![]() |
|
Внатрешни несогласувања во исламот |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 23456 21> |
Автор | |||
Gazija ![]() Сениор ![]() Регистриран: 08.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Svemirski,toa e samo ednata strana od medalot i toa onaa ne vrednata.Dodeka ako se zeme onaa vistinskata strana za ova prasanje odgovorot e povece od jasen.Site islamski Alimi se slozni deka sufizmot so site negovi denesni formi,koi zavrsuvaat kaj Bektasiite se NOVOTARI vo Islamot.I site tie alimi koi gi spomna,site do eden go osuduvaat nego.Eve ti eden link za toa:http://www.studio-din.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5608&start=0
No,sepak Allah dz.s. e Golem i toj najdobro znae. |
|||
![]() |
|||
svemirski_duh ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Eve eden text koj mislam deka bi bil koristen naj prvo za brakjata Muslimani pa posle i drugite,pa da se znae deka vo Islamot nema podelba.
Sto velat SITE IMAMI vo vrska so Sufizmot: Imam Ebu Hanifa (81-150 H./700-767 CE) Imam Ebu Hanifa (85 H.-150 H) je rekao, "Da nije poradi dvije godine, ja bih propao. Proveo sam dvije godine sa Sejjidinom Dža`fer es-Sadikom i pribavio duhovno znanje koje me je učinilo gnostikom na Putu (`arifom)." Knjiga Ed-Durr el-Muhtar, tom I. str. 43, navodi da je Allamah Ibn `Abidin rekao, "Ebi Ali Dakkak, jedan od sufi evlija, je primio svoj tarikat od Ebul Kassim en-Nasarabadija, koji ga je primio od eš-Šiblija, koji ga je primio od Sarijja es-Sakatija koji ga je primio od Ma`ruf el-Karhija, koji ga je primio od Davud et-Ta'ija, koji je primio znanje (ilm), i formalno i duhovno, od Imam Ebu Hanife, koji je podržavao Duhovni Put Sufija." Imam Ebu Hanifa je prije smrti rekao: leuvla seneten lahaleka Nu`man, "Da nije bilo dvije određene godine, Nu`man [ja] bih propao." To su te posljednje dvije godine njegova života, kada je primio duhovno znanje od Imam Dža`fer es-Sadika. Imam Malik (94-179 H./716-795 CE) Imam Malik je rekao, "Ko god studira pravo (fikh) a nije studirao Sufizam (tesavvuf) pokvarit će sebe; a ko god studira tesavvuf a nije studirao pravo (fikh) postati će heretik; a ko god objedini obadvoje dosegnuće Istinu (tehakkak)." Ova izjava je zabilježena i objašnjena u knjizi učenjaka 'Ali el-Adevija sa objašnjenjem od Imam Ebil-Hassana, učenjaka Islamskog prava (fikha), tom. 2, str. 195. [prim. prev. Imam Malik rahmetullahi alejh ovom izjavom upozorava kako ulemu tako i obične Muslimane da ne smiju zanemariti niti fikh niti tesavvuf, jer prva znanost usmjerava i obučava tijelo dok druga znanost usmjerava i obučava dušu. Stoga samo onaj ko poriče fundamentalnu istinu da ljudsko biće na ovom svijetu opstoji u tijelu i duši može poreći neophodnost izučavanja i prakticiranja ovih dviju esencijalnih znanosti Šeri`ata. Prema tome svako, ko želi biti od onih koji su dosegli istinu (tehakkak), treba pribaviti sebi adekvatno znanje iz fikha i tesavvufa.] Imam Šafi`i (150-205 H./767-820 CE) Imam Šafi`i je rekao, "Ja sam se družio sa Sufijama i od njih primio tri vrste znanja: oni su me naučili kako da govorim. oni su me naučili kako da se odnosim prema ljudima sa blagošću i mehkim srcem. oni su me uputili u detalje Sufizma." Ovo je zabilježeno u knjigama, Kešf el-Hafa i Muzid el-Albas, od Imam 'Adžlunija, tom. I, str. 341. [prim. prev. Fakih bez uvida o tome s kim i kome priča može govoriti na način neprikladan intelektualnom kapacitetu slušaoca kao i njegovoj ličnoj naravi. Svaki insan je unikatan po svojoj naravi i ne može se prema svakom isto nastupati. Pa tako fakih bez basireta svojom dobronamjernom besjedom može slušaoca zbuniti ili razjariti. Radi toga je Poslanik rekao govorite s ljudima onako kako su sposobni da vas razumiju, tj. da od vašeg govora korist za sebe izvuku. Tesavvuf uči ljude znanju na osnovu kojeg mogu uvidjeti narav i intelektualni kapacitet svoga sagovornika. Tesavvuf također uči ljude poniznosti i samilosti prema svim Allahovom stvorenjima a pogotovo ljudima. A Allah prezire svakog čovjeka (pa i fakiha) koji se smatra superiornijim drugim ljudima. Tesavvuf također nudi znanje o Allahu i Njegovim stvorenjima koje nadalje pribavlja njegovu aspirantu stanje Perfekcije Islama (Ihsan), tj. obožavanja Allaha kao da ga se vidi.] Imam Ahmed bin Hanbel (164-241 H./780-855 CE) Imam Ahmed je rekao, savjetujući svoga sina, "O moj sine, ti moraš sjediti sa Ljudima Sufizma, zato što su oni kao fontane znanja i oni drže Sjećanje na Allaha u svojim srcima. Oni su askete i oni imaju najveću duhovnu snagu." Ovo je objašnjeno u knjizi Tenvir el-Kulub, str. 405, od Šejh Emin el-k*rdija. Imam Ahmed je rekao o Sufijama, kak se navodi u knjizi Giza el-Elbab, tom. I, str. 120, "Ja ne znam za bolje ljude od njih (sufija)." Imam el-Muhasibi (umro 243 H./857 CE) Imam el-Muhasibi prenosi da je Poslanik rekao, "Moj Ummet će se razbiti u 73 grupe i samo jedna će biti spašena." A Allah najbolje zna da su ljudi Tesavvufa ta spašena Grupa. On je opširno i podrobno objasnio ovaj predmet, u knjizi Kitab el-Vasija str. 27-32. Imam el-Kušejri (umro 465 H./1072 CE) Imam el-Kušejri je rekao o Sufizmu, "Allah je načinio ovu grupu najboljim Svojim prijateljima (evlijama) i On ih je počastio nad svim Njegovim robovima odmah nakon svojih Vjerovjesnika i Poslanika, i On je učinio njihova srca tajnama Njegova Božanskog Prisustva i On je odabrao njih iz Ummeta da prime Njegova Svjetla. Oni su posrednici (vesilah) čovječanstva. On ih je očistio od svih naklonosti prema dunjaluku, i On ih je uzdigao na najveće stupnjeve vizije (mušahadah). I On je otkrio njima Realnosti Njegova Unikatnog Jedinstva. On je učinio da oni osmatraju Njegovu Volju kako se sprovodi u njima. On je učinio da oni sjaje u Njegovoj Egzistenciji i da se pojavljuju kao svjetla Njegova Svjetla." [er-Risalat el-Kušajrijja, str. 2] Imam Gazzali (450-505 H./1058-1111 CE) Imam Gazzali, Hudždžat ul-Islam, Dokaz Islama, je rekao o Sufizmu, "Ja sam spoznao da je istina da su Sufije aspiranti na Allahovom Putu, i da je njihov ahlak najbolji ahlak, i da je njihov put najbolji put, i da je njihovo ponašanje najsvetije. Oni su očistili svoja srca od svega mimo Allaha i oni su napravili od svojih srca korita za rijeke znanja o Božanskoj Prisutnosti." [el-Munkiz min ed-Dalal, str. 131]. Imam Nevevi (620-676 H./1223-1278 CE) Imam Nevevi je rekao, u svojim Pismima, el-Makasid, "Ima pet specifikacija Sufi Puta: Držati Allahovo Prisutvo u svom srcu u javnosti i tajnosti; Slijediti Sunnet Poslanika djelima i riječima; Držati se daleko od ovisnosti prema ljudima; Biti zadovoljan sa onim što ti Allah podari, čak i ako je mala stvar; Oslanjati se uvijek na Allaha, Svemoćnog i Uzvišenog." [Makasid et-Tevhid, str. 20] Imam Fahruddin er-Razi (544-606 H./1149-1209 CE) Imam Fahruddin er-Razi je rekao, "Način na koji Sufije traže Znanje je da prekinu kontakt njihova srca sa dunjalukom, i da drže sebe neprekidno u svijesti i srcu, u Zikrullahu, tokom svih njihovih akcija i ponašanja." [I`tikadat Firak el-Muslimin, str. 72, 73] Ibn Haldun (733-808 H./1332-1406 CE) Ibn Haldun je rekao, "Put od Sufija je upravo put Selefa, Učenjaka među Ashabima, Tabi`inima, i Tabi` et-Tabi`inima. Njegov korijen je u obožavanju Allaha i napuštanju ukrasa i užitaka ovoga svijeta." [Mukaddimat ibn Haldun, str. 328] Tadžuddin es-Subki Tadžuddin es-Subki bilježi u svojoj knjizi Mu`id en-Na`im, str. 190, u poglavlju o Sufizmu, "Neka ih Allah pohvali i blagosilja i neka nas Allah postavi da budemo s njima u Džennetu. Mnogo stvari je rečeno o njima i mnogi ignoramusi (džahili) su rekli o njima ono što nema baš ništa sa njima. A istina je da su oni napustili dunjaluk i posvetili se obožavanju.[prim. prev. Allah -dželle šanuhu- kaže, 'Mi nismo stvorili džinne i ljude osim da bi nas obožavali.' Sufije su odabrali obožavanje Allaha mimo obožavanja dunjaluka. Mnogi njihovi kritičari su upravo svojim licemjernim životima pokazali da čine suprotno od onoga što Sufije čine te daju prednost dunjaluku nad istinskim obožavanjem. Njihovo obožavanje se svodi na patvoreno obožavanje tijelom dok im je duša gluha, slijepa i nesvjesna Božanskog poziva prema Istini. Srca zarasla u korov dunjalučki kojeg godinama i desetljećima niko nije kosio niti čupao, pa je tlo postalo divlje i nezdravo iz kojeg niče samo nekorisno i štetno bilje.]" On je rekao, "Oni su Allahovi Ljudi, čije dove i molitve Allah prihvaća, i putem kojih Allah podržava sva ljudska bića." Dželaluddin es-Sujuti On je rekao u svojoj knjizi Ta'jad el-Hakikat el-`Alijja, str. 57, "Sufizam po sebi je najbolje i najčasnije znanje. On objašnjava kako slijediti Sunnet Poslanika i odbaciti pokudne inovacije." Allamah Ibn Abidin Veliki učenjak, Ibn Abidin u svojoj knjizi Rasa'il Ibn Abidin (str. 172-173) kaže: "Aspiranti na ovom Putu ne čuju osim od Božanske Prisutnosti i ne vole nikog do Njega. Ako Ga se sjete oni plaču. Ako Mu zahvaljuju oni su sretni. Ako Ga nađu oni su budni. Ako Ga vide biće smireni. Ako hodaju u Njegovoj Božanskoj Prisutnosti, tope se. Oni su opijeni Njegovim Blagodatima. Neka ih Allah blagodariva." Ibn Tejmijja (661-728 H./1263-1328 CE) U knjizi Medžma`a Fetava Ibn Tejmijja, štampanoj od izdavaća Dar er-Rahmat, Kairo, tom XI, str. 497, Kitab o Tesavvufu, Ibn Tejmijja kaže: "Morate znati da se pravi šejhovi moraju uzeti kao vodići i uzori u religiji, jer oni slijede stope Poslanika i Vjerovjesnika. Put (tarikat) tih šejhova je pozivanje ljudi Allahoj Božanskoj Prisutnosti i pokornosti Poslaniku." Ibn Tejmijja kaže na strani 499 istoga toma: "Šejhovi koje mi moramo uzeti kao vodiće su naši uzori i mi ih moramo slijediti. Isto kako nam na putu za Hadždž, teba vodić (delil) da stignemo do Kabe, i šejh je naš vodić (delil) prema Allahu i našem Poslaniku." Među istinskim šejhovima koje on spominje su: Ibrahim ibn Edhem, Ma`ruf el-Karhi, Hasan el-Basri, Rabia el-Adevijja, Džunaid ibn Muhammed el-Bagdadi, Šejh Abdul-Kadir Džilani, Šejh Ahmed er-Rufa'i, i Šejh Bajazid el-Bistami. [prim. prev. žalosno je i apsurdno da se današnji buntovnici u Islamu kao gospoda iz redakcije časopisa 'Hilal' protivi mišljenju jednog od glavnih svojih autoriteta pa kažu kako su baš ove sufi evlije po njihovom ''stručnom'' mišljenju ili inovatori ili heretici ili idolopoklonici. Pitam se samo da li je njima poznato da je Allah -dželle šanuhu- obećao rat onima koji grde njegove evlije, a ako ovi nabrojani nisu evlije kada ih i sam Ibn Tejmijja smatra takvima, onda ko jeste evlija za te ignroamuse. Da li su svjesni da kada Allah Silni objavi nekome rat, da je prva stvar koju će mu zaplijeniti njegov iman. Utjećemo se Allahu od Njegove srdžbe i neuadovoljstva.] Ibn Tejmijja citira Bajazid el-Bistamija na strani 510, deseti tom: "...veliki Sufi šejh, Bajazid el-Bistami, i čuvena priča kada je on vidio Allaha u viziji (kešf) i rekao Mu: 'O Allah, koji put vodi Tebi?' I Allah mu je odgovorio, 'Napusti sebe i dođi Meni.'" Ibn Tejmijja nastavlja citirati Bajazid el-Bistamija, "Ja sam svukao sebe (ego) kao što zmija svuče svoju kožu." Implicitno u ovom citatu je ukazivanje na potrebu za zuhdom (sustezanjem od dunjalučkih stvari), pošto je to bio put Bajazid el-Bistamija. Prema gornjim citatima možemo vidjeti, da je Ibn Tejmijja prihvatao mnoge šejhove citirajući ih i urgirajući na narod da slijede šejhove koji naučavaju put istinske pokornosti Allahu i Poslaniku. Šta Ibn Tejmijja Kaže O Terminu Tesavvuf "Topionica ti sama kaže, kada si u nedoumici, da li si zlato ili pozlaćeni bakar." Sanai. Slijedeće su riječi Ibn Tejmijje o definiciji Tesavvufa, tom XI, Et-Tesavvuf, od Medžmu`a Fetava Ibn Tejmijja el-Kubra, Dar er-Rahmah, Kairo: "Elhamdulillah, upotreba riječi tesavvuf je podrobno diskutovana. To je termin koji je dat onima koji se bave granom znanja (tezkijat en-nefs i Ihsan)." "Tesavvuf je nauka realnosti i stanja iskustva. Sufi je onaj ko odstrani od sebe sve ono što ga ometa u sječanju na Allaha i koji je toliko ispunjen znanjem srca i uma da za njega vrijednost zlata i kamenja postane ista. Tesavvuf čuva neizmjernu vrijednost značenja i baca iza sebe pozive na popularnost i taštinu da dosegne stanje Istinitosti (siddikija). Najbolji ljudi poslije poslanika su Siddikin, kao što Allah kaže o njima u Suri En-Nisa', 69: "Svi oni koji se pokoravaju Allahu i Vjerovjesniku su u društvu onih na kojima je blagonaklonost Allahova: poslanika, iskrenih pobornika istine (siddikin), šehida i dobrih; Ah! Kakvo divno društvo.'" On nastavlja o Sufijama, "Oni se trude da budu pokorni Allahu... Pa ćeš stoga naći da su oni usljed svoga napora Prvi u Bliskosti (mukarrebun). A neki od njih su od Ljudi Desne ruke..." (El-Vakia`h) Sufi Mantil (hirka) Prije izlaganja Imam Ibn Kajjima, bilo bi korisno reći nešto o nošenju Sufi mantila. U mišljenju Siddikina, imaju tri kategorije šejhova: Šejh Mantila Šejh Zikra Šejh Upute Prve dvije kategorije (Šejh Mantila i Šejh Zikra) su zapravo halife treće kategorije šejha, predstavljajući realnost šejha ili tarikata putem posredstva bilo mantila ili zikra. Šejh Mantila (Hirkah) ovisi o moći tj. bereketu mantila da efektuje murida (aspiranta). Murid se napaja iz bereketa mantila, koji je savršeni Šejh Upute (Muršid el-Kamil) blagoslovio svojim bereketom. Murid Šejh Zikra je podržan zikrom, a ne direktno šejhom. U ova dva slučaja, Šejh postaje simbol, zašto što je stvarna potpora za murida ili mantil ili zikr. Najviši od tri kategorije je Šejh Upute (Muršid el-Kamil). On podržava murida bez ikakva posredstva (sebeba), direktno od sebe. On je pravi Šejh zato što, bez ikakva posredstva, on podržava i upućuje murida direktno kroz njegovo srce. Radi toga je Sejjidina Ahmed el-Faruki Sirhindi rekao, "U našem tarikatu šejh upućuje murida direktno, za razliku od drugih tarikata koji koriste mantil i druga sredstva da podignu svoje muride." U Nakšibendi Tarikatu se samo jedan šejh, Šejh Upute, prihvata kao vlasnik autoriteta. Kada taj Šejh preseli na ahiret, muridi moraju obnoviti svoj inicijaciju (bejat) sa njegovim nasljednikom, kome je on prenio sve svoje tajne i nasljedstvo od Poslanika i svih njegovih prethodnika u Zlatnoj Silsili. Imam Ibn Kajjim (umro 751 H./1350 CE) Imam Ibn Kajjim je izjavio, "Mi možemo osvjedočiti veličinu ljudi tesavvufa u očima Selefa od onoga što je rekao Sufjan es-Sevrija (umro161 H./777 CE). Jedan od najvećih imama drugog stoljeća, je rekao: "Da nije bilo Ebu Hišam es-Sufije (u. 115 H./733 CE) ja ne bih bio sposoban opaziti suptilne forme licemjerstva (rija') u egu." (Menazil es-Sa'irin) Ibn Kajjim nastavlja: "Najbolji od ljudi je Sufi učevan u fikhu." Abdullah ibn Muhammed ibn Abdul Vehhab (1115-1201 H./1703-1787 CE) Slijedeće je citat od Muhammed Menar Nu`manijeve knjige (str. 85), Ed-Dia'at el-Mukassafa Didd eš-Šejh Muhammed ibn Abdul Vehhab: "Šejh Abdullah, sin Muhammed ibn Abdul-Vehhaba, je rekao o Tesavvufu: "Moj otac i ja ne poričemo niti kritikujemo Nauku Sufizma, naprotiv mi istu podržavamo zato što čisti i vanjštinu i unutarnje stanje čovjeka od skrivenih grijeha srca. Iako osoba može s vana biti na pravom putu, iznutra ona može biti na zabludi; a za tu korekciju tesavvuf je neophodan." U petom tomu zbirke pisama Muhammed ibn Abdul-Vehhaba pod naslovom er-Rasa'il eš-Šejhsijja, strana 11, i opet na stranama 12, 61, i 64, on kaže: "Ja nisam nikada optužio nevjerstvom Ibn Arabija ili Ibn el-Farid za njihove Sufi interpretacije." Šejh Muhammed Abduh (1265-1323 H./1849-1905 CE) On je rekao, "Tesavvuf se pojavio u prvom stoljeću Islama i primio ogromnu čast. Očistio je ego i ispravio ponašanje i podario znanje ljudima od Mudrosti i Tajnama Božanskog Prisustva." [citirano iz knjige Medžallat el-Muslim, šesto izdanje, 1378 H, str. 24]. Šejh Rešad Rida On je rekao, "Sufizam je unikatni stub od stubova vjere. Njegova svrha je čiščenje ega i obračunjavanja svakodnevnih postupaka i podizanja ljudi na visoke stupnjeve duhovnosti." [Medžallat el-Menar, prva godina, str. 726]. Maulana Ebul Hasan Ali Nadvi Maulana Ebul Hasan Ali Nadvi je član Islamskog-Arapskog Društva Indije i Muslimanskih zemalja. On je rekao u svojoj knjizi, Muslimani u Indiji, str. 140-146, "Ove Sufije iniciraju ljude u Jedinstvu i iskrenosti u slijeđenju Sunneta Poslanika, te iskrenog pokajanja od grijeha i izbjegavanja svake nepokornosti Allahu. Njihovi vodići ih ohrabruju da krenu putem savršene ljubavi prema Allahu." "U Kalkutti, Indija, svaki dan više od 1000 ljudi se inicira u Sufizmu." "Zahvaljujući Sufijama, hiljade i na stotine hiljada u Indiji je našlo svog Gospodara i u Islamu postiglo stupanj Perfekcije (Ihsana)." Ebul Ala Mavdudi On je rekao u svojoj knjizi Mabadi' el-Islam (str. 17), "Sufizam je zbilja čija znaci su ljubav prema Allahu i ljubav prema Poslaniku, gdje osoba napušta sebe poradi njih, i kad je osoba poništena za svakog osim za njih. Sufizam upućuje kako slijediti stope Poslanika." "Tesavvuf je tražio iskrenost srca, ćistotu nijeta, i poverljivu pokornost u svakoj akciji." "Šeri`ah i Sufizam: kakav je primijer ovoga dvoga? Oni su kao tijelo i duša. Tijelo je šeri`ah a duša je sufizam." U zaključku, Sufizam, danas kao i u prošlosti, je efektivno sredstvo za širenje realnosti Islama, proširujući znanje i razumjevanje duhovnosti, gajeći sreću i mir. S njim čovjek može pronaći sebe i, čineći, naći i svog Gospodara. S time se čovjek može popraviti, transformirati, i uzdignuti, i naći spasenje od neznanja ovog svijeta i zabluđenih napora sticanja nekih materijalističkih fantazija. A Allah najbolje zna šta On naumi za svoje robove. Preveo: Ebu Irfan el-Bosni |
|||
![]() |
|||
Aisha ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 03.Декември.2007 Локација: Palestine Статус: Офлајн Поени: 1119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Mislam deka se razbirame. Nema potreba da razglabame za ova.
Muhammed, s.a.w.s. na svoite ashabi im nacrtal vo pesokot edna prava linija i rekol : OVA E VISTINSKIOT PAT. a potoa nacrtal od nego i drugi patista (od strana) i rekol deka ova se site onie koi ke skrsnat od vistinskiot pat. No hajr insaAllah, onoj koj TRAGA ZA VISTINATA KE JA NAJDE ZAR NE! |
|||
PROUD TO BE A MUSLIM!!!!
|
|||
![]() |
|||
muhadzir ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Регистриран: 14.Март.2008 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 740 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Odlicno obrazlozenie brate svemirski, potpolno se soglasuvam so tvojot stav. Allah da te nagradi! ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
svemirski_duh ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Aisa... ne veruvaj i vo se' sto ke vidis i po internet.
Ke ispadne deka sum pro derviski orientiran :) Ne sakam raspravija pomegju Muslimani,zatoa sto znam deka toa se samo spletki od drugite koi ni gi pravat zgora na ljubomorata. Koga gi napadnaa zgradite (WTC) vo NY,grupa Evrei,vo Arapski ruva,plesaa i se raduvaa na zlocinot.. koga gi prijavile lugeto od sosedstvoto (izjavuva agent na FBI). Koga posle da gi ispitaat im rekle da se trgnat od niv i im kazale deka toa se evrei. Vo rusija se dofateni Rusi (hristijani) so bradi,onaka po Islamski propis,kako kolat Muslimani.... a slikata obratno. Vo Holivud pravat takvi filmovi,pa ne e tesko za niv (koi na noze se da go iskrivat Islamot) da napravat i takva scena. Pozdrav. PS: Gi ima i onie koi vrska nemaat so sufizam i pravat se' sprotivno od nego a smetaat deka se sufisti. |
|||
![]() |
|||
Aisha ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 03.Декември.2007 Локација: Palestine Статус: Офлајн Поени: 1119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Site derviski tarikati (pravci) se razlikuvaat pomegu sebe. ima od onie koi "malku se vrtat" pa se do onie koi od islamot nema nisto. Mislam deka na youtube mozes da najdes eden klip "Zablude sufija" i tamu ke doznaes i a povtorno ke mozes da go vidis "vrtenjeto". Ako pak nesto ostane nejasno, pisi, ke odgovorime. Ej TEPESHSHSHu prestani veke so toj naziv muhamednaci, tolku ti vergla mozokot vo isto mesto. Изменето од Aisha - 12.Април.2008 во 01:08 |
|||
PROUD TO BE A MUSLIM!!!!
|
|||
![]() |
|||
svemirski_duh ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Naj mnogu mi pravi kejf koga se sakame i koga se razbirame. Se nadevam deka i Messenger ke me razbere sto sakam da mu kazam. Se nadevam deka ke go skrsi stakloto sto ne' deli,pa ke mi se priblizi. Ubavo e seto toa sto go kazuvas (ke se vratam povtorno kaj tebe:)) i toa e navistina taka. Navistina nemoze kapka valkana voda da go zagadi moreto. No treba da bideme MORE. A za da bideme more,treba da se pridrzuvame kon Bozjite zakoni,niv samiot Kreator ni gi dal kako pat do toj stepen. Tie se edinstvena opcija toa da se postigne.Sam Muhammed s.a.w.s klanjal 5 pati na den (zapamti) postel,zikr cinel,se klonel od zabranetoto........... kako i site Bozji pratenici pred nego. Pazi,bile Bozji pratenici. Ako vo niv nemalo vera,sto ostanuva so nas ? Ti obekjav deka ke ti pratam eden link,za sedumte leveli na coveckata dusa,toa i ke go prevedam pa ke go pisuvam tuka kako tema,ako veke ima potreba. Toa e Islamska Gnostika,,, da vidis kako se postignuva i sto e covek koga e vo sedmiot stepen. Ke ti dadam linkovi da vidis sto e Sufizam (Misticizam). No utre,insAllah. Sega odam da si legnam :) Sekoe Dobro ! |
|||
![]() |
|||
Gazija ![]() Сениор ![]() Регистриран: 08.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 164 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
HILAFET_CH ![]() Сениор ![]() Регистриран: 10.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Respekt
![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
svemirski_duh ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Messenger,
tokmu toa velam.Za da razberes nekoja negova anegdota,treba da imas troa svetlina. Navistina nemoze sekoj da gi razbere negovite mudrosti. Citam sega nekoj muabetot so muvata go prepravil vo nekoja zaba.... mnogu naucnici i filozofi ukrale od negovite dela,kako sto i svetot pocna da se gradi na temelite koi Muslimanite gi postavija... da ne odam od temava. Tocno e. Kapka slatka voda nemoze da go napravi slatko moreto. No,Messenger,dali se razbirame koga velime deka nie ne sme more. Kapka slatka voda vo moreto se pretvora solena. Taka vinoto kaj Evliite se pretvora vo med. Podolu za site ke ja napisam sluckata koja po LP ti ja prativ. Rumi,ne bil pogolem velikan i gnostik i vernik od Alija r.a koj veli: Koga kapka vino bi padnala vo ova ezero.Koga ova ezero bi presusilo. Koga na toa mesto treva bi izrasnala.Koga od taa treva bi pasela krava. JAS OD TAA KRAVA MLEKO NE PIJAM. Zapamti Messenger. Vo NUZDA i zabranetoto e dozvoleno. No,da ne bidam pogresno razbran od sopstvenite brakja. Allah dz.s vo Qur'anot veli deka nema da odgovara onoj koj ja grdi verata svoja pod PRISILBA. Ako nekoj go prisili nesto da rece,so zakana. No ako go napravi toa vo soglasnost so svoeto srce,togas e odpadnik od verata. Isus rekol deka vistinskite vernici (vo nuzda) i otrov da se napijat,nema da im deluva. Nitu kapka otrov nemoze da go zaotrova moreto. Vo toa e poentata. No VO NUZDA i ako imas cvrsta vera. Ibrahim a.s frlen bil vo Ogan,no Oganot se napravil laden. Iako pred toa i za nego oganot bil ogan... nemozel toj sekogas vo ogan da vleguva nitu vernikot otrov da pie... no vo nuzda,kaj onie iskrenite,toj se pretvara,so Allahova dozvola. Kazav za primer. Muhammed s.a.w.s klanjal kade ke se najdel.... no kade sto ke zgaznel toj mestoto se cistelo. Ako i za Nego imalo vo blizina cisto mesto,iako sekade bilo za nego cisto te. se cistelo,toj odel tamu,sekako. Zatoa,sekogas treba da se klonis od zabranetoto,za potoa da bega toa od tebe. Nemoze ni Rumi ni bilo koj da go dozvoli ona sto Allah rekol: ZABRANETO VI E DA GO PIETE ! Ti go pisuvav i onoj slucajot so papagalot i trgovecot. Se ti e toa od toj velikan. Ti prvo nauci sto e Bozji pratenik i Evlija,pa da ti bide jasno zosto i kako piele i zosto vo ogan vleguvale i otrov vkusuvale itn. Dodeka Odzata drzel vazonasiet kazuval kako covek moze da levitira,ako ima cvrsta vera vo Allah. Koga zavrsila hutbata nekoj dzematlija trgnal za doma,pa pred da go premine mostot se srusil. Covekot se setil na predavanjeto,pa imal silna vera vo Allah,UBEDEN BIL,pa pominal preku vodata. No vo Nuzda i ne za necija slava. Ako go napravel toa uste ednas,za da mu pokaze na nekogo kako pominal,ke se udavel. No nikade,NIKADE nema da sretnes kade Rumi rekol da se pie. Eve i ona sto ti go pisuvav po LP: Neki covjek je napadao sejha i objedio ga, svega loseg je o njemu kazao,pa i to,da nije mursid. Rekao je da je prljav,dvolicnjak i da pije vino. Od kakve pomoci nam moze biti takav covjek ? Jedan od sejhovih murida je reko: Pazi na uljudnost, budi pametan,nije dobro ovakvim sumnjama se bacati na dostojnike. Od njega su daleko a i on je udaljen od tih pogrda, a zar se njegova cistoca moze zaprljati sa jednom pljuskom ? Nij more jedan bunar ili testija vode, pa da ga zagade dvije-tri kapljice prljavstine. Ibrahim pejgambera nije vatra przila, ko bude Nemrdud,njemu reci: Boj se vatre ! Nefs je nemrud a pamet i dusa su Ibrahim. Dusa je na izvoru a nefsu trebaju dokazi. Vodici i dokazi su potrebni onome ko grijesi, onome ko svakog casa moze zaci na krivi put. Vasilima koji su stigli do cilja,treba oko i zvjetlo. Vodic i dokaz njima ne trebaju,oni su izvedeni. Ako jedan vasil (mursid),koji je doso do visala,upotrebi dokaze,on to cini radi ostalih,koji nisu stigli i koji polemisu. Otac se nisko spusti pa djetetu tetosi: Ti-ti-ti, iako je otac pametan da bi mogao nebeske planove kroiti. Ne umanjuje se ucitelju vrjednost kad tumaci djeci, da je elif iz tacke.On njima objasnjava sto je za njih...... NASTAVAK PRICE,KAKO JE NEUKI MURID NAPAO SEJHA. Onaj habis je i dalje napadao sejha onima sto je u svojoj glavi izmisljao. On je izmislio kako je vidio sejha u medzlisu, gdje od njegovim ibadeta nema nista od takvaluka. Pozivao je druge,ko mu ne vjeruje,da podje sa njim veceras, da provire sejha i da se uvjeri kakav je on grjesnik. U noci je otiso do njenog prozora i reko: Pogledaj sta radi i kako grjesi. Pogledaj kako se on pred nama po danu pretvara,izgleda kao Mustafa (edno od Muhammedovite iminja) a po nocu kao Ebu Leheb (Muhammedov striko koj ostanal nevernik). Obdan se ponasa kao da mu je ime Abdullah, a po nocu kao da mu je ime Neuzubillah (Boze sacuvaj) Dodje murid i vide punu casu pica u sejhovoj ruci pa mu rece: O moj Sejhu ! Zar i kod tebe ima varanja ? Zar ti nisi govorio da je u casi pica djavo koji odvodi i zavarava Sejh mu rece: Moja su casa toliko napunili da u njoj nemoze pasti ni jedna kaplja. Pogledaj casu,nema mjesta ni za jednu zerru da stane, ali ovaj sejhov govor murid je iskrivio. Ovo nije zehirska casa ni zehirsko pice. Koliko je murid daleko od sejha koji vidi Gajb (ona sto e nepoznato,skrieno,nevidlivo)! O ti ahmace,casu koju si vidio je sejhovo tjelo, ne moze se isprljati,i dalje ostaje svjetlost ne uprljana. Kad svjetlosna sunceva zraka padne u neku necist, nemoze se isprljati,i dalje ostaje svjetlost ne uprljana. Sejh veli: Ovo nije casa nit pice u njoj, dodji ovamo munkiru i uvjeri se. Prikuci se murid i vide u casi pravi med Onaj murid koji je zalutao,odjednom je osljepio od stida. Kada je vidio sta se desi,sejh mu rece: Idi kupi mi pica,o ti,koji sebe takvim smatras,donesi ! Osjecam se bolestan,tesko mi je,bol me savladava preko mojih mogucnosti i podnosljivosti a u nuzdi krepano postaje dozvoljeno. Murid je usao u mejhanu i radi sejha je probao pica iz svakog cupa. Ni u jednom cupu nije naso vina. Pokazali su mu sve cupove,u svakom je bio med. Murid rece: O pijanice,sta je ovo sad ? Ja nenadjoh pica ni u jednom sudu,sve je sami med. Svi rindani krenuse s muridom sejhu, uplakanih ociju,lupali su se po glavi i govorili: U harabat je usao veliki sejh, pa se svo pice pretvorilo u med. Promjenio si pice i ucinio cisto od pogani, ti mozes ocistiti nase srasti,ocisti nas od pogani. Kada bi se dunjaluk napunio krvlju da vise nemoze stati, pa kako da pije Abdullah,osim ono sto je halal. |
|||
![]() |
|||
HILAFET_CH ![]() Сениор ![]() Регистриран: 10.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 138 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hoces reci liberalan bio?demokrata?
|
|||
![]() |
|||
Messenger ![]() Администратор ![]() Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Svemirski, Rumi e eden od najpoznatite muslimani, a ako nekade rekol deka ne e musliman, togash sigurno mislel deka ne e kako onie fundamentalni muslimani.
Toj isto ima kazhano deka ako samo edna chasha vino go deli nekoj chovek od bidnuvanje i nebidnuvanje musliman, togash toj sekako ne e musliman. Veli deka musliman ne e onoj sto mu e verata golema kako eden bokal, pa dovolna e chasha vino da mu ja rasipe sodrzhinata. Vistinskiot vernik, vistinskiot musliman treba da bide kako okean za da ne mozhe nishto da ja poremeti negovata dusha. E toa e onoa sto postojano go velam na ovie stranici - da se ima svest vo osoznavanjeto, a ne da se neguva slepo i bukvalno sledenje nekakvi propisi i zakoni. Prvoto sigurno ke priblizhi do Kreatorot, a vtoroto samo zalazhuva vo toa. ![]() Za vistinski vernik, onoj koj e svesen zoshto e toa sto e, nema potreba od nikakvi zakoni. Ushte poveke, tie ke mu bidat samo ogranichuvanje vo natamoshnoto prosvetluvanje. Ostanatite pak se mnogu srekni i zadovolni da imaat detalni zakoni za se i seshto, bidejki bez niv nemaat orientacija dali se vernici ili ne, dali pravat neshto dobro ili ne, dali se na nekoj "dobar i proveren pat" ili ne... Stravot od neosoznaenoto gi pravi slepi sledeteli na sekoja naredba i interpretacija. A onoa sto ne e osoznaeno, nemozhe nikogash navistina da se razbere. Mozhe samo da se prifati tugjo razmisluvanje i da se sledi istoto kako svoe. ![]() |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
![]() |
|||
muhadzir ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Регистриран: 14.Март.2008 Локација: Germany Статус: Офлајн Поени: 740 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Denes vo Dzamija obavuvavme Dzuma namaz muslimani od najmalce 30 nacionalnosti od svet. Edni beli, drui zolti, treti crni.. so bradi bez bradi, so dzulabii i so farmerki,( pravo vinozito od boi
![]() Site onie koi se protiv Islamot i koi go posakuvaat i iniciraat razdorot na muslimanite, a na celo so satanata, denes bea porazeni, i sekogas insAllah ce bidat porazuvani bidejki nie muslimanite sme edno isto, islamsko bratstvo kako edno telo ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
svemirski_duh ![]() Сениор ![]() Регистриран: 29.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Messenger,ti napisav duri cela slucka po lp za Sejhot "koj piel". Zaradi taka pogresno svakanje mnogu skrsnale od praviot pat. Rumi vo edno negovo delo vika "jas ne sum musliman" no Messenger,za da gi razberes negovite anegdoti,treba da si mnogu nadaren. |
|||
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 23456 21> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |