Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
Messenger
Администратор
Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet
Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 18:05 |
spiros напиша:
Да се сведе СЛОВОТО БОЖЈЕ само на цитатите не е во ред, исто како што не е во ред да се сведе сексот само на телесниот акт!
|
Apsolutno tochno spirose i nikoj ne rekol deka treba taka da bide.
Tuku rabotata e sto PRVO treba da se znae i osoznae Bozhjeto slovo, a potoa da se zboruva za nego i okolu nego. 
Samo togash ke se razbere seksot i negovata uloga vo chovekoviot zhivot.
Da mi bidesh zhiv i zdrav! 
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
 |
spiros
Сениор
Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4489
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 17:51 |
Messenger напиша:
Znachi onoa sto pishuvate kako hristijani za seksot, brakot i odnesuvanjeto megju sprotivnite polovi e nechija interpretacija, kako sto vekje objasni Asya.
Inaku, taa navede citat od Isus koga toj govori na svadbata za odnosite megju mazhot i zhenata.  |
Да се сведе СЛОВОТО БОЖЈЕ само на цитатите не е во ред, исто како што не е во ред да се сведе сексот само на телесниот акт!
Човекот кој што бара само цитати црно на бело, заличува на оној човек кој што бара само ...
Да повторам уште еднаш: Ништо не е случајно што БОГ допуштил, но сето тоа упатува на најважното!
Бракот и брачното општење е само слика, само сенка на она најважноно!
Тоа најважно, ти го посакувам тебе и на твојте деца како што го посакувам себеси, на моите деца и на сите деца на овој свет.
АМИН
|
|
 |
Sunny
Сениор
Fantasy girl
Регистриран: 01.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 19874
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 16:26 |
Asya напиша:
Brakot e Sveto Tainstvo, vo koj sopruzhnicite stapuvaat dobrovolno, a kolku se sakaat i nivniot intimen zhivot, e nivna rabota. No, Pravoslavnata Crkva za osnova na brakot ne go smeta potomstvoto, tuku ljubovta, vrz koja se gradi brachnata zaednica, a dali i kolku deca kje se rodat, zavisi od Voljata Bozhja. Bezdetnite brakovi se ednakvo blagosloveni, i ni najmalku ne znachi deka treba da gi prekinat polovite odnosi, samo zatoa shto ne mozhat da imaat potomstvo.
Brakot e blagosloven, a polovite odnosi vo brakot se BRACHNA DOLZHNOST, na koja mazhot i zhenata se obvrzuvaat pri stapuvanjeto vo brak (da bidat edna plot)
|
 Apsolutno se soglasuvam
|
Пријателите се како ѕвездите. Не ги гледаш секогаш, но знаеш дека се тука некаде!
|
 |
Messenger
Администратор
Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet
Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 16:04 |
spiros напиша:
Messenger напиша:
Ako mozhesh, navedi citati od Isus ... |
|
Znachi onoa sto pishuvate kako hristijani za seksot, brakot i odnesuvanjeto megju sprotivnite polovi e nechija interpretacija, kako sto vekje objasni Asya.
Inaku, taa navede citat od Isus koga toj govori na svadbata za odnosite megju mazhot i zhenata.
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
 |
Kali
Сениор
Storyteller
Регистриран: 30.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4947
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 10:30 |
Asya напиша:
Ochebijno, povekjeto lugje imaat pogreshno svakjanje za brakot, a najverojatno odtamu proizleguvaat nedorazbiranjata i razvodite.
Prethodno obrazlozhiv deka monashtvoto, koe e povisoka forma na duhoven zhivot, a ne posebna klasa vo Crkvata, kako shto smetaat duhovnite cgeda na "dedo" Naum, i semejstvoto (brakot), ednakvo im se potrebni na Crkvata i opshtestvoto, i namesto da se natprevaruvaat, treba da se nadopolnuvaat. Vo sekoj sluchaj, ispravno i poarno e chovekot da bide dobar soprug i grizhliv tatko, otkolku losh monah, i obratno, bidejki sekomu ne se dadeni isti darovi. Zatoa, sekoj za sebe treba da odluchuva, i nikoj ne smee da ja nametnuva svojata volja vrz drugite. Chovekot treba slobodno i dobrovolno da vleze vo monashtvo ili brak (koj kade e povikan), bez da go osuduva drugiot, koj napravil poinakov izbor. Potrebno e da znaeme deka sekoe pravo dovagja vo paket so dolzhnosti. Pravoto na manashtvo ima monashki dolzhnosti, koishto go obvrzuvaat monahot na poslushanie kon postaveniot duhoven avtoritet i red drugi pravila, koi se odnesuvaat na monashkiot zhivot. A pravoto na brak dovagja so brachni dolzhnosti. Vo manastirite, za monasite vazhat monashkite pravila, a vo brakot vazhat brachnite i semejnite pravila. Sekoj treba da mu sluzhi na Boga vo svojot povik, bez da se sporeduva so drugite.
Brakot ne e meden mesec, ni legalizacija na sex, kako shto nekoi miluvaat ovde da go prikazhat, ami e realen podvig. Vo hristijanskiot brak, chovekot se otkazhuva od svoeto ego, stavajki se vo sluzhba na drugiot (mazhot vo sluzhba na zhenata, a zhenata vo sluzhba na mazhot, barem taka bi trebalo da bide), i zaednichki se usovrshuvaat vo Boga. Znachi, vo hristijanskiot brak najvisoko mesto ima Bog, vo Koj mazhot i zhenata se duhovno obedineti, i Koj e centar na nivnoto vnimanie, bidejki patot na brakot vodi kon Boga, a ne kon zemnite zadovolstva, no toj e dozhivoten proces na usovrshuvanje, t.e. borba, koja trae dodeka chovekot zhivee na zemjata. Da se bide vo brak, pokraj ispolnuvanje na osnovnite brachni dolzhnosti, koishto se odnesuvaat na brachnata postela i nejzinata chistota, znachi da se prifatat kako svoi ne samo doblestite na drugiot, ami ednakvo, manite i bolestite; da se primi i podeli ne samo bogatstvoto i zadovolstvoto, tuku i bedata, bolesta i nesrekjata. Koga chovekot stapuva vo brak ne mozhe da predvidi shto mozhe vo idnina da se sluchi, no treba da e svesen za svoite dolzhnosti, na koi se obvrzuva, a pred se, na vzaemna predanost i vernost. Koga osnova na brakot bi bile decata, toj bi se raspadnal pri prvata beda, osobeno ako ostane bezdeten. Zatoa, za da opstene hristijanskiot brak i pravilno da se dvizhi kon Boga, neophodna e ljubovta kako osnova na brakot, dodeka semejstvoto e osnova na Crkvata Hristova, a dobriot zhristijanski zhivot, e izvor na lichno i opshtestveno bogatstvo. |
I mene mi se dopagja ova, super!
|
 |
spiros
Сениор
Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4489
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 09:55 |
Messenger напиша:
Ako mozhesh, navedi citati od Isus ... |
|
|
 |
spiros
Сениор
Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4489
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 09:42 |
Templarius напиша:
Ej bre sto cuden narod ste, ve citam i ne mi se veruva .... |
Доброутро темплариус!
|
|
 |
Anthony
Сениор
Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 3379
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 06:21 |
...Zatoa, za da opstene hristijanskiot brak i pravilno da se dvizhi kon Boga, neophodna e ljubovta kako osnova na brakot...
Bi ja zamolil pochituvanata Asya da mi protolkuva na kakva ljubov misli vo ovaa rechenica? Na ljubovta kon Boga? ili- Na ljubovta kon partnerot (=brachniot drugar)?
Ponatamu - me intersira dali i kako gi rangira duhivnata ljubov i telesnata ljubov kon brachniot drugar? Dali tie voopshto mozzat da egzistiraat odvoeno?
i na kraj - jas ne gledam nishto losho vo zemnite zadovolstva. Kako da imate predrasudi kon niv? Zarem mislite deka vo Biblijata tie se rangirani kako neshto greshno (valkano)? ne mi e jasna intencijata samo kon duhovnite vrednosti i celocnoto negiranje na telesnite vrednosti. Biblijata ima stav deka tie sochinuvaat edna nerazdvojna celina-Biblijata ne gi favorizira duhovnie vrednosti na smetka na telesnite... Stavot deka teloto na choveka i site vrednosti shto toa gi dozzivuva vo periodot na negovoto postoenje kako na primer zadovolstvoto ( ako voopshto e mozzno da se razgleduva teloto kako izoliran objekt? - bez duhot toa ne e chovek) e neshto dolno ili pogreshno ili proizleguva od zmijata itn. e sosema, sosema, pogreshen i e nadminat duri i od aktuelnota crkovna misla- koja sekako e krajno konzervativna.
Hristijanstvoto - osobeno pravoslavieto -nema rigiden stav na zabra kon bilo shto (kao na pr- alhohol, vidovi hrana i sve drugo shto mu prichinuva zadovolstvo na chovek-kako vo sluchajot na nekoi drugi religii kaj koi oderdeni neshta se zabraneti a odredeni se favorizirani na pr. poligamijata te zadovolstvoto na mazzot na smetka na zzenata)-naprotiv pravoslavieto-edinstveno pouchuva na umerenost- mnogu bitna rabota- se nadevam kje se slozzite so mene
Изменето од Anthony - 07.Декември.2008 во 07:52
|
It’s nice to be important....it’s important to be nice!
|
 |
Опитен
Сениор
Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
|
Опции за коментарот
Благодарам(1)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 04:57 |
Asya напиша:
makarios напиша:
Asya, не зборуваме за монаштвото и за бракот, туку за телесните односи во бракот. Ти пак не исклучуваш можност да го дискредитираш дедо Наум, демек неговите духовни чеда имаат поинаков став од ставот на Црквата. Како прво, ти не знаеш кој е мојот духовен отец, како второ, ти не знаеш дали сум монах или женет, и како трето, јас ти напишав текст од Свети Серафим Роуз, систематизација на цитати од New Age движењето и цитати од светите Отци, плус ти додадов и статија од владиката Артемије.Ниту велам дека бракот е зло, ниту дека основната цел на бракот се децата. Тоа ти сакаш да натураш зборови на други.А генерално гледано, ти сите ги дискредитираш, и секогаш сметаш дека твоите ставови се апсолутно вистинити, со што треба да добиеш статус гуру-култ форумџика.
|
Ako si ti vo brak, mozhesh da reshavash samo za tvoite telesni odnosi so tvojata zhena. Inaku, nema shto da se zbori za telesnite odnosi vo brakot, bidejki taa e intima pomegju mazhot i zhenata, a sekoj mozhe da odluchuva samo za svojot brak. Fakt e, deka brakot e blagosloven od Hrista, i toa e dovolno! A sekoe navleguvanje vo detali na tugjiot intimen zhivot, e soblaznenie.
Jas nemam svoj stav, ami go izlozhuvam stavot na Pravoslavnata Crkva. |
Тогаш тоа важи и за тебе драга сестро или ти си самоповикана да даваш „автентични“ одговори за се и сешто и на сите да замеруваш дека се во криво и прелест, а за тебе никако не даваш на сомнешнеждека може и ти грешиш некаде што забележав на прашањето полжавче само ти се отповика како „упатена“ да и дадеш одговор како да си ја впила сета вистина на светот.
п.с. чувајсе од мнението, велат било многу опасно
|
Господи Исусе Христе помилуј не
|
 |
Опитен
Сениор
Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 07.Декември.2008 во 04:46 |
fiks напиша:
Asya напиша:
Ochebijno, povekjeto lugje imaat pogreshno svakjanje za brakot, a najverojatno odtamu proizleguvaat nedorazbiranjata i razvodite.
Prethodno obrazlozhiv deka monashtvoto, koe e povisoka forma na duhoven zhivot, a ne posebna klasa vo Crkvata, kako shto smetaat duhovnite cgeda na "dedo" Naum, i semejstvoto (brakot), ednakvo im se potrebni na Crkvata i opshtestvoto, a namesto da se natprevaruvaat, treba da se nadopolnuvaat. Vo sekoj sluchaj, iapravno i poarno e chovekot da bide dobar soprug i grizhliv tatko, otkolku losh monah, i obratno, bidejki sekomu ne se dadeni isti darovi. Zatoa, sekoj za sebe treba da odluchuva, i nikoj ne smee da ja nametnuva svojata volja vrz drugite. Chovekot treba slobodno i dobrocolno da vleze vo monashtvo ili brak (koj kade e povikan), bez da go osuduva drugiot, koj napravil poinakov izbor. Potrebno e da znaeme deka sekoe pravo dovagja vo paket so dolzhnosti. Pravoto na manashtvo ima monashki dolzhnosti, koishto go obvrzuvaat monahot na poslushanie kon postaveniot duhoven avtoritet i red drugi pravila, koi se odnesuvaat na monashkiot zhivot. A pravoto na brak dovagja so brachni dolzhnosti. Vo manastirite, za monasite vazhat monashkite pravila, a vo brakot vazhat brachnite i semejnite pravila. Sekoj treba da mu sluzhi na Boga vo svojot povik, bez da se sporeduva so drugite.
Brakot ne e meden mesec, ni legalizacija na sex, kako shto nekoi miluvaat ovde da go prikazhat, ami e realen podvig. Vo hristijanskiot brak, chovekot se otkazhuva od svoeto ego, stavajki se vo sluzhba na drugiot (mazhot vo sluzhba na zhenata, a zhenata vo sluzhba na mazhot, barem taka bi trebalo da bide), i zaednichki se usovrshuvaat vo Boga. Znachi, vo hristijanskiot brak najvisoko mesto ima Bog, vo Koj mazhot i zhenata se duhovno obedineti, i Koj e centar na nivnoto vnimanie, bidejki patot na brakot vodi kon Boga, a ne kon zemnite zadovolstva, no toj e dozhivoten proces na usovrshuvanje, t.e. borba, koja trae dodeka chovekot zhivee na zemjata. Da se bide vo brak, pokraj ispolnuvanje na osnovnite brachni dolzhnosti, koishto se odnesuvaat na brachnata postela i nejzinata chistota, znachi da se prifatat kako svoi ne samo doblestite na drugiot, ami ednakvo, manite i bolestite; da se primi i podeli ne samo bogatstvoto i zadovolstvoto, tuku i bedata, bolesta i nesrekjata. Koga chovekot stapuva vo brak ne mozhe da predvidi shto mozhe vo idnina da se sluchi, no treba da e svesen za svoite dolzhnosti, na koi se obvrzuva, a pred se, na vzaemna predanost i vernost. Koga osnova na brakot bi bile decata, toj bi se raspadnal pri prvata beda, osobeno ako ostane bezdeten. Zatoa, za da opstene hristijanskiot brak i pravilno da se dvizhi kon Boga, neophodna e ljubovta kako osnova na brakot, dodeka semejstvoto e osnova na Crkvata Hristova, a dobriot zhristijanski zhivot, e izvor na lichno i opshtestveno bogatstvo. |
секој понатамошен коментар на овај пост е непотребен.
 |
За ова и јас можам да тио кажам браво,иако се забележува доза на феминизам
|
Господи Исусе Христе помилуј не
|
 |
Kali
Сениор
Storyteller
Регистриран: 30.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4947
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Декември.2008 во 23:14 |
Опитен напиша:
Тоа совршенство е духовно совршенство. Совршенство се состои кога ке се издигнеме над сета природа и постанеме повисоки од ангелите на небесата, односно продуховени, а поред тоа и телото треба да се продухови, како што било и продуховено телото Исусово по воскресението.
...........................
Секуалните задоволувања се полод на телесните старсти на стариот, паднат Адам и во нас и кај оние кои неможат да се воздржат се индикатор дека сме заробени од таа старст, а секоја страст е грев и оддалечување од Бога.
Бог во нас всадил природните старсти, но ние сме ги испревртиле во и сме ги направиле противприродни. Така и природната стаст, односно енегија, на љубов, ние сме ја претвориле во неприродна страст за блуд. Најблагословените човекови органи сме ги претвориле во најсрамни.
Изборот е наш.
Ако сакаме да се стремине кон стариот Адам да се оддадеме на неконтролирано задоволување.
Ако сакаме да се стремиме кон Новиот Адам, Христос, да се подвизуваме и воздржуваме.
Секој според силите, а Бог е милОсотив секој кој има смирение и покајание до го помилува и спаси. Но смирение и покајание заради својата немоќ, а не гордост и суета во својата прелест.
Според Светот Писмо и светите Отци, сексот во бракот е дозволен само ако е со цел од таа заемна љубов на сопружниците да се роди нешто убаво, нов живот, нов човек, а ако е задади задоволување на блудната старст во нас тогаш е ДОПУШТЕН заради нашата падната и немоќна природа а НЕ И БЛАГОСЛОВЕН.
Допуштено е различно од благословено.
„А јас ви зборувам за Христа и Црквата„
|
Opiten, imam vpecatok deka si inteligenten i mudar lik, no veruvaj mi koga ti velam deka nema zborovi so koi bi ti kazala i objasnila kolku ne se soglasuvam so tebe! Od dnoto na dusata i so celoto bitie cuvstuvam i znam deka gresis! Prvo, ne moze sovrsenstvo da e izdignuvanjeto nad seta priroda. Prirodata i se vo nea se bozestveno delo, znaci sovrseno. Vtoro, Adam ja posakal Eva telesno, i toa e posledica na bludot? Bas naprotiv, se razbudil covekot. Ne mi e prifatlivo telesnoto da go nareceme gresno, i da go odvoime od duhovnoto. Teloto ne moze da se odvoi od duhot, tie se dve lica na edna stvarnost. Treto... Najblagoslovenite covecki organi se najsramni?? Zivotot, coveckiot zivot se zacnuva od blud? Covekot treba da pravi bebinja i pritoa da se lisi od cuvstvoto na zadovolstvo, bidejki zadovolstvoto e grev??????????? Of Boze, ne mi se veruva deka voopsto pisuvam na ovaa tema. Vsusnost gnevna sum na ova anatemisuvanje na seksot i telesnoto sto doagja od crkvata. Kolku bolka napravilo, kolku stradanje....
|
 |
zbunet
Сениор
Претседник Зеленковски
Регистриран: 24.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 15549
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Декември.2008 во 23:10 |
Nikogas ne sum sakal da gledam porno filmovi oti se nedomakinski i ne se zemaat na krajot
|
 |
Asya
Сениор
Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Декември.2008 во 23:03 |
makarios напиша:
Па тоа е темата. <span ="lgText">Тема: Seks - kako vie gledate na nego?</span>
|
A kako mozhe pravoslavniot hristijanin da gleda na sexot?
Изменето од Asya - 06.Декември.2008 во 23:16
|
 |
ZoraNaSlobodata
Сениор
Регистриран: 03.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3392
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Декември.2008 во 21:45 |
Има,фала богу,уште не сме толку изгубени
|
За нея ние живеемъ,за нея ние мремъ!
|
 |