.Октомври.2008 во 01:40
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 01:31

Точно така, Јован Дамаскин ги бранел иконите, додека 338 други епископи ги осудувале. Затоа и бил екскомунициран и анатемисан од црквата.

Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 01:10
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Историски факт е дека Јован Дамаскин бил екскомунициран на црковниот собор во Цариград 754 година.

И јас ги повикувам сите разумни на форумов да ја прочитаат оваа кратка и јасна историја и да ми дадат разумен одговор кој бил во право.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 01:06
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Не знам за каква "историја" збориш. Историски факт е дека Јован Дамаскин бил екскомунициран на црковниот собор во Цариград 754 година.

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Иконоборството влече корени од Павликјанската ерес, чие гледиште подоцна го прифатиле некои од епископите, заедно со византискиот император Лео 3-ти, кој го започнал и иконоборството. Лав 3-ти бил во контакт со Калифа Омар 2-ри кој се трудел да го преобрати во ислам, меѓутоа не успеал. Единствено нешто што му успеало е да го убеди дека иконите биле идоли. Во 726 год., Лав 3-ти издава едикт со кој ги забранил иконите. На тоа особено се спротивставиле повеќето теолози и монасите, поради што тој започнал гонење и страшно мачење и убивање на истите. Како незадоволство од таа одлука, во Грција се дигнала буна која во 727 год. била задушена. Патријарх Герман 1-ви не сакал да го потпише царскиот декрет и дал оставка, а на негово место Лав 3-ти го поставил неговиот истомисленик патријархот Анастасиј. Папата Григориј 2-ри во својата преписка со императорот му укажал на грешката, но тој не сакал да се покае, така што, поради тоа Западниот дел од Црквата одбива да плаќа такса на Константинопол. Повторно се дига буна во Елада против таа одлука на чело со Козма, која била задушена, а тој бил обезглавен. Лав 3-ти почнал да присоединува кон своето царство делови од Западна Европа на кои можел да стави рака. Во 731 год. Григориј 3-ти го свикал синодот од 93 епископи и се донела одлука дека секој кој ќе оди против иконите, ќе биде екскомунициран од Црквата. Во меѓувреме, секаква несреќа го снаоѓало царството на императорот – земојотреси, епидемии, муслиманите се повеќе и повеќе ја завземале територијата. Лав 3-ти умрел во јуни 741 год., а на неговото императорско место застанал неговиот син Константин 5-ти кој бил уште покрволочен поборник против иконите. Артабасдус, кој бил женет со ќерката на Лав, гледајќи ја непопуларноста на иконоборството, се прогласува за заштитник на иконите и цар, со помош на патријархот Анастасиј, кој прво бил иконоборец, но сега повторно се вратил кон почитувањето на икоите и почнал да ги возобновува. Но, Константин 5-ти крваво му се одмаздува, а патријархот Анастасиј го принудува повторно да се врати кон иконоборството. Во 754 год. Константин 5-ти свикал собор на кој 350 епископи биле принудени да присуствуваат, но Рим, Ерусалим, Антиохија и Александрија одбиваат да пратат претставници. Повторно била донесена одлука од страна на императорот против иконите која епискпите биле принудени да ја потпишат, а врз св. Јован Дамаскин (кој најмногу се борел за иконите и за тоа има напишано дела), ек-патријархот цариградски – Григориј и монахот Георгиј Кипарски, била фрлена „клетва“.
Наместо да се цртаат светители, црквите почнале да се украсуваат со птици, цвеќиња и овошје, така што народот се чувствувал како да се наоѓа во продавница. Поради своето одбивање да се покори на царевата одлука, монах Петар бил камшикуван до смрт на 7 јуни 763 год.; игуменот Јован бил врзан во вреќа и фрлен во морето на 7 јуни 761 год; монах Андреј Критски во 767 год. бил камшикуван и измачуван се до смрт (Акта СС., 8 Октомври.; Римски маченици за 17 Октомври) и многу други измачувани и убивани (Мартиологија, 28 Ноември). Во 766 год. Константин 5-ти дошол во судир со неговиот патријарх, поради што го обезглавил и на негово место го поставил Никита 1-ви. Козма Александриски, Теодор Антиоиски и Теодор Ерусалимски биле бранители на светите икони во заедница со Рим. Императорот Константин 5-ти умрел во 775 год, а на негово место дошол син му Лав 4-ти кој не го поништил законот на татка си, но бил поблаг и дозволил монасите во азил да се вратат, го толерирал почитувањето на светиите и се обидел сите страни да ги смири. На местото на патријарх Никита дошол Павле 4-ти кој од страв делумно го застапувал иконоборството. Но, жената на Лав 4-ти, Ирена, била почитателка на светите икони и дури додека нејзиниот маж сеуште бил жив, таа во својата соба имала икони. Кон крајот на својот живот, Лав 4-ти станал жесток иконоборец и многумина казнил, а тоа сакал да го направи и со царица Ирена, но не му успеало затоа што умрел (8 септември 780 год).
Бидејќи синот на Лав 4-ти, Конастантин 6-ти, бил на 9-годишна возраст, мајка му ја водела земјата. Таа го обновила почитувањето на иконите. Во 787 год. во Никеа бил оддржан Седмиот Вселенски Собор на кој присуствувале над 300 епископи. На овој собор, иконоборечките еретици јавно се покајале и повторно биле примени во Црквата. Во Актите на Седмиот Вселенски Собор читаме: “Овие се зборовите на иконоборците кои се вратија во Црквата. Василиј епископ Анкирски, вели: “Колку што можев, ги разгледав прашањата за иконите и се вратив во Светата Соборна Црква со целосна убеденост (дека не претставуваат идоли)”. Теодор, епископ на Мира, вели: “ Го смилостивувам Бога и вашата светост да се обединам, јас грешниот, со Светата Соборна Црква”. (пп. 41, 43 во изданието на Kazan Theological Academy).

По 27 год. повторно се појавиле оние кои не се покајале и останале иконоборци, на чело со Лав 5-ти кој бил насила ставен на власт. Најголеми поборници за иконите, овој пат, се св.Теодор Студит, патријархот Никифор (на кој императорот му го одзел чинот и го протерал, а на негово место го поставил својот истомисленик Тедот 1-ви), а папата Пасхалиј 1-ви изреагирал како и Григориј 2-ри. И во тој период многумина кои ги почитувале иконите биле протерувани, мачени и убивани. Во 820 год. Лео 5-ти бил убиен од еден од неговите генерали, Михаил 2-ри, кој го превзел престолот и го продолжил иконоборството, мачејќи многумина прави исповедници, меѓу кои и Методиј од Сиракуза и Ефтимиј, митрополит Сардски.

Потоа на власт доаѓа синот на Михаил 2-ри, Теофил, кој го продолжува делото на својот татко дури уште посвирепо. Монах Лазар бил камшикуван речиси до смрт, монах Методиј бил 7 год. затворен со насилници, Михаел Ерусалимски синкел и Јосиф химнограф биле мачени, двајцата браќа Теофан и Теодор биле удирани со 200 стапа и биле жигосани на лицето со жешко железо (Мартиологија Рим, 27 Декември). По смртта на Теофил, на негово место дошла жена му, Теодора, бидејќи син му Михаел 3-ти имал само 3 год. Теодора ги почитувала иконите и таа го започнала истиот процес како и царица Ирена. На тогашниот патријарх иконоборец Јован 7-ми му бил даден избор да ги прифати иконите или да се пензионира, а на негово место бил поставен Методиј 1-ви (оној кој бил години во затвор заради неговата одбрана на иконите). Во 842 год. биле обновени, односно потврдени уште еднаш одлуките донесени на Седмиот Вселенски Собор.

Со ова се завршуав целата историја на иконоборството во Црквата. Овој ден се слави првата недела од Великиот Пост, како победа на Православието.


Ги повикувам сите разумни на форумов да ја прочитаат оваа историја и да ми дадат разумен одговор кој бил во право
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 00:54
Не знам за каква "историја" збориш. Историски факт е дека Јован Дамаскин бил екскомунициран на црковниот собор во Цариград 754 година.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 00:53
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

А како прилог, еве ти една убава икона од св.Јован Дамаскин,

 

Јован Дамаскин бил екскомунициран на црковниот собор во Цариград 754 година.


Дај историја - јас веќе ти ја пастирав цела историја на иконоборството. Ти имаш ли со нешто да ми се докажеш???
Или од една страна велиш дека не треба ништо да се прави со насилство, а од друга, кога тебе ти одговара, тогаш може. Баш си изворно христијански расположен и денес!
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 00:33
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 00:23
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:


А како прилог, еве ти една убава икона од св.Јован Дамаскин,
 
Јован Дамаскин бил екскомунициран на црковниот собор во Цариград 754 година.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 00:23
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by izvoren izvoren напиша:

Hristos ne samo po molbata na majkamu napravi cudo, tuku i po molbata na rimskiot oficer, na samarjankata, na nekoja vdovica, na leprozni, na slepi itn.Zosto ne napravite od site ovie sliki i da se molite da bidat vasi zastapnici pred Bog.

 
Христос направи чудо по молба на римскиот офицер, по молба на вдовицата, на лепрозните, на слепите итн. но Христос не направи ниту едно чудо по молба на мајка Му.
 
belichka, чудото што Исус го направи во Кана не беше воопшто по молба на Марија. Дозволи ми да ти го цитирам текстот:
 
"Кога сврши виното, Му рече на Исуса Неговата мајка: „Немаат вино.” Исус и одговори: „Што имам Јас со тебе, жено? Уште не дошол Мојот час.” Неговата мајка им рече на слугите: „Што и да ви рече, направете.” Таму имаше шест камени садови, според прописот за јудејското миење, што собираа по две до три мери. Исус им рече: „Наполнете ги садовите со вода!” И ги наполнија догоре. Тогаш им рече: „Сега нацрпете и однесете му на старосватот!” И му однесоа. А кога старосватот вкуси од водата претворена во вино"
(Јован 2:3-9)
 
Од текстот можеме да видиме дека Марија воопшто не го замолила Исус да направи чудо, туку само констатирала дека "немаат вино"  т.е. дека виното завршило. На ова Исус и рекол: "Што имам Јас со тебе жено? Уште не дошол Мојот час." А потоа Исус, решава да направи чудо, но никаде не гледаме дека Марија го замолила да го направи тоа чудо.
 


Евангелос, зар мајката треба да замоли?
Па синов мој од поглед ми чита молби и само да погледнам-и он и сестра му знаат што треба да сторат...а камоли Исус.
Зар требало да биде замолен? А башка, зар Бог не ги знае сите наши желби и без да бидат изречени?
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
belichka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај belichka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Октомври.2008 во 00:22
EVANGELOSE MILICOK,

ZASTO TOGASH HRISTOS ODGVORIL STOIMAM JAS SO TOA ZENO, ZASTO TOGASH, MARIJA REKLA ODETE I NAPRAVETE KAKO STO KJE VI RECE, POTOCNO "SHTO I DA VI RECE, NAPRAVETE"
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 3233343536 57>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,266 секунди.