![]() |
|
F1 Вести |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 3031323334 55> |
Автор | |
гoстин ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Формула 1 сцената има нов повод за критики
Луис Хамилтон и МекЛарен слават, Формула 1 циркусот на контроверзен начин го доби новиот владетел на патеките, иако многу малку недостигаше на Британецот да му се повтори ланската судбина. Тимо Глок е најспоменуваното име денеска во Британија, по она на новиот шампион. Формула 1 сцената има нов повод за критики, за детални анализи и за расправи за моралното. Титулата светски првак чекаше на својот сопственик до последните 200 метри од сезоната, но и потоа е и долго ќе остане најкоментираната и најоспоруваната. Не е спорно дека Хамилтон ја одработи сезоната за да заслужи комотна последна трка и титула со само петто место. Но рамнодушноста паѓа пред фактот дека вицепрвакот Маса има повеќе победи од шампионот и еднаков број места на пиедесталот. Начинот на кој Хамилтон ја оствари целта додава дополнителен оган и отвора простор за сомнеж и за полемика, дали беше намерно, како се поклопија, времето местото и целта? Хамилтон е шампион, а една трка не носи таква титула. Никој немаше да нишани на Британецот ако ја зачуваше четвртата позиција од осум круга пред крајот. Вака Хамилтон трпи напади на легитимноста на пехарот, Маса остана да жали за еден сон кој за момент направи неговите солзи да изгледаат радосници. |
|
|
|
![]() |
|
blackeye ![]() Сениор ![]() ![]() The Body Регистриран: 24.Август.2007 Статус: Офлајн Поени: 4058 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
avstralija?!?!?
naredniot vikend e vo brazil, so sto se zavrsuva godinesnoto prvenstvo...a za vgodina ke vidime
![]() |
|
Ne znam kako da pobegnem
od sna, I ne znam dal' te iko voli kao ja, Al' ne bi ova noc tako bolela, Da me nisi volela.... |
|
![]() |
|
Опитен ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Кога ке трката за гран ри на Австралиаја?
![]() Изменето од Опитен - 25.Октомври.2008 во 18:30 |
|
Господи Исусе Христе помилуј не
|
|
![]() |
|
La Ninja ![]() Сениор ![]() ![]() She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Славење за Алонсо, мизерија за Маса
|
|
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
|
![]() |
|
гoстин ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ноќна трка, нов предизвик за возачите на Ф1
Извршниот директор на Мекларен Мартин Витмарш не се возбудува премногу поради ноќната трка во Формула еден шампионатот во Сингапур, додека механичарите на екипата ги поставуваат предните фарови на еден од болидите за претстојната трка. „Сингапур е нова трка за нас, нова е во календарот. Напорно работиме и се надевам дека аеродинамиката ќе знае тоа да го цени“, рече је Витмарш со насмевка. Прв пат ќе се вози ноќна трка во Формула еден и за разлика од возилата кои учествуваат на трката „24 часа Ле Ман“, болидите на Формула еден немаат фарови. Осветлувањето е најмала грижа за возачите и тимовите, бидејќи на уличната патека ќе бидат поставени 1.500 рефлектори, како би се осветлиле улиците поради високите стандарди кои ги побаруваат телевизиските преноси. Дејвид Култхард „Се радувам на новиот предизвик, меѓутоа реалност е патеката да биде комплетно осветлена. Ноќна трка е можеби поинтересна за медиите и публиката, ама мислам дека нема многу да се разликува од денските“, рече возачот на Ред Бул, Дејвид Култхард. Вработените во хотелите се многу загрижени, бидејќи екипите ќе функционираат по европско време. Квалификациите почнуваат во 22 часот по локално, што е 16 часот по средноевропско. „Ако се држиме до нашите планови и распореди, работите би биле готови околу пет часот наутро во сабота и недела, а тоа е голема промена. Тешко е да после тоа отидете во хотел и спиете во текот на денот, додека за тоа време луѓето во хотелот ја работата својата работа“, рече техничкиот директор на Вилијамс Сем Мајкл. Водечкиот во шампионатот во Формула еден, членот на Мекларен Луис Хамилтон смета дека возачите и тимовите не би требало да се прилагодат на локалното време, бидејќи тоа би можело да ги смени резултатите во наредните трки. „Не смееме да се прилагодиме на локалното време, бидејќи е поинакво од она на кое сме навикнати. Нашата тренинг програма обезбедува да во текот на неделата во која се возат трките во текот на попладнето останеме во врвна форма, а доколку не останеме на европската временска зона се ќе се поремети“, рече Хамилтон. Поедини возачи, како што е Култхард, учествуваа на ноќни трки, меѓу кои е „24 часа Ле Ман“. Останатите, како што е возачот на Ферари Кими Раиконен, се „ноќни птици“. „Претпоставувам дека Кими ќе вози добро. Тој е навикнат да настапува ноќе“, се пошегува техничкиот директор на Ред Бул Едријан Нуи, кој работеше со Финецот во Мекларен. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
гoстин ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Кими се надева дека громот ќе удри по вторпат
Светскиот шампион Кими Раиконен признава дека неговите шанси за одбрана на формула 1 титулата се скоро непостоечки. Возачот на Ферари има 21 поен помалку од лидерот во генерален пласман Луис Хамилтон во Мекларен, но и 20 помалку од својот тимски колега Фелипе Маса, со максимални 40 поени за освојување во последните четири трки од сезоната. "Не е уште готово, но сега ќе ми биде потребно чудо, како тоа кога громот двапати удира на исто место. Поминав долго време без победа и листата на трки без поени само расте", вели Финецот, кој нема победено од април. Последната победа на Раиконен беше на Шпанското ГП во Барселона, пред 10 трки, и во тоа време тој е во сенка на Маса во текот на целото лето. Водството на Хамилтон над Финецот може да се зголеми на 27 поени ако Мекларен успеат во својата жалба следниот понеделник против казната од Белгиското ГП поради која падна од првото на третото место. "Овој спорт понекогаш може да биде тежок за варење. Даваш се од себе, туркаш до крај, но некогаш ништо не оди во твоја корист", признава 28-годишниот Финец на својот веб-сајт. Тој долго време се мачеше со Ф2008 болидот на квалификациите, кога не успеваше бргу да ја постигне вистинската температура во гумите и остануваше далеку од првите редови, по што е тешко да се вратиш напред. Во неделата во Монца, тој се квалификуваше само 14. на дождот кој не му одговараше на Ферари и успеа да стигне само до деветтото место, завршувајќи без поени, дури петти пат оваа сезона. "Пет трки без да се освои поен е навистина многу и не треба да бидеш Ајнштајн за да сфатиш дека тоа не е вистинскиот начин да се бориш за титула", додава Кими. Но, не е се така црно. Минатата година Раиконен надополни предност од 17 поени во последните две трки за да не дозволи Хамилтон како дебитант да ја освои титулата и во својата прва година во Ферари стигна до голема победа. Раиконен не е голем оптимист дека може да го направи тоа и оваа година, ако не поради друго тогаш поради големите шанси за дожд на последните четири трки во Сингапур, Јапонија, Кина и Бразил. "На Италијанското ГП го имавме истиот проблем како на неколку други трки оваа година. Под одредени услови, посебно со ниски температури и дожд, немаме доволно контрола на болидот. Сега изгледа дека ќе врне на сите други трки. Не ја загубив способноста да возам на дожд, но кога немаш доволно сила што можеш да анправиш. Работите не одат во моја корист. Понекогаш тоа се случува, но нема да се намали мојата посветеност. Сакам да победам пак оваа година и како секогаш не се откажувам до крај", додава Финецот. |
|
|
|
![]() |
|
La Ninja ![]() Сениор ![]() ![]() She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ФОРМУЛА 1 - ВО НОВ ОБИД ДА СЕ НАМАЛАТ ТРОШОЦИТЕ И ДА СЕ ЗГОЛЕМИ ВОЗБУДАТА Мозли бара исти мотори во Ф1! Претседателот на ФИА, Макс Мозли вели дека сака сите формула 1
тимови да користат ист мотор. Англичанецот во интервју за францускиот
Л'Екип открива дека со идентичен мотор ќе се намалат трошоците, а во
исто време развојот кој го прават формула 1 тимовите ќе биде далеку
позначаен за обичните автомобили. Ф1 ФЛЕШ |
|
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
|
![]() |
|
гoстин ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Алонсо: Казната на Хамилтон покажува дека системот работи
Фернандо Алонсо вели дека одлуката да му се даде 25-секундна казна на Луис Хамилтон на Белгиското ГП, со што ја загуби победата во Спа и заврши на третото место, покажува дека од ФИА биле во право да го сменат системот на стјуарди за 2008. Според многумина во формула 1, како екс-шампионите Ники Лауда и Џеки Стјуарт, казната за сечењето на шиканата на Хамилтон беше доказ на неспособноста на ФИА, или во уште полош случај, фаворизирање на Ферари. Но, поранешниот колега на Хамилтон во Мекларен, двократниот светски шампион Фернандо Алонсо верува дека првпат во историјата вистинските прекршоци во формула 1 се казнуваат. "ФИА реши да го промени системот по неколку големи скандали во последните сезони. Оваа година, ако направиш нешто погрешно, ќе платиш за тоа. Јас допрев до линија во Валенсија и добив 10.000 евра казна. Одлуката да се промени системот беше направена одлично бидејќи во последните четири-пет години секогаш имаше изненадувања. Никогаш не знаеше што стјуардите ќе направат", вели Алонсо. Возачот на Ферари, Фелипе Маса, кој доби најмногу од казната на Хамилтон, ги отфрла шпекулациите дека овој инцидент ќе ги натера возачите да не размислуваат на претекнување. "Вистина е дека за добра трка се потребни претекнувања. Но, имаш претекнувања, и оние другите претекнувања. Луис едноставно немаше доволно трпение да почека на нова кривина и да се обиде повторно, и правилата велат дека тој мора да биде казнет", смета Маса. СИМОНДС ВЕЛИ ДЕКА КАЗНАТА МОЖЕ ДА ИМА ПОСЛЕДИЦИ Од друга страна, директорот на инжинернинг на Рено, Пет Симондс, вели дека одлуката на стјуардите може да има далекусежни последици во формула 1. Британецот вели дека казната може да има негативно влијание на возачите, кои би внимавале на сигурноста повеќе отколку на претекнувањето. "Кога се случи тоа, ние во боксот разговаравме дека Луис мора да го врати местото. Но, потоа никој не беше изненаден што стјуардите го испитуваа тоа. Откако повторно ги погледнав снимките, многу ми е жал за Луис бидејќи мислам дека доби престрога казна. Со ова се повлекуваат многу интересни прашања, и тоа не за пристрасноста кон Ферари. Мораме да веруваме дека се независни, но вака се става под прашалник филозофијата на спортот бидејќи сите цело време зборуваат дека ни треба повеќе претекнување во формула 1 и повеќе интересни личности. Зошто некој би ризикувал?", се прашува Симондс. ЛУИС: "НЕ НАПРАВИВ НИШТО ПОГРЕШНО" Жалбата на Мекларен против одлуката, најверојатно, ќе се донесе пред крајот на овој месец, пред Сингапур ГП во септември. 23-годишниот Хамилтон, пак, го имаше првото појавување пред јавноста по контроверзната трка. Тој с$ уште вели дека не направил ништо погрешно. "Ако направев нешто лошо, тогаш јас прв ќе го признаев тоа. Како спортист, тоа е многу важно за мене. Не се чувствувам виновен и немам што да размислувам за одлуката. Ќе беше поинаку да го разочарав мојот тим, но тоа не е случај. Мислам дека заслужувам 10 место 6 поени, но можеа да бидат и нула ако го оштетив болидот при тие тешки услови. Малја потсетува дека тој е шеф на Форс Индија Сопственикот на Форс Индија, Виџај Малја, ги предупреди групите во неговиот формула 1 тим, дека тој ги плаќа сметките и ги носи одлуките. Една година по купувањето на Спајкер тимот, индискиот милијардер вели дека не се работи за вистински несогласувања помеѓу главните луѓе на тимот, и дека останува во спортот на долги патеки. "За несреќа во формула 1 боксот секогаш има шпекулации и гласини. Да, има различни мислења, но овие разлики почнаа пред јас да го преземам тимот. Несогласувањата понекогаш се здрави. Ако нема различни мислења, тогаш нема да одиме напред. Но, сите знаат дека јас сум шефот и дека јас ги правам одлуките", вели Малја. Форс Индија, првиот индиски Ф1 тим нема поен оваа сезона и речиси сигурно нема да освојат ниту во Монца в недела. Тие не влегоа во втората фаза на квалификациите и има големи шпекулации за судар меѓу техничкиот оддел предводен од Мајк Гаскојн и менаџментот на Колин Колс. Надежите за следната година се огромни бидејќи со драстичното менување на правилата ќе донесе поизрамнети битки. Рангиран меѓу најбогатите луѓе на светот, Малја беше на повеќе трки оваа сезона и вели дека држи око на својата инвестиција. По се изгледа фокусот се префрла на Колин Колс, поранешниот забар роден во Романија, кој дојде во тимот откако Мидланд го купи Џордан, тимот кој подоцна стана Спајкер. "Функцијата шеф на тимот е доста општа. Шефот на тимот нема слобода да прави големи одлуки во тимот. Јас сум во основа шефот на тимот. Колин го прави тоа што јас ќе му го дадам и одговара пред мене. Конечните одлуки ги носам јас. Не е вистина дека фокусот ни е на забавите и на градењето на имиџот во тимот. Мојата компанија Кингфишер е во Ф1 веќе 12 години. Бев спонзор на Тојота, знам колкав е нивниот буџет, а претходно работев и со Бенетон. Во овој проект влегов добро запознат. Немаше да влезам доколку не знаев во што влегувам", додава Малја. |
|
|
|
![]() |
|
гoстин ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Хонда наместо Ферари во 2009?
Има ли заткулисни игри во тоа што Такума Сато ќе тестира за Торо Росо и може да го заземе седиштето на Фетел? Екипата на Торо Росо треба да се преструктурира во независен конструктор кој нема да ги користи шасиите од Ред Бул, а ќе има и сопствен мотор. Иако и сега тие имаат различни снабдувачи во ликот на Ферари и Рено, со објавата дека Такума Сато ќе тестира за Торо Росо на патеката Херез на 18 септември, започнаа и шпекулациите дека зад овој потег стои интересот за набавка на мотори од Хонда. Швајцарскиот весник Моторспорт актуел потсетува дека комплетната кариера на Сато досега била во екипите поддржани од Хонда, прво во Џордан, потоа во БАР и на крајот во Супер Агури. Имајќи предвид дека се уште Дитрих Матешиц е сопственик на 50% од Торо Росо, се шпекулира и со можноста Сато да вози во таа екипа, но моторите како спонзорство да ги лапне првата Ред Бул екипа. На последнава шпекулација дури и повеќе и се верува, имајќи ги предвид последните перформанси на Торо Росо со Ферари, како и разочарувањата на Ред Бул со Рено. Ова го потврди и Дејвид Култхард, откако во Валенсија Торо Росо го фрли во сенка "постариот брат", при што Шкотланѓанецот во својата колумна напиша дека Рено заостанува зад Ферари во одредени својства како возливоста, но и во силата. Од друга страна, тимскиот шеф, Кристијан Хорнер, за лошиот ден во Валенсија ги обвини пневматиците. Кон него се приклучи и Себастијан Фетел, кој тврди дека разликата од 30 коњски сили е премногу лесно објаснување, како и дека се е до начинот на штелување на болидот. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
гoстин ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Маса казнет со 10.000 евра!
Бразилецот ја задржува победата од Валенсија За инцидентот при вториот пит-стоп, кога Маса беше пуштен да стартува од своите механичари, додека на лентата за излез од пит-стопот се наоѓаше Адријан Зутил, стјуардите на трката соопштија дека инцидентот ќе го разгледуваат на крајот, со што победата на Бразилецот беше провизорна. Меѓу можните опции беа казните како временска казна и одземање на победата, или казна во поглед на стартното место за идната трка (како што беше казнет Хамилтон за инцидентот во Канада), но на крајот стјуардите одлучија да удрат по џебот на Маса. Викендов тие го казнија и Хамилтон со 5.000 евра за доцнење на прес конференција, Алонсо со 10.000 евра за сечење на линијата при влез во бокс на петочните тренинзи, и на крајот завршија со Фелипе Маса кој сега се издвои со Хамилтон како фавоприт за титулата. Портпаролот на Ферари, Лука Колајани изјави дека Бразилецот не требало да биде казнет бидејќи Зутил не претрпел никаква штета од тој маневар. Маса, пак, за време на прес-конференцијата го критикуваше германскиот возач дека требало да го пропушти бидејќи тој бил лидер во трката. - Сметам дека тоа не беше мудро од Адриајн, јас бев лидер во трката, а тој беше обиколен за цел круг. Ме виде дека излегувам, требаше да ме пушти, но јас бев тој што се повлече и изгуби многу време во ситуацијата - рече победникот. Тимот на Ферари престана да употребува механичар кој стои пред болидот со рампа за да му сигнализира старт на возачот, па затоа употребува електроника, односно главниот механичар со копче му дава зелено светлоо кое светнува во неговиот кокпит. Овој систем се покажа проблематичен во текот на гран при викендот бидејќи Маса ќе се судреше со Зутил, а Кими повлече еден од механичарите кои долеваа гориво. Повредениот механичар е оценет како "подобар, отколку што тоа може да се претпостави по таков инцидент". Во меѓувреме, Ферари објави и дека е можно маса да го искористи џокерот за предвремена смена на моторот која е дозволена еднаш во сезоната, откако во Валенсија експлодираше и моторот на Кими, на идентичен начин како што тоа беше случај со него во Унгарија. Тимот проценува дека во Спа црвениот болид би требало да однесе сигурна победа, додека во Монца фаворит би бил Мекларен Мерцедес, кој се проценува дека е посилен за 25 КС. Малку недостигаше да не стартувам Лидерот во првенството, Луис Хамилтон, страдал од треска и грип за време на гран при викендот во Валенсија, поради што во екипата биле подготвени да го пуштат третиот возач Педро де ла Роса на негово место. - Беше мошне тешко бидејќи едвај стоев, по што ми ставија инјекции во вратот и пиев апчиња против болки - рече 23-годишниот возач по трката. |
|
|
|
![]() |
|
гoстин ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Кими: "Можам до титулата!"
Актуелниот светски шампион Кими Раиконен повторно се покажа надвор од форма на Европското ГП низ улиците на Валенсија, но ѕвездата на Ферари инсистира дека може да се поправи и дека шампионатот уште не е загубен. Раиконен признава дека може (и мора) подобро од последните неколку трки за да остане во битка за титулата, посебно во квалификациите, каде што во последните три трки е победен од својот тимски колега Фелипе Маса и нема победа од Барселона во април и само три пласмани на подиумот на следните осум трки. "Мислам дека можам подобро од последната трка. Сигурен сум дека можам да ги подобрам моите квалификации и моите резултати. Има уште многу до крајот на сезоната и да почекаме да видиме што ќе се случи. Ова не беше викенд за кој се надевав, но во тркањето се случуваат и такви работи. Не сум премногу загрижен. Не верувам дека и покрај негативниот резултат излегов од трката за титулата. Има шест трки и 60 поени за освојување, а работите се менуваат бргу во овој спорт", вели Раиконен. Финецот има само 28 освоени поени по победата во Барселона во споредба со 46, 50 и 36 на ривалите за титулата, Маса, Луис Хамилтон и Роберт Кубица. Помеѓу "проблемите" кои го следеа, покрај квалификациите, се и постојаноста на болидот, откако на 13 круга пред крајот моторот му откажа, откако трката веќе му беше уништена со проблемите во второто влегување во боксот, кога прегази еден свој механичар. "Направив грешка при влегувањето во боксот и го прегазив човекот кој ми полнеше гориво. За среќа, Пјетро Тимпини не е сериозно повреден", признава Раиконен. МЕДИУМИТЕ КОНТРА ФИНЕЦОТ Ферари по трката Валенсија би требало да се на чекор поблиску до одредување на возач број 1 оваа сезона, тврдат италијанските медиуми. "Ла Ферари е Фелипе Маса" (Ферари е Фелипе Маса), стоеше на насловната страница на италијанскиот дневен весник Ла Стампа. Ниту поранешниот шампион на Ферари и коментатор Ники Лауда не е импресиониран од 28-годишниот Финец. "Фелипе изгледа целосно фокусиран и мотивиран, додека Кими како да не е тука. Светскиот шампионат сега е дуел само на Хамилтон и Маса", вели Австриецот. Но, Раиконен може да се утеши со ситуацијата во 2007, кога надополни предност од 17 поени од Хамилтон во само три трки, а сега заостанува само 13 поени. МАСА: "ТОА НЕ Е ОДЛУКА КОЈА ЈАС НА НОСАМ" Фелипе Маса одби да ги отфрли тврдењата дека Ферари треба целосно да се фокусираат на неговите шампионски амбиции и да го стави Кими Раиконен во позиција на возач број 2. "Јас немам никаква врска со тоа. Само ќе го дадам својот максимум. Ако некој треба да ја направи таа одлука, тоа не сум јас", вели Бразилецот. Тој сигурно не се чувствува како број 1. "Не, се е исто. Сакам да победам кој било возач на патеката. Не е важно дали тој е мој тимски колега или не, така што ништо не се менува", вели Маса. Хамилтон размислувал да не вози во Валенсија Лидерот во генерален пласман, Луис Хамилтон за малку нема да настапел на Европското ГП во неделата откако имал "здравствени проблеми" во текот на викендот. Ова го открива самиот возач на Мекларен откако заврши како втор на трката зад Фелипе Маса. Според него не само што имал "грип и треска", туку се разбудил и со силни болки во вратот. "Имав доста мизерен викенд. За малку немаше да возам, а Педро Де Ла Роса беше подготвен да ме замени", вели Хамилтон. Британецот вели дека најмногу му помогнал физиотерапевтот. "Беше толку лошо што едвај стоев на нозе и морав да добијам инјекции во вратот и доста апчиња против болка", додава 23-годишниот Британец. |
|
|
|
![]() |
|
La Ninja ![]() Сениор ![]() ![]() She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ФОРМУЛА 1 - И ПОКРАЈ ИНЦИДЕНТОТ ВО БОКСОТ, БРАЗИЛЕЦОТ ЌЕ ОСТАНЕ ПОБЕДНИК Маса ја сочува победата во Валенсија Фелипе Маса се одмазди за несреќата во Унгарија победувајќи на
првото Европско ГП во Валенсија, совладувајќи го лидерот во генерален
пласман Луис Хамилтон во Мекларен. Но, победата на Маса можеше да биде
одземена откако стјуардите мораа да изведат истрага во контроверзниот
инцидент во боксот, кога Бразилецот се удри со Адријан Зутил во Форс
Индија во второто влегување во боксот. Ова беше втор драматичен
инцидент за Ферари во боксот, откако Кими Раиконен излезе предвреме во
неговото второ влегување и удри член на тимот, кој беше однесен во
медицинскиот центар. |
|
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
|
![]() |
|
La Ninja ![]() Сениор ![]() ![]() She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ФОРМУЛА 1 - ОВОЈ ВИКЕНД ВОЗАЧИТЕ СЕ ВРАЌААТ ОД "ЛЕТНИОТ РАСПУСТ" По августовската пауза предизвикот во Валенсија По две недели без тестирање или тркање на Ф1 календарот, возачите се
подготвуваат за враќање во своите болиди и тоа на новата улична патека
во Валенсија овој викенд. 20-те возачи во формула 1 го поминаа "летниот
распуст" на различни начини - од лежење на луксузните јахти до менување
на формата на тркање. |
|
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
|
![]() |
|
гoстин ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Раиконен: "Победувањето останува најважно"
Актуелниот светски шампион Кими Раиконен ги отфрли тврдењата дека ја загубил желбата за победување. Покрај шпекулациите дека асот на Ферари планира да се повлече на крајот на сегашниот договор (на крајот на 2009), се вели дека Финецот ја загубил желбата за возење и дека тоа е причината за слабата форма во последните трки, но сега 28-годишниот возач на Ферари вели дека с$ уште сака успеси во спортот. "С$ уште сум истиот човек. Ако сум во трка, тогаш сакам да ја освојам. Никогаш не е забавно да си петти или шести и искрено ниту третото место не е толку добро како порано. Сакам само да победувам", вели Раиконен. Тој додава дека тие кои мислат дека тој е задоволен по титулата во 2007, грешат. "Секако дека сакам повеќе, не сум уморен ниту задоволен. Ако не ги освоиме двете титули на крајот на сезоната, тогаш ќе бидам незадоволен", објаснува Раиконен. Култхард сака Ф1 кариера за синот Ф1 ветеранот Дејвид Култхард планира подарок од соништата за неговиот син на неговиот 20. роденден - договор со Ферари. 37-годишниот Шкотланѓанец кој ќе си замине од Ф1 на крајот на сезоната вели дека неговата бремена свршеница Карен Миние очекува син. "Тој ќе има договор со Ферари во 2028 година!", вели Култхард. |
|
|
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 3031323334 55> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |