![]() |
|
Диктатурата на релативизмот |
Внеси реплика ![]() |
страница 123 6> |
Автор | |
Палестинец ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 24.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 12129 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Испратена: 16.Септември.2008 во 01:44 |
Ајде ма од кога ја пишуваш пораката.....модераторке.....бапни ја па да читаме и да се просветуеме.
|
|
![]() |
|
moira ![]() Сениор ![]() ![]() ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...браво...!!! ![]() ![]() |
|
![]() |
|
mmomirovski ![]() Сениор ![]() Регистриран: 15.Септември.2008 Локација: Tuvalu Статус: Офлајн Поени: 1219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Филозофијата не учи дека не треба многу филозофија за да разбере нештото, искажаното, и како ние ќе го прифатиме како единки, и што ќе направиме во врска со тоа, Демократија, Диктатура, или друго општествено уредување, но целата работа секогаш се однесува дека всушност "главни фаци" што ги гледаме, секогаш позади нив седат други, кои ги влечат конците. Било, и ќе биде така. А, ние можеме тука да збориме, за дефиницијата на Демократија или Диктутура, но реалноста покажува дека секогаш нештата се извртени и испреплетени. Теорите за настанувањето на државата, договарна теорија, или феминистичка, па и некоја трета изберете, и така ѓи има премногу...
|
|
![]() |
|
chuchuliga ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 27.Мај.2006 Статус: Офлајн Поени: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() Имам едно ново учениче, шкотланѓанче. Има 6 годинки. Многу бистро и интелигентно, со крупни сини очи, пеги над носето, паднати првите млечни заби и малку штракави никулци на новите запчиња
![]() Среќа негова што има учителка македонка
![]() ![]() |
|
![]() |
|
zagor ![]() Сениор ![]() ![]() Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dvizejki se niz lavirintot na zivotot, se poveke se nametnuva potrebata od revitaliziranje na sostojbite vo koi i so koi ziveeme..! sloboda ..poim koj se poveke se nametnuva i koj za zal,se poveke gubi od sustinskoto znacenje na samiot zbor,a ne pak da zavladee i zazivee vo stvarnosta.Osvrnuvajki se nanazad vo minato,pravoto na zivot, bila i ostanala prva i edinstvena cel kon koja se dvizi celokupnoto opstojuvanje na ovoj svet.samiot poim sloboda ,gledana od agolot na obicniot covek, moze da se kaze deka go ispolnuva uslovot da e, i bide okarakterizirana kako edna od celta kon koe se stremi edno opstestvo..!Socijal-ekonomskiot razvoj,tehnicko-tehnoloskiot, zivotot i sostojbata na edna zaednica,gledano od strana, moze da ne dovede do zaklucok koja e i sto e navistina sloboda..i kako taa se implementira vo sekojdnevnoto ziveenje na poedinecot ili grupata vo celina ,vo eden sisten na moralni i eticki vrednosti . Vo vremeto na intenzivnoto osvojuvanje na teritorii i razno razni vojni, na zborot sloboda e percepirano od aspekt na edinstvena cel da se prezivee,i da se ostane ziv,dodeka vo denesno vreme ,pokraj toa ,se nametnuva i potrebata i zelbata na dominacija nad samiot sebe, za samoraspoznavanje,i so samoto toa,da se dojde do potpolno definiranje na poimot ,i negova implementacija vo sferata na ziveenje vo celost,ne krsejki gi pri toa veke ustanovenite normi na megucovecko i opstestveno ziveenje.Za zal,seto ova ne moze da se sprovede podednakvo vo site opstestveni zaednici ,od prosti pricini sto zad seto ova stojat licni interesi na poedinci ili grupi,koj blagodarenie na sevkupnata sostojba i sistem, vrsat kontrola i davaat nasoka,a koi pak vodejki se od sopstveni ideali i celi ,go zanemaruvaat ostatokot na svetot,nudejki im lazna nepoimlivost na strastite i zadovolstvata na luksuzot i glamurot okolu niv,a pritoa im nametnuvaat edna vizija na imanentna sostojba,na edna zasluzena prirodna blagosostojba na realen svet koj bi trebal da vladee i da postoi,se so cel na prefiden nacin,latentno ,da se doblizuvaat do svojata cel…!Dejstvoto na ovie grupi ne e malo i ne e isto ,kako so dejstvoto na poedinci,ne e za zanemaruvanje,sto e pak mnogu opasno za opstanokot na eden cel system vo celost. Vo edna vakva situacija,moderniot covek,popedinecot ,so svojata intelektualna mok ,saka da zastane na patot koj go vodi kon celosen kolaps,koj borejki se so svoite argumenti i fakti za smislata za slobodno ziveenje,za sloboda na dvizenje i govor ,i red drugi deklarirani ,no uskrateni prava,paga vo situacija da za sekoja svoja cel,DA MORA argumentirano da ja prikazuva teskotijata ili pricinata za takvata sostojba,sto e i normalno, kazuvajki gi i povikuvajki se pri toa ,na veke ustanovenite normi i pravila,Toj iako najdobronamerno ,ne e vo sostojba celosno da si gi iskaze svoite zelbi ,potrebi i stavovi, koi se veke vostanoveni od samata vlast-sistem,ili se pak protkaeni vo tradicijata i religoznoto ucenje,zatoa sto na nego ne se gleda so respekt…!A takvi zelbi i celi pak ,se naogaat vo sekoja dusa na sekoj covek,vo negovata kultura,a vlijaat na negovoto odnesuvanje, na karakterot ..na moralot!Plasejki se od edna vakva sostojba,da ne bide prozvan,osuden i lincuvan za svoite postapki i idei,prinuden e da molci,trpi …!Individualno,mozeme da zabelezime deka ima pomestuvanje i na toa pole,iako e toa zavisno od samata postavenost na celta i sistemot vo koj zivee edinkata,no i sekoe vakvo, i vo najmala mera dejstvuvanje,e za pocit pofalba,i ne bi trebalo da se okarakterizira kako buntuvanje ,tuku da se prifati kako osnova-baza za detalno tolkuvanje i analiza za sevkupnoit zivot na zaednicata vo celina …a so nea i edinkata kako clen vo nea…
Izvitoperuvanjeto na edna vakva sostojba ,i gubenjeto na vistinskata slika za slobodata na ziveenje, neminovno moze da ne dovede do edna konstatacija za edna misla,deka,iako na samiot zivot treba da gledame kako na najvredno nesto,pritoa ne merejki ja vrednosta poedinacno ,koja kolku i da zvuci paradoksalno , ako ja analizirame sustinski ke vidime deka e dlaboko sodrzajna i koncizna… …za zal i tocna. |
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
![]() |
|
zbunet ![]() Сениор ![]() ![]() Претседник Зеленковски Регистриран: 24.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 15549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
moira ne moze da se saka relativno, ima da ti nametne apsolutnost i da poveruvas deka samo toa e takvo. Za sekoja greska te skrtka so penkalo i zatoa se cudev koi se ovie iskrtanive, ama i toa e relativno so sapun i voda, se dodeka ne i tekne da nauci da tetovira
![]() |
|
![]() |
|
Anthony ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 3379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...токму во горенапишаното од тебе е проблемот кај релативизмот, затоа што со релативизмот се врши еден вид на ништење, релативизирање на ставовите, размислувањата, нормите како научни, така и морални и етички, затоашто се е понудено и секоја опција е во игра, од понуденото можеш да се послужиш со што сакаш, кога сакаш и секако по потреба...можеш да ги испревртуваш работите без пардон... пр: ти удирам шамар...ме набедуваш и прашуваш зошто ти удрив шамар...?...јас ти одговарам дека не сум ти удрила шамар туку сум те милувала по образот и што да правам кога имам тешка рака па моето милување го доживуваш како шамар...и како ке се разбереме што е што, кога се е релативно, нели?...твоето убедување дека си добила шамар од мене против моето убедување дека сум те милувала по образот...каде е вистината кога се е релативно?
...примерот е банален но иделаен кога се однесува на релативизмот. Ako e musliman kje ti vozvrati so ista mera a posle toa kje se razberete dali se miluvate ili ne, ako e hristijanin kje go svrti i drugiot obraz Gledash , sve e relativno A shto se odnesuva koj e vo pravo - dali toj shto tvrdi deka se raboti za miluvanje ili pak onoj shto tvrdi deka se raboti za shamar - sekoj e vo pravo a ako si ja chitala "Kritika na chistiot um" - Kant ne uchi deka koga sekoj e vo pravo- togash vsushnost nikoj ne e vo pravo ete ...pak izleguva deka sve e mnogu relativno sve e "zavisi" , sve e "mozzebi"... nema apsolutna vistina , nema apsoltna pravda, nema apsolutna demokratija, nit pak apsolutna sloboda nema apsoltno vreme , nema apsolten prostor nema crno-belo sve e mnooooooooooogu relativno i mnogu e poslozzeno otkolku shto sme spremni da prifitime ![]() Изменето од Anthony - 10.Септември.2008 во 16:25 |
|
It’s nice to be important....it’s important to be nice!
|
|
![]() |
|
chuchuliga ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 27.Мај.2006 Статус: Офлајн Поени: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...токму така, но со демократија во нејзина идеална форма каде е запазена границата до која не загрозуваш никого со своите ставови и дејствување, а не со демократија во нејзината релативна форма каде границата не постои бидејки се е релативизирано, променливо и адаптибилно во зависност од објектот и субјектот... Токму тоа што работите не требаат и не можат да се генерализираат е проблемот на Релативизмот. Кога говорам за релативизмот, говорам во смисол на релативизирање на работите, на општеството, а тука секако се опфатени и моралните и етичките норми, и секако повторно ке го потврдам сопствениот став дека со релативизирање на работите ги анулираме природните закони, притоа не потценувајки го Ајнштајн...ни случајно... ...токму во горенапишаното од тебе е проблемот кај релативизмот, затоа што со релативизмот се врши еден вид на ништење, релативизирање на ставовите, размислувањата, нормите како научни, така и морални и етички, затоашто се е понудено и секоја опција е во игра, од понуденото можеш да се послужиш со што сакаш, кога сакаш и секако по потреба...можеш да ги испревртуваш работите без пардон... пр: ти удирам шамар...ме набедуваш и прашуваш зошто ти удрив шамар...?...јас ти одговарам дека не сум ти удрила шамар туку сум те милувала по образот и што да правам кога имам тешка рака па моето милување го доживуваш како шамар...и како ке се разбереме што е што, кога се е релативно, нели?...твоето убедување дека си добила шамар од мене против моето убедување дека сум те милувала по образот...каде е вистината кога се е релативно?...примерот е банален но иделаен кога се однесува на релативизмот... ...и ке заборавев, кога говориш за генерализација на работите, тие токму со релативизмот се генерализираат, затоа што не постои нишка што ги раздвојува една од друга... [/QUOTE] Твоиве примери се примери за анархија која го користи релативизирањто како изговор. Јас темава би ја нарекла „Диктатурата (или доминацијата, бидејки не е се така црно ![]() Изменето од chuchuliga - 10.Септември.2008 во 00:34 |
|
![]() |
|
Anthony ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 3379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samo edn kratok moj osvrt na ovoj del od ovoj post -globalizacijata e posledica na padot Brlinskiot zid i vospostavuvanje na noviot svetski poredok za prv pat promoviran od Bush postariot (pogledni gi izjavite na Kisinger od toj period za prekrojuvanje na Evropa posobeno na Balkanot) Tvorec na idejata za nov svetski poeredok e Zbigjev Bzzezinski- -Multietnichnosta voopshto ne vo trend-Beshe edno kratko vreme no sega se forsira idejata za ednoetinichkite drzzavi. Se misli deka multietnichkite drzzavi se postojano nestabilni i se potencijalna opasnost za destabilizacija na nivnite pobliski i podalechni regioni. Na pr. edinstvena prichina za priznavanjeto na Kosovo od strana na "megjunarodnata zaednica"(=zapadnoevropskite drzzavi +USA) e nivnata ednoetichnost ( chesto pati se slushna komentarot od tipot "Choveku pa tamu zziveat 99% Albanci)) -okolu relativizmot na "estetskiot" "moralniot" "idejniot... , pa i jas bi gi relativiziral zatoa shto site tie aspekti se komercijalizirani do krajkna mera i ne mu sluzzat na chovek na nieden nachin osven kako mozznost dokolku gi poseduva da si go istakne svojot status vo opshtestvoto ( na pr. koja e estetskata vrednost na "Armani" haljina soshiena za na pr. filmska superzvezda? 50.000$? Shto e ushte polosho pochna da se komercijalizira i umetnosta ( Kolku chini edna slika na Van Gog? Bogatite lugje gi kupuvaat vakvite dela so cel da gi prodata koga na nekoja aukcija kje dostignat povisoka vrednost = investicija vo biznis. Umetnosta se svakja kako biznis i toa e posledica na dolar filozofijata koja shto e denes aktuelna. Duri i religijasta ne e iskluchok od silnoto vlijanie na dolar filozofijata( Primeri ima bezbroj , no nema da navedan ni eden od pochit prema Boga , osven shto kje recham " Prosti im Bozze zatoa shto neznaat shto pravat "). Itn. itn Изменето од Anthony - 04.Септември.2008 во 18:07 |
|
It’s nice to be important....it’s important to be nice!
|
|
![]() |
|
zbunet ![]() Сениор ![]() ![]() Претседник Зеленковски Регистриран: 24.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 15549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...pa, ja tvrdam deka moira e zgodno i pametno zence i deka ne moze da bide relativno toa tvrdenje zosto ako go poglednema celosno univerzumot so negovite relativnosti, sepak moraat moraat da postojat stabilni i nepromenlivi stolbovi okolu koi postojat prostorot, materijata i energijata. Relativnosta ja svakam kako pajazina koja mora da bide pricvrstena za nepromenlivi konstanti i konstatacii, sto znaci ako sakame da ja svatime sustinata na coveckata dusa i telo, morame da go sogledame kalupot i obrazecot na covekot koj najdobro e cementiran vo teloto i dusata na moira koj e formiran bez troska iracionalnost
|
|
![]() |
|
moira ![]() Сениор ![]() ![]() ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...ете, и сведок имам кој тврди исто што и јас...збунет се јави... ![]() |
|
![]() |
|
zbunet ![]() Сениор ![]() ![]() Претседник Зеленковски Регистриран: 24.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 15549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nema sansi da udri samar, samo stipka za obravcinja jako, ja znam
|
|
![]() |
|
moira ![]() Сениор ![]() ![]() ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Под демократија, во нејзината „идеална“ форма (a не испервертирана), колку што мене ми е познато, се подразбира секој да има право на свое мислење и начин на живот. Тоа де факто значи да имаш став, да имаш свое мислење и да не се плашиш да го кажеш, да го покажеш или да се бориш за него. Let me be and I let you be. Се додека не загрозуваш некого со тоа . (секогаш подразбирам во моиве постови запазување на основни етички норми) ...токму така, но со демократија во нејзина идеална форма каде е запазена границата до која не загрозуваш никого со своите ставови и дејствување, а не со демократија во нејзината релативна форма каде границата не постои бидејки се е релативизирано, променливо и адаптибилно во зависност од објектот и субјектот... Токму тоа што работите не требаат и не
можат да се генерализираат е проблемот на Релативизмот. Кога говорам
за релативизмот, говорам во смисол на релативизирање на работите,
на општеството, а тука секако се опфатени и моралните и етичките норми, и секако повторно ке го потврдам сопствениот став дека со релативизирање на работите ги анулираме природните закони, притоа не потценувајки го Ајнштајн...ни случајно... Мора ли секогаш да е некој во право?
Ти мислиш дека ништо не е релативно.
Јас мислам дека се е релативно. И?
Јас
едноставно те оставам во твоето убедување, почитувајки те тебе како
човек со интегритет и индивидуалност да имаш таков став, бидејки ти
така мислиш, на таа возраст, со тоа образование, од таа средина, со таа
интелигенција.
Но
тоа не значи дека ќе го смени мојот став дека се е релативно. И
очекувам исто така и другите да го почитуваат мојот став, иако не се
согласуваат со него.
...токму во горенапишаното од тебе е проблемот кај релативизмот, затоа што со релативизмот се врши еден вид на ништење, релативизирање на ставовите, размислувањата, нормите како научни, така и морални и етички, затоашто се е понудено и секоја опција е во игра, од понуденото можеш да се послужиш со што сакаш, кога сакаш и секако по потреба...можеш да ги испревртуваш работите без пардон... пр: ти удирам шамар...ме набедуваш и прашуваш зошто ти удрив шамар...?...јас ти одговарам дека не сум ти удрила шамар туку сум те милувала по образот и што да правам кога имам тешка рака па моето милување го доживуваш како шамар...и како ке се разбереме што е што, кога се е релативно, нели?...твоето убедување дека си добила шамар од мене против моето убедување дека сум те милувала по образот...каде е вистината кога се е релативно? ...примерот е банален но иделаен кога се однесува на релативизмот... ...и ке заборавев, кога говориш за генерализација на работите, тие токму со релативизмот се генерализираат, затоа што не постои нишка што ги раздвојува една од друга... |
|
![]() |
|
chuchuliga ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 27.Мај.2006 Статус: Офлајн Поени: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Под демократија, во нејзината „идеална“ форма (a не испервертирана), колку што мене ми е познато, се подразбира секој да има право на свое мислење и начин на живот. Тоа де факто значи да имаш став, да имаш свое мислење и да не се плашиш да го кажеш, да го покажеш или да се бориш за него. Let me be and I let you be. Се додека не загрозуваш некого со тоа . (секогаш подразбирам во моиве постови запазување на основни етички норми) Внимавај кога велиш „Кога ги релативизираме работите ги анулираме природните закони“ затоа што со тоа го негираш еден од најпознатите и најгенијалните научни умови на сите времиња: Алберт Ајнштајн. Јас не сум физичар, така да не можам на таа основа да дискутирам, но, имам длабока почит кон тој човек.
Ако нештото има причина и последица (а има, секогаш), не значи дека по дефиниција е апсолутно. (и јас го користам тој збор, кога за нешто сум многу сигурна, но, сепак, има премногу малку нешта за кои ние луѓето онакви какви што сме можеме да си дозволиме да ги нарекуваме „апсолутни“).
...кога ги релативизираме своите ставови и размислувања значи дека ги немаме, бидејки со самото нивно релативизирање ги анулираме и влагаме во шаблонот каде се е дозволено ...
Мора ли секогаш да е некој во право?
Ти мислиш дека ништо не е релативно.
Јас мислам дека се е релативно. И?
Јас едноставно те оставам во твоето убедување, почитувајки те тебе како човек со интегритет и индивидуалност да имаш таков став, бидејки ти така мислиш, на таа возраст, со тоа образование, од таа средина, со таа интелигенција.
Но тоа не значи дека ќе го смени мојот став дека се е релативно. И очекувам исто така и другите да го почитуваат мојот став, иако не се согласуваат со него.
А можеби и ќе успееш да ме убедиш. Значи ли дека сум јас безкичмењак? Можеби имаш толку добри аргументи што ме убедуваш во твојата вистина. ..
и стои знакот = помеѓу вистината и лагата, доброто и злото...
Тоа е веќе етика. Не се работите така едноставни. Не можеме да говориме генерално. Многу работи зависат од многу работи. Да, со тоа можеби се поставува основа за евентуално согледување на релативноста на нештата (а со генерализација се насочуваме кон догматизам и тоталитаризам), но, на тој начин на секој детаљ (сликовито кажано: ливче од дрво, на пример) му се посветува доволно внимание, за да можеме на крајот од дискусијава да го видиме цело дрво.
Изменето од chuchuliga - 04.Септември.2008 во 01:17 |
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница 123 6> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |