Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
Messenger
Администратор
Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet
Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 28.Октомври.2010 во 15:30 |
Neka bide tvojot zbor posleden.
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
sk
Сениор
Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 28.Октомври.2010 во 15:32 |
Bez razlika na shegite, vo pravo si treba da se prestane, zatoa shto stavovite se izneseni, pa sekoj neka si procita i odluci za sebe.
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 16.Август.2011 во 14:52 |
sk напиша:
Marinceska напиша:
Vo red, sledi gi, shto oni pravele, pravi i ti, no ke imash ista zavrshnica kako i oni.
Да е Бог толку милостив па да ни дозволи да правиме што и апостолите правеа, да доживееме и да имаме иста завршница како и нив за слава на Бога Господ наш Исус Христос, па тоа е навистина најголема милост. |
Ona vo shto Sinot Bozji i prvata generacija apostoli veruvale i shto veruvaat deneshnite "apostoli" se dve razlicni raboti. Eden primer: prvite ja drzele Sabotata kako den za odmor, koja Bog ja naredil, a vtorive nedalata koja Konstantin vo 325 AD ja naredil. Pa koj ima oci da vidi, neka vidi. Spored ona shto ke vidi i praktikuva, takva ke mu bide i idninata. Bog si go kaza svoeto i kaza deka Negoviot zbor On ne go menuva, a sega e na lugheto da odlucat kogo ke go sledat: Nego ili Konstantin.
Bujrum.
|
Првите не ја држеле саботата. Такво нешто никаде нема да најдеш. Доколку било така, ќе дознаевме од Светото Писмо или од писанијата на раните Христијани, ученици на Апостолите. Патем, уште и Павле говори за саботата во Новиот Завет:
Колосјаните 2,16: 16 И така, никој да не ве осудува за јадење, или за пиење, или за некаков празник, или за млада месечина, или за саботи.
|
|
sk
Сениор
Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 16.Август.2011 во 16:04 |
Македон напиша:
sk напиша:
Marinceska напиша:
Vo red, sledi gi, shto oni pravele, pravi i ti, no ke imash ista zavrshnica kako i oni.
Да е Бог толку милостив па да ни дозволи да правиме што и апостолите правеа, да доживееме и да имаме иста завршница како и нив за слава на Бога Господ наш Исус Христос, па тоа е навистина најголема милост. |
Ona vo shto Sinot Bozji i prvata generacija apostoli veruvale i shto veruvaat deneshnite "apostoli" se dve razlicni raboti. Eden primer: prvite ja drzele Sabotata kako den za odmor, koja Bog ja naredil, a vtorive nedalata koja Konstantin vo 325 AD ja naredil. Pa koj ima oci da vidi, neka vidi. Spored ona shto ke vidi i praktikuva, takva ke mu bide i idninata. Bog si go kaza svoeto i kaza deka Negoviot zbor On ne go menuva, a sega e na lugheto da odlucat kogo ke go sledat: Nego ili Konstantin.
Bujrum.
|
Првите не ја држеле саботата. Такво нешто никаде нема да најдеш. Доколку било така, ќе дознаевме од Светото Писмо или од писанијата на раните Христијани, ученици на Апостолите. Патем, уште и Павле говори за саботата во Новиот Завет:
Колосјаните 2,16: 16 И така, никој да не ве осудува за јадење, или за пиење, или за некаков празник, или за млада месечина, или за саботи.
|
Aj vidi Dela od 25 glava pa do kraj i vidi shto Paul veli deka ne mu nashle nishto deka prekrshil - tuka e vklucena i Sabotata kako i cela Torah, no odi vo Rim zatoa shto rekol on samiot. Toa go znaesh. Duri i gi prashuva farisejskite lideri da mu kazat zashto go osuduvaat. I shto oni velat, ne mu velat deka ja prekrshil Sabotata, tuku deka zboruval za Sinot Bozji.
Vtoriot teks ti e izvaden od kontekst i e vo sprotivnost na Bozjiot zbor ili go razbirash pogreshno. Zemi shto veli Bog za toa i drzi se za toa. Sinot Bozji veli deka nema da ima promena dodeka ne pomine zemjata i neboto, a tie ushte ne pominale. No sekako deka ti imash pravo kako sakash da si gi tolkuvash stihovite. Ako Bog i Sinot Bozji ti se avtoriteti, togash drzi shto velat tie. Prosto, neli!!
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 16.Август.2011 во 16:31 |
sk напиша:
Македон напиша:
sk напиша:
Marinceska напиша:
Vo red, sledi gi, shto oni pravele, pravi i ti, no ke imash ista zavrshnica kako i oni.
Да е Бог толку милостив па да ни дозволи да правиме што и апостолите правеа, да доживееме и да имаме иста завршница како и нив за слава на Бога Господ наш Исус Христос, па тоа е навистина најголема милост. |
Ona vo shto Sinot Bozji i prvata generacija apostoli veruvale i shto veruvaat deneshnite "apostoli" se dve razlicni raboti. Eden primer: prvite ja drzele Sabotata kako den za odmor, koja Bog ja naredil, a vtorive nedalata koja Konstantin vo 325 AD ja naredil. Pa koj ima oci da vidi, neka vidi. Spored ona shto ke vidi i praktikuva, takva ke mu bide i idninata. Bog si go kaza svoeto i kaza deka Negoviot zbor On ne go menuva, a sega e na lugheto da odlucat kogo ke go sledat: Nego ili Konstantin.
Bujrum.
|
Првите не ја држеле саботата. Такво нешто никаде нема да најдеш. Доколку било така, ќе дознаевме од Светото Писмо или од писанијата на раните Христијани, ученици на Апостолите. Патем, уште и Павле говори за саботата во Новиот Завет:
Колосјаните 2,16: 16 И така, никој да не ве осудува за јадење, или за пиење, или за некаков празник, или за млада месечина, или за саботи.
|
Aj vidi Dela od 25 glava pa do kraj i vidi shto Paul veli deka ne mu nashle nishto deka prekrshil - tuka e vklucena i Sabotata kako i cela Torah, no odi vo Rim zatoa shto rekol on samiot. Toa go znaesh. Duri i gi prashuva farisejskite lideri da mu kazat zashto go osuduvaat. I shto oni velat, ne mu velat deka ja prekrshil Sabotata, tuku deka zboruval za Sinot Bozji.
Vtoriot teks ti e izvaden od kontekst i e vo sprotivnost na Bozjiot zbor ili go razbirash pogreshno. Zemi shto veli Bog za toa i drzi se za toa. Sinot Bozji veli deka nema da ima promena dodeka ne pomine zemjata i neboto, a tie ushte ne pominale. No sekako deka ti imash pravo kako sakash da si gi tolkuvash stihovite. Ako Bog i Sinot Bozji ti se avtoriteti, togash drzi shto velat tie. Prosto, neli!!
|
Па ниту Исус Христос никаде не бепе обвинет за кршење на саботата, иако Апостолите со негова дозвола береа класје за да се најадат, а и Самиот лекуваше и правеше други добрини во сабота.
Така и св. Апостол Павле, кој им говорел на верниците да не се грижат ако некој го обвинува за недржење саботи и слични нешта.
Да не говорам дека и сите Апостоли на Собор донесоа одлука да не се обрезуваат оние кои поверувале во Христос и да не им се наметнува Законот.
|
|
sk
Сениор
Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Август.2011 во 10:27 |
Komentarov opfaka prostor od nekolku iljadi godini I za da se razbere tocno jas ke go podelam na nekolku delovi za da ti odgovoram vo kontekst.
Velish: “ Pa nitu Isus Hristos ne beshe obvinet za krshenje na sabotata …..”
Koga ova se slucilo Isus Hristos ne postoel. On se pojavil so pojavuvanje na Noviot Zavet, a toa e stotina godini posle sluckata. Koga se odvivala sluckata toa bil Yeshua, ne Isus. Yeshua zivee vo evrejska kultura, dodeka Isus vo grcka kultura. Isus go ima zemeno identitetot na Yeshua, i so ukraden identitet Isus e prestaven vo Noviot Zavet stotina godini podocna. Sinot Bozji, Yeshua, beshe osuduvan od sinedrionot spored nivnata interpretacija na Torata, a ne spored Noviot Zavet, od strana na farisejskite lideri koi proucuvale Torah, a ne Nov Zavet.
“… iako Apostolite so negova dozvola berea klasje za da se najadat…”
Ovde aludirash na Matej 12:1-8. Ne e spomnato koj e vlasnikot na nivata. Zabelezi deka fariseite go osuduvaat, a Negovite sledbenici slobodno zemale klasje. Ednite se protiv Nego, a drugite go razbrale koj e Toj. Odgovorot na Sinot Bozji e vazen za da se razbere situacijata. On gi naveduva na slucka od Tanakot – stariot zaved – na sluckata opishana vo 1 Samuel 21:1-6. Vidi go stihot 4, kade se veli deka ima samo svet leb. Od kade toj svet leb doshol i na kogo pripagjal toj leb? Vidi Leviti 7:9 i ke vidish deka toj svet leb pripagjal na prvosveshtenikot. Koj go dal toj leb na David, so cie odobrenie? Vidi 1 Samuel 21:6. Licno prvosveshtenikot mu dal leb na David, kako shto bi napravil sekoj domakin. Kako shto ti imash pravo da rabotish shto sakash so stvarite koi pripagjaat na tebe, taka i prvosveshtenikot napravil i mu dal na Davida da jade leb shto pripagjal na nego. Toa istoto e kazano vo Matej 12:4. Prvosveshtenikot dobrovolno dal ona shto go poseduval. Za vreme na sudenjeto pred Pilat i drugite, nikoj od fariseite poveke ne go spomnal ovoj nastan. Zoshto? Zatoa shto se plashele od narodot koj znael koj e vistinskiot prvosveshtenik. Od druga strana, fariseite ne mu odgovorile, zatoa shto razbrale shto im kazuva, deka e On e Prvosveshtenikot koj treba da go ocisti prvosveshtenstvoto, neshto shto fariseite so sila go zemale. Go obvinile – shto ne znaci deka dokazale deka se vo pravo – i na odgovor od Sinot Bozji, fariseite si ja zatnale ustata zoshto nemale shto drugo da kazat. Pa tie vo hramot go pravele istoto: ona shto narodot ke go donel vo hramot koe bilo za prvosveshtenicite, tie si gi delele tie raboti i gi nosele doma i gi davale na svoite semejstva. Vidi ja Torata i ke vidish od shto prvosveshtenicite ziveele. Matej 12:8, Sinot Bozji veli deka Sinot Covecki e gospodar na Sabotata, i toa im go kazal na fariseite. Da si sin, znaci deka si prestavnik na neshto (cij sin si ti; na Trpeta, shto znaci pokazuvash na kogo pripagjash). Sin Bozji e Bozji prestavnik koj go prestavuvaat Bozjiot zbor pred lugjeto. Toa e zadacata koja ja imale prorocite. Sin Covecki e prestavnik na coveckiot rod i go prestavuvaat coveckiot rod pred Boga. Toa e zadaca na prvosveshtenicite. So drugi zborovi, Sinot Bozji/Covecki indirektno im kazal na fariseite deka e On Pomazaniot Prvosveshtenik. Fariseite toa go razbrale i nikogash poveke ne go ni spomnale ovoj nastan. Dvojnata funkcija prestavena preku titulite Sin Bozji i Sin Covecki gi imal Yeshua, ne Isus Hristos. So drugi zborovi, Yeshua kazal deka e On koj komunicira megju Boga i coveckiot rod, dvonasocna comunicacija, neshto shto Adam go poseduval pred grevot. Zatoa Yeshua e narecen Vtor Adam, zoshto kako i prviot Adam, i Vtoriot Adam imal vlast na celata zemja, i dvajcata se kreirani od Svetiot Duh, i dvajcata imaat covecko telo napraveno od zemja – prviot direktno, Vtoriot preku pokolenijata za da se ocisti predstavnikot coveckiot rod i se drugo na zemjata. Nitu prviot Adam, nitu Vtoriot Adam se bogovi. Ako Vtoriot Adam e bog, togash i prviot Adam e bog, a toa e neshto shto e apsurd, zoshto kako bog moze da zgreshi protiv Bog? Toa ne e slucaj so Isus Hristos. Za nego ne e problem da si e bog, zatoa shto saka da se izednaci so Nego. Toa e drug duh. Vidi Isaia 14:14.
“ … I samiot lekuvashe i praveshe drugi dobrini vo sabota.”
Matej 12:8 ti e odgovorot. Zadacata na prvosveshtenikot e da mu pomaga na narodot, a pomaganje e neshto shto covekot ne moze. Napravi proucuvanje za lekuvanjeto opishani vo evangelijata, i ke vidish deka site bolesti koi lugjeto gi imale, bile deka tie lugje bile rakovodeni od demoni. Bolestite se rezultat na negativni sili vo covekot. Sinot Covecki gi cistel coveckite tela otsranuvajki gi tie demoni. Vo Svet Hram e nedosvolivo neshto prljavo da vleze. Vo Sabota lugjeot odele vo Hramot, i Sinot Covecki gi cistel, nekoi vo Sabota, nekoi vo drugi denovi. Povtorno ist princip: fariseite go osuduvale, no ne dokazale deka nivnoto osuduvanje e podrzano so fakti. Matej 12:5 objasnuva zoshto. Problemot bil shto fariseite nemale duhovna sila za lekuvanje, zoshto taa sila na lekuvanje doagja od Svetiot Duh, koja mu bila dadena na Sinot Covecki. Fariseite toa go nemale i toa go regulirale so svoi zakoncinja, a se lecele drugi denovi odejki na doctor. Vidi ja zenata koja krvarela. Odela po doktori i nishto, samo gi izgubila parite, a Sinot Covecki toa besplatno go napravil. Stavi se vo nejzina polozba i koga ke se izlecish, na kogo ke mu veruvash? Toa e ona od shto fariseite se plashele, zoshto oni ke ja izgubat svojata privilegirana pozicija. I zatoa go ubija, mislejki deka ke gi reshat rabotite. No napravija dobro, pa zatoa prodolzija da negiraat deka voskresnal. A shto drugo mozat da napravat osven da go negiraat Nego? Imaat li druga opcija?
Go naveduvash stihot Kolosjanite 2:16, koj e klasika na manipulacijata. Prouci od stih 1 pa ponatamu. Spored tekstot Pavle im zboruva na lugje koi go promenile zivotot, i od pagani pocnale da veruvaat vo Boga. Vo 8 stih im kazuva od shto da se pazat, a vo 16 stih im kazuva da ne slushaat shto narodot veli. Pa toa i denes se slucuva. Onie koi piele i jadele shto sakaat, ne drzele nitu eden Bozji praznik i denes gi osuduvaat vernicite na Boga deka se zaludeni, deka nemaat sloboda na izbor i slicno. Toa e shto Pavle go naglasuva. Pavle ovde gi uci lugjeto kako prakticno da se primenat Bozjite naredbi, a ne menuva Bozji naredbi. I ti me napagjash za Sabotata, no jas ti odgovaram so Kolosjanite 2:16, ostaj go Makedon shto zboruva, ke dojde vreme koga i on ke razbere. Ne obrakaj vnimanie na takvi zborovi– stih 8 – tuku gledaj shto Bog veli, ne lugjeto. (izvini shto te zemav za primer; nema nishto licno so tebe; sakav samo da napravam poenta, a ne da te osuduvam).
Posledniot pasus e voved vo paganizmot. Grupa lugje se sobrale i ke nosat odluki za Boga. Duri i tie odluki da se sprotivni od Bozjite, sepak tie lugje si zemaat za pravo da nosat doktrinalni odluki i da se predstavuvaat kako avtoriteti. Kako? So demoktarsko glasanje 4 : 2, i normalno site niv gi vodel Svetiot Duh. Ili so ubeduvanje – denes se koristi terminot pregovori i kompromisi – se dodeka drugata strana ne se slozi, pa ako treba i vojni ke se vodat vo imeto na Boga. Kaj onie cetvorica Svetiot Duh im kazal edno, a kaj onie dvajca Svetiot Duh im kazal drugo. Toj princip go pravi Svetiot Duh lazgo i majtapcija, shto e opasno po zivot. Kade vo Tanakot – stariot zavet – najde glasanje na lugje kade nivnite odluki imaat doktrinalna mok? Tamu glavna licnost e Bog, a koga lugjeto donesuvaat svoi odluki, se kazneti od Boga. Vo Noviot Zavet e poinaku. Tamu se glasa od grupa lugje. Toa e demokratski princip, shto e druga religija. Demokratijata vlece koreni od egipetsko-babilonskata religija. I zatoa Isus Hristos i nalepnicite postaveni na nego vlecat koreni od egipetsko-babilonskata religija: krst, trojstvo, bog, sonce, poprskuvanje so voda, nedela, obrezanie, organiziranje na denominacii vodeni od lugje i glasanje po demokratski principi, calendar, paganski praznici i drugi raboti. I toa se rabotite koi se izmeneti i e dobien Noviot Zavet kako shto go imame denes. Nishto od toa go nema vo Tanakot, nitu Yeshua, nitu Bog koj ja kreiral zemjava toa go podrzuva, shto ne e slucaj so Isus Hristos. Metodata e: vo imeto na Boga, se e dozvoleno shto “avtoritativni” lughe ke odlucat.
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Август.2011 во 15:01 |
sk напиша:
Komentarov opfaka prostor od nekolku iljadi godini I za da se razbere tocno jas ke go podelam na nekolku delovi za da ti odgovoram vo kontekst.
Velish: “ Pa nitu Isus Hristos ne beshe obvinet za krshenje na sabotata …..”
Koga ova se slucilo Isus Hristos ne postoel. On se pojavil so pojavuvanje na Noviot Zavet, a toa e stotina godini posle sluckata. Koga se odvivala sluckata toa bil Yeshua, ne Isus. Yeshua zivee vo evrejska kultura, dodeka Isus vo grcka kultura. Isus go ima zemeno identitetot na Yeshua, i so ukraden identitet Isus e prestaven vo Noviot Zavet stotina godini podocna. Sinot Bozji, Yeshua, beshe osuduvan od sinedrionot spored nivnata interpretacija na Torata, a ne spored Noviot Zavet, od strana na farisejskite lideri koi proucuvale Torah, a ne Nov Zavet.
“… iako Apostolite so negova dozvola berea klasje za da se najadat…”
Ovde aludirash na Matej 12:1-8. Ne e spomnato koj e vlasnikot na nivata. Zabelezi deka fariseite go osuduvaat, a Negovite sledbenici slobodno zemale klasje. Ednite se protiv Nego, a drugite go razbrale koj e Toj. Odgovorot na Sinot Bozji e vazen za da se razbere situacijata. On gi naveduva na slucka od Tanakot – stariot zaved – na sluckata opishana vo 1 Samuel 21:1-6. Vidi go stihot 4, kade se veli deka ima samo svet leb. Od kade toj svet leb doshol i na kogo pripagjal toj leb? Vidi Leviti 7:9 i ke vidish deka toj svet leb pripagjal na prvosveshtenikot. Koj go dal toj leb na David, so cie odobrenie? Vidi 1 Samuel 21:6. Licno prvosveshtenikot mu dal leb na David, kako shto bi napravil sekoj domakin. Kako shto ti imash pravo da rabotish shto sakash so stvarite koi pripagjaat na tebe, taka i prvosveshtenikot napravil i mu dal na Davida da jade leb shto pripagjal na nego. Toa istoto e kazano vo Matej 12:4. Prvosveshtenikot dobrovolno dal ona shto go poseduval. Za vreme na sudenjeto pred Pilat i drugite, nikoj od fariseite poveke ne go spomnal ovoj nastan. Zoshto? Zatoa shto se plashele od narodot koj znael koj e vistinskiot prvosveshtenik. Od druga strana, fariseite ne mu odgovorile, zatoa shto razbrale shto im kazuva, deka e On e Prvosveshtenikot koj treba da go ocisti prvosveshtenstvoto, neshto shto fariseite so sila go zemale. Go obvinile – shto ne znaci deka dokazale deka se vo pravo – i na odgovor od Sinot Bozji, fariseite si ja zatnale ustata zoshto nemale shto drugo da kazat. Pa tie vo hramot go pravele istoto: ona shto narodot ke go donel vo hramot koe bilo za prvosveshtenicite, tie si gi delele tie raboti i gi nosele doma i gi davale na svoite semejstva. Vidi ja Torata i ke vidish od shto prvosveshtenicite ziveele. Matej 12:8, Sinot Bozji veli deka Sinot Covecki e gospodar na Sabotata, i toa im go kazal na fariseite. Da si sin, znaci deka si prestavnik na neshto (cij sin si ti; na Trpeta, shto znaci pokazuvash na kogo pripagjash). Sin Bozji e Bozji prestavnik koj go prestavuvaat Bozjiot zbor pred lugjeto. Toa e zadacata koja ja imale prorocite. Sin Covecki e prestavnik na coveckiot rod i go prestavuvaat coveckiot rod pred Boga. Toa e zadaca na prvosveshtenicite. So drugi zborovi, Sinot Bozji/Covecki indirektno im kazal na fariseite deka e On Pomazaniot Prvosveshtenik. Fariseite toa go razbrale i nikogash poveke ne go ni spomnale ovoj nastan. Dvojnata funkcija prestavena preku titulite Sin Bozji i Sin Covecki gi imal Yeshua, ne Isus Hristos. So drugi zborovi, Yeshua kazal deka e On koj komunicira megju Boga i coveckiot rod, dvonasocna comunicacija, neshto shto Adam go poseduval pred grevot. Zatoa Yeshua e narecen Vtor Adam, zoshto kako i prviot Adam, i Vtoriot Adam imal vlast na celata zemja, i dvajcata se kreirani od Svetiot Duh, i dvajcata imaat covecko telo napraveno od zemja – prviot direktno, Vtoriot preku pokolenijata za da se ocisti predstavnikot coveckiot rod i se drugo na zemjata. Nitu prviot Adam, nitu Vtoriot Adam se bogovi. Ako Vtoriot Adam e bog, togash i prviot Adam e bog, a toa e neshto shto e apsurd, zoshto kako bog moze da zgreshi protiv Bog? Toa ne e slucaj so Isus Hristos. Za nego ne e problem da si e bog, zatoa shto saka da se izednaci so Nego. Toa e drug duh. Vidi Isaia 14:14.
“ … I samiot lekuvashe i praveshe drugi dobrini vo sabota.”
Matej 12:8 ti e odgovorot. Zadacata na prvosveshtenikot e da mu pomaga na narodot, a pomaganje e neshto shto covekot ne moze. Napravi proucuvanje za lekuvanjeto opishani vo evangelijata, i ke vidish deka site bolesti koi lugjeto gi imale, bile deka tie lugje bile rakovodeni od demoni. Bolestite se rezultat na negativni sili vo covekot. Sinot Covecki gi cistel coveckite tela otsranuvajki gi tie demoni. Vo Svet Hram e nedosvolivo neshto prljavo da vleze. Vo Sabota lugjeot odele vo Hramot, i Sinot Covecki gi cistel, nekoi vo Sabota, nekoi vo drugi denovi. Povtorno ist princip: fariseite go osuduvale, no ne dokazale deka nivnoto osuduvanje e podrzano so fakti. Matej 12:5 objasnuva zoshto. Problemot bil shto fariseite nemale duhovna sila za lekuvanje, zoshto taa sila na lekuvanje doagja od Svetiot Duh, koja mu bila dadena na Sinot Covecki. Fariseite toa go nemale i toa go regulirale so svoi zakoncinja, a se lecele drugi denovi odejki na doctor. Vidi ja zenata koja krvarela. Odela po doktori i nishto, samo gi izgubila parite, a Sinot Covecki toa besplatno go napravil. Stavi se vo nejzina polozba i koga ke se izlecish, na kogo ke mu veruvash? Toa e ona od shto fariseite se plashele, zoshto oni ke ja izgubat svojata privilegirana pozicija. I zatoa go ubija, mislejki deka ke gi reshat rabotite. No napravija dobro, pa zatoa prodolzija da negiraat deka voskresnal. A shto drugo mozat da napravat osven da go negiraat Nego? Imaat li druga opcija?
Go naveduvash stihot Kolosjanite 2:16, koj e klasika na manipulacijata. Prouci od stih 1 pa ponatamu. Spored tekstot Pavle im zboruva na lugje koi go promenile zivotot, i od pagani pocnale da veruvaat vo Boga. Vo 8 stih im kazuva od shto da se pazat, a vo 16 stih im kazuva da ne slushaat shto narodot veli. Pa toa i denes se slucuva. Onie koi piele i jadele shto sakaat, ne drzele nitu eden Bozji praznik i denes gi osuduvaat vernicite na Boga deka se zaludeni, deka nemaat sloboda na izbor i slicno. Toa e shto Pavle go naglasuva. Pavle ovde gi uci lugjeto kako prakticno da se primenat Bozjite naredbi, a ne menuva Bozji naredbi. I ti me napagjash za Sabotata, no jas ti odgovaram so Kolosjanite 2:16, ostaj go Makedon shto zboruva, ke dojde vreme koga i on ke razbere. Ne obrakaj vnimanie na takvi zborovi– stih 8 – tuku gledaj shto Bog veli, ne lugjeto. (izvini shto te zemav za primer; nema nishto licno so tebe; sakav samo da napravam poenta, a ne da te osuduvam).
Posledniot pasus e voved vo paganizmot. Grupa lugje se sobrale i ke nosat odluki za Boga. Duri i tie odluki da se sprotivni od Bozjite, sepak tie lugje si zemaat za pravo da nosat doktrinalni odluki i da se predstavuvaat kako avtoriteti. Kako? So demoktarsko glasanje 4 : 2, i normalno site niv gi vodel Svetiot Duh. Ili so ubeduvanje – denes se koristi terminot pregovori i kompromisi – se dodeka drugata strana ne se slozi, pa ako treba i vojni ke se vodat vo imeto na Boga. Kaj onie cetvorica Svetiot Duh im kazal edno, a kaj onie dvajca Svetiot Duh im kazal drugo. Toj princip go pravi Svetiot Duh lazgo i majtapcija, shto e opasno po zivot. Kade vo Tanakot – stariot zavet – najde glasanje na lugje kade nivnite odluki imaat doktrinalna mok? Tamu glavna licnost e Bog, a koga lugjeto donesuvaat svoi odluki, se kazneti od Boga. Vo Noviot Zavet e poinaku. Tamu se glasa od grupa lugje. Toa e demokratski princip, shto e druga religija. Demokratijata vlece koreni od egipetsko-babilonskata religija. I zatoa Isus Hristos i nalepnicite postaveni na nego vlecat koreni od egipetsko-babilonskata religija: krst, trojstvo, bog, sonce, poprskuvanje so voda, nedela, obrezanie, organiziranje na denominacii vodeni od lugje i glasanje po demokratski principi, calendar, paganski praznici i drugi raboti. I toa se rabotite koi se izmeneti i e dobien Noviot Zavet kako shto go imame denes. Nishto od toa go nema vo Tanakot, nitu Yeshua, nitu Bog koj ja kreiral zemjava toa go podrzuva, shto ne e slucaj so Isus Hristos. Metodata e: vo imeto na Boga, se e dozvoleno shto “avtoritativni” lughe ke odlucat.
|
Исус Христос е транскрипција на Неговото еврејско име. Христос живеел во еврејско место, каде што царувала еврејска култура, но воопшто не бил приврзан за таа култура, или за било која. Доколку било така, немало да и помогне на Хананејката, ниту пак ќе ги испрател Апостолите да ја шират пораката за Евангелието. Фарисеите го обвинија Христа за прекршување на еврејските закони, но доколку навистина можеа да го докажат тоа, немаше воопшто да го носат кај Пилат, туку сами ќе го осудеа. Римјаните им дозволувале на Евреите само да вршат судења на оние за кои недвосмислено ќе се покаже дека го прекршиле Законот. Патем, дел од обвинението против Христа е дека Тој се прогласил за Цар на Евреите, а фарисеите не случајно додадоа пред Пилат дека друг Цар освен римскиот тие немаат. Со тоа му ги врзаа рацете на Пилат и доколку Пилат не го осудеше Исуса, веднаш ќе можеше да биде обвинет за соучесник во предавство. Не случајно и Пилат кажа дека нема ништо со стореното и дека вината е само на Евреите. Што им се случи на Евреите за тоа и не мора да говориме.
Во однос на случката околу нивата, сопственикот не е важен. Согласно Законот, плодовите од нивите не се береле целосно, односно, се оставало дел за сиромашните.
Фарисеите воопшто не се плашеле од народот, затоа што и народот заедно со фарисеите барал казна за Исуса.
Христос не е создаден, тој е роден од Отца пред сите векови! За тоа говорат и Псалмите:
Псалм 109: Со Тебе започнува Твојата сила; во светлината на светиите Твои; Те родив уште пред да постои ѕвездата Деница
Адам не е Бог, патем, Адам е создаден, а не роден од Отецот.
Во однос на болестите, не си во право дека сите се појавуваат под влијание на негативни сили. Човекот кој беше роден слеп, ниту ја доби болеста поради грев, ниту поради нешто друго.
Тоа што Павле го кажал е сосема јасно и е во склад со она што Апостолите одлучиле на Соборот во Ерусалим. Патем, не случајно се споменати и новомесечјата, саботите и празниците, а тие нешта биле дел од Законот. Односно, тие денови постоеле одредени задолженија за народот. Два стиха пак погоре Павле вели дека ракописниот Закон е земен од средината и прикован на крстот. Јасно е дека говори за Законот. А пак неколку стиха погоре говори дека во Христа телесно живее сета полнота на Божеството(Колосјани 2,9).
Групата луѓе за која говориме се Апостолите, одбрани од Исуса Христа да го шират Словото, над кои се излеал Светиот Дух токму од Отецот. Тоа не биле обични луѓе. Токму тие луѓе и подоцна го дале животот ширејќи ја таа вера меѓу населението во тогашната Империја.
Демократијата влече корени од Грција. Египет не бил демократска држава, затоа што почивал врз зборот на фараонот, а не врз демократски избрана власт. Истото важи и за Вавилон. Тие биле автократски монархии и воопшто не постоело демократско уредување на тие земји. Затоа не држи вода тоа кое го говориш за потеклото на она што е денес Христијанството.
П.С. Зарем обрезанието е паганска работа, бидејќи гледам дека и него го стави во паганските нешта?
|
|
sk
Сениор
Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Август.2011 во 15:43 |
Македон напиша:
sk напиша:
Komentarov opfaka prostor od nekolku iljadi godini I za da se razbere tocno jas ke go podelam na nekolku delovi za da ti odgovoram vo kontekst.
Velish: “ Pa nitu Isus Hristos ne beshe obvinet za krshenje na sabotata …..”
Koga ova se slucilo Isus Hristos ne postoel. On se pojavil so pojavuvanje na Noviot Zavet, a toa e stotina godini posle sluckata. Koga se odvivala sluckata toa bil Yeshua, ne Isus. Yeshua zivee vo evrejska kultura, dodeka Isus vo grcka kultura. Isus go ima zemeno identitetot na Yeshua, i so ukraden identitet Isus e prestaven vo Noviot Zavet stotina godini podocna. Sinot Bozji, Yeshua, beshe osuduvan od sinedrionot spored nivnata interpretacija na Torata, a ne spored Noviot Zavet, od strana na farisejskite lideri koi proucuvale Torah, a ne Nov Zavet.
“… iako Apostolite so negova dozvola berea klasje za da se najadat…”
Ovde aludirash na Matej 12:1-8. Ne e spomnato koj e vlasnikot na nivata. Zabelezi deka fariseite go osuduvaat, a Negovite sledbenici slobodno zemale klasje. Ednite se protiv Nego, a drugite go razbrale koj e Toj. Odgovorot na Sinot Bozji e vazen za da se razbere situacijata. On gi naveduva na slucka od Tanakot – stariot zaved – na sluckata opishana vo 1 Samuel 21:1-6. Vidi go stihot 4, kade se veli deka ima samo svet leb. Od kade toj svet leb doshol i na kogo pripagjal toj leb? Vidi Leviti 7:9 i ke vidish deka toj svet leb pripagjal na prvosveshtenikot. Koj go dal toj leb na David, so cie odobrenie? Vidi 1 Samuel 21:6. Licno prvosveshtenikot mu dal leb na David, kako shto bi napravil sekoj domakin. Kako shto ti imash pravo da rabotish shto sakash so stvarite koi pripagjaat na tebe, taka i prvosveshtenikot napravil i mu dal na Davida da jade leb shto pripagjal na nego. Toa istoto e kazano vo Matej 12:4. Prvosveshtenikot dobrovolno dal ona shto go poseduval. Za vreme na sudenjeto pred Pilat i drugite, nikoj od fariseite poveke ne go spomnal ovoj nastan. Zoshto? Zatoa shto se plashele od narodot koj znael koj e vistinskiot prvosveshtenik. Od druga strana, fariseite ne mu odgovorile, zatoa shto razbrale shto im kazuva, deka e On e Prvosveshtenikot koj treba da go ocisti prvosveshtenstvoto, neshto shto fariseite so sila go zemale. Go obvinile – shto ne znaci deka dokazale deka se vo pravo – i na odgovor od Sinot Bozji, fariseite si ja zatnale ustata zoshto nemale shto drugo da kazat. Pa tie vo hramot go pravele istoto: ona shto narodot ke go donel vo hramot koe bilo za prvosveshtenicite, tie si gi delele tie raboti i gi nosele doma i gi davale na svoite semejstva. Vidi ja Torata i ke vidish od shto prvosveshtenicite ziveele. Matej 12:8, Sinot Bozji veli deka Sinot Covecki e gospodar na Sabotata, i toa im go kazal na fariseite. Da si sin, znaci deka si prestavnik na neshto (cij sin si ti; na Trpeta, shto znaci pokazuvash na kogo pripagjash). Sin Bozji e Bozji prestavnik koj go prestavuvaat Bozjiot zbor pred lugjeto. Toa e zadacata koja ja imale prorocite. Sin Covecki e prestavnik na coveckiot rod i go prestavuvaat coveckiot rod pred Boga. Toa e zadaca na prvosveshtenicite. So drugi zborovi, Sinot Bozji/Covecki indirektno im kazal na fariseite deka e On Pomazaniot Prvosveshtenik. Fariseite toa go razbrale i nikogash poveke ne go ni spomnale ovoj nastan. Dvojnata funkcija prestavena preku titulite Sin Bozji i Sin Covecki gi imal Yeshua, ne Isus Hristos. So drugi zborovi, Yeshua kazal deka e On koj komunicira megju Boga i coveckiot rod, dvonasocna comunicacija, neshto shto Adam go poseduval pred grevot. Zatoa Yeshua e narecen Vtor Adam, zoshto kako i prviot Adam, i Vtoriot Adam imal vlast na celata zemja, i dvajcata se kreirani od Svetiot Duh, i dvajcata imaat covecko telo napraveno od zemja – prviot direktno, Vtoriot preku pokolenijata za da se ocisti predstavnikot coveckiot rod i se drugo na zemjata. Nitu prviot Adam, nitu Vtoriot Adam se bogovi. Ako Vtoriot Adam e bog, togash i prviot Adam e bog, a toa e neshto shto e apsurd, zoshto kako bog moze da zgreshi protiv Bog? Toa ne e slucaj so Isus Hristos. Za nego ne e problem da si e bog, zatoa shto saka da se izednaci so Nego. Toa e drug duh. Vidi Isaia 14:14.
“ … I samiot lekuvashe i praveshe drugi dobrini vo sabota.”
Matej 12:8 ti e odgovorot. Zadacata na prvosveshtenikot e da mu pomaga na narodot, a pomaganje e neshto shto covekot ne moze. Napravi proucuvanje za lekuvanjeto opishani vo evangelijata, i ke vidish deka site bolesti koi lugjeto gi imale, bile deka tie lugje bile rakovodeni od demoni. Bolestite se rezultat na negativni sili vo covekot. Sinot Covecki gi cistel coveckite tela otsranuvajki gi tie demoni. Vo Svet Hram e nedosvolivo neshto prljavo da vleze. Vo Sabota lugjeot odele vo Hramot, i Sinot Covecki gi cistel, nekoi vo Sabota, nekoi vo drugi denovi. Povtorno ist princip: fariseite go osuduvale, no ne dokazale deka nivnoto osuduvanje e podrzano so fakti. Matej 12:5 objasnuva zoshto. Problemot bil shto fariseite nemale duhovna sila za lekuvanje, zoshto taa sila na lekuvanje doagja od Svetiot Duh, koja mu bila dadena na Sinot Covecki. Fariseite toa go nemale i toa go regulirale so svoi zakoncinja, a se lecele drugi denovi odejki na doctor. Vidi ja zenata koja krvarela. Odela po doktori i nishto, samo gi izgubila parite, a Sinot Covecki toa besplatno go napravil. Stavi se vo nejzina polozba i koga ke se izlecish, na kogo ke mu veruvash? Toa e ona od shto fariseite se plashele, zoshto oni ke ja izgubat svojata privilegirana pozicija. I zatoa go ubija, mislejki deka ke gi reshat rabotite. No napravija dobro, pa zatoa prodolzija da negiraat deka voskresnal. A shto drugo mozat da napravat osven da go negiraat Nego? Imaat li druga opcija?
Go naveduvash stihot Kolosjanite 2:16, koj e klasika na manipulacijata. Prouci od stih 1 pa ponatamu. Spored tekstot Pavle im zboruva na lugje koi go promenile zivotot, i od pagani pocnale da veruvaat vo Boga. Vo 8 stih im kazuva od shto da se pazat, a vo 16 stih im kazuva da ne slushaat shto narodot veli. Pa toa i denes se slucuva. Onie koi piele i jadele shto sakaat, ne drzele nitu eden Bozji praznik i denes gi osuduvaat vernicite na Boga deka se zaludeni, deka nemaat sloboda na izbor i slicno. Toa e shto Pavle go naglasuva. Pavle ovde gi uci lugjeto kako prakticno da se primenat Bozjite naredbi, a ne menuva Bozji naredbi. I ti me napagjash za Sabotata, no jas ti odgovaram so Kolosjanite 2:16, ostaj go Makedon shto zboruva, ke dojde vreme koga i on ke razbere. Ne obrakaj vnimanie na takvi zborovi– stih 8 – tuku gledaj shto Bog veli, ne lugjeto. (izvini shto te zemav za primer; nema nishto licno so tebe; sakav samo da napravam poenta, a ne da te osuduvam).
Posledniot pasus e voved vo paganizmot. Grupa lugje se sobrale i ke nosat odluki za Boga. Duri i tie odluki da se sprotivni od Bozjite, sepak tie lugje si zemaat za pravo da nosat doktrinalni odluki i da se predstavuvaat kako avtoriteti. Kako? So demoktarsko glasanje 4 : 2, i normalno site niv gi vodel Svetiot Duh. Ili so ubeduvanje – denes se koristi terminot pregovori i kompromisi – se dodeka drugata strana ne se slozi, pa ako treba i vojni ke se vodat vo imeto na Boga. Kaj onie cetvorica Svetiot Duh im kazal edno, a kaj onie dvajca Svetiot Duh im kazal drugo. Toj princip go pravi Svetiot Duh lazgo i majtapcija, shto e opasno po zivot. Kade vo Tanakot – stariot zavet – najde glasanje na lugje kade nivnite odluki imaat doktrinalna mok? Tamu glavna licnost e Bog, a koga lugjeto donesuvaat svoi odluki, se kazneti od Boga. Vo Noviot Zavet e poinaku. Tamu se glasa od grupa lugje. Toa e demokratski princip, shto e druga religija. Demokratijata vlece koreni od egipetsko-babilonskata religija. I zatoa Isus Hristos i nalepnicite postaveni na nego vlecat koreni od egipetsko-babilonskata religija: krst, trojstvo, bog, sonce, poprskuvanje so voda, nedela, obrezanie, organiziranje na denominacii vodeni od lugje i glasanje po demokratski principi, calendar, paganski praznici i drugi raboti. I toa se rabotite koi se izmeneti i e dobien Noviot Zavet kako shto go imame denes. Nishto od toa go nema vo Tanakot, nitu Yeshua, nitu Bog koj ja kreiral zemjava toa go podrzuva, shto ne e slucaj so Isus Hristos. Metodata e: vo imeto na Boga, se e dozvoleno shto “avtoritativni” lughe ke odlucat.
|
Исус Христос е транскрипција на Неговото еврејско име. Христос живеел во еврејско место, каде што царувала еврејска култура, но воопшто не бил приврзан за таа култура, или за било која. Доколку било така, немало да и помогне на Хананејката, ниту пак ќе ги испрател Апостолите да ја шират пораката за Евангелието. Фарисеите го обвинија Христа за прекршување на еврејските закони, но доколку навистина можеа да го докажат тоа, немаше воопшто да го носат кај Пилат, туку сами ќе го осудеа. Римјаните им дозволувале на Евреите само да вршат судења на оние за кои недвосмислено ќе се покаже дека го прекршиле Законот. Патем, дел од обвинението против Христа е дека Тој се прогласил за Цар на Евреите, а фарисеите не случајно додадоа пред Пилат дека друг Цар освен римскиот тие немаат. Со тоа му ги врзаа рацете на Пилат и доколку Пилат не го осудеше Исуса, веднаш ќе можеше да биде обвинет за соучесник во предавство. Не случајно и Пилат кажа дека нема ништо со стореното и дека вината е само на Евреите. Што им се случи на Евреите за тоа и не мора да говориме.
Во однос на случката околу нивата, сопственикот не е важен. Согласно Законот, плодовите од нивите не се береле целосно, односно, се оставало дел за сиромашните.
Фарисеите воопшто не се плашеле од народот, затоа што и народот заедно со фарисеите барал казна за Исуса.
Христос не е создаден, тој е роден од Отца пред сите векови! За тоа говорат и Псалмите:
Псалм 109: Со Тебе започнува Твојата сила; во светлината на светиите Твои; Те родив уште пред да постои ѕвездата Деница
Адам не е Бог, патем, Адам е создаден, а не роден од Отецот.
Во однос на болестите, не си во право дека сите се појавуваат под влијание на негативни сили. Човекот кој беше роден слеп, ниту ја доби болеста поради грев, ниту поради нешто друго.
Тоа што Павле го кажал е сосема јасно и е во склад со она што Апостолите одлучиле на Соборот во Ерусалим. Патем, не случајно се споменати и новомесечјата, саботите и празниците, а тие нешта биле дел од Законот. Односно, тие денови постоеле одредени задолженија за народот. Два стиха пак погоре Павле вели дека ракописниот Закон е земен од средината и прикован на крстот. Јасно е дека говори за Законот. А пак неколку стиха погоре говори дека во Христа телесно живее сета полнота на Божеството(Колосјани 2,9).
Групата луѓе за која говориме се Апостолите, одбрани од Исуса Христа да го шират Словото, над кои се излеал Светиот Дух токму од Отецот. Тоа не биле обични луѓе. Токму тие луѓе и подоцна го дале животот ширејќи ја таа вера меѓу населението во тогашната Империја.
Демократијата влече корени од Грција. Египет не бил демократска држава, затоа што почивал врз зборот на фараонот, а не врз демократски избрана власт. Истото важи и за Вавилон. Тие биле автократски монархии и воопшто не постоело демократско уредување на тие земји. Затоа не држи вода тоа кое го говориш за потеклото на она што е денес Христијанството.
П.С. Зарем обрезанието е паганска работа, бидејќи гледам дека и него го стави во паганските нешта? |
Isus Hristos na makedonski ne znaci nishto, mozebi na grcki, no Yeshua HaMessiah na evrejski ima znacenie. Za da go razberesh toa, razmisluvaj vo kontekst na vremeto, koga Yeshua preminuva vo Hristos? Koga paganizmot preku helenizmot vlegol vo Caanaan. Ova e mnogu dobro dokumentirano i opshirno e za objasnuvanje, taka da prouci kako helenismot i helenskata kultura se izmeshala vo Israel. Pocni od 168BC.
Koga citirash star zavet, togash sekogash se misli na Yeshua, na negovata kultura, a ne na Isus so grcka/helenisticka pozadina. Taka da treba i toa da odvoish. Proucucaj vremenski i zabelezuvaj kako postepeno nastanuvaat promenite.
Za Adam se slozuvam shto velish.
Odi stih po stih, i sekade ako nekoe ucenje ne e kako vo stariot zavet, toa znaci deka e menuvano. Sinot Bozji veli deka nema promena dodeka ne se smeni neboto i zemjata. Ova treba da go razberesh i prifatish ne samo intelektualno, tuku i so vera i da go primenish prakticno.
Za zal, demokratijata gi vlece korenite od egipetsko-babilonskiot sistem, i za toa e najzasluzen Aleksandar Makedonski. Tocno e deka vladeenjeto bilo avtokratski monarhii, no nivnata religija e ona shto go posocuvam. Nivnata religija i religiozniot sistem koj e baziran na egipetsko preku babilonskoto veruvanje i so pomosh na Aleksandar e osnovata na demokratijata, koja porano se narekuvala helenizam. Ovaa tema e mnogu opshirna i e dokumentirana, a i veke e nadvor od temata za forumov.
Obrezanieto ne e paganska rabota, tuku naprotiv, helenistite vo gimnaziumot ne dozvoluvale evrei da ucestvuvaat vo nivnite takmicenja koi se odrzuvale potpolno goli, i kade obrezanite morale da ja vratat kozata nazat so operacii kako uslov za ucestvo, zoshto toa go smetale za skvernuvanje na teloto. Vsushnost bash vo tie igri, homoseksualnosta kaj helenite se razvila, i se istite principi se drzat i denes: telo bez vlakna, muskulesto gradeno teko, izbriceni, i slicno. povtorno, nadvor od temata.
Vo sushtina e slednovo: Yeshua ima znacenie na evrejski jazik, negovoto znacenje e prevedeno na grcki i denes samo grcite go koristat znacenieto na Yeshua na svoj jazic, a drugite narodi koristat tuku grcki verzii na isgovorot, a ne znacenjeto na imeto. Zatoa imeto Isus nema nikakvo znacenie na makedonski.
Ako preveduvash zborovi od evrejski na makedonski, prevedi gi i iminjata i nivnite znacenija. Vo torata ima 72 razlicni iminja za Bog, a site se prevedeni so Bog. Dokolku ja citash Torata so totalen prevod, ke dobiesh edna prekrasna slika za Bog, i nikogash nema da dojdesh do zborot Isus Hristos na makedonski. Faktot deka sekade vo hristijanstvoto se koristat verzii na grckiot izgovor, a ne znacenjeto na imeto, pokazuva deka se prodolzuva so helenistickata forma, koja e paganism.
Изменето од sk - 17.Август.2011 во 16:12
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Август.2011 во 16:13 |
sk напиша:
Македон напиша:
sk напиша:
Komentarov opfaka prostor od nekolku iljadi godini I za da se razbere tocno jas ke go podelam na nekolku delovi za da ti odgovoram vo kontekst.
Velish: “ Pa nitu Isus Hristos ne beshe obvinet za krshenje na sabotata …..”
Koga ova se slucilo Isus Hristos ne postoel. On se pojavil so pojavuvanje na Noviot Zavet, a toa e stotina godini posle sluckata. Koga se odvivala sluckata toa bil Yeshua, ne Isus. Yeshua zivee vo evrejska kultura, dodeka Isus vo grcka kultura. Isus go ima zemeno identitetot na Yeshua, i so ukraden identitet Isus e prestaven vo Noviot Zavet stotina godini podocna. Sinot Bozji, Yeshua, beshe osuduvan od sinedrionot spored nivnata interpretacija na Torata, a ne spored Noviot Zavet, od strana na farisejskite lideri koi proucuvale Torah, a ne Nov Zavet.
“… iako Apostolite so negova dozvola berea klasje za da se najadat…”
Ovde aludirash na Matej 12:1-8. Ne e spomnato koj e vlasnikot na nivata. Zabelezi deka fariseite go osuduvaat, a Negovite sledbenici slobodno zemale klasje. Ednite se protiv Nego, a drugite go razbrale koj e Toj. Odgovorot na Sinot Bozji e vazen za da se razbere situacijata. On gi naveduva na slucka od Tanakot – stariot zaved – na sluckata opishana vo 1 Samuel 21:1-6. Vidi go stihot 4, kade se veli deka ima samo svet leb. Od kade toj svet leb doshol i na kogo pripagjal toj leb? Vidi Leviti 7:9 i ke vidish deka toj svet leb pripagjal na prvosveshtenikot. Koj go dal toj leb na David, so cie odobrenie? Vidi 1 Samuel 21:6. Licno prvosveshtenikot mu dal leb na David, kako shto bi napravil sekoj domakin. Kako shto ti imash pravo da rabotish shto sakash so stvarite koi pripagjaat na tebe, taka i prvosveshtenikot napravil i mu dal na Davida da jade leb shto pripagjal na nego. Toa istoto e kazano vo Matej 12:4. Prvosveshtenikot dobrovolno dal ona shto go poseduval. Za vreme na sudenjeto pred Pilat i drugite, nikoj od fariseite poveke ne go spomnal ovoj nastan. Zoshto? Zatoa shto se plashele od narodot koj znael koj e vistinskiot prvosveshtenik. Od druga strana, fariseite ne mu odgovorile, zatoa shto razbrale shto im kazuva, deka e On e Prvosveshtenikot koj treba da go ocisti prvosveshtenstvoto, neshto shto fariseite so sila go zemale. Go obvinile – shto ne znaci deka dokazale deka se vo pravo – i na odgovor od Sinot Bozji, fariseite si ja zatnale ustata zoshto nemale shto drugo da kazat. Pa tie vo hramot go pravele istoto: ona shto narodot ke go donel vo hramot koe bilo za prvosveshtenicite, tie si gi delele tie raboti i gi nosele doma i gi davale na svoite semejstva. Vidi ja Torata i ke vidish od shto prvosveshtenicite ziveele. Matej 12:8, Sinot Bozji veli deka Sinot Covecki e gospodar na Sabotata, i toa im go kazal na fariseite. Da si sin, znaci deka si prestavnik na neshto (cij sin si ti; na Trpeta, shto znaci pokazuvash na kogo pripagjash). Sin Bozji e Bozji prestavnik koj go prestavuvaat Bozjiot zbor pred lugjeto. Toa e zadacata koja ja imale prorocite. Sin Covecki e prestavnik na coveckiot rod i go prestavuvaat coveckiot rod pred Boga. Toa e zadaca na prvosveshtenicite. So drugi zborovi, Sinot Bozji/Covecki indirektno im kazal na fariseite deka e On Pomazaniot Prvosveshtenik. Fariseite toa go razbrale i nikogash poveke ne go ni spomnale ovoj nastan. Dvojnata funkcija prestavena preku titulite Sin Bozji i Sin Covecki gi imal Yeshua, ne Isus Hristos. So drugi zborovi, Yeshua kazal deka e On koj komunicira megju Boga i coveckiot rod, dvonasocna comunicacija, neshto shto Adam go poseduval pred grevot. Zatoa Yeshua e narecen Vtor Adam, zoshto kako i prviot Adam, i Vtoriot Adam imal vlast na celata zemja, i dvajcata se kreirani od Svetiot Duh, i dvajcata imaat covecko telo napraveno od zemja – prviot direktno, Vtoriot preku pokolenijata za da se ocisti predstavnikot coveckiot rod i se drugo na zemjata. Nitu prviot Adam, nitu Vtoriot Adam se bogovi. Ako Vtoriot Adam e bog, togash i prviot Adam e bog, a toa e neshto shto e apsurd, zoshto kako bog moze da zgreshi protiv Bog? Toa ne e slucaj so Isus Hristos. Za nego ne e problem da si e bog, zatoa shto saka da se izednaci so Nego. Toa e drug duh. Vidi Isaia 14:14.
“ … I samiot lekuvashe i praveshe drugi dobrini vo sabota.”
Matej 12:8 ti e odgovorot. Zadacata na prvosveshtenikot e da mu pomaga na narodot, a pomaganje e neshto shto covekot ne moze. Napravi proucuvanje za lekuvanjeto opishani vo evangelijata, i ke vidish deka site bolesti koi lugjeto gi imale, bile deka tie lugje bile rakovodeni od demoni. Bolestite se rezultat na negativni sili vo covekot. Sinot Covecki gi cistel coveckite tela otsranuvajki gi tie demoni. Vo Svet Hram e nedosvolivo neshto prljavo da vleze. Vo Sabota lugjeot odele vo Hramot, i Sinot Covecki gi cistel, nekoi vo Sabota, nekoi vo drugi denovi. Povtorno ist princip: fariseite go osuduvale, no ne dokazale deka nivnoto osuduvanje e podrzano so fakti. Matej 12:5 objasnuva zoshto. Problemot bil shto fariseite nemale duhovna sila za lekuvanje, zoshto taa sila na lekuvanje doagja od Svetiot Duh, koja mu bila dadena na Sinot Covecki. Fariseite toa go nemale i toa go regulirale so svoi zakoncinja, a se lecele drugi denovi odejki na doctor. Vidi ja zenata koja krvarela. Odela po doktori i nishto, samo gi izgubila parite, a Sinot Covecki toa besplatno go napravil. Stavi se vo nejzina polozba i koga ke se izlecish, na kogo ke mu veruvash? Toa e ona od shto fariseite se plashele, zoshto oni ke ja izgubat svojata privilegirana pozicija. I zatoa go ubija, mislejki deka ke gi reshat rabotite. No napravija dobro, pa zatoa prodolzija da negiraat deka voskresnal. A shto drugo mozat da napravat osven da go negiraat Nego? Imaat li druga opcija?
Go naveduvash stihot Kolosjanite 2:16, koj e klasika na manipulacijata. Prouci od stih 1 pa ponatamu. Spored tekstot Pavle im zboruva na lugje koi go promenile zivotot, i od pagani pocnale da veruvaat vo Boga. Vo 8 stih im kazuva od shto da se pazat, a vo 16 stih im kazuva da ne slushaat shto narodot veli. Pa toa i denes se slucuva. Onie koi piele i jadele shto sakaat, ne drzele nitu eden Bozji praznik i denes gi osuduvaat vernicite na Boga deka se zaludeni, deka nemaat sloboda na izbor i slicno. Toa e shto Pavle go naglasuva. Pavle ovde gi uci lugjeto kako prakticno da se primenat Bozjite naredbi, a ne menuva Bozji naredbi. I ti me napagjash za Sabotata, no jas ti odgovaram so Kolosjanite 2:16, ostaj go Makedon shto zboruva, ke dojde vreme koga i on ke razbere. Ne obrakaj vnimanie na takvi zborovi– stih 8 – tuku gledaj shto Bog veli, ne lugjeto. (izvini shto te zemav za primer; nema nishto licno so tebe; sakav samo da napravam poenta, a ne da te osuduvam).
Posledniot pasus e voved vo paganizmot. Grupa lugje se sobrale i ke nosat odluki za Boga. Duri i tie odluki da se sprotivni od Bozjite, sepak tie lugje si zemaat za pravo da nosat doktrinalni odluki i da se predstavuvaat kako avtoriteti. Kako? So demoktarsko glasanje 4 : 2, i normalno site niv gi vodel Svetiot Duh. Ili so ubeduvanje – denes se koristi terminot pregovori i kompromisi – se dodeka drugata strana ne se slozi, pa ako treba i vojni ke se vodat vo imeto na Boga. Kaj onie cetvorica Svetiot Duh im kazal edno, a kaj onie dvajca Svetiot Duh im kazal drugo. Toj princip go pravi Svetiot Duh lazgo i majtapcija, shto e opasno po zivot. Kade vo Tanakot – stariot zavet – najde glasanje na lugje kade nivnite odluki imaat doktrinalna mok? Tamu glavna licnost e Bog, a koga lugjeto donesuvaat svoi odluki, se kazneti od Boga. Vo Noviot Zavet e poinaku. Tamu se glasa od grupa lugje. Toa e demokratski princip, shto e druga religija. Demokratijata vlece koreni od egipetsko-babilonskata religija. I zatoa Isus Hristos i nalepnicite postaveni na nego vlecat koreni od egipetsko-babilonskata religija: krst, trojstvo, bog, sonce, poprskuvanje so voda, nedela, obrezanie, organiziranje na denominacii vodeni od lugje i glasanje po demokratski principi, calendar, paganski praznici i drugi raboti. I toa se rabotite koi se izmeneti i e dobien Noviot Zavet kako shto go imame denes. Nishto od toa go nema vo Tanakot, nitu Yeshua, nitu Bog koj ja kreiral zemjava toa go podrzuva, shto ne e slucaj so Isus Hristos. Metodata e: vo imeto na Boga, se e dozvoleno shto “avtoritativni” lughe ke odlucat.
|
Исус Христос е транскрипција на Неговото еврејско име. Христос живеел во еврејско место, каде што царувала еврејска култура, но воопшто не бил приврзан за таа култура, или за било која. Доколку било така, немало да и помогне на Хананејката, ниту пак ќе ги испрател Апостолите да ја шират пораката за Евангелието. Фарисеите го обвинија Христа за прекршување на еврејските закони, но доколку навистина можеа да го докажат тоа, немаше воопшто да го носат кај Пилат, туку сами ќе го осудеа. Римјаните им дозволувале на Евреите само да вршат судења на оние за кои недвосмислено ќе се покаже дека го прекршиле Законот. Патем, дел од обвинението против Христа е дека Тој се прогласил за Цар на Евреите, а фарисеите не случајно додадоа пред Пилат дека друг Цар освен римскиот тие немаат. Со тоа му ги врзаа рацете на Пилат и доколку Пилат не го осудеше Исуса, веднаш ќе можеше да биде обвинет за соучесник во предавство. Не случајно и Пилат кажа дека нема ништо со стореното и дека вината е само на Евреите. Што им се случи на Евреите за тоа и не мора да говориме.
Во однос на случката околу нивата, сопственикот не е важен. Согласно Законот, плодовите од нивите не се береле целосно, односно, се оставало дел за сиромашните.
Фарисеите воопшто не се плашеле од народот, затоа што и народот заедно со фарисеите барал казна за Исуса.
Христос не е создаден, тој е роден од Отца пред сите векови! За тоа говорат и Псалмите:
Псалм 109: Со Тебе започнува Твојата сила; во светлината на светиите Твои; Те родив уште пред да постои ѕвездата Деница
Адам не е Бог, патем, Адам е создаден, а не роден од Отецот.
Во однос на болестите, не си во право дека сите се појавуваат под влијание на негативни сили. Човекот кој беше роден слеп, ниту ја доби болеста поради грев, ниту поради нешто друго.
Тоа што Павле го кажал е сосема јасно и е во склад со она што Апостолите одлучиле на Соборот во Ерусалим. Патем, не случајно се споменати и новомесечјата, саботите и празниците, а тие нешта биле дел од Законот. Односно, тие денови постоеле одредени задолженија за народот. Два стиха пак погоре Павле вели дека ракописниот Закон е земен од средината и прикован на крстот. Јасно е дека говори за Законот. А пак неколку стиха погоре говори дека во Христа телесно живее сета полнота на Божеството(Колосјани 2,9).
Групата луѓе за која говориме се Апостолите, одбрани од Исуса Христа да го шират Словото, над кои се излеал Светиот Дух токму од Отецот. Тоа не биле обични луѓе. Токму тие луѓе и подоцна го дале животот ширејќи ја таа вера меѓу населението во тогашната Империја.
Демократијата влече корени од Грција. Египет не бил демократска држава, затоа што почивал врз зборот на фараонот, а не врз демократски избрана власт. Истото важи и за Вавилон. Тие биле автократски монархии и воопшто не постоело демократско уредување на тие земји. Затоа не држи вода тоа кое го говориш за потеклото на она што е денес Христијанството.
П.С. Зарем обрезанието е паганска работа, бидејќи гледам дека и него го стави во паганските нешта? |
Isus Hristos na makedonski ne znaci nishto, mozebi na grcki, no Yeshua HaMessiah na evrejski ima znacenie. Za da go razberesh toa, razmisluvaj vo kontekst na vremeto, koga Yeshua preminuva vo Hristos? Koga paganizmot preku helenizmot vlegol vo Caanaan. Ova e mnogu dobro dokumentirano i opshirno e za objasnuvanje, taka da prouci kako helenismot i helenskata kultura se izmeshala vo Israel. Pocni od 168BC.
Koga citirash star zavet, togash sekogash se misli na Yeshua, na negovata kultura, a ne na Isus so grcka/helenisticka pozadina. Taka da treba i toa da odvoish. Proucucaj vremenski i zabelezuvaj kako postepeno nastanuvaat promenite.
Za Adam se slozuvam shto velish.
Odi stih po stih, i sekade ako nekoe ucenje ne e kako vo stariot zavet, toa znaci deka e menuvano. Sinot Bozji veli deka nema promena dodeka ne se smeni neboto i zemjata. Ova treba da go razberesh i prifatish ne samo intelektualno, tuku i so vera i da go primenish prakticno.
Za zal, demokratijata gi vlece korenite od egipetsko-babilonskiot sistem, i za toa e najzasluzen Aleksandar Makedonski. Tocno e deka vladeenjeto bilo avtokratski monarhii, no nivnata religija e ona shto go posocuvam. Nivnata religija i religiozniot sistem koj e baziran na egipetsko preku babilonskoto veruvanje i so pomosh na Aleksandar e osnovata na demokratijata, koja porano se narekuvala helenizam. Ovaa tema e mnogu opshirna i e dokumentirana, a i veke e nadvor od temata za forumov.
Obrezanieto ne e paganska rabota, tuku naprotiv, helenistite vo gimnaziumot ne dozvoluvale evrei da ucestvuvaat vo nivnite takmicenja koi se odrzuvale potpolno goli, i kade obrezanite morale da ja vratat kozata nazat so operacii kako uslov za ucestvo, zoshto toa go smetale za skvernuvanje na teloto. Vsushnost bash vo tie igri, homoseksualnosta kaj helenite se razvila, i se istite principi se drzat i denes: telo bez vlakna, muskulesto gradeno teko, izbriceni, i slicno. povtorno, nadvor od temata.
Vo sushtina e slednovo: Yeshua ima znacenie na evrejski jazik, negovoto znacenje e prevedeno na grcki i denes grcite ne go koristat znacenieto na Yeshua na nivnite jazici, tuku koristat grcki verzii na isgovorot, a ne znacenjeto na imeto.
Ako preveduvash zborovi od evrejski na makedonski, prevedi gi i iminjata i nivnite znacenija. Vo torata ima 72 razlicni iminja za Bog, a site se prevedeni so Bog. Dokolku ja citash Torata so totalen prevod, ke dobiesh edna prekrasna slika za Bog, i nikogash nema da dojdesh do zborot Isus Hristos na makedonski. Faktot deka sekade vo hristijanstvoto se koristat verzii na grckiot izgovor, a ne znacenjeto na imeto, pokazuva deka se prodolzuva so helenistickata forma, koja e paganism.
|
Исус Христос секако дека на грчки си има значење. На македонски не значи ништо ниту она кое ти го изговараш на еврејски. Меѓу македонскиот јазик и грчкиот има поврзаност, пред се поради тоа што на овие простори свети Павле го ширел христијанството на грчки, а и големата распространетост на тој јазик подоцна.
Патем, Јешуа не преминува во Христос, туку во Исус и тоа е рекација токму на влијанието ан грчакта култура и е сосема нормално. Како пример земи го името Павле. На латински, името е Paulus, ама на македонски е Павле. Исто е и со името Константин. На латински тоа е Constantinus, ама на македонски е Константин. Сосема нормална е транскрипцијата на имињата.
Псалмот кој го цитирав е сосема јасен. И во Стариот Завет се прави разлика меѓу раѓање и создавање.
Синот Божји кажа дека Законот нема да се промени, а ако ти буквално тоа го толкуваш, значи дека учењето не треба да се шири меѓу оние кои не се Евреи. Ама така ниту Исус Христос, ниту Апостолите го толкувале тоа. Напротив, по воскресението Христос им заповеда на Апостолите да ги крштеваат сите народи. Доколку немаше никаква промена,Христос немаше да даде наредба да не се напушта жената, освен поради прељуба, туку сеуште ќе важеше наредбата дадена од Мојсеја за развод со разводно писмо.
Во однос на демократијата, се си испомешал. Во градот-држава Атина постоела демократија далеку пред таа да се рашири во другите земји. Во Македонија, Египет, Рим, Вавилон воопшто немало демократија. Тие биле автократски држави. Нивните религии дозволувале слобода, се додека таа не се коси со политиката на монархот и одржување на неговиот култ. А хеленизмот пријателе, не постои пред раширувањето од Александар Македонски и истиот е далеку од египетската религија, но, како што кажа, тоа не е за оваа тема.
Исус Христос денес во грчкиот јазик го има истото значење кое го имал и тогаш кога се ширело Христијанството. На грчки тоа значи Исус Помазаниот. На латински тоа е Jesus Crestus. Македонскиот, под влијание на грчкиот јазик, го прифатил грчкиот термин.
|
|
sk
Сениор
Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Август.2011 во 16:20 |
Ne e vistina deka ucenjeto treba da se koristi samo za evrei. Vidi koga Mojsej izlegol so lugheto od Egipt, tamu imalo potomci na Avramovoto seme (deneshni evrei i muslimani) a imalo i onie koii dobrovolno od paganizmot go prifatile ucenjeto (deneshni hristijani i drigi religii). Karakteristicno za niv e deka Bog veli eden zakon i edno ucenje za site. I SITE NIV GI NAREKUVA ISRAEL!!!!
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Август.2011 во 16:35 |
sk напиша:
Ne e vistina deka ucenjeto treba da se koristi samo za evrei. Vidi koga Mojsej izlegol so lugheto od Egipt, tamu imalo potomci na Avramovoto seme (deneshni evrei i muslimani) a imalo i onie koii dobrovolno od paganizmot go prifatile ucenjeto (deneshni hristijani i drigi religii). Karakteristicno za niv e deka Bog veli eden zakon i edno ucenje za site. I SITE NIV GI NAREKUVA ISRAEL!!!! |
Потомците на Авраам зарем не биле Евреи? Тие го прифатиле Законот, а и се она што Бог го наредил пред Законот. И доколку не претставувало проблем ширењето на учењето надвор од еврејските граници, немало да се создаваат проблеми кога Христос седнал со митници и блудници, ниту тогаш кога Евреи ќе делеле јадење со пагани.
Sk, кои Евангелија ги сметаш за канонски, секако, ако не е тајна и може да се знае. Ова верување кое го застапуваш ми е мошне познато. Да не го следиш Евангелието, кое е познато како Евангелието според Евреите?
Изменето од Македон - 17.Август.2011 во 16:36
|
|
sk
Сениор
Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 18.Август.2011 во 10:01 |
Македон напиша:
sk напиша:
Ne e vistina deka ucenjeto treba da se koristi samo za evrei. Vidi koga Mojsej izlegol so lugheto od Egipt, tamu imalo potomci na Avramovoto seme (deneshni evrei i muslimani) a imalo i onie koii dobrovolno od paganizmot go prifatile ucenjeto (deneshni hristijani i drigi religii). Karakteristicno za niv e deka Bog veli eden zakon i edno ucenje za site. I SITE NIV GI NAREKUVA ISRAEL!!!! |
Потомците на Авраам зарем не биле Евреи? Тие го прифатиле Законот, а и се она што Бог го наредил пред Законот. И доколку не претставувало проблем ширењето на учењето надвор од еврејските граници, немало да се создаваат проблеми кога Христос седнал со митници и блудници, ниту тогаш кога Евреи ќе делеле јадење со пагани.
Sk, кои Евангелија ги сметаш за канонски, секако, ако не е тајна и може да се знае. Ова верување кое го застапуваш ми е мошне познато. Да не го следиш Евангелието, кое е познато како Евангелието според Евреите? |
Seti se na sluckata so Sarah i Hagar i ke vidish koi se negovite potomci, i dvete zeni se blagosloveni od Boga. A, ako On neshto blagoslovil, koj ke go sopre toa.
Ne bile samo Izrael. Vidi Izlez 12:37.38:
"Така Израелците тргнаа од Рамзес кон Сокхот. Беа околу шест стотини илјади пешаци, освен жените и децата. А многу и друг свет тргна со нив, и многу добиток, крупен и ситен." Toj mnogu drug svet vo drugi prevodi e izmeshan narod koi so vera trgnale da gi sledat Bozjite zborovi. Toa denes treba da se hristijanite.
Broevi:15:15.16: "15 Нека е еден закон и за вас и за туѓинецот, кој живее среде вас. Тоа е вечен закон за вашите поколенија: пред Господа, како што е со вас, така нека биде и со странецот, кој живее среде вас. Еден закон и една заповед да е за вас и за туѓинецот кој е придојден меѓу вас.’”
Zapazi shtoveli Bog. Ne veli dodeka dojde Vtoriot Adam, tuku vecen. IST ZAKON ZA SITE. Nema promena kako shto velat hristijanite. Toa i Vtoriot Adam go veli, nema ni bukva da se promeni. A sepak ti velish deka grupa lugje ke se soberat na nekoj sostanok i ke donesat odluka i toa e veke Bozja doktrina. Ne, toa e druga religija, drugo ucenje - Isaija 14:14
Celata poenta e vo ova:
Propovednik 12:13: Да го чуеме завршниот збор за сè: „Бој се од Бога, исполнувај ги Неговите заповеди, зашто во тоа е сè за човекот.”
Jas ne zemam nitu edno evangelie kako kanonsko. Kanonizacijata e covecka rabota. Bog shto rekol, a drugoto e samo informativno, osven proroshtvata zoshto tamu Bog kazuva shto ke se sluci.
Изменето од sk - 18.Август.2011 во 13:08
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 18.Август.2011 во 13:54 |
sk напиша:
Македон напиша:
sk напиша:
Ne e vistina deka ucenjeto treba da se koristi samo za evrei. Vidi koga Mojsej izlegol so lugheto od Egipt, tamu imalo potomci na Avramovoto seme (deneshni evrei i muslimani) a imalo i onie koii dobrovolno od paganizmot go prifatile ucenjeto (deneshni hristijani i drigi religii). Karakteristicno za niv e deka Bog veli eden zakon i edno ucenje za site. I SITE NIV GI NAREKUVA ISRAEL!!!! |
Потомците на Авраам зарем не биле Евреи? Тие го прифатиле Законот, а и се она што Бог го наредил пред Законот. И доколку не претставувало проблем ширењето на учењето надвор од еврејските граници, немало да се создаваат проблеми кога Христос седнал со митници и блудници, ниту тогаш кога Евреи ќе делеле јадење со пагани.
Sk, кои Евангелија ги сметаш за канонски, секако, ако не е тајна и може да се знае. Ова верување кое го застапуваш ми е мошне познато. Да не го следиш Евангелието, кое е познато како Евангелието според Евреите? |
Seti se na sluckata so Sarah i Hagar i ke vidish koi se negovite potomci, i dvete zeni se blagosloveni od Boga. A, ako On neshto blagoslovil, koj ke go sopre toa.
Ne bile samo Izrael. Vidi Izlez 12:37.38:
"Така Израелците тргнаа од Рамзес кон Сокхот. Беа околу шест стотини илјади пешаци, освен жените и децата. А многу и друг свет тргна со нив, и многу добиток, крупен и ситен." Toj mnogu drug svet vo drugi prevodi e izmeshan narod koi so vera trgnale da gi sledat Bozjite zborovi. Toa denes treba da se hristijanite.
Broevi:15:15.16: "15 Нека е еден закон и за вас и за туѓинецот, кој живее среде вас. Тоа е вечен закон за вашите поколенија: пред Господа, како што е со вас, така нека биде и со странецот, кој живее среде вас. Еден закон и една заповед да е за вас и за туѓинецот кој е придојден меѓу вас.’”
Zapazi shtoveli Bog. Ne veli dodeka dojde Vtoriot Adam, tuku vecen. IST ZAKON ZA SITE. Nema promena kako shto velat hristijanite. Toa i Vtoriot Adam go veli, nema ni bukva da se promeni. A sepak ti velish deka grupa lugje ke se soberat na nekoj sostanok i ke donesat odluka i toa e veke Bozja doktrina. Ne, toa e druga religija, drugo ucenje - Isaija 14:14
Celata poenta e vo ova:
Propovednik 12:13: Да го чуеме завршниот збор за сè: „Бој се од Бога, исполнувај ги Неговите заповеди, зашто во тоа е сè за човекот.”
Jas ne zemam nitu edno evangelie kako kanonsko. Kanonizacijata e covecka rabota. Bog shto rekol, a drugoto e samo informativno, osven proroshtvata zoshto tamu Bog kazuva shto ke se sluci. |
Кои народи се тие кои тргнале со Израелците може само да погодуваме, затоа што немаме точни детали. А дали потомците на тие народи денес се Христијани, Евреи или Муслимани истотака може да погодуваме.
Во однос на стихот за тоа каков закон треба да има меѓу Евреите и туѓинците, кои се придојдени, нема потреба да говориме, затоа што ние не сме придојдени меѓу Евреите, ниту пак биле првите Христијани кои живееле во римската Империја. Евреите биле придојдени во Македонија, Грција, Рим, а не обратно.
Во однос на тоа за вечен закон, мислам дека и поназад на оваа тема говоревме кои се други се вечни закони. Тоа се дел од законите за чистотата, законот за јадење Пасха, безквасни лебови, потоа законите за празниците, новомесечјата и многу други закони. Сите тие се наречени вечни закони.Сети се дека согласно Стариот Завет, кој е виновен само за прекршување на една одредба од Законот, виновен е за нарушување на сиот Закон. Дали сите тие нешта треба да се држат?
Секако дека доколку беше така, Апостолите ќе не поучеа. Но, тие не го сторија тоа. Токму затоа и го цитирав св. Апостол Павле, кој вели дека не треба да не осудуваат затоа што не ги држиме тие празници, новомесечја и саботи.
Штом ти не земаш ниту едно Евангелие за канонско, од каде знаеш за Синот Божји? Постојат и други историски извори кои ги објаснуваат Христовото учење и поучување и неговата мисија на Земјата?
Впрочем, убаво забележи Messenger кога кажа во една ваша поранешна дискусија, дека со ваквиот начин, ти воопшто не следиш она што Исус и Апостолите го поучувале, туку она што го пишува во Стариот Завет.
|
|
sk
Сениор
Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 18.Август.2011 во 14:28 |
Za tebe Apostilite se bogovi i shto i oni da napravat za tebe toa prestavuva zakon. Gii gnorirash menuvanjata na noviot zaved koi i sam gi znaesh deka se slucuvaat i postojano zboruvash za koncept koj shto ne e Bozji.
Se dodeka ne razberesh vremenski deka od prvata sekunda na nastanokot na zemjava, pa do poslednata sekunda koga zemjava ke se unishti, i site sekundi pomegju ovie dve raboti, za seto toa vreme vazi edna rabota: Bog ne se menuva so svoite principi, Vtoriot Adam veli deka doktrinata ne e negova i deka nema da ima promena, nema napredok nitu vo diskusijata nitu pak vo poznavanjeto na Boga. Toa se avtoritetite. No ti ovie AVTORITETI gi zamenuvash so nekoi si lugje smtrnici.
Zboruvame za dva razlicni sistema. Edniot e Bozjiot a drugiot e "apstolskiot". Nema smisla da se diskutira poveke. Sledi shto ti dusha saka. Imash pravo na izbor i na posledici od izborot.
Propovednik 12:13: Да го чуеме завршниот збор за сè: „Бој се од Бога, исполнувај ги Неговите заповеди, зашто во тоа е сè за човекот.”
Изменето од sk - 18.Август.2011 во 14:32
|
|