![]() |
|
Бугари - 100% ТуркоМонголи |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 195196197198199 824> |
Автор | |||
eptendosadno ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Да , го имам прочитано ЕДИНСТВЕНОТО дело на Паисија , монахот Паисија . Нема да навлегува во причините за тоа што го натерало истиот да напише нешто туку ке спомнам дека многу , многу , многу негови наводи од делото не се прифатени во светската ( тука ја вклучувам и бугарската ) историографија како вистинити , чинам дека не е прифатен ни еден негов извод . Он е вреден само како ХРОНОЛОГ на своето време и како таков бугарската наука го вреднува и етаблира . Паисија ги има наведено изворите на своите информации кои ги ставил во книгата , го спомнува и дубровачкиот монах како извор . Па , користејки ги информациите на бугарската историографија јас само ги ставив во контекст на тезата “ Ханот бил христијанин “ . Никогаш не вели никогаш , но од вас приложеното , тезата дека ханот бил христијанин се сведува на верување , што може да се оквалификува и како религиозно секташтво . Прифакам аргумент , цитат од некое житие за тој светец од православната црква , датум одреден од таа црква , затоа во секое житие се наведени неговите дела поради кои истиот станува светец . Се друго е џабе изгубено време . Изменето од eptendosadno - 17.Февруари.2010 во 17:19 |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
![]() |
|||
Каснакоски ![]() Сениор ![]() Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ептендосадно, не тврдам јас дека е вистина, а дека треба да се истражува зошто е напишано од Паисиј тоа и тоа. Да не се отфрли одма, само заради тоа што се смета дека не е вистина.
Зошто да немало некој извор, кој сега е непознат? Ако ги немаше Теофан и Никифор не знам што би пишувале историчарите за тој период. Според официјалната историја Тервел му помогнал на Лав против Арабите во 717-718 г. Дали е бил жив тогаш Тервел? Има многу претпоставки на научници кои си се препишуваат од книга во книга, а тие се недокажани. Плус тоа има други извори кои не се согласуваат со официјално прифатените. |
|||
![]() |
|||
eptendosadno ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Тука Вие лично промовиравте многу , многу нешта кои неможеш да ги докажете , и Вие барате да пишуваме за измислици и користите реченица :“ ... а никаде нема извор за такво тврдење...“ Историски извори за такво тврдење ? Па зарем за светец од 8 век , кој е поданик на Цариградската Патријаршија , природно , лигично , научно ... , е да дознаеме од католик од 17 век , за кого науката констатирала дека има многу, многу неточности во своите дела , да го прифатиме како вистина и на тоа да градиме тези , и Вие истата приказна да ми ја понудите како аргумент , како доказ дека некој кој живеел во 7/8 век е христијанин , плус тоа и светец . Орбини препишал од ЦЕЗАР БАРОНИЈ , Паисија од Орбини , Б. Димитров од Паисија , и така доагаме до : Токму поради површното гледање на документите се доаѓа до учење и проширување на лажна историја. Изменето од eptendosadno - 17.Февруари.2010 во 12:08 |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
![]() |
|||
Македон ![]() Сениор ![]() Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Во однос на историјата, да, во некои случаи можеби така и се пишува, ама не е така во однос на прогласувањето Светци, постапката, каноните кои се потребни за запазување на таа постапка и слично. Истотака, ќе напоменам дека таквите документи, доколку постојат, сеуште би требало да се во сопственост на Црквата, а доколку има такви, секако дека Црквата нема да ги крие, туку ќе ги објави и со тоа ќе потврди дека Тервел бил Светец, дека фреските кои се нацртани таму, не се никаков неканонски акт, ама едноставно нема. Во однос на пишувањето наисторијата, слободно отвори тема, нема проблем, јас сепак ќе се воздржам од коментар во однос на твојата анализа на оваа тема. |
|||
![]() |
|||
Каснакоски ![]() Сениор ![]() Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Има, има. Токму тоа е грешката на сите квази историчари. Важни се причините. За да напише некој нешто има неколку можности. 1. Да измислува. 2. Да предава тоа што прочитал на друго место. 3. Од многуте сведоштва кои прочитал да направил компилација. и т.н. Знам дека не си ја читал Историјата на Паисиј во целина. На секаде тој ги посочува своите извори на информации. Секако има документи, кој Паисиј ги читал, но тие не се познати на современата наука. Сложените анализи се многу потребни. Токму поради површното гледање на документите се доаѓа до учење и проширување на лажна историја. Примерно на едно друго место се убедени дека таткото на Самуил бил кнез на Берзитија, а никаде нема извор за такво тврдење. Претпоставката на некој ИСТОРИЧАР е прифатена како вистина и тоа се шири, а е измислица. Добро би било да се отвори тема за измислиците во историјата. Верувам темата би имала повеќе страници од оваа за 100%. |
|||
![]() |
|||
Македон ![]() Сениор ![]() Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Се смета дека Тервел станал монах и дека се крстил, при што, пти Светото Крштение го земал името Теоктист, кое и не е баш бугарско. Во однос на тоа дека го крштевал сиот народ, доколку било така, немало воопшто да има потреба од мисии на Светите Браќа, на Свети Кирил и Свети Наум, на Светиот Цар Борис и слично. Многу е логичен одговорот Каснакоски, воопшто нема потреба од сложени анализи. |
|||
![]() |
|||
eptendosadno ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Не , немам јас проблем , проблемот е ваш . Него , една препорака , првиот бугарски светец да го барате во руската православна црква , чинам дека таму може да се говори за прв - бугарски . ![]() И 17 век , не е древен ![]() Изменето од eptendosadno - 16.Февруари.2010 во 19:46 |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
![]() |
|||
Каснакоски ![]() Сениор ![]() Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Македоне, и сам Паисиј пишува зошто нема напишано во наши книги за светиот крал Тривелија. Мене не ме интересира догматиката, многу добро знам дека официјално не е светец. Мене ме интересира зошто го напишал Паисиј следното
![]() http://img138.imageshack.us/img138/4430/ter4.png Твоето објаснување за Богородица на овој печат не ми звучи убедливо. ![]() Ништо не треба да се отфрли априори само заради тоа што не се поврзува со нашите претставувања за случувањата. Потребна е објективност. Изменето од Каснакоски - 16.Февруари.2010 во 19:48 |
|||
![]() |
|||
eptendosadno ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ако некој треба да го прогласи за светец , тоа е црквата во Цариград , затоа што истиот и помогнал на Византија а не на Рим ( тогаш Рим и Цариград дефинитивно се поделени и се сопарници ) . Је појавуваат многу различни имиња , но за бугарската историографија е важно што сите почнуваат на “ Т “ . Првите фрески , како што приметив се од 19 век , што е апсурд за “ првиот бугарски светец “ и слични аномалии во интерпретацијата на бугасрката историографија . Мислам дека Тервел е уште една жрвта на бугарскиот националроманитзам , кој трае ли трае . Толку , јас завршив со “ случајот “ . |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
![]() |
|||
чоли ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Не знам каков ти е проблемот... Ако питаш мене - изопшто не ме интересира дилемата дали Тервел е бил христиенин. Некои древни автори го кажуват... ама дали е верно? Ти априори jа изклучваш таа версиjа. Ова е твоj проблем.... |
|||
![]() |
|||
Македон ![]() Сениор ![]() Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Јас го отфрлам напишаното, не поради тоа што некој тврди нешто, или поради тоа што некој мисли за определен настан дека е така или не е, туку поради тоа што Православната Црква не ги почитува тие лица како Светци, а се додека Црквата, која единствена има право да одлучува кој бил свет, а кој не бил, се додека таа ги прогласува личностите за Светци, а која не бележи никакво сведоштво дека Тервел бил Светец, ниту житие нема, јас ќе си стојам на ставот кој го имам. Инаку, во ракописи напишани неколку века по смртта на Тервел се и сешто може да пишува. Впрочем, чинам нема потреба многу да полемизираме, доволно е да се појде во најблиската црква, да се праша, таму ќе дадат соодветен одговор на прашањето. |
|||
![]() |
|||
eptendosadno ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Вака , да се разбереме . Постои Црква во Плиска , Преславската , Трновката , но никаде не е спомнат , барем јас не знам , дека истот е светец , БУГАРСКИ СВЕТЕЦ . Тоа треба некој католик , кој има многу неточности во своите дела да го констатира ? Иако јас сеуште не добив цитат дека човекот со илјада имиња не Бугарин , и дека се работи за Хан Тарвел , немам добиено впечаток дека тоа е Тервел е христијанин и дека истиот бл светец . Изменето од eptendosadno - 16.Февруари.2010 во 19:27 |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
![]() |
|||
Каснакоски ![]() Сениор ![]() Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Македоне, имаме ги текстовите. До сега не ми е познато да има некој анализ зошто Барониј, Орбини или Пасиј напишале така. Не верувам тие да измислувале. Ти, како и сите историчари отфрлувате напишаното, ама мислам се треба да се објасни.
Како ќе објасниш тоа што владетелите од Паисиј се 95% исти со тие од Именникот? До сега никој ИСТОРИЧАР ништо не кажал. Паисиј пишува за крал Батоја - во Именикот е Исперих Тривелија - Тервел Тербал, син на Тривелија - не познат (Тервел 2?) Мојсеј, син на Тривелија - Севар (Имињата на 7ната се запишани во почетокот, пишува Паисиј. Почеток на кој документ? Официјалната историја молчи по прашањето) Асен Велики, прв цар - Кормисош Добрица - Винех (Бинех - Бине (ром) добро) Телезвија -Телец Сабин - нема го(има место за за него) Суботин - Умор Тагана - Паган Има многу што да се истражува!!! Не случајно вчера го спомнав Шлиман! Изменето од Каснакоски - 16.Февруари.2010 во 19:25 |
|||
![]() |
|||
eptendosadno ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 195196197198199 824> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |