IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Спорт > Формула 1 и Мото грандпри
  Активни теми Активни теми RSS - F1 Вести
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

F1 Вести

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 4546474849 55>
Автор
Порака Обратен редослед
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Септември.2006 во 21:52
ALONSO CILJA NA POBJEDU

Nakon što je V.N. Turske na Istanbul Parku završio na drugom mjestu, prošavši kroz cilj samo 85 tisućinki sekunde prije Michaela Schumachera, Fernando Alonso očekuje još bolje rezultate na talijanskom Grand Prixu, koji će se održati ovoga vikenda. Prema riječima Španjolca, problemi koji su se pojavili nakon zabrane korištenja amortizera mase sada su iza njih, a pobjeda na legendarnoj Monzi, Ferrarijevom domaćem terenu, bila bi itekako slatka.

"Ove godine sam pobijedio u Silverstoneu, Monaku, Španjolskoj - ali, zaista, volio bih pobijediti na i Monzi," rekao je Alonso. "To je jedna od legendarnih staza, stoga bi bilo posebno lijepo pobjediti ovdje - pogotovo zbog toga što je to Ferrarijeva domaća utrka.
Znamo koliko je važno prvenstvo, ali ovo je, također, velika utrka."


"Mislim da je momčad obavila fantastičan posao u Turskoj," nastavio je Fernando. "Imali smo neobično ljeto s ukidanjem amortizera mase i nekim mršavim rezultatima, tako da je bilo dobro što smo svima dokazali da je naš bolid konk*rentan bez obzira na sve.
Zaista smo se teško borili na toj utrci, ali to pokazuje da smo spremni boriti se s Ferrarijem do samog kraja prvenstva."

04.09.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Септември.2006 во 18:45
DE LA ROSA: FERRARI IMA TRI DESETINKE REZERVE

Nakon što je FIA zabranila korištenje amortizera mase, Ferrari je postao uvjerljivo najbrži tim na stazi. Ali, unatoč tome što je Fernando Alonso na prethodnoj utrci u Turskoj povećao svoje vodstvo za dva boda, McLarenov test vozač, Pedro de la Rosa, smatra kako još uvijek nismo vidjeli pravu brzinu momčadi iz Maranella.

"Još uvijek vjerujem da Ferrari ima tri desetinke rezerve," izjavio je Španjolac za novine Marca. "Ne mislim da skrivaju svoje karte, ali gledajući u vremena, mislim da mogu biti brži od bilo koje momčadi na Michelinovim gumama."

"Renault je izgledao vrlo dobro (na testiranjima) na Monzi i mislim da im dobro ide," dodao je Pedro. "Mi smo se do sada puno popravili, ali oni su još uvijek jedan korak ispred nas. Još su uvijek brži za tri ili četiri desetinke po krugu."

02.09.2006
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Август.2006 во 20:30
San Marino, Europe dropped for '07
29 August 2006
The FIA published the 2007 Formula One calendar on Tuesday morning. The San Marino and European Grands Prix have been dropped, while Belgium returns, making for a 17-race schedule.
The San Marino and European races were this year staged in Italy (Imola) and Germany (Nurgurgring) respectively - both countries that also have their own Grand Prix. The German round is now expected to alternate between Hockenheim and the Nurburgring, while the four-week gap in the calendar between Bahrain and Spain will doubtless lead to speculation that San Marino could yet be reinstated.

The Australian Grand Prix in Melbourne returns to its traditional role of season opener after moving to round three this year to avoid a clash with the Commonwealth Games. Meanwhile, the Japanese round will move from Suzuka to Fuji, the circuit which staged the country’s first Grand Prix back in 1976.

There are five sets of back-to-back races on the 2007 calendar: Malaysia and Bahrain in April; Canada and the US in June; France and Britain in July; Italy and Belgium in September; and China and Japan in September/October.

The full line-up is as follows:

Australia, March 18
Malaysia, April 08
Bahrain, April 15
Spain, May 13
Monaco, May 27
Canada, June 10
United States, June 17
France, July 01
United Kingdom, July 08
Germany, July 22
Hungary, August 05
Turkey, August 26
Italy, September 09
Belgium, September 16
China, September 30
Japan, October 07
Brazil, October 21
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Август.2006 во 07:56
Mislam deka site opcii se otvoreni  . Ako procenkite deka vo Monza Ferrari e vo prednost drzat voda.Togas  na drugiot tas od vagata isto taka traba da se zemat vo predvid i + 2 ta boda prednos na Reno koi dopolnitelno veke mu tezat na Shumacher  koj i onaka pokazuva se pogolemi znaci na nervoza.
Кон врв
martin_mk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 09.Април.2006
Локација: Canada
Статус: Офлајн
Поени: 200
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај martin_mk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2006 во 19:31
Moe mislenje zosto Renault imaat doverba vo sebe do kraj na sezona e poradi toa sto sega zabranata za testiranje zavrsi, sto znaci deka ke imaat sansa da napravat inovacii na bolidot obratno od toa kako sto bese od germanija do turcija kade sto gore dole 99.9% bese istiot bolid. Drugo nesto, ocigledno e deka Bridgestone vo dosta zheshki uslovi se neverojatno dobri, no da se potsetime deka septemvri i oktomvri doagaat, kade sto temperature (ako ne bidne nekoe cudo) drasticno ke padnat. Michelin tuka ima prednost bidejki mnogu podobro rabotaat na poniski temperaturi. Taka da, Renault ocekuva novite inovacii na bolidot i spustanjeto na temperaturata vo narednive 4 trki da im pomogne. Lugeto se eksperti taka da im veruvam..

P.S. Ne mora da znaci deka Ferrari ke bidat definitivno 1-2 vo Monza. Alonso ke ima nov motor, potocno evolucija na motorot sto go koristese vo poslednive nekolku trki. Sto znaci nov svezh motor, poveke konjski sili. Dodeka Schumacher ke bide na vtorata trka so motorot, i ke ima pad na nekade okolu 10 konjski sili. Za dokaz kolku dobar ke bide noviot motor na Alonso, Fisichella go koristese vo segasnava trka vo Turcija i beshe 5 km/h POBRZ od Ferrari na pravcite. Kako sto site znaeme Ferrari se neprikosnoveni na pravcite (barem do sega). Zaklucok, Ferrari mozebi ke treba da se potrudi za da pobedi vo Monza
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2006 во 17:19
Флавио Бриаторе: Одличен ден за тимот. Немавме сила да ги победиме Ферари во директна борба, па итро ги искористивме околностите во трката да излеземе пред Михаел. Фернандо уште еднаш покажа зашто е шампион – без проблем го издража дуелот со Шумахер и ја зголеми разликата во шампионатот во услови кога не сме доволно конк*рентни. Исто така, Џанкарло извозе јако од опашката до шестото место. Генерално, ова беше одличен ден за тимот и се уште водиме во двете конк*ренции. Сега ќе мораме да дадеме се од себе на тестирањата и на трката во Монца
 
 
Е во Монца богами :))) туку ај да не кобам  
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2006 во 17:18
Второто место - рамно на победа

По трката во Турција, Фернандо го зголеми водството во возачкиот поредок, а предноста на тимот пред Ферари е намалена на минимални два бода. Еве што по трката изјавија возачите и челните луѓе на тимот: 

Фернандо Алонсо: На почетокот од викедот бевме далеку од Ферари, но денес во трката им се доближивме најмногу што можеме. Бевме сигурни дека ќе бидеме поблиску до нив во недела и нашата самоувереност испадна точна. Трката сама по себе беше вообичаена, се форсираше од почеток до крај, а во последниот стинт најбитно беше да се одбрани позицијата со покривање на некои делови од патеката. Знаев дека Михаел има само две реални шанси – во свиоците 12 и 14. Затоа “си играв“ со вртежите на моторот и го користев нивниот максимум на правците за да одржам маргината пред Михаел. Но, ова попладне покажа дека ни треба екстра сила, нови нешта со кои ќе се бориме против Ферари. Во таа насока сум оптимист за последните четири трки. Сепак, Монца ќе биде најтешка за нас имајќи ги предвид карактеристиките на болидот на Ферари, кој и кога нее добар – секогаш е силен во Монца. Но сите во Рено, Мишелин и Елф се максимално фокусирани на овие четири трки и јас сум уверен дека ќе го најдеме она што ни треба за да повторно победуваме. Денеска направив чекор напред за моите шанси за титулата и очекувам нови радости од денес па до крајот на сезоната.  

Наидов на две актуелни изјави на Алонсо и Бријаторе :) може да бидат помош при анализа на трката :)
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Август.2006 во 20:57
Промоција на Себастијан Фетел

Себастијан Фетел се промовираше себеси на најдобар начин во светот на Формула 1 остварувајќи најдобро време денес на вториот тренинг во Истанбул. Деветнаесетгодишниот Германец на петочните сесии го заменува Роберт Кубица кој сега е регуларен возач и го демонстрира својот потенцијал со време од 1:28.091Најблиску до тинејџерот беше Фелипе Маса од Ферари со една десетинка заостанување, пред Батон и Дејвидсон од Хонда. Следат браќата Шумахер со над половина секунда заостанување. На седмата позиција заврши Роберт Дорнбос од Ред Бул пред двата болида на Мекларен Мерцедес и Рубенс Барикело кој го внесе и третиот болид на Хонда меѓу првите десет. Алонсо и Физикела беа во долниот дел од поредокот, откако се жалеа на гранулирање на предните гуми, но подоцна Пет Симондс побрза да објасни дека токму тоа сакале да го постигнат додека уште е рано, за да веќе утре настапат во друга “филозофија“. Вреди да се напомене дека, слично како и во Унгарија, повторно на патеката имало “кошкање“ меѓу Алонсо и Дорнбос.  Респектабилни времиња поставија возачите на Торо Росо, како и Френк Монтањи кој сега како трет возач на Супер Агури заврши 16ти. Многу други звучни имиња се најдоа во долниот дел од табелата – Физикела, Вебер, Розберг, Хајдфелд, Култхард...сите жалејќи се на недостаток на контакт со подлогата.

Eve nova energija ...zamislete ...devetnaeset godini ...promocija...najdobro vreme...:)) ...ednostavno prekrasno...

Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Август.2006 во 20:53
Повторно Алонсо и Дурнбос

Фернандо Алонсо заработи казна во Унгарија од две секунди поради тоа што неспортски се однесувал кон Роберт Дурнбос, тест возачот на Ред Бул, но во Истанбул меѓу нив двајца повторно имаше искри. Дурнбос се обиде да го престигне Алонсо на крајот од сесијата од надворешна страна, но откако Алонсо не се даде на правецот, во левиот свиок тие двајцата имаа полесен допир. Од ТВ снимката е тешко да се процени кој кому не остави доволно простор, но делуваше како Дурнбос да го провоцира Алонсо, а Шпанецот ја прифати провокацијата. Стјуардите на трката во попладневните часови ќе го разгледаат инцидентот, по што ќе заземат став дали треба некој да биде казнет во овој случај.

interesno bogami :).... dali na sampionot mu popustaat nervite ...se nadevam ne e taka....

Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Август.2006 во 19:06
Originally posted by martin_mk martin_mk напиша:

se sto jas kazuvam e tocno i OFICIJALNO
Da, primetiv i jas sekogash si so novi i tochni novosti vo F1
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
martin_mk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 09.Април.2006
Локација: Canada
Статус: Офлајн
Поени: 200
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај martin_mk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Август.2006 во 18:56
se sto jas kazuvam e tocno i OFICIJALNO
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Август.2006 во 08:08
Originally posted by martin_mk martin_mk напиша:

e sega pocnuvam da gubam nades... FIA definitivno im zabranuva na Renault da gi koristat "mass dampers". FIA stvarno saka da si igra so sampionatot. Barem neka ne mi go trosat vremeto i neka im ja dadat titulata na FIArrari
 
 
Ако е точно ова , навистина знаат кога  да се вмешаат,  алал да им е ...( иронија е ова се разбира ).. 
Кон врв
Delfin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2005
Статус: Офлајн
Поени: 15178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Delfin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Август.2006 во 19:22
Originally posted by maja maja напиша:

Ne se rabpti za bolidot na Renault , tuku pnevmaticite na Mishelin koi ne se za visoki temperaturi
 
O da se raboti , ako sakas se raboti za toa pnevmaticite na Mishelin i bolidot na Reno ,,da se najdat,,..........i Meklaren vozi pnevmatici na Mishelin no stanuva se pokonk*renten sezonava ....  
Кон врв
maja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Убавицата и ѕверот

Регистриран: 28.Мај.2005
Локација: Italy
Статус: Офлајн
Поени: 13127
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Август.2006 во 20:38
Originally posted by martin_mk martin_mk напиша:

e sega pocnuvam da gubam nades... FIA definitivno im zabranuva na Renault da gi koristat "mass dampers". FIA stvarno saka da si igra so sampionatot. Barem neka ne mi go trosat vremeto i neka im ja dadat titulata na FIArrari
Izgleda i ke si poigra, a rezultatot e jasen, se vo koris na ferrari :(
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 4546474849 55>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,125 секунди.