IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Aрхитектура и дизајн
  Активни теми Активни теми RSS - Мостови
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Мостови

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 11>
Автор
Порака
Valerija Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 105588
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Valerija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Декември.2011 во 09:20

11. Ponte Vecchio, Florence, Italy

Ponte Vechhio

12. Chain Bridge, Budapest, Hungary

Chain Bridge Budapest

13. Jacques Cartier Bridge, Montreal, Canada

Jacques Cartier Bridge




Изменето од Valerija - 01.Декември.2011 во 09:22
Јакиот човек има само една слаба страна-жената што ја сака!
Кон врв
Santijago Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
PubLiCenEmY LatInoLoVerBoY YNWA-LF

Регистриран: 17.Јануари.2008
Локација: Tuka be ...
Статус: Офлајн
Поени: 21002
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Santijago Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Декември.2011 во 16:41
„Мостот на Дрина“

alt

Мостот Мехмед Паша Соколовиќ е мост во Вишеград, над реката Дрина, во
Босна и Херцеговина.

Изграден во 1577 година,овој мост е класичен пример на Отоманските монументални архитектура и градежно инженерство. Мостот има 11 камени лакови кои се широки од 11 до 15 метри, а целиот мост е долг 179,5 метри.

Овој мост претрпел сериозни оштетувања во текот на Првата и Втората Светска војна, и подоцна во војната во Босна и Херцеговина, но сите оштетувања се санирани и е вратена грандиозноста и монументалноста на овој прекрасен споменик на историјата, на архитектурата и на културата. Овој мост е многу попознат од книгата „Мостот на Дрина“ за која Иво Андриќ доби и Нобелова награда за литература.

 
 
 
 

visegrad1visegrad2visegrad3visegrad4visegrad5 visegrad6 visegrad7visegrad8      visegrad9

I'm out bcz of pathetic around here
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2011 во 17:14
Forth rail bridge е еден од првите мостови со инвативен cantilever дизајн, втор е по должина од ваков вид и е едно од архитектонските обележја на Шкотска
изграден е во 1890 година, со должина од два и пол километри




размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Santijago Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
PubLiCenEmY LatInoLoVerBoY YNWA-LF

Регистриран: 17.Јануари.2008
Локација: Tuka be ...
Статус: Офлајн
Поени: 21002
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Santijago Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Декември.2011 во 11:07

Кина на 1 јули официјално го отвори најдолгиот поморски мост на светот, кој тие го нарекоа “Jiaozhou Bay”. Се простира од источното поморско гратче Квинкдао до полуостровот Хуангдао и е долг точно 42,5 километри! Скоро 5 подолг од досега најдолгиот – “Lake Pontrchartrain Causeway” во Луизијана.

Оваа грандиозна градба е широка 33,5 метри, а ги чинеше кинезите околу 1 милијарда фунти и 4 години работа. Се потпира на над 5,000 столбови низ заливот, составен е од два моста кои се движат паралелно еден до друг, а го крати патувањето од едното до другото место за околу еден час патување.

kina-najdolg-most-2011-0912
Интересно е што мостот е граден од две групи на работници кои започнале со работа секоја на почетокот од кејот на различните градови, за на крајот да се сретнат на сред море каде што двата дела се соединуваат во еден мост.

Тие велат дека токму поради тоа, работата им била напната, бидејќи и неколки сантиметри можеле да бидат фатални, но и покрај тоа што компјутерски се било во ред, тие едвај го дочекале моментот кога двата дела се споиле и се било во ред.

kina-najdolg-most-2011-0913
Сепак, инжињерите на “Jiaozhou Bay” ќе можат да се радуваат кратко на овој рекорд бидејќи веќе во изградба е друг, нормално кинески, кој ќе се простира по морето вкупно 50 километри, а ќе биде готов до 2016 година!

Како плус за идниот рекордер е тоа што ќе биде отпорен на земјотреси со јачина до 8 степени на Рихтер, на силни тајфуни и удар од брод тежок 300,000 тони. Што ли уште ќе создадат кинезите што ќе не остави со подзинати фаци?

kina-najdolg-most-2011-0911

kina-najdolg-most-2011-0914

kina-najdolg-most-2011-0915

kina-najdolg-most-2011-0916

kina-najdolg-most-2011-0917

kina-najdolg-most-2011-0918

kina-najdolg-most-2011-0919

kina-najdolg-most-2011-0920

kina-najdolg-most-2011-0921

 
I'm out bcz of pathetic around here
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Декември.2011 во 18:28

..ова мора да е Автокоманда...на кинески начин!.

БРАВО...па и кинески да е.


...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
bond....james b Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Ноември.2006
Статус: Офлајн
Поени: 850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај bond....james b Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Декември.2011 во 19:00
Prviot plastichen most vo evropa,napraven vo germanija 2008 g.

  dolg 27 m ,shirok 5m .


You live only ONCE!
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Декември.2011 во 19:23
зошто некој би направил пластичен мост, во време кога се бараат нови еколошки материјали?
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
bond....james b Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Ноември.2006
Статус: Офлајн
Поени: 850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај bond....james b Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Декември.2011 во 19:38
Pa toa i e novo, koga se raboti za izgradba na mostovi:

"Fibre-reinforced plastic will play an important role in bridge construction.

 

For while conventional reinforced-concrete bridges require protracted construction times and disrupt traffic for a correspondingly long period, this bridge was prefabricated and then transported as a unit to the construction site. The total installation took less than one single day!

 

After-costs are another point in favour of plastic. With conventional bridges, extensivemaintenance work is often required after as little as 15 to 20 years. The plastic bridge, however, is ideal for a long-term approach and is expected to last up to 50 years without repairs, as the composite material does not suffer corrosion. Modern architectural materials should be robust and durable, while offering environmental benefits and at the same time allowing the greatest possible design freedom. Plastics provide an excellent solution to these challenges."


Znachi, napraven e na edno mesto ,pa transportiran do lokacijata kaj shto ke legne  i toa za samo eden den .изненадување Em polesen (80t) , poeftin i shto e najvazno podolgotraen (do prvata popravka) od ''normalnite'' mostovi .

You live only ONCE!
Кон врв
Santijago Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
PubLiCenEmY LatInoLoVerBoY YNWA-LF

Регистриран: 17.Јануари.2008
Локација: Tuka be ...
Статус: Офлајн
Поени: 21002
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Santijago Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Јуни.2012 во 18:34

Мостот „Ајзхаи“ ќе поврзува два тунели оддалечени 1.176 метри на висина од 335 метри над кањонот Деханг во провинцијата Хунан, Кина.

Двонасочниот мост е клучен дел од 64-километарскиот автопат Џису-Чудонг. Автопатот поминува низ 18 тунели.

Градбата на мостот започнала во октомври 2007-ма година, додека главните делови се довршени кон крајот на 2011-та година. Мостот бил привремено отворен за пешаци во текот на пролетниот фестивал во февруари. Структурата е така осмислена поради олеснување на сообраќајот во планинските региони, каде долгите редици на возила се честа појава поради стрмните патишна со многу кривини.

На мостот се поставени и  1.888 светилки да се зголеми видливоста навечер.

I'm out bcz of pathetic around here
Кон врв
gabriela855 Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Јули.2012
Статус: Офлајн
Поени: 56
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај gabriela855 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Октомври.2012 во 20:10
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Октомври.2012 во 22:08

...џабе им се толкави кога нашето око има да биде без ..без..без коментар!!.Ете тоа ќе биде, кога после цели 3 години ќе го премости левиот со десниот брег на реката..Вардар.

Мислам на север и југ..де!.хи, хи...

...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Октомври.2012 во 00:13
Originally posted by zagor zagor напиша:

...џабе им се толкави кога нашето око има да биде без ..без..без коментар!!.Ете тоа ќе биде, кога после цели 3 години ќе го премости левиот со десниот брег на реката..Вардар.

Мислам на север и југ..де!.хи, хи...

за „Око“ збореа дека почнале да му тонат основите во калта од Вардар, ама не знам дали вистина е или чаршиски муабет
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Октомври.2012 во 19:23
Maria Pia во свое време мост со најдолг распон на сводот, едно од делата на брилијантниот Ајфел


размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Valerija Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 105588
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Valerija Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Март.2013 во 21:43
Јакиот човек има само една слаба страна-жената што ја сака!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 11>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,297 секунди.