|
Macromedia Flash 8 tutorials |
Внеси реплика | страница <123> |
Автор | |
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Kако да компресираме??
Начинот на кој го компресирате видеото зависи од енговата содржина.Видео запис на некој што стои во место и на некој што зборува се компресира различно.затоа во Феш ке мора посебно да се обрне внимание на динамиката на сликите кои се движат. меѓу другото ке мора секогаш да се зимаат во предвид: - ако видеото има брза промена на кадри тогаш нема побрзо да се компресира - ако користите видео записи на интернет треба да користите помал проток н аинформации - вo зависност од корисниците ги користите следниве димензии: модем: 160 x 120 ISDN 192 x 144 Кабел 320 x 240 |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Компресија
Постојат два типа на компресија кои можат дса се применат кај дигителните записи : просторна и временска. Времанската компресија ги птрепознава разликите помегу последователните слики од видео записот и како информација ја чува само разликата .Преостанатиот дел се повторува од претходната (interframe) Просторната компресија се користи на слика од записот независно од останатиот дел. Таа може да биде lossless каде не се отвараат податоци од од сликата или lossy каде податоците од сликата селективно се отфрлаат (interframe) Soren Spark користи и временска и просторна компресија . Просторната се користи за референтните слики .Овој коделк секогаш започнува со слика која понатаму е референтна за interframe сликите кои следат. Кога скедната слика значително се разликува од предходната тогаш се поставува нова референтна слика. |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Видео записи
Во Flash 8 може да се внесуваат видео записи кои потоа може да се прикажуваат во Flash i Quick Time формат. Видот на дактотеки кои ги поддржува Flash se : MOV, DV, AVI i MPEG. ти е можат да се внесат како дел од Flash филмот и да бидат само поврзани дактотеки.Во основа се користи Sorenson Spark кодек. Кодек е алгоритам за компресија и декомп-ресија на мултимедијални дактотеки.Sorenspark е кодек за компресија на видео записи со висок квалитет на видео записи кој ја на малува големината на дактотеката при тоа задржувајки го квалитетот на записот. |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Додавање на звук на временска линија
Правите к .слика и во неа го внасувате звукот.Понатаму подесувате различни опции за постигнување на повеќе ефекти. Откакао ке го сместите звукот на временската линија се појавува брановите линија еднаква со должината на времетраењето на записот. Сега моеже да си играте со аудио ефектите None , Left Chanel .Rigt .Fade right, left. out, in i Costum... Подесувењето на звучните ефекти отвара Edit Envelope дијалог прозорец.Во него стерео звукот е поделен во два канала еден за левиот а еден за десниот звучник.Ако имате моно звук канаалот само ке биде дуплиран. Во долниот десен агол имате копчињеа за зголемување и намалување на аудио приказот како и копчиња за подесување на временскиот интервал(слики или секунди) Над брановите должини можат да се забележат линии со неколлу бели квадрати ,Тие служат за контрола на јачина на звукот каде горната поставеност означува 100 % гласност а долната тишина. Овие линии можат да се менуваат по желба со додавење на максимум 8 квадрати. Освен ефекти во Flash постио и опција Sync која служи за синхронизација на звукот со филмот. Причина за потребанта синхронизација е фактот што звукот и флимот не се тесно поврзани па потребно е да се интегрираат за да нема загуба на квалитет. Најчесто се користат Event и Stream |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Звук
При работење во Flash ќе бидат потребни два типа на звуци: звучни ефекти и музика .Звучните ефекти можат да бидат тропање на врата , или било кој звук ( случаен) кој би можел да се сним,и со микрофон ,Снимањето го вршите со Sonund Recoredr кој е попратна апликација на windows ос. За правење на музика , а воедно и за обработка на снимените звуци ке биде потребно користење на трет софтвер кој на карајот најчесто произведува Wav дактотеки.Од нив не е отстранета никаква информација за звукот па може да го користите Flash за MP3 компресија. За внасување на звук е следнава постапка: 1.Кликнувате на File - Import -Impott to Libary од главното мени и ке одберете All Sounds Formats како тип на дактотеки. 2.Oдбирате звучна дактотека .Може да одберете повеќе звуци истовремено користејкки го shift ili Ctrl тастерот. 3.Откако ќе кликнете Open звуците стануваат дел од билблиотеките на тековниот Flash филм. Конечниот филм се дефинира преку менито Compression кое содржи 4 опции: Deafult: ги зема во предвид опциите кои се дефинираат при објавување ADPCM:Сеуште е подржан поради компатибиолност со flash3 -понекогаш мопже да се добијат резултати со кратки свуци MP3:Кодек за компресија кој секогаш се користи за интернет.Дава најдобар звук и најмала големина на дактотека. Raw: Нема никаква компресија тутку дава сиров необработен звук идентичен на оригиналот. Со кликнување на Test тестирате како изгледа самиот свук. секако секогаш е добро да се поигра со оопциите кои ги има многу за сежоздавањље на што понеобилен свучен ефект. Изменето од SeXY - 10.Септември.2007 во 19:22 |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Функционира на следниов начин:
1. на бината цртате безбоен квадрат со црна обиколка во сл 1 2 Додавате к.слика во 20 3.Во сл 20 цртате триаголник со слични димензии како квадратот. 4. Додавете анимирање во на движење помеѓу сл 1 и 20 5.кликнувате на 1 сл и од главното мени бирате Modify-Shape -Add Shape Hints . К есе појави мало црвано кругче означено со буквата "а" 6.Кликнувате на помагалото и го носите а средината од левиот агол на горната линија. 7.Кликнувате на сл 20 го носите помагалото накаде кон врвот на левата линија од триаголникот .Помагалото ке добие зелана боја. 8: на сл 1 уште еднаш кликнувате на Modify-Shape-Add Shape Hint. ке се појавиу мало црвено кругче означено со буквата "b" 9.Кликнувате на помагалото и го носите на срединат од десниот дел на горната линија 10. кликнувате на сл 20 го носите помагалото кон врвот на десната линија од триаголникот. За отсрранување на помагалата треба да кликнете на нив и да ги одвлечете надвор одбината.При тоа помагалата ек идат отстранети од двете слики во се дефинирани. Ако пак сакате да ги отстраните сите кликнувате на Modif-Shape- remove All Hints. |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Реалност во анимирањето
Кога ке одберете анимирање на облик инспекторот за карактеристикиви нуди додатни можности исто како и кај анимирањето на движење.Тое се Easing i Blending. Забрзувањето , исто како и кај анимирањето на движње го контролира забрзувањето или успорувањето на анимацијата кога таа к епочне или заврши. Колку за потсетување -100% ке го започне анимирањето споро , убрзувајки го како што се движи кон крајот.Од друга страна 100% ке започне брзо наимирање , додека истото го успори како што се двиши кон крајот. Преку Blending го дефинирате начинот на кој еден облик ке се претвори во друг.Ако одберете Distributive состојбите помегу клучните сликике содршат слики кои не содрѓат прави линии , ако пак одберете Angular и аглите во мегусостојбиоте ке бидат задржани. Ако обликот не соджи линии и агли Flash автоматски ја селектира Distributive опцијата. Shape Hints Се користат кај аннимирањето на облик за добивање на поголем контрола при автоматскиот процес на анимацијата .За да додадете Shape hints мора да се наогате на слика која е дел од анимираниот облик. |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Анимирање на облик (Shape Tween)
Анимирање од овој вид покажува објектот како се менува од еден во друг облик додека се двжи по патека по која вие ке го координирате.Ова анимирање е сл како и претходното само ви овозможува сеакко повеке визуелни и звучни ефејти во целиот фјум. Како работи: 1 , цртате круг во сл 1 2 внасувате кл. слика во 15 3 во сл 15 цртате квадрат кој ќе го преклопи кругот 4. кликнувате било каде во Time line помеѓу двете кл .слики и кај Tween опцијата од инспекторот на карактеристики ( properity bar) бирате Shape . Со тестирање на филмот ке видите дека полека објектот како најлесна опција сега избрана за пр ке почне да ја менува свијата форма!! Секако искористете ја вашата креативниост и внесете повекје елементи од 1 до сл 15 па за да моше и самипот фјум( анимација во случајов ) да изгледа поинтертесно и впечатлово) |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Водачи во движење ( Motion Guides)
Водач на движење е всушност исцртана патека по која објектот треба да ја следи додека се движи. Надвор од неа објектот не е видлив и е сместен на посебен слој кој се наога под слојот на анимацијата. 1. Прво пред започување - Veiw - Snapping - Snap to object od главното мени 2.Правите графички симобол 3.внесувате слој и го крстувате како што е формата на објектот ( риба ) 4 ја селектирате сл 40 и правите клучна слика во неа. Слојот"риба" треба да биде селактиран за да кликнате на Insert -time line- motion guide од г.мени. Исто така моѓе да кликнете на add guide layer копчето кое се наога на дното од слоевите. 5. Кликнувате на водечкиот слој и со моливот и ја цртате патеката покоја ке се двиѓиу овбјектот. 6. Крај на сл 1 од слојот ''риба' го бирате симболот и го влечете на почетокот нма патеката. 7 Бирате помнегу сл 1 и 30 на истиот слој и додавате анимирање во двиѓење ( motion tween) Линијата која ја означуива патеката може да се иманува по желба и да има било каков облкик . Откако ке ја изберете основаната боја идеја која Flash ја користи за анимирање мозе да експериментирате во разни нијанси додека ви се двиѓи објектот. |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
фалааа Филипсии те чекам со нешто твое |
|
Flix
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Клабинг Регистриран: 14.Септември.2005 Статус: Офлајн Поени: 9229 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Bravo sexy super tytorijal
|
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Анимирање на димензии
Прво ке ја измените големината на вашиот објект додека се движи на бината. * Цртате правоаголник со обиколка , го групирате и го анимирате да се движи од левиот кон десниот агол на бината. * килкнувате не сл 1 а потоа ја бирате опцијата SCale од алатката за трансформирање. * ја намалувате големината на кругот за околу половина * кликнувате на сл 30 и го зголемувате кругот за околу половина ** ако го тестирате филмот ќе приметите дека кругот постепено ке се зголемува , движејќи се од елво кон десно... Ротација Во следните чекори правоаголникот ке го ротирате: * кликнувате на временската линија некаде помеѓу 1 и 30 * кај опцијата Rotate од проперти бар можете да одберете ротација во насока на стрелките на часовниот CW или обрано CCW * бројот на ротации (Times) го зголемувате од 0 до 2 и го тестирате филмот. во слика 1 го селектирате правоаголникот и кликнувате на Modify _ transform-Edit center од главното мени Клкнувате на крстот кој ќе се наога на средината на правоаголникот и го влече од него блиску до долниот д .агол. Ако повторно го тестирате филмот ке забележите дека сега како правоаголникт да иам енкога тежина ( гравитацоно да опаѓа , да се движи) а всушност само сте му ја сменле централната ротација.... Ефекти во анимирањето: ALPHA( видливост) * креирате нов симбол обичен квадрат без обиколка * Симболот го внесувате во сл 1 а потоа внесувате к.слики во 15 и 30 * Кликнувате на сл 15 и кај опцијата Effect избирате Alpha * Вредноста на Alpha ја сетирате на 0% додавате во анимирањето во движење од 15 до 30 и уште едно од од 15 до 30 *** при тестирање ке видите како постепено вредниста на видливоста (транспарентност на бојата ) ке се менува од потемна кон посветла или обратно во зависнот од процентот кој сте го сатирале за АLpha . Tint (обојување) * внеувате нов слој на в.линија * внесувате инстанца од симболот во библиотеката на новиот слој * внесувате к.слики во 15 и 30 * од п .бар. бирате Tint од опцијата за ефекти Бирате бела боја и јачина 100% * внесувате анимирање помеѓу 1 и 15 и помеѓу 15 и 30 Со ова ке видите како објектот скрос ја изменѕва својата боја од првичната.... _________________ |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Анимирање
Анимирање на движење и анимирање на облик Tweening -уметноста зад движењето и анимирањето на објекти на филмот Анимирање на движење: 1. цтате квадрат со боја и обиколлка , ги сектирате со д.клик 2 пати и ги групирате -ctrl + g групата ја поставувате на л .агол од бината . 2 . во в.линија дефинирате к.слика и го поместувате квадратот на десно. ( u slika 30) 3.од инспекторот за карактеристики кој опцијата tweening бирате Motion. 3. od 1-29 слика кликате д.клик-create motion tween објектот ке се движи Сигурно сакате објектите во анимацијата да прават и нешто повеќе од поместување од една во друга точка.Ваквата анимација изгледа како маханичка и невозбудлива.Затоа ќе ги користите понапредните можности за анимирање во движење каде обејктите ја менуваат големината коа се вртат , ке се движат ,нерамномерно по сложени патек и ја ја менуваат нивмната боја. продолжува... Изменето од SeXY - 13.Јули.2007 во 20:12 |
|
Tattoo Beauty
Сениор Tetovirana Sexy Ubavica Регистриран: 10.Август.2006 Статус: Офлајн Поени: 4549 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Симболи и библиотеки
Во Flash симбол е определен тип на филмска содржина кој можете да го снимите и повторно да го искоростите колку пати сакате.Симболите го збогатуваат филмот со живот и разновидност на сајтот. секој пат кога создавате нов симбол тој се додава во библиотеката (fla) каде што ке бидат и понатака сите симболи. Кога сакате да употребите веке готов симбол повекувате истанца од библиотеката кон бината и го ставате на неа. истото важи и за веќе едитиран симбол. Типови на симболи: Графички Копчиња Филмски клипови Секој тип на симбол има различни можности и карактеристики. Внесување преку: Insert- new simbol. (behavior) Графички -симболи чија содржина останува статична го закачувате на временската линија и потоа му одредувате слика (клучна) Keyframe (F6) Buttons: Insert -newsumbol -button како и за графичкиот така и за копчињата но овој пат тие откако ке бидат внесени во библиотеката во Objest Drawing на временската линија имате 3 состојби за тоа како можете да го дизајнирате. Up-kako копчето ке изгледа во неговата почетна состојба Over- на поминување со маусот Down-на клкнување со маусот Hit- ова е посебна состојба која не можете да ја видите во конечниот филм.Таа ја дефинира површината од копчето на која може да се кликне. Филмски клипови Овој тип на Flash не е ништо повеќе од мал филм со сета интерактивност и функционалност која ја нуди главниот филм. Тие можат да сидржат повеќе слоеви (layers) гарфички, анимациони и звучни . Временската линија на филскиот клип не зависи од главната временска линија:поради тоа сопирањето на вр.линија не значи дека филмскиот клип ќе прекине. Филските клипови ги користите заедно со други соимболи. *** На пример може да сместите клип во некој аод состојбите на копчето , па така ке добиете супер анимаирано копче. *** Бидејки филмските клипови можат да се прилично сложени најлесно е за почеток да се напрви од веќе постоечка анимација на вр.линија. Постапка::: На главната в.линија ја селактирате секоја слика од секој слој што сакате да биде дел од фил.клип Од главното мени - Edit -copy frames Притискате на Insert -new symbol -movie clip Кликнувате на 1 слика од в .линија на симболот и бирате edit -paste frames Се вракате назад на главната Scene 1 i ja бришете анимацијата од главната в.линија .филмот ке се наога во библиотеката за следно користење. Библиотека Библиотеката која е достапна и се активира преку window -libary (ctrl+l) е место каде што се чуваат сите flash симболи. Секој Flash филм има своја библиотека која содржи информации и алатки кои овозможуваат едноиставна ориентација илесен пристап до симболите. над нејзе е и панелата Align која ја определува позицијата на објектите на бината во оваа панела имате и опција за создавење на фолдери каде што можете да сместувате симболи слични по нивтата содржина , погодно е за галерии. кофичката е за бришење на непотербен симбол Предупредување::: Доколку го избиришете симболот во библиотеката автоматски ке се избришат и сите истанци ( симболи кој од библиотеката биле донесени на бината) ,бришењето е неповретно!! Изменето од SeXY - 13.Јули.2007 во 19:44 |
|
Внеси реплика | страница <123> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |