![]() |
|
F1 Вести |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 2324252627 55> |
Автор | |
La Ninja ![]() Сениор ![]() ![]() She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ферари не пријавува тим за 2010
![]() "Исти правила за сите тимови, стабилност во регулативите, продолжување на обидите на ФОТА методиски и прогресивно да се кратат трошоците и водењето на одговорна формула 1. Тоа се приоритетите за иднината. Ако овие принципи не се почитуваат и ако не се воведат регулативи за 2010 кои ќе бидат разумни, тогаш Ферари нема намера да аплицира за формула 1 шампионатот", се вели во соопштението од Маранело. Последниот рок за доставување на апликации за 2010 е на 29 мај, а Тојота и двата тима на Ред Бул веќе најавија дека нема да аплицираат доколку правилата останат исти. Исто така се оценува дека и другите производители ќе се приклучат на бојкотот, и дека само независните тимови Браун ГП, Вилијамс и Форс Индија ќе аплицираат. Како и кај другите тимови, главната загриженост на Ферари е за ткн. "систем на подвоен шампионат", бидејќи некои тимови ќе решат да се натпреваруваат со ограничен буџет и со далеку поголема техничка слобода, додека тие кои ќе решат да трошат слободно ќе бидат "хендикепирани". "Иако состанокот на Светскиот Моторспорт Совет (ВСМЦ) на 29 април беше свикан за да се разгледаат дисциплински мерки против еден тим, одлуките кои беа донесени значат дека во 2010 за првпат ќе има двојни правила кои ќе бидат поставени на економски параметри. Ако тоа претставува слика за иднината на формула 1, тогаш причините поради кои Ферари учествува во формула 1 во последните 60 години, како единствен тим кој учествува од 1950, нема веќе да постојат", се додава во изјавата. Иако Ферари се целосно против правилата во Ф1 за 2010, исто така како проблем се јавува и начинот на водењето во спортот и вклученоста на тимовите во одлуките. "Правилата на водење кои придонесоа за раст на формула 1 во последните 25 години не се земаат во предвид, како и обврзувачки договори помеѓу ФИА и Ферари околу стабилноста на регулативите. Ферари знае дека фановите ќе ја сфатат оваа тешка одлука, но мораме да останеме на нашите принципи - спортски и технички", завршува соопштението на Ферари. |
|
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bleskava idnina nema ni za McLaren (Hamilton) ni za BMW ni Renault itn... Ne deka Button (kopceto) e koj znae kakov vozac ama titulata moze da ja zemi Prvite lugje sakaa da ja napravat sezonata pointeresna ama e uste podosadna za razlika od Moto GP kade e daleku pointeresno so "Doktorot" |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ред Бул се надеваат дека на следната трка во Монако ќе имаат нови подобрувања со кои ќе можат да бидат поблиску до лидерите Браун. Марк Вебер и Себастијан Фетел во неделата беа на третото и четвртото место зад болидите на Браун во Шпанија, а главниот дизајнер Адријан Њуи се надева дека тимот ќе го има новиот двоен дифузер за трката на 24 мај. "Се работи за нешто што мораме да го завршиме бргу иако нашиот капацитет не е толку голем. Не е лесно само да се постави двоен дифузер бидејќи тој не е дизајниран за нашиот болид од стартот", вели Њуи. |
|
![]() |
|
![]() |
|
La Ninja ![]() Сениор ![]() ![]() She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Па и не е лош шефов на Ферари
![]() Поред батон не гледам блескава иднина ни за Раиконен ни за Маса.. Некако ко бледа сенка во неговиот ретровизор се.. |
|
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Шефот на Ферари, Стефано Доменикали, вели дека единствената позитивна работа за италијанскиот тим од Шпанското ГП е подобрената брзина. Кими Раиконен се откажа поради механички проблем, додека Фелипе Маса заврши како шести откако забави за да сочува гориво. "Мислам дека брзината е единствениот позитивен аспект. Без проблемите Фелипе речиси сигурно ќе се бореше за подиум. Шампионатот не е завршен и треба да се погрижиме да не се повторат грешките", вели Доменикали. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Супер Агури ги отфрли шпекулациите за шокантен кам-бек во формула 1, само една година откако поради финансиски проблеми јапонскиот тим се откажа од спортот. "Нема шанси да се случи тоа. Дури и без светската финансиска криза и влијанието на јапонската економија не можеме да го направиме тоа. Ние веќе еднаш се повлековме. Да имаме 60 милиони $ ќе мораме да стартуваме од почеток", вели поранешниот ко-сопственик на тимот, Фумио Акита |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() По доминацијата на Браун ГП тимот и проблемите на Мекларен, Мерцедес-Бенц размислува да го додаде своето лого на БГП001 болидот на Браун. По пет трки Браун води убедливо во генерален пласман. "Има можности да се додаде ѕвездата на болидите на Браун. Ќе размислиме за тоа, но не сакаме да се откажеме од партнерството со Мекларен", вели Норберт Хауг од Мерцедес-Бенц. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ФИА со нова истрага за расизам
![]() Светската автомобилистичка федерација (ФИА) ги истражува извештаите откако се појави фан со исцрнето лице на Шпанското ГП во Барселона, каде што лани Луис Хамилтон беше цел на расистички навреди при тренинг на патеката. На сликите има фан со исцрнето лице, раце и нозе, со маичка на Мекларен и со Ф1 волан. ФИА минатата година ги предупреди шпанските власти дека може да добијат казни доколку има повторување на инцидентите од февруари 2008. Инцидентот доаѓа два дена откако Хамилтон беше почестен од шефот на патеката Рамон Прадерас со специјална церемонија во боксот. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ред Бул би се повлекле од Ф1, и Бриаторе се заканува
![]() Тимот на Ред Бул е вториот во само два дена кој најавува можно заминување од формула 1 доколку не се случи промена на регулативите за 2010. Со опција на ограничен буџет од 40 милиони фунти, се појавува можност на две "паралелни" серии во Ф1 и тоа не наиде на добар одзив кај тимовите. Тојота јавно објавија дека е можно да се откажат од формула 1 во текот на Шпанското ГП, а сега тоа го вели и Дитрих Матешиц, австрискиот магнат зад тимовите на Ред Бул и Торо Росо. "Ако предвидените правила за 2010 останат непроменети, ние нема да бидеме во формула 1 шампионатот. Тимовите кои се со производители нема да учествуваат и од сегашните тимови ќе останат само два-три", вели Матешиц. Рено не се приклучува на заканата за бојкот, но шефот на тимот, Флавио Бриаторе, јасно посочи дека е против ограничениот буџет. Засега само Вилијамс, Браун ГП и Форс Индија ги поднесоа документите до ФИА. "Со 20 или 25 милиони евра не смееш да можеш да водиш Ф1 тим. Ако го овозможиме тоа, тогаш брендот Ф1 нема да значи ништо. Тоа е како на улица со ексклузивни продавници да отвориш евтина продавница. Без големите имиња, а Ферари е едно од нив, Ф1 не вреди ништо", вели 59-годишниот Бриаторе. |
|
![]() |
|
![]() |
|
La Ninja ![]() Сениор ![]() ![]() She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Баричело се закани со заминување!
![]() "Ако добијам најмал сигнал дека тие го фаворизираат Џенсон, утре ќе ја оставам мојата кацига. Но, знам дека шефот Рос Браун не би го направил тоа. Тој побара од мене да бидам негов возач и знае дека сакам да се тркам фер со Џенсон. Имам доста искуство со такви работи и не следам тимски наредби. Тоа и одамна беше јасно, но сега имаме далеку попријателска атмосфера во тимот", вели Баричело. Популарниот Рубињо е најискусниот возач во Ф1 историјата, а си замина од Ферари во 2005 година поради тимската стратегија која го фаворизираше седумкратниот светски шампион Михаел Шумахер. Еден од најгрдите моменти во историјата на Ф1 дојде на крајот на Австриското ГП во 2002, кога на Баричело му беше наредено да го пушти Шумахер, по што следуваше забраната на тимските наредби. По трката во Шпанија, Баричело истакна дека не знае зошто стратегијата на Батон беше променета на две влегувања во боксот, а тој остана на три. "Не знам зошто ја сменија стратегијата на Џенсон бидејќи двајцата бевме на три влегувања. Пред трката се договоривме дека двата болида одат на три влегувања. Од тогаш знаев дека мојата стратегија може да успее, но дека треба да се потрудам. Но, третиот сет на гуми не беше поволен за мене и не можев да останам пред Џенсон. Сега се оди во корист на Џенсон, но јас сум позитивна личност и морам да останам таков. Сигурен сум дека и мојата победа ќе дојде бргу", додава Баричело. ![]() "Не верувам дека Рубенс мислеше на тимски наредби бидејќи тоа го нема. Мислам дека на првата кривина се виде дека нема наредби бидејќи Рубенс имаше одличен старт и го помина Џенсон. Би сакал Рубенс да победи бидејќи тоа ќе биде одлично за тимот, но немаме приоритети", додава Браун. Ова е првиот знак на несигурност во тимот на Браун, кој досега имаше старт од соништата во сезона во која не знаеја дали ќе можат да бидат на стартот. Како што вели Браун, доколку двајцата возачи беа брзи во последниот дел од трката, ќе беше неизвесно кој ќе стигнеше до победата. Џенсон Батон исто така вели дека нема ништо сомнително. "Сите сме тука за да победиме. Денес ова одеше во моја корист, но може да се смени во Монако. Таков е животот во Ф1", вели Батон, кој има 14 поени повеќе до Баричело на првото место во генерален пласман. |
|
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
|
![]() |
|
гoстин ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7557 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Хамилтон во дебела сенка на Батон
Водечкиот во Шампионатот на Ф1- по пет трки има 32 поена повеќе од бранителот на титулата Двајцата британски возачи во Формула 1 продолжија со заземањето спротивни краишта од спектрумот минатиот викенд кога Џенсон Батон додаде уште еден плус во својот старт од соништата додека Луис Хамилтон остана да се бори со кошмарот што изгледа како да нема крај за него сезонава. Браун ГП беше доминантен и во неделната трка во Барселона, па ако беше прифатен планот на Берни Еклстоун за доделување медали по урнек на олимпијадите Батон ќе беше на добар пат да ја обезбеди титулата пред паузата во август. Во петтата трка сезонава, Големата награда на Шпанија, 28-годишникот ја забележа својата четврта. Дури и според сегашниот систем на бодување, големи се шансите шампионатот да биде решен доста пред ноемвриското финале во Абу Даби. Батон повторно освои повеќе поени во еден викенд од бранителот на титулата Хамилтон од Мекларен, кој заврши деветти. И покрај тоа што доби само половина од поените за својата победа во прекинатата трка поради дожд во Малезија, Британецот води кај возачите со 41 поен, 14 повеќе од тимскиот колега Рубенс Барикело, а Хамилтон е седми со само девет бода. Батон сам има освоено само 1,5 поен помалку од Ферари, Мекларен, Рено, БМВ Заубер, Вилијамс, Торо росо и Форс Индија заедно! Браун ГП, пак, има повеќе поени (68) од второпласираниот Ред бул (38,5) и Тојота (26,5) заедно. „Сонот ни се оствари во досегашниот тек на сезоната“, изјави Батон по втората еден-два победа на Браун годинава. „Дури и кога изгледа тешко, способни сме да победиме. Кога оди - оди, нели? Така беше и лани. Кога тргна лошо, заврши навистина лошо. Навистина се чувствувам како да сум на врвот на светот во моментов“. Првата трка во Европа сезонава малку придонесе за зголемување на самодовербата на страдалничката елита, која од своите претходни височини годинава тресна на земја. Браун е недофатлив, а Ред бул се' уште му е најблизок гонител. Шампионот Ферари покажа знаци на напредок, но и понатаму го мачи непостојаноста. Мекларен го нема никаде. „Што да правам? Го оставив срцето на патеката, како и секогаш“, слегнува со рамената Хамилтон. „Едноставно, болидот не е добар. Срамота е што не ми дадоа болид со кој ќе можев да ја бранам титулата. Тој е толку лош. Безнадежен. Во моментов е сигурно дека немаме болид за освојување на првенството, иако тимот работи напорно и моралот е на високо ниво“. Пешкирот практично го фрли во рингот и вицешампионот Фелипе Маса од Ферари, изјавувајќи дека Браун и Батон отидоа премногу напред за да бидат достигнати од Бразилецот и од неговиот тим, но тимскиот шеф на Мекларен, Мартин Витмарш, не прифаќа дека играта заврши. „Ова беше многу тежок викенд, но има и некои позитивни страни“, изјави тој. „Ние ќе продолжиме да притискаме. Ние сме борци, ние сме возачи и ќе продолжиме да се бориме“. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
САМО ТРИ Ф1 ЕКИПИ СОГЛАСНИ ЗА 2010
![]() За време на гран при викендот во Шпанија се избистрија работите по прашање на прифаќање на ултиматумот од страна на ФИА, со кој Макс Мозли прогласи дека кој сака да настапува во 2010 во Формула 1 ќе мора да ја поднесе својата апликација до 29 мај оваа година, но голем број од екипите имаат забелешки на правилата кои федерацијата сака да ги имплементира од идната сезона. Поради тоа, најпрвин Тојота, а потоа и Ред Бул и Торо Росо, отворено потврдија дека нема да ги поднесат апликациите во таква форма. Најголем дел од екипите се против системот кој сугерира двојни правила, едни за тие што ќе прифатат буџетски лимит од 45 милиони евра, а други (далеку порестриктивни од техничка страна) за оние кои ќе се определат да трошат над таа сума. - Не верувам дека ова е единствено мислење меѓу натпреварувачите. Нема таков износ на средства кој ќе ги надомести разликите. Верував дека здравиот разум ќе надвладее, но морам да кажам дека сега сум песимист,- изјави за Ројтерс претседателот на Тојота, Џон Хаует. - Условите во моментов не се такви за да пријавиме екипа за следната година. Од другите екипи само две или три ќе останат,- се надоврза Дитрих Матешиц, сопственикот на компанијата Ред Бул, во интервју за весникот Нахрихтен од Салцбург. Со тоа се очекува предлогот на Мозли да биде прифатен само од најмалите, приватни екипи, како Форс Индија и Браун, додека Вилијамс иако е за лимитирање на буџетите, не поддржува двојни правила. Долгогодишниот технички директор и косопственик на Вилијамс, Патрик Хед, смета дека предноста би се должела на фактот што тимови кои би имале техничка слобода би користеле флексибилни крила, при што теоретски би имале предност од секунда и пол или две секунди по круг, што со други зборови, не може да се постигне со неограничено трошење. Сличен е и ставот на сите екипи кои се под капата на некоја автомобилска фабрика. Закани за напуштање на првенството имаше од Ферари и БМВ Заубер, при што првите имаа директна медиумска комуникација со Макс Мозли. Берни Еклстоун се обиде да ја смири тензијата, откако Мозли изјави дека спортот ќе преживее и без Ферари. - Формула 1 е Ферари и Ферари е Формула 1. Тоа е како брак од рајот, една од тие работи кои функционираат добро,- рече Еклстоун. Крајниот рок за доставување на апликацијата за влез во шампионатот, поткрепена со 309 000 евра е 29-ти мај, односно уште 19 дена. Најави има дека Макс Мозли ќе се сретне со претставници на тимовите следната недела во Лондон, но без прецизирање на точниот датум, поради семејната трагедија и загубата на 39-годишниот син Александар. Дополнително, Мозли вети дека во јуни ќе објави и дали ќе се кандидира за нов мандат како претседател на ФИА, што секако ја усложнува работата во преговорите, бидејќи евентуалниот негов наследник можеби нема да размислува како него. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Иако плановите на УСГПЕ за влез во формула 1 од следната сезона се познати, Берни Еклстоун најавува дека има два американски тима кои се борат за место. Шпекулациите велат дека ИндиКар тимовите Пенске и Андрети Грин се заинтресирани за трансфер од другата страна на Атлантикот. "Има два американски тимови. Тоа е супер, што има нови лица", вели Еклстоун. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Сениор ![]() ![]() железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Разочараниот светски шампион Луис Хамилтон по нова лоша трка во Барселона остана без поени и на седмото место во генерален пласман со ист број на поени со својот поранешен колега Фернандо Алонсо. "Што можам да кажам? Возев до максимум, како и секогаш, но болидот не одеше... Не размислувам за титулата, бидејќи не сме стигнале до половина на сезоната, но јасно е дека немам болид за титулата. Штета бидејќи тимот работи напорно, моралот е на високо ниво, но ништо не оди. Едноставно нема надеж", вели Хамилтон. |
|
![]() |
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 2324252627 55> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |