IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - ЕВРЕИТЕ БЕА ПРВИ
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ЕВРЕИТЕ БЕА ПРВИ

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 22>
Автор
Порака
Реакт Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Мај.2007
Локација: Burundi
Статус: Офлајн
Поени: 373
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Реакт Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 13:41
Има една книга на македонски за Евреите т.е. за Јудаизмот.
Книгата се вика Основни поими на Јудаизмот од Чадик Денон (мислам дека така се викаше).
Би требало да ја има во Еврејската заедница.

Без коментар
Кон врв
Miralem1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 13:52
Originally posted by Реакт Реакт напиша:

Има една книга на македонски за Евреите т.е. за Јудаизмот.
Книгата се вика Основни поими на Јудаизмот од Чадик Денон (мислам дека така се викаше).
Би требало да ја има во Еврејската заедница.

 
Ima i edna druga: "Protokoli Cionskih Mudraca". Toa e naj poznat naziv za grupa dokumenti koi prv vo svetot gi objavil  Sergej Nilos.
 
Anglicanecot Viktor Marson e prv koj gi prevel na Angliski ovie dokumenti "Evrejska Opasnost" no mu dal naslov "Protokoli cionskih vodja" Preveduvacot tvrdi deka ovie dokumenti se zapravo pripremen plan koi Evrejskite avtoriteti zaedno so nivniot vodic Emshil Majer Rodcajld gi nudat na evrejskite zlatari i industrialci.
Preveduvacot umrel pod nerazjasneti odkolnosti posle niza zakani na smrt koi mu pretele da ja objavuva knigata.
Ovie dokumenti se spaluvani zaedno i so vlasnicite na dokumentite.
 
Koj saka da gi procita,Bujrum tika:
 
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
Кон врв
Antiqua Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 31.Март.2006
Статус: Офлајн
Поени: 1790
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Antiqua Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 13:57
Originally posted by Miralem1 Miralem1 напиша:

Originally posted by Реакт Реакт напиша:

Има една книга на македонски за Евреите т.е. за Јудаизмот.
Книгата се вика Основни поими на Јудаизмот од Чадик Денон (мислам дека така се викаше).
Би требало да ја има во Еврејската заедница.

 
Ima i edna druga: "Protokoli Cionskih Mudraca". Toa e naj poznat naziv za grupa dokumenti koi prv vo svetot gi objavil  Sergej Nilos.
 
Anglicanecot Viktor Marson e prv koj gi prevel na Angliski ovie dokumenti "Evrejska Opasnost" no mu dal naslov "Protokoli cionskih vodja" Preveduvacot tvrdi deka ovie dokumenti se zapravo pripremen plan koi Evrejskite avtoriteti zaedno so nivniot vodic Emshil Majer Rodcajld gi nudat na evrejskite zlatari i industrialci.
Preveduvacot umrel pod nerazjasneti odkolnosti posle niza zakani na smrt koi mu pretele da ja objavuva knigata.
Ovie dokumenti se spaluvani zaedno i so vlasnicite na dokumentite.
 
Koj saka da gi procita,Bujrum tika:
 
 
Фала на двајцата!
Veni Vidi Vici
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:27

Kako i na samiot pocetok so pavle, taka i sega vo moderno vreme, evrejcinjata maksimalno gi koristat risjanite za sopstveni celi.

Kako?
 
Pa preku razni religii, sekti, klubovi, organizacii i sl.zdruzenija.
 
Samiot adzo, tolku samouveren, ne gledajki podaleku od noseto, mislejki deka e kojznae sto, ne sfakja deka stanal sektasko piunce na evrejskite zlobni globalni interesi.
 
Ako ne veruvate, pa poglednete kolku amerikanskite risjanski sekti lobiraat za okupacionoto teroristicko zdanie izrael!!!!
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:37
Originally posted by Miralem1 Miralem1 напиша:

Evreite,nekogas mozebi bile prvi...

 
Vo Torata Bog veli:
 
19Vidje to Jahve i u gnjevu svojem odbaci sinove svoje i kæeri. 20Lice æu im svoje sakriti, reèe, i vidjet æu što æe biti od njih. Jer izopaèeno je to koljeno, sinovi u kojima vjernosti nema. 21Ništavnim me bogom na ljubomor potakoše, razdražiše me ništavilima svojim, i ja æu njih ljubomornim uèinit', pukom ništavnim, razdražit æu ih glupim nekim narodom!
 
 


зошто никој не ми одговара за кој глуп народ е направено овде пророштвото? плазење
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:40

Пражители на Палестина

 

 

 Никој со сигурност не знае кои се првите жители на Палестина и кога е забележано првото населување на ова подрачје. Не постои никаков историски аргумент што може да поткрепи нечие тврдење. Но, некои показатели укажуваат дека во 14-от век пред нашата ера тоа подрачје се населува од група на племиња наречени النطوفيون или Натафејци. Некои археолошки траги укажуваат на нив. Но, и покрај тоа никој не знае точно кои се тие и од каде доаѓаат!? Меѓутоа, археолошките траги кои ги оставиле зад себе укажуваат дека можеби токму тие го спровеле првото населување на подрачјето на Палестина.

 

 

Ерихон

 

 

 Во 8-от век пред нашата ера се бележат првите знаци на организиран град, денес познат под името Ерихон. Поради тоа, некои археолози Ерихон го сметаат за најстар град во светот. Сепак, археолошките траги говорат дека тоа не бил град во полна смисла на зборот, туку укажуваат на почетоците на организирано населување и градење на станбени објекти. Пред тоа, луѓето се селеле од еден крај во друг, сè со цел пронаоѓање на вода и плодна почва. Значи, првите знаци на населување се бележат од порано за конечно да се видат преку градењето на Ерихон, како што веќе спомнавме. И повторно, никој со сигурност не знае кои биле жителите на овој град, а уште помалку се знае за нивното потекло и од каде се дојдени.

 

 

 

الكنعانيون или Кананејци

 

 Првите признати археолошки траги во Палестина им се припишуваат на народите Кананејци и Аморијци. Овие два народа им припаѓаат на племињата од северот на Арапскиот полуостров кои подоцна го населиле подрачјето на Шам или попрецизно Палестина. Инаку, овој детал е потврден во историјата на Палестина. Тоа претставува и консензус на источните и западните историчари.

 Значи, првата запишана историја ни говори дека првите пражители на Палестина се од арапско потекло, т.е., Кананејци и Аморејци. Што се однесува до Евреите, та, тие во овој период на историјата никаде не се спомнуваат. Напротив, нивното прво спомнување доаѓа неколку века подоцна. Тоа ќе го наведеме во подоцнежната обработка на историскиот редослед на настаните.

 

 

اليبيسيون или Јаписејци

 

 

 Многубројни се арапските племиња кои се преселиле на Север од Арапскиот полуостров. Овие племиња се населиле во подрачјето на Шам и Рафидејн.[1] Еден дел од нив отселиле кон Египет. Кананејците ги населиле долините на Палестина, додека пак Јаписејците се населиле во подрачјето на Кудс (Ерусалим). Тоа се случува пред изградбата на спомнатиот град. Една група од нив ги населила околните планини. Нив ги викале Фениќани и Аморејци. Така Палестина била поделена помеѓу овие племиња.

 Врз база на историските дела и записи и во зависност од нивната географска поставеност, овие племиња ги добиле спомнатите имиња во подрачјето на Палестина. Поради тоа археолозите Палестина исто така ја нарекуваат и „земјата на Кананејците“ т.е., според племето Кананејци.

 Тоа исто така е спомнато и во Стариот и Новиот завет. Исто така и во овој период во ниедно историско дело или Божја објава од тој период никаде не се спомнува постоењето на еврејската заедница на просторите на тоа подрачје.   

 

 

 

 

Изворното име на Палестина

 

Плест

 

Исконското име на Палестина му се припишува на народот кој ја населувал областа Плест на југот на денешна Палестина

 

 

 Името Палестина им се припишува на други народи придојдени од островите на Средоземното Море. Меѓу нив е и познатиот остров Крит. Се чини дека гладот или пак некои други причини ги навеле овие народи да ги нападнат крајбрежните подрачја на Шам и Египет. Прв којшто војно им се спротиставил бил токму Рамзес Трети, и тоа во познатата битка Лозен која се случила на тлото на Египет. Рамзес одбивал тие да се населат во Египет и по долготрајни преговори решено е да се населат во Палестина. Рамзес им наредил да се населат само на југот од Палестина во тогашната област позната под името Плест. Овој детал се спомнува во некои историски дела. Исто така се спомнува и на некои места од Библијата. Така, жителите на ова подрачје ги нарекле Плестонци и од тука потекнува името Палестина. Порано овој термин беше познат како Плестин за подоцна да се трансформира во именката Палестина. Новонаселените народи им се соседи на пражителите на ова подрачје, т.е., Кананејците и Аморејците. Потоа доаѓа до мешање на нивното потекло и јазик за подоцна да се „претопат“ во тамошната помногубројна заедница. Со текот на времето Кананејците и Плестонците постепено се „претопувааат“ за конечно да се изгуби секоја нивна историска трага.

 Од досега споменатото јасно се гледа дека во овој период Евреите и нивната заедница буквално никаде не се спомнуваат. Каде се тие во овој период? Како влеглеоа на подрачјето на Палестина?

 Историските дела, археолошките наоди, верските дела и книгите на западните историчари јасно тврдат дека пражители на Палестина се Кананејците и Јаписејците. Тогаш, со какво право Евреите заговараат дека Палестина е нивна прататковина!?



[1] Рафидејн – денешен Ирак.



Изменето од DAIJA - 23.Ноември.2007 во 15:41
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
аџија Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 5474
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај аџија Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:41
факт е дека христијаните најмногу му помогнаа на израел, да не настане таму втор аушвиц, од разулавените муслимански маси. а исто така, факт е дека денес палестинците немаат подобар пријател од христијаните: изнверени од своите „браќа“ по вера, само христјианите им делат помош и ги заштитуваат нивните права од геноцидот на евреите....

Така да, јас би рекол, дека како неутрални, сме многу пообјективни од вас. и барем таму, рацете ни се чисти...
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:42

Јакуб[1], нека е Божјиот мир над него

 

 

 Историјата ни раскажува дека Ибрахим, нека е Божјиот мир над него, имал два сина кои биле се родени во Палестина, и тоа Јакуб и Исмаил. Меѓутоа, тие таму не останале туку се преселиле. Јакуб, кого го нарекуваат и Исраил, му е син на Исхак[2], а Јусуф[3] му е син на Јакуб.

 Во к*ранот стои дека Јусуф, нека е Божјиот мир над него, е одведен како робје во Египет. Подоцна, Возвишениот Бог му дарува мудрост и знаење, и станува важен човек во тогашната влада, поточно, во денешен жаргон, министер за финансии. Тој побарал неговиот татко Јакуб и целото нивно смејство да се пресели во Египет. Во Величенствениот к*ран стои: „Одете со оваа моја кошула и ставете ја на лицето на мојот татко, та, тој ќе прогледа; и донесете ми го сето семејство ваше.[4]

 Јакуб, нека е Божјиот мир над него, со целото свое семејство се сели во Египет и не го напушта сè до својата  смрт. Така е завршена нивната преселба од Палестина. Значи, нема место за тврдењето дека Јакуб бил жител или пражител на Палестина. Историските дела во детали ги потврдуваат овие моменти. Ниедна генерација од лозата на Јакуб не останала во Палестина!!

 Од каде им е тогаш на Евреите правото да заговараат дека Палестина е нивна прататковина аргументирајќи го тоа со само привременото населување на Јакуб, нека е Божјиот мир над него, на тие простори!?



[1] Јакуб – Јаков.

[2] Исхак – Исак.

[3] Јусуф – Јосиф.

[4] к*ран, Јусуф/93

О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:43

Муса, нека е Божјиот мир над него

 

 Втората еврејска преселба внатре во подрачјето на Палестина се случува во времето на Муса, нека е Божјиот мир над него, кога тој со својот народ од Египет оди во Палестина како резултат на ослободувањето од фараоновата тиранија. Јасно се гледа дека Евреите во Палестина влегувале само како избегнати или депортирани. Јасно е дека пражителите на Палестина се Кананејците. Во врска со нив јас се навратив на некои признати западни историски дела, а никако арапски книги. Заклучив дека еврејските преселби постојано се случувале од Египет кон Палестина. Тоа е така затоа што Палестина му била подредена на Египет во административно-политичко-историска смисла уште од времето на втемелувањето на храмот на Јакуб, нека е Божјиот мир над него.

 Токму тоа е периодот кога фараоновата династија почнува со експанзија на своите територии за конечно да ја окупира и Палестина. Окупацијата на Палестина е директна заслуга на фараонот Хексос кој ја припоил кон територијата на Египет. И повторно никаде не е потврдено дека и во овој период постоеле организирани еврејски населби кои егзистирале подолг временски период. Тоа биле постојани преселби во различни временски интервали. Историски е потврдено дека пражителите на Палестина се Кананејците и Јаписејците.

 Да се вратиме на големата преселба на Муса, нека е Божјиот мир над него. Возвишениот Бог му ја подарил Својата благодет на народот на Израел спасувајќи ги од тиранијата на фараонот и неговата војска кои настрадале давејќи се во морето. Со ова кажување ќе застанеме тука за да извлечеме поука и да разбереме каков народ се Евреите, народот на Израел.

 Во кажувањето кое следи, а се однесува на Евреите со нивниот Божји пратеник Муса, нека е Божјиот мир над него, се наоѓаат големи поуки за оние кои сакаат да ги откријат измамата на еврејската кауза и конечно да ги видат навистина онакви какви што се.

 

О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:43

1250  година пред нашата ера

 

Муса, нека е Божјиот мир над него, во Египет

 

 

 Возвишениот Бог вели: „И кога од луѓето фараонови Ние ве спасивме, тие со најлоши маки ве казнуваа, ги колеа вашите синови, а во живот ги оставаа вашите жени. Ете, тоа ви беше големо искушение од Господарот ваш.“[1]

 Појавата на Муса во Египет се бележи во 1250  година пред нашата ера. Него Возвишениот Бог го помогнал со величествени чуда. Така, на почетокот се бележи како Возвишениот Бог &  се обратил на неговата мајка која е посоветувана да го фрли своето бебе во големата река. Потоа е одредено да израсне во куќата на насилничкиот фараон кој го поробил народот на Египет.

 Величествениот к*ран ни го отсликува кажувањето за Муса, нека е Божјиот мир над него. Во своите зрели години, кога неговата коса почнала да белее, Муса (Мојсеј) по грешка убива Еѓипјанин. Тогаш бега од фараонот и неговите поданици и се упатува кон Медјен. Потоа Возвишениот Бог му ја објавува Својата објава и му наредува тоа да им го достави на луѓето за да ги оттргне од обожување на фараонот и нивното божување да го насочат само кон Него, и да го избави народот еврејски од Египет од робовладетелството на фараонот. „Допушти ни синовите Израилови да тргнат со нас.“[2] Овој повик на Муса, нека е Божјиот мир над него, Возвишениот Бог го засилил со натприродни чуда. Така неговиот стап се претворил во змија, а и раката што ја извадил од џебот била снежно бела.

 Инаку, оваа случка е позната, а посебно поради предизвикот што Муса, нека е Божјиот мир над него, му го упатил на фараонот пред неговите великодостојници, а исто така и пред насобраните Евреи. Фараонот ги собрал своите волшебници за да одговори на предизвикот. Но, резултатот бил таков што голем број од редовите на Евреите поверувале во говорот на Муса, а исто така поверувале и неговите противници, т.е., фараоновите волшебници. Тие поверувале во Господарот на Муса и Харун, а се кренале против верувањето во фараонот и неговите великодостојници.

 Возвишениот Аллах му објавил на Муса, нека е Божјиот мир над него, дека фараонот нема да го одржи својот збор и така тој со Евреите тргнал во правец кон Палестина. Фараонот и неговата војска ги сретнале крај брегот на Црвеното море, поточно од неговата лева страна. Возвишениот Аллах го отворил морето и тие поминалет преку таа сува почва, а фараонот и неговата војска се удавиле на истото место. Возвишениот Бог ги дарил со благодетта на мирот и спокојството, а биле престрашени од фараоновото прогонување.

 



[1] к*ран, Ел-Бекаре/49

[2] к*ран, Еш-Шуара/17

О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:44

Муса, нека е Божјиот мир над него, на Синај

 

 

 Кога Муса, нека е Божјиот мир над него, со своите следбеници стигнал во подрачјето на Синај, наишол на луѓе кои обожувале идоли и кипови. Некои од припадниците на неговиот народ рекле: стори и ние да имаме божества како што и тие имаат материјализирани божества!? Муса, нека е Божјиот мир над него, се вчудоневидел и го опишал нивното барање како незнабожечко, бидејќи, како е можно тоа да го побараат кога Возвишениот Аллах токму преку Муса, нека е Божјиот мир над него, им ги покажал Неговите десет големи чуда, а последното било и најголемо, т.е., морето се отворило пред нивните очи!! Зарем тие побарале да обожуваат некој друг покрај Возвишениот Аллах, а Муса, нека е Божјиот мир над него, постојано ги повикувал да Го обожуваат само Севишниот Бог?!

Ете, тоа е почетокот на празнината во нивното верување во длабочината на нивните души. Секако, ова барање предизвикало големо чудење во срцата на Муса и Харун, нека е Божјиот мир над нив двајцата. Така Муса им се обратил со зборовите: „... та, вие сте, навистина, народ кој нема разум![1]

Се чини дека Евреите во текот на стотици години се навикнувале на политеизам и атеизам, и тоа уште од времето кога биле робје на фараоновата династија во Египет.

 

 

Планината Тора

 

 

 Потоа Муса, нека е Божјиот мир над него, побрзал пред својот народ и се искачил на планината Тора за да Му се помоли на неговиот Господар. Тој отсуствувал од својот народ цели четириесет денови. За тоа време него го претставувал неговиот брат Харун.

 Конечно, кога тој повторно се појавил пред неговиот народ - изненадување!! Тие почнале да обожуваат теле!? Тоа бил нивниот најголем и најодвратен грев. Тоа е неверство кое не се простува. Возвишениот Бог ги казнил така што им  наредил да се убиваат едни со други. Возвишениот Аллах преку устата на Муса, нека е Божјиот мир над него, рекол: „И кога Муса му рече на народот свој: „О народе, вие само на  самите себеси неправда си нанесовте со тоа што теле обожувавте, затоа, покајте Му се на вашиот Создател и убијте ги престапниците меѓу вас! Тоа, кај Создателот ваш е подобро, па, Тој ќе ви прости. Тој многу простува и сомилосен е.[2] 

 Нивниот верозакон бил дециден, искреното покајание од идолатријата и еретизмот е поврзано со физичка ликвидација на грешникот. Значи, физичката ликвидација го претставувала чинот на покајание, а наградата бил рајот. Меѓутоа, тие тоа го одбиле. Муса им се обратил: „Слушајте и бидете покорни!“ Нивниот одговор бил: „Слушнавме, но, нема да се покориме!“ Муса, нека е Божјиот мир над него, како Божји пратеник застанал пред нив заканувајќи им се со Неговата казна и тогаш планината Тора се воздигнала над нивните глави. Возвишениот Аллах вели: „И кога Ние над нив подигнавме планина  како да е облак, а тие веќе беа уверени дека ќе падне врз нив...“[3]

Муса повторно им се обратил: „Слушајте и бидете покорни!“ Тогаш понижено одговориле: „Слушнавме и се покоруваме!“

 Потоа Муса, нека е Божјиот мир над него, од редовите на неговиот народ ги избрал најдобрите седумдесетина луѓе и со нив тргнал на планината Тора за да Му се оправдаат на нивниот Господар поради манифестацијата на нивните гревови, а веќе го виделе единаесетото чудо, т.е., кревањето на планината врз нивните глави. Кога слушнале како Муса директно зборува со Возвишениот Бог, тие рекле: „И кога на Муса му рековте: ,Нема да ти веруваме сè додека Аллах јасно не го видиме! Тогаш ве погоди молња и погледот ви се вкочани...“[4]

Возвишениот Бог ги усмртил со таа молња. Муса кротко го замолил својот Господар: та, тие се најдобри од мојот народ! Семоќниот Аллах ги оживеал во чест на Муса: „И по вашата смрт Јас ве оживеав, можеби ќе научите да заблагодарувате.[5]

Ова било дванаесетото чудо. Така се ределе Божјите чуда пред народот на Муса, но, тоа само им го зголемувало неверувањето и гордоста.



[1] к*ран, Ел-Е'араф/138

[2] к*ран, Ел-Бекаре/54

[3] к*ран, Ел-Е'араф/171

[4] к*ран, Ел-Бекаре/55

[5] к*ран, Ел-Бекаре/56

О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:46

Муса, нека е Божјиот мир над него, во Палестина 

 

 

 Кога Муса и неговите следбеници пристигнале пред портите на Палестина, Возвишениот Бог им наредил да влезат во градот Ерусалим. Нивнот одговор бил: „Рекоа: ,О Муса, во него се наоѓа народ насилнички. И ние нема да влеземе во него сè додека тие не излезат од него. А доколку излезат, та, дури тогаш ние ќе влеземе.‘“[1]

Муса и неговиот брат Харун упорно ги советувале да влезат бидејќи Возвишениот Бог ќе ги помогне. „Рекоа: ,О Муса, сè додека се тие таму, ние никогаш нема да влеземе во него! Тргни ти и твојот Господар, и борете се, а ние ќе останеме тука!‘“[2]

Да размислиме малку за овој народ што постојано тврдоглаво не верува. Во себе ги носат карактеристиките на тврдоглаво неверување и негирање како ниеден друг народ во историјата. Поради тоа, Возвишениот Бог ги казнува со строга казна која одвреме навреме ќе се повторува сè до Судниот Ден. Непосредно после овој настан Возвишениот Аллах го изрекува Неговиот суд над овој народ: „И Он рече: ,Навистина таа земја им е сега забранета! Нека талкаат четириесет години по земјата, а ти не тагувај за народот расипан!‘“[3] Така тие се изгубиле во таа земја и никако не можеле да најдат излез од таа ситуација во време траење од четириесет години.

 

 

 За време на нивното талкање се случува и кажувањето за фамозната крава. Им било наредено само да ја заколат, ништо повеќе. Не можејќи тоа веднаш да го прифатат, тие поставувале прашања едно по друго тврдоглаво одбивајќи да ја исполнат наредбата на нивниот Господар искажана преку јазикот на нивниот Божји пратеник. Конечно, кога на крајот ја заклале, Муса со еден нејзин дел го удрил убиениот од еврејскиот народ за кого не се знаело кој го убил. Тогаш, Вовишениот Бог го оживеал мртвиот и тој го изговорил името на својот убиец.

Тоа било тринаесетото чудо.

 Меѓутоа, дали тоа ги омекнало нивните срца и ги сторило чувствителни кон покорноста кон Бога!? Напротив, кај Евреите тоа предизвикало антиефект. Возвишениот Бог вели: „Но, потоа срцата ваши станаа тврди како камен или уште потврди...“[4] 

Во к*ранот многу често се спомнуваат злоделата и грешните дејствиа на Израелците и таму спомнатото е сосема доволно и не бара никакво дополнително објаснување. Ова не е место каде што ќе ги спомнуваме нивните злодела низ нивната историја исполнета со црнило и грев, туку сакаме да дадеме до знаење дека Евреите се народ толку навикнат на лаги и измама, што овие две карактеристики станале дел од нивното национално его и нивна основно морално својство. Тогаш не треба да се чудиме ако повторно ги активираат сите видови на измама, лага и лицемерство за да му докажат на светот дека токму тие полагаат единствено право на Палестина. Од друга страна пак, тие добро знаат дека немаат никакво право на таа земја, па дури ни една педа. Длабоко се уверени дека нивните лаги и клевети еден ден ќе се свртат против нив и конечно ќе станат жртви на нивните игри. Возвишениот Бог низ историјата веќе неколку пати ги казнувал. Така ќе им биде сè до Судниот Ден.

 



[1] к*ран, Ел-Маиде/22

[2] к*ран, Ел-Маиде/24

[3] к*ран, Ел-Маиде/26

[4] к*ран, Ел-Бекаре/74

О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:46

Талкање и изгубеност

 

 Од тврдите срца, како оние на Израелците, не може да се очекува милост за никого. Никој не смее да дозволи да потпадне под влијание на нивното измамништво и лицимерие. Тие во своите срца носат омраза, завист и презир кон севкупната човечка заедница. Тие немаат пријатели или искрени поддржувачи. Тие не почитуваат никакви договори или даден збор. Во период од четириесет години грешно се поставуваат кон Бога и не се покоруваат на ниедна Негова наредба, а нивниот Божји пратеник Муса, нека е Божјиот мир над него, е веќе меѓу нив.

 Возвишениот Бог го праќа ангелот[1] на смртта кај Муса, нека е Божјиот мир над него, и му дава избор да избере помеѓу животот и смртта. Муса во својата молитва вели: „Боже мој, земи ми ја душата во близина на Светата земја!“ Така ангелот на смртта му ја зел душата во близина на Бејтул-макдис во растојание од фрлање на само едно камче. Помеѓу Израелците и Ерусалим се наоѓала само една црвена дина, но, и покрај тоа тие не можеле да го најдат патот до таму. Така изгубени талкале во неможност да најдат излез. Муса, нека е Божјиот мир над него, ја испуштил душата токму кај споменатата црвена дина.

Аллаховиот пратеник Мухаммед, нека е Божјиот мир над него, вели: „Ако до тогаш бидам жив, ќе ви го покажам неговиот гроб, таму, покрај патот, веднаш до црвената дина.[2]

 

(поднаслов)

Талкањето и изгубеноста на Евреите во траење од четириесет години беше со цел пропаѓање и уништување на таа твдоглаво неверничка генерација. Потоа требало да се појави нова генерација која ќе биде директно воспитана од Божјите пратеници

 

Така Израелците талкаа четириесет години сè додека Возвишениот Бог не ги поведе преку младиот помошник на Муса, нека е Божјиот мир над него, кој се спомнува во кажувањето со Хидр. И тој исто така бил Божји пратеник, а неговото име било Јошеа ибн Нон, нека е Божјиот мир со него. Тој ги поведе кон Јордан.

 Овие случки кои се ределе една по друга се најдобро сведоштво за страдањата низ кои поминувал Муса, нека е Божјиот мир над него, со Израелците навикнати на неверување и одбивање на вистината.



[1] Мелек – ангел.

[2] Бухари

О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 23.Ноември.2007 во 15:48

„Влезете во градот

 

 

Јошеа ибн Нон им наредил да влезат во градот и да јадат од каде сакаат и што сакаат, но, под еден услов, да влезат ничкум, со спуштени глави велејќи: „Прости ни!“ Меѓутоа, наместо да постапат како што им било наредено, тие горди и неправедни, и во желба да го исмејат Божјиот пратеник Јошеа извикувале: „Жито, жито! Ние победивме благодарејќи на нашата сила!“ Некои од нив наместо да влезат во градот скрушено и ничкум, почнале да се влечкаат на своите задници и така влегле во градот.

Замисли ја само тврдоглавоста и непослушноста на овој невернички народ!

 По тој повод Возвишениот Бог во к*ранот вели: И неправедните го заменија со друг збор, Зборот што им беше кажан, и над неправедните Ние спуштивме казна од небото затоа што беа непослушни.[1]

 

 

 

Застранувањето на Израелците

 

 

 Евреите останале во Палестина, а за главен град го прогласиле Ерихон. Останале тука сè до смртта на Јошеа ибн Нон, нека е Божјиот мир над него. По неговата смрт се разделиле на разни групи и секти. Помеѓу нив избиле жестоки војни па Возвишениот Бог постојано им испраќал Негови пратеници. Мухаммедصلى الله عليه وسلم  рекол: По смртта на секој Божји пратеник, него го наследувал друг Пратеник. Значи, повеќето Божји пратеници биле од редовите на нивниот народ. Возвишенот Бог понекогаш испраќал дури и тројца Негови пратеници во исто време и во ист град.

И наведи им го примерот кога на жителите на градот им дојдоа пратеници. Тогаш им пративме двајца и не им поверуваа, па Ние ги засиливме со трет и им рекоа: ,Ние, навистина сме гласници испратено до вас!‘“ [2]

 

 

 Евреите постојано им се спротивставувале на Божјите пратеници па дури почнале и да ги убиваат. Возвишениот Бог вака ги опишува во к*ранот: Но, поради кршењето на нивното ветување, а и тоа што во Аллаховите докази не веруваа, и што гласниците, ни криви ни должни ги убиваа, и бидејќи говореа: ,Срцата ни се груби! Поради нивното неверување нивните срца Аллах ги запечати и малкумина од нив веруваа.‘“ [3]

 На овој начин неверувањето се втемелило во нивните срца. Веќе навикнале на идолатрија, изопаченост и грев. Возвишениот Бог за нив вели: ...срцата нивни, заради неверувањето нивно, со телето беа надоени... [4]

 Упорно тврдоглаво и грешно ги убивале Божјите пратеници. Тогаш, кој е тој човек што има барем некаква вредност кога веќе ги убивале Божјите гласници од редот на нивниот народ!? Возвишениот Бог им се налутил и ги казнил. Корејќи ги, Возвишениот Аллах вели: ...и немаштија и понижување се разлеаа врз нив; го предизвикаа Аллаховиот гнев затоа што не веруваа во Аллаховите јасни докази, а и пратениците бесправно ги убиваа; а и затоа што беа непослушни и во нивните злодела постојано претеруваа! [5]

 

 

 

Протерувањето на Израелците

 

 Во таа ситуација, Амалиќаните успеваат да ги победат Евреите и да им се осветат преку различни облици на казнување, понижување и газење. Им ги одзеле нивните светости и имот. Меѓу одземените бил и ковчегот на Муса, најсветата работа за Евреите. Таму ги чувале плочите на кои Возвишениот Бог му ги испишал десетте заповеди на Муса, нека е Божјиот мир над него. Возвишениот Аллах вели: И Ние на плочите му испишавме поука за сè и објаснување за сешто. Прифати го, доследно и одважно, и нареди му на народот твој да го прифати на најдобар начин; Јас ќе ви го покажам крајот на грешните. [6]

 Но сепак, содржината на тие плочи Евреите ќе ја изменат. Од сето тоа, можеби се останати само две плочи од десетте кои што се наоѓале во ковчегот. Во него исто така бил и стапот на Муса и неговата облека, а и онаа на неговиот брат Харун. Возвишениот Бог вели: ...ковчегот што ќе ви стигне во кој ќе биде смирна од Господарот ваш и остаток од она што го остави смејството на Муса и семејството на Харун...[7]



[1] к*ран, Ел-Бекаре/59.

[2] к*ран, Јасин/13-14.

[3] к*ран, Ен-Ниса/155.

[4] к*ран, Ел-Бекаре/93.

[5] к*ран, Ел-Бекаре/61.

[6] к*ран, Ел-Е'араф/145.

[7] к*ран, Ел-Бекаре/248.

О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 22>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,203 секунди.