IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2728293031 55>
Автор
Порака Обратен редослед
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Април.2009 во 10:15
Ферари, Мекларен и БМВ во потрага по брзината

Ако Мекларен не се во позиција да победата ГП трка оваа сезона, тоа нема да е вина на партнерот и снабдувач со мотори, Мерцедес-Бенц. Тоа е пораката која потпретседателот на германскиот производител, Норберт Хауг ја даде откако светскиот шампион Луис Хамилтон и Хеики Ковалаинен собраа само 4 поени од првите три трки во сезоната 2009.

"Ако се работи на начинот на кој работи нашиот КЕРС систем и моторот, тогаш сигурно ќе се бориме за титулата", вели Хауг.

Тој додава дека овој коментар не е критика за тимот на Мекларен, и покрај фактот што се освен моторот и КЕРС се произведува во фабриката на тимот во Вокинг.

"На полето на аеродинамиката можевме да завршиме далеку подобра работа", признава Хауг.

Мерцедес-Бенц снабдува 6 од 20 болиди во формула 1 со мотори оваа сезона, но само болидите на Мекларен го носат брендот на компанијата од Штутгарт, додека Браун ГП и Форс Индија исто така ги користат моторите. Додека Браун е на врвот во формула 1, Мекларен се мачи со МП4/24 болидот.

"Луѓето од Мекларен ни кажаа да им дадеме шанса и верувам дека во следните пет шест трки ќе се потрудат на ист начин како што лани ја освоија титулата", смета Хауг.

Дека ќе бидат потребни барем уште неколку трки за да се врата на врвот, признава и самиот Хамилтон.

"Имаме солидна насока во тимот, сите подобрувања носеа и подобри резултати и тоа покажува колку силен тим сме. Но, се уште сме на неколку трки од вистинска конк*рентност. Во Бахреин ќе видиме каде се нашите ривали", смета Хамилтон.

ФЕРАРИ ГИ МАЧАТ "МАЛИ И ГЛУПАВИ" ГРЕШКИ

Доколку Мекларен имаат барем неколку поени, Ферари се наоѓаат во најлошиот старт на сезоната од 1981 без поени за Фелипе Маса и за Кими Раиконен. Бразилецот Маса вели дека тимот има лоша среќа со "многу мал и глупав проблем" поради кој се откажа на Кинеското ГП.

"Во фабриката работиме да ги надминеме овие проблеми со постојаноста. Проблемот кој го имав со електрониката во Кина беше нешто што го гледаме по првпат. Мора да се признае дека среќата не е на наша страна и страдаме од мали и глупави проблеми", признава Маса.

Седумкратниот светски шампион Михаел Шумахер, кој освои пет од своите седум светски титули со Скудерија, вели дека е прерано да се отпишат Ферари.

"Ја сфаќаме нашата ситуација, но не се откажуваме. Ферари никогаш не се откажувале и во минатото, и затоа не треба да се отпишуваат уште сега. Тоа е доброто во формула 1, нема време за фрустрации и мораш да гледаш напред. Секако, ситуацијата засега не изгледа добро, но разликата не е толку голема како што изгледа. Рос Браун има многу знаење и тој е голем човек. Неверојатно е како направи трансфер од мотори на Хонда на тие на Мерцедес. Тоа е една од најневеројатните работи во Ф1 оваа година", смета Шуми.

ТАЈЗЕН: "НОВИОТ ПОРЕДОК Е ДОБАР ЗА Ф1"

Шефот на БМВ Заубер, Марио Тајзен пак вели дека менувањето на распоредот во формула 1 оваа сезона е добро за спортот, иако неговиот тим е еден од тие кои не покажаа најмногу во првите три трки. Германецот не се согласува со коментарите на шефот на Рено Флавио Бриаторе, кој вели дека кредибилитетот на спортот е нарушен бидејќи независните тимови ги победуваат производителите.

"Освежувачки е да се види нов распоред во формула 1, иако ние не добивме ништо. Има неколку ефекти кои ги немаше предходните сезони. Ако се види сега разликата од првиот до последниот е 1.5 секунда, а пред неколку години беше 5 или 7 секунди. За фановите е навистина забавно. Но, се согласувам со Бриаторе за тоа што вели дека ќе се потрошат многу пари додека се стигнат тимовите со дифузерите. Тоа не е добро за нас, ниту за спортот", смета Тајзен.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2009 во 13:45
Еден два победа на Ред Бул

Себастијан Фетел од тимот на Ред Бул победи на трката за Големата награда на Кина во Формула 1, во натпреварување кое го одбележа дожд и тешки услови на патеката. Второпласиран беше неговиот клупски колега, Марк Вебер со 11 секунди доцнење, а трет пилотот на Браун ГП, Џенсон Батон со 45 секунди доцнење зад победникот.

Поради големата количина на вода на стазата, трката почна зад безбедносното возило. "Летечкиот старт" проследи во осмиот круг кога безбедносното возило излезе од стазата, а недолго потоа започнаа и инциденти.

На стазата која беше под вода најдобро се снајде Фетел, кој, освен кога влегуваше во боксот, водеше практично од самиот почеток.

Вториот возач на Браун Мерцедес, Рубенс Баричело беше четврти, а најдобар пласман сезонава освоија возачите на Мекларен Мерцедес Ковалаинен и актуелниот шампион Хамилтон кои ги завзедоа петтото и шестото место во Кина.

Тие направија и најголем пробив во однос на стартната позиција на оваа трка.

Бодови за Тојота освои Тимо Глок, а бод заслужи и "шпанската" верзија на Ред Бул, Буеми беше осми во Торо Росо.

Фернандо Алонсо со Рено беше деветти, а Ферари повторно остана без бодови, Раиконен беше десетти, а Маса не ја заврши трката.

Без добар пласман повторно остана и Роберт Кубица од БМВ Заубер, завршувајќи на "баксузното" 13 место.

Пласман кај возачите

Џенсон Батон, Браун ГП 21

Рубенс Барикело, Браун ГП 15

Себастијан Фетел, Ред Бул Рено 10

Тимо Глок, Тојота 10

Марк Вебер, Ред Бул Рено 9,5

Јарно Трули, Тојота 8,5

Ник Хајдфелд, БМВ Заубер 4

Феднандо Алонсо, Рено 4

Хеики Ковалаинен, Мекларен-Мерцедес 4

Луис Хамилтон, Мекларен-Мерцедес 4

Нико Розберг, Вилијамс-Тојота 3,5

Себастијен Буеми, Торо Росо (СТР-Ферари) 3

Себастијен Бурде, Торо Росо (СТР-Ферари) 1

Пласман кај конструкторите

Браун ГП 36

Ред бул-Рено (РБР Рено) 19,5

Тојота 18,5

Мекларен-Мерцедес 8

БМВ Заубер 4

Рено 4

СТР-Ферари (Торо Росо) 4

Вилијамс-Тојота 3,5.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
Орка Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 44580
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Орка Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2009 во 23:14
Lewis Hamilton (6th):
“It was almost too difficult to drive at the beginning of the race. But I found a good pace and had some fun in the opening laps, but unfortunately I destroyed my tyres quite early on. I made a few too many mistakes today. It was very slippery and my front-left tyre was finished long before the end but I still gave it my best. This afternoon was a real struggle but I’m glad I got some points for the team.”

Хм во изјавава не гледам баш жар и желби за победа,
мило му било за бодовите


Ferrari
Kimi Raikkonen (10th):
"In the early stages, it wasn't too bad but then, after my stop, I lost grip from the tyres and I was no longer able to push as hard as I wanted, because it meant the car was sliding a lot. A few times, the engine seemed to lose power, especially when I found myself close behind other cars, but then the problem went away on its own. Clearly the championship situation looks very difficult. We have made mistakes and we are not quick enough. In Barcelona, when we will have new aero parts, we should be able to pick up some of the grip we are lacking now. I am sure we can be competitive enough to win again but this work will take time. The team is motivated, I'm sure of that and we will all do our bit. Now it is easy to criticize, but we know how to turn things round."

Well...Clearly, и има што да се критикува иако
кога е Ферари во прашање и не мора да брзат да влезат во ритам
Кон врв
Орка Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 44580
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Орка Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Април.2009 во 10:58
"Ако сакате да гледате идната недела бидете на А1,не немој да бидете на А1"Миленко
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Април.2009 во 08:07
Лута битка за дифузерите во Париз

Рос Браун е опишан како "личност со крајна арогантност" на почетокот на сослушувањето за дифузерите пред Интернационалниот Апелационен Суд на ФИА. Ферари, Рено, Ред Бул Рејсинг и БМВ Заубер ги однесоа на суд Браун ГП, Тојота и Вилијамс во случај кој може да има огромно влијание на шампионатот.

Во срцето на проблемот е концептуалниот дизајн на дифузерите, аеродинамичкиот дел од болид от кој дава подобри перформанси и кој се наоѓа на задниот дел на болидите на трите тима. Во седиштето на ФИА, над Плас Де Ла Конкорд во Париз, Браун и ФИА беа издвоени како главни виновници за контроверзите.

Водечки во критиките беше легалниот претставник на Ферари, Најџел Тоци, кој успешно го претставуваше тимот во шпиунскиот скандал со Мекларен во 2007. Тој одговори на емоционалната изјава на Браун, кој поднесе голем број на документи кои треба да ги разгледаат петте судии. Во написот Браун вели дека жалбата е "одмаздувачка" и дека доаѓа од "луѓето кои се премногу спори". Тоци на ова одговори дека "само личност со огромна ароганција може да каже дека е во право, кога толку негови колеги не се согласуваат".

Браун ГП, Тојота и Вилијамс имаат т.н. "двоен дифузер", кој се состои од два дела со кои се зголемува проодноста на воздухот, се зголемува надолната сила и се зголемува брзината. Ривалите инсистираат дека не постои ништо во правилата што дозволува такви "дупки" во долниот дел на болидот.

"Сите со добро знаење на англискиот јазик ќе ви објаснат дека се работи за дупка во болидот, за која некој се прави умен и се обидува да го изврти јазикот. Жалбата не е поради тоа што ние не сме ја искористиле можноста, туку бидејќи Браун, Тојота и Вилијамс не работат според регулативите", додаде Тоци.

Под оган се најдоа и ФИА, и посебно техничкиот директор Чарли Вајтинг, кого Тоци го обвини дека "не ја сфатил поентата". Легалниот претставник на Рено, Ендру Форд забележа дека ФИА и Вајтинг минатата сезона прогласиле нелегален дизајн на францускиот производител кој е сличен со тој што сега го користи Тојота.

"Не се работи дека Рено не ја искористиле шансата и 'го пропуштиле бродот', како што кажа Браун, туку за нелегална одлука на ФИА. Во тој момент Рено го напушти развојот на дифузерот", додава Форд.

Тој потврди дека Рено веќе имаат прототип на дифузерот подготвен за трката во Кина овој викенд, доколку жалбата биде одбиена.

Браун ГП победи на првите две трки од новата сезона и резултатот од сослушувањето, кој ќе биде познат денес, може целосно да ја смени ситуацијата во шампионатот. Ако се одлучи дека дифузерите се легални, британскиот тим скоро сигурно ќе остане на врвот се додека ривалите не го "ископираат" дизајнот, а доколку дифузерите се нелегално, тогаш Џенсон Батон може да ги загуби двете победи.

"Не можете да бидете 100% самоуверени, но верувам дека ќе победи здравиот разум и дека судот ќе одлучи дека има механизам кој ние го почитувавме. За да можеме да ја продолжиме сезоната како што треба", изјави Браун.

Поради големината на случајот, покрај 5 судии, има 38 луѓе присутни на сослушувањето, дел адвокати, членови на тимовите и официјални лица на ФИА.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Април.2009 во 16:08
Батон се скарал со спонзорот поради девојка му

Џенсон Батон се скарал со Ричард Брансон, богатиот нов спонзор на тимот Браун ГП, поради наводен флерт на бизнисменот со неговата девојка Џесика Мичибата. Победникот на воведните две трки од овогодинешната сезона во Формула 1, не можел да се смири откако забележал дека 56-годишниот Брансон флертува со неговата девојка, тврдат британските таблоиди.

Ричард Брнасон, богат индустријалец, сопственик на мултинационалната компанија "Вирџин", вечерта откако објавил дека ќе го спонзорира Браун ГП тимот во еден ресторан во Мелбурн се скарал со Џејсон Батон, тврдат британските медиуми.

"Ричард беше под дејство на алкохол и и' фрли око на Џесика. Дојде до недоразбирање, а Џенсон страшно се налути" - изјавил неизменуван извор за таблоидот "" и додал:

Батон и Брансон

"Ситуацијата беше сериозна, двајцата беа бесни: Ричард затоа што Џенсон преувеличува."

Интересно, 56-годишниот Брансон е оженет, но тоа не го запрело да фрли око на 24-годишната Мичибата.

Сепак, таблоидот исто така наведува дека веќе следниот ден, ситуацијата се поправила и расправиите се заборавени.

Изменето од blueprayer - 13.Април.2009 во 16:08
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Април.2009 во 10:41
Ситуацијата во Ферари е "неприфатлива"

Актуелните шампиони кај конструкторите, Ферари, бараат брз одговор откако двата болида завршија надвор од поени на скратеното Малезиско ГП, една недела откако имаа нула поени и на првата трка од сезоната во Австралија. Тропската бура во Сепанг ја прекрати втората трка од сезоната донесувајќи втора победа по ред на Џенсон Батон во Браун, додека Фелипе Маса и Кими Раиконен не беа во ниту еден момент фактор во трката.

Откако погрешната проценка околу неговото постигнато време му ја уништи квалификациската сесија и мораше да стартува како 16., Фелипе Маса смета дека италијанскиот тим мора да почне од почеток пред Кинеското ГП во Шангај следниот викенд.

"Се работеше за нов лош резултат и повторно почнуваме од нула. Треба да видиме како можеме да ги подобриме работите, да ги отстраниме грешките и да работиме на нашата стратегија. За толку кратко време не сме паднале на дното, иако лани имавме подобар болид. Мораме да работиме многу бргу", вели Маса.

Шефот на тимот, Стефано Доменикали, се согласува и вели дека е потребна брза реакција.

"Ова е втор лош викенд едноподруго и мораме да реагираме навистина бргу. Работите не одат како што треба, а нашите перформанси не се прифатливи и не можеме да продолжиме така. Мораме да ги решиме техничките проблеми со болидот и да ги намалиме грешките со стратегијата", вели Италијанецот.

Под притисок на претседателот на Ферари, Лука ди Монтеѕемоло, Доменикали објаснува дека тимот мора да има подобри резултати веќе на следното гран при во Шангај на 19 април.

"Околу перформансите, мораме да работиме на аеродинамиката на болидот и на надолната сила. Мораме да го подобриме ова и да видиме зошто болидот е конк*рентен на тренинзите и на стартот на трката, но се мачи на квалификациите. Болидите сега се многу чувствителни на нивото на гориво и тоа мора да се поправи", вели Доменикали.

Според германските медиуми, пак, Михаел Шумахер можеби имал клучна улога во лошата одлука во неделата Кими Раиконен да излезе на сувата патека во Сепанг со гуми за дожд. Според прогнозите на метеоролозите, Раиконен влезе во боксот на се уште сувата патека со гуми за дожд, и дури обичните гледачи проценија дека се работи за вистинско коцкање. Според Билд, Доменикали одбил да коментира на прашањето дали советникот на тимот Михаел Шумахер ја направил таа одлука.

"Не би сакал да одговорам на тоа бидејќи се работи за внатрешно прашање", додава Доменикали.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Април.2009 во 10:40
Хамилтон си заминува, Витмарш пред отказ?

Мекларен ги отфрли тврдењата дека нивниот светски шампион Луис Хамилтон се заканил со заминување од формула 1 по последната контроверза околу лажењето на стјуардите. Според британскиот Сандеј Тајмс, 24-годишниот Хамилтон контактирал со претседателот на Интернационалната Автомобилистичка Федерација (ФИА), Макс Мозли за да "ги искаже своите фрустрации откако бил заведен од својот тим". Се продолжува дека Британецот бил толку разочаран што размислувал да си замине од Мекларен Мерцедес и од спортот, а од тоа го разубедил токму Мозли.

Хамилтон претходно го загуби третото место кое му беше доделено на Австралиското ГП минатиот викенд откако стјуардите го казнија Јарно Трули од Тојота поради претекнување под сигурносно возило. Новото сослушување во Малезија откри дека Британецот и неговиот спортски директор Дејв Рајан ги лажеле стјуардите за тоа дали му било кажано на Хамилтон да го пропушти Трули. Рајан е суспендиран од тимот, а шефот на тимот Мартин Витмарш вели дека разговарал со таткото и менаџерот на Хамилтон, Ентони и дека извештајот во Сандеј Тајмс е невистинит.

"Прво го дознав тоа во недела наутро и го прашавме Ентони дали тоа е вистина. Тој вели дека Луис не разговарал со Макс. Посветеноста на Луис кон тимот не е променета и не верувам на вакви извештаи. Направивме грешки треба да научиме од нив", вели Витмарш.

За Дејли Мејл, поранешниот шеф на тим Еди Џордан вели дека се отворил јаз помеѓу Хамилтон и Мекларен и дека "Луис сака да си замине од тимот", а поранешниот возач на Мекларен, Дејвид Култхард вели дека е "сигурен дека Луис размислува за односите во тимот".

Витмарш, кој го презеде местото од Рон Денис на 1 март исто така е под притисок и вели дека неговата иднина ќе биде одлучена од страна на акционерите.

"Не давам оставка сега. На долги патеки, акционерите на овој тим ќе одлучат што е најдобро", вели Витмарш.

40% од Мекларен е во рацете на Мерцедес, а дополнителни 30% во Мумталакат холдинг компанијата во сопственост на кралското семејство на Бахреин. По 15% од акциите имаат Рон Денис и неговиот саудиски бизнис-партнер Мансур Оџех.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Април.2009 во 08:10
Поради обилните врнежи прекината трката во Малезија, Батон победник

Поради лошите временски услови и обилните врнежи трката за Големата награда на Малезија е прекината 24 круга пред крајот. Џенсон Батон кој беше водечки е прогласен за победник, но ќе добие само пола бодови.

Условите на стазата во Сепанг не дозволија трката за Големата награда на Малезија да заврши. 24 круга пред крајот на трката, истата е прекината поради обилните дождови, кои до толку ја намалија видливоста да беше неможно да се продолжи со натпреварувањето.

Во моментите на прекинот во водство беше Џенсон Батон од Браун ГП, пред Ник Хајдфил од БМВ Заубер и Тимо Глок од Тојота. Таков е и конечниот пласман.

Бидејќи не е извозено 75 отсто од трката, на возачите ќе им бидат доделени половина од предвидените бодови. Така Батон наместо 10 ќе добие пет бода, Хајдфил наместо осум четири бода, а Глок наместо шест - три. Денеска бодови уште освоија и Јарно Трули (Тојота) - 2,5 бода, Рубенс Барикело (Браун ГП) - 2 бода, Марк Вебер (Ред Бул) - 1,5 бод, Луис Хамилтон (Мекларен) - 1 бод и Нико Розберг (Вилијамс) - 0,5 бода.

До моментите на прекинот, трката беше многу интересна од причина што дождот ги натера возачите повеќе пати да влезат во бокс, така до израз дојде подобрата снаодливост на екипата. Интересно е дека Ферари повторно остана без бодови, додека Мекалрен освои само еден бод.

За Батон ова е втора победа сезонава, славеше и на отворањето на трката за Големата награда на Австралија во Мелбурн.

Така, по две трки од новата сезона во Формула 1 шампионатот во генералниот пласман лидер е Џенсон Батон (Браун ГП) со 15 бодови, втор е неговиот клупски колега Рубенс Баричело со 10 бода, а трет Јарно Трули (Тојота) со 8,5 бода. Тимо Глок (Тојота) е четврти со 8 бода, досега по 4 бода освоија Ник Хајдфилд (БМВ Заубер) и Фернандо Алонсо (Рено). Актуелниот шампион Луис Хамитон (Мекларен Мерцедес) со 1 освоен бод е на 10-та позиција во генералниот пласман, додека пилотите на Ферари (Раиконен и Маса) сеуште немаат освоено бодови.

Следната трка од Ф1 шампионатот на програмата е на 19 април, а ќе се вози за Големата награда на Кина.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
Iron Man Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
железен раз бираш

Регистриран: 11.Јануари.2009
Локација: Antarctica
Статус: Офлајн
Поени: 8032
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Iron Man Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Април.2009 во 20:45
Производителите можат да го стигнат Браун

Поранешниот двократен светски шампион Фернандо Алонсо е убеден дека формула 1 тимовите поддржани од големите производители на автомобили ќе можат да одговорат на фантастичната брзина која ја покажа новиот Браун ГП тим. Најновиот Ф1 тим Браун направи вистински шок на Австралиското ГП со 1-2 победа, додека големите тимови како Ферари, Мекларен-Мерцедес и Рено се мачеа со брзината.

Иако се очекува Браун да бидат најбрзи во првиот дел од сезоната, Алонсо е сигурен дека големите имиња во спортот ќе можат да ја надополнат разликата.

"Не верувам дека распоредот во Мелбурн ќе остане до крајот на сезоната. Ферари, Мекларен, БМВ и Рено не се на врвот, но тоа се најдобрите тимови во формула 1 и никој не смее да не потцени. Ова е само една трка од сезоната, како да се работи за првиот меч од шпанското првенство. Дури и Барселона и Реал Мадрид да загубат во првиот меч, сите знаеме дека на крајот тие ќе се борат за титулата", проценува Алонсо.

Неговиот став го дели и шефот на Браун ГП, Рос Браун, кој смета дека неговиот тим го очекува огромен предизвик за да останат на врвот.

"Сигурен сум дека ќе има забрзан прогрес во другите тимови. Сега сите ги видовме болидите од другите тимови и сфаќаме што прават тие. И ние ќе се обидеме да одиме напред. Имаме подобрување за во Барселона кое изгледа доста добро, но искрено мораме да почнеме на работата на болидите за 2010 многу бргу поради сите промени. Нема да биде лесно", признава Браун.
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Април.2009 во 16:41
"Нема да се предадам до крај!"

Светскиот шампион Луис Хамилтон вели дека неговиот скок од 18. место на стартот во Мелбурн до пласман на подиумот го научил значајна лекција - никогаш да не се предава. Британецот заврши четврти со својот Мекларен во трка во која Браун ГП тимот доминираше, но потоа го доби третото место откако Италијанецот Јарно Трули во Тојота беше дисквалификуван поради претекнување под сигурносно возило.

"Јас сум борец и не сум се предал предвреме во ниту еден дел од мојата кариера - надвор и на патеките. Минатиот викенд беше исто. Одев до максимум во секој круг, секогаш ја гледав разликата и работев со тимот преку радиото обидувајќи се да најдеме начин да бидеме побрзи. Ова беше фантастичен резултат за мене, но и одлично завршена работа од страна на тимот - стратегијата беше совршена, информациите од боксот секогаш точни и се одеше како што треба", вели Хамилтон.

Прашан што научил од Австралиското ГП, Британецот вели дека лекцијата е јасна - никогаш да не се откаже.

"Научив, никогаш, никогаш, никогаш да не се предаваш. Во Бразил минатата година покажавме дека ќе се бориме до крај и повторно го покажавме тоа во Мелбурн. Јас никогаш не се предавам кога сум во боксот и сакам да бидам што е можно понапред. Во Мелбурн дознавме кои тимови завршија најдобра работа во текот на зимата. Морам да признаам дека ги почитувам Рос Браун и сите членови на неговиот тим", вели Хамилтон.

Како и сите коментатори, и Хамилтон признава дека болидот на Мекларен беше бавен во Австралија, но останува оптимист дека Мекларен лесно можат да се вратат во игра.

"Не сме заборавиле како да победуваме. Ние сме првокласен тим и иако се уште не сме ми најдобрите, се што имаме во Мекларен технолошкиот центар ни овозможува да се надеваме многу бргу на вистински кам-бек. Сите од тие кои ја прават стратегијата, до механичарите знаат што е потребно да се победи на една трка и во шампионатот", вели Хамилтон.

ВИТМАРШ: "ВАКА СЕ ГРАДИ КАРАКТЕРОТ"

Новиот шеф на Мекларен, Мартин Витмарш, пак, го исфали Хамилтон велејќи дека во Австралија покажал зошто е светски шампион. Дури и Трули да биде вратен на третото место, нема сомнеж дека Британецот беше во форма на Алберт Парк.

"Навистина е тешко кога доаѓаш на трка како светски шампион и си во ситуација да не си доволно конк*рентен. Имавме проблеми со откажувањето на менувачот и затоа Луис стартуваше од последното место, но имаше одличен старт, што е неверојатно бидејќи тој не е навикнат да стартува од дното. Исто така не верувам дека е навикнат на таблите на кои пишува 15. или 14. место. За да успее во тоа што го направи е потребна огромна дисциплина. Очекувавме дека можеме да одиме напред ако има излегување на сигурносното возило или инциденти", вели Витмарш.

Витмарш, кој го замени Рон Денис на позицијата шеф на Мекларен од 1 март, вели дека во тимот не е се така црно.

"Од позиција во која бевме пред неколку недели во Барселона ќе бевме пресреќни ако освоевме и еден поен овој викенд, така што третото место е навистина добро. Тимот се фокусираше и направи прогрес, но не доволно за победа. Но, ова е градење карактер за Луис и шанса да покаже што умее", вели Витмарш.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2009 во 11:21
Мекларен и Ферари во потера по Браун

Двата најмоќни формула 1 тимови, Мекларен и Ферари, признаа дека ќе бидат потребни недели пред да ја достигнат брзината на болидите на Браун ГП. Од минатогодишните најдобри три, Луис Хамилтон, Фелипе Маса и Кими Раиконен, само Финецот беше во половина од секундата на победникот на Австралиското ГП, Џенсон Батон во Браун, додека Хамилтон и Маса беа цела секунда зад него.

Браун имаат јасна разлика на стартот на сезоната иако се влезени како нов тим, тоа е стариот тим на Хонда, кој се откажа рано во минатогодишниот шампионат и реши да го сврти фокусот на овогодишниот болид. Тоа се покажа во неделата попладне кога Браун стигна до 1-2 победа во Австралија, со Батон пред Рубенс Баричело.

"Искрено ќе бидат потребни неколку недели да се стигне тој болид на Браун, кој е последица на 16 месеци инвестиции на Хонда за нов болид. Имаме многу работа за да ги стигнеме", вели новиот шеф на Мекларен, Мартин Витмарш.

Тој не е единствениот во Мекларен кој верува дека ги очекува уште потешка трка во Малезија овој викенд.

"Во Сепанг разликата ќе биде поголема, и ние ќе заостануваме повеќе. Тоа е патека на која резултатите зависат од аеродинамиката, така што ќе немаме многу шанси", вели Луис Хамилтон.

АЛАРМ ВО ФЕРАРИ ПО ФИЈАСКОТО

Неговиот главен ривал од минатата сезона, Маса исто така очекува лош период пред нив.

"Мораме многу бргу да го подобриме нашиот болид, но според моето искуство болид со секунда предност не се стигнува толку бргу. Но, само што почнавме и во Ф1 работите бргу се менуваат", вели Маса.

Ферари самите реагираа со голема доза на самокритики по разочарувачкиот старт во 2009, откако во Мелбурн двајцата возачи не ја завршија трката.

"Како и да се погледне, ова не е старт вреден за Ферари. Ден за заборавање. Во ниту еден момент не бевме доволно брзи, а ниту стратегијата не ни успеа", вели Стефано Доменикали, шефот на тимот.

"Црвен аларм - каков нокаут", стоеше на насловната страница на Газета Дело Спорт по најлошиот старт на Ферари по 17 години.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
La Ninja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
She Hulk

Регистриран: 13.Јуни.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај La Ninja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 30.Март.2009 во 08:57
Триумф на Батон на трката за ГН на Австралија

Џејсон Батон возачот на Браун ГП е победник на првата трка во новата сезона во формула 1 што се возеше на патеката во Мелбурн парк. Батон од самиот старт водеше и стигна до првото место на подиумот.


Одличниот викенд за дебитантскиот тим на Браун ГП го надоплни Рубенс Баричело со втората позиција. До оваа позиција дојде откако Роберт Кубица и Себастијан Фетел имаа судар на три круга до крајот.

Трет на подиумот се искачи Јарно Трули од Тојота. Светскиот шампион Луис Хамилтон стигна до четвртото место, а разочараа возачите на Ферари Филипе Маса остана без пласман, а Кими Раиконен заостана три круга.

Следната трка се вози на 5 април во Сепанг за ГН на Малезија.
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
Кон врв
гoстин Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 29.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 7557
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај гoстин Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Март.2009 во 17:52
Алонсо подготвен за тешка сезона

Возачот на тимот од Рено во Формула 1, Фернандо Алонсо е подготвен за тежок почеток на новата сезона, која почнува викендов во Мелбурн со трката за Големата награда на Австралија.

Шпанецот добро ја заврши минатата сезона, со победи во Сингапур и Јапонија и второ место во Бразил, со што ги заснова темелите за можен поход на титулата оваа година.

Неговите надежи дека добро ќе ја започне оваа сезона избледеа, по првиот тренинг, на кој беше 10. и 12.

„Мислам дека сум среќен, но би можел да бидам уште посреќен. Тешко е да се разбере ритамот. Се разбира дека не сме во најдобра позиција да зборуваме за победи и подиуми“, рече Алонсо.


Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2728293031 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,219 секунди.