IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Училишниот час - 40 минути
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Училишниот час - 40 минути

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <123
Автор
Порака Обратен редослед
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јануари.2008 во 23:14
Mislam deka me razbra, pa znaesh deka na ovaa vozrast se opismenuvaat-odnosno voveduvaat (vospituvaat) vo osnovite, toa ostanuva za cel zivot. Mozebi malku vo IV odd. e utnato materijaot po opshtestvo (ona so rudnici, fabriki...pokoj im  dusha gi nema na jave, a gi ima vo celite na programata). Programata do IV poveke e so vospitni elementi, a pomalku so obrazovni...no sepak e zavisna od nacinot na realizacija ... i od vreme prestojot na ucenicite  vo ucilishte...traenje na casot...
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јануари.2008 во 22:57
МАМАД, НЕ ЗНАМ ДАЛИ СМЕ НА ИСТА БРАНОВА ДОЛЖИНА,НЕ МИСЛЕВ КОЛКАВ ПРОЦЕНТ ПРИМА , ТУКУ КОЛКУ ОСТАНУВА НИЗ ЖИВОТОТ
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јануари.2008 во 22:49
Na vozrasta so koja rabotam jas ...negde 90%...
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јануари.2008 во 22:44
Биди искрена па кажи колкав процент од информациите што ученикот ги усвојува на час на кој се реализира нова наставна единица остануваат трајно во мозочните вијуги на ученикот.
Јас сепак мислам дека е подобро да се сервира она суштинското, отколку голема количина на интелектуална храна, од која може да се изгуби апетитот. А за суштинското не треба многу време, туку ќе остане време и за добивање на повратни информации со кои наставникот може да утврди уште истиот час дали неговиот труд вродил со плод или не.
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јануари.2008 во 22:24
Zalam, ama nema da se soglasam so tebe. Bilo koja koncepcija paga vo voda ako se nema dovolno vreme....jas odamna go nemam ovoj problem...celodnevnata nema chas tuku raboten den...zboruvam poveke za decata od V-VIII odd. Bidi realen i priznaj deka kaj nas tece klasicen cas, a i brojot na deca pravi golem problem, ne e isto 20 ucenici ili 35. Jas sum poveke za koncepcijata blok cas...da osmislish aktivnost...ucenicite da realiziraat...milina. 
Кон врв
majstorce62 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
...

Регистриран: 23.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4251
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај majstorce62 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јануари.2008 во 22:16
СО ДОБРА ПОДГОТОВКА, ДОБРО ИСПЛАНИРАН И АНАЛИЗИРАН ЧАС, ОВОЈ ПРОБЛЕМ МОЖЕ ДА НЕ ПРЕТСТАВУВА ПРОБЛЕМ.
тА ЗАРЕМ СЕ ШТО КАЖУВА НАСТАВНИКОТ ЗА ТИЕ ТРИЕСЕТ И ПЕТ МИНУТИ ИМА ТОЛКУ ГОЛЕМА ВАЖНОСТ ЗА ДЕТЕТО УЧЕНИК. КОЛКУ ПРОЦЕНТИ ОД ТОА ШТО ГО ПРИМА КАКО ИНФОРМАЦИЈА ЌЕ ОСТАНЕ ВРЕЖАНО ВО НЕГОВАТА МЕМОРИЈА ВО НАТАМОШНИОТ ЖИВОТ. Е, ТОА, ШТО ГО БРИШЕ МЕМОРИЈАТА КАКО НЕЗНАЧАЈНО, МОЖЕ ДА ГО ИЗБРИШЕ И НАСТАВНИКОТ ОД СВОЈОТ КОНЦЕПТ ЗА ЧАС.
СЛЕДЕТЕ ЈА МЕМОРИЈАТА НА ДЕТЕТО.
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ
Кон врв
Палестинец Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 12129
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Палестинец Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јануари.2008 во 09:51
Има. Да не одат на училиште.
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Јануари.2008 во 09:43

Vcerashen Dnevnik objavuva

Часовите во основното образование да траат по 40 минути наместо по 45, како штое е сега, е предлогот што Бирото за развој на образованието го доставило до Министерството за образование за да се вметне во Законот за основното образование.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Inovacii, inovacii...zgolemi 5 min. skrati 5 min. Lugevo "navistina se zagrizeni" za obrazovanieto. Vo tekstot izjavuvaat deka ucilishtata rabotele vo dve smeni pa se pojavuvale problemi. Zamislete po dolgo razmisluvanje otkrile deka so ova ke gi nadminat problemite. A shto ke otvorat 100 drugi problemi, ne e vazno. Od 40 min. 5 min. nastavnikot ke "izgubi" vo pozdravuvanje i nadminuvanje na nekoj nametnat problem (pr. objasnuvanje na nekoja zadaca od domashnite zadaci) i za ostanatite 35 min. treba da "ja objasni" novata materija. Ako ucenicite sakaat da prashat neshto za nekoi nejasnotii-ke pocekaat na naredniot cas. nedaj boze nekoj "entuzijast" da saka da poraboti malku so nekoi poaktivni formi i metodi- da receme rabota vo grupi, pa decata da rasposlaat pred sebe materijali, enciklopediii...nastavnikot mora da meri na shtoperica...raboteno, ne doraboteno...aj za doma...neka si ja cukaat glavata roditelite, neka plakaat profesori...i taka nikoj ne znae deka "glaveshinite" taka osmislile...ke mavame so drva i kamenja po nastavnicite...ne im se raboti..giabolebari...
Ve molam, komentirajte okolu ova, ama ne so navredi, tuku vo interes na decata.Shto mozat da naucat za 40 min. na cas? Dali ima drug izlez.


Изменето од mamamd - 18.Јануари.2008 во 09:45
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <123
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,250 секунди.