IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Историја
  Активни теми Активни теми RSS - Бугарин,бугарофон,мак.Бугарин во Македони
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Затворена темаБугарин,бугарофон,мак.Бугарин во Македони

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 4647484950 81>
Автор
Порака Обратен редослед
Pat Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1334
Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Април.2010 во 00:58
Интересно е кога некој „Македонец“ го доживува Прелиќ како носител на слободата. Жити „слободата“

http://mk.wikipedia.org/wiki/Велимир_Прелиќ





Ти реков дека сме многу повеќе отколку што не мислиш, нели?намигнување

http://www.mn.mk/komentari/1163-Koj--e-Velimir-Prelik--a-koja-Mara-Buneva

http://www.utrinskivesnik.com.mk/default-mk.asp?ItemID=9C617651DB78A848A64A616DE29F12B3&arc=1


Изменето од Pat - 01.Април.2010 во 00:59
Zero Tolerance For Silence
Кон врв
eptendosadno1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ

Регистриран: 30.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 1149
Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Април.2010 во 00:27
Originally posted by Pat Pat напиша:


Да, како и да е... „По постовите ќе ги познаете“


По време на Првата светска војна е кмет на Драма

Па затоа србоманите (оне кои не го ставиле темниот вокал , двогласниците ЈА И ЈУ , оние што не пишувале за тиквешкото востание и.т.н. ), поради таквата функција што ја имал , “Хандриево “( француски официр , сојузник на Србија во војната ) го преименувале и го ставиле неговото име , а не името на Велимир Прелиќ или на некој српски официр кој бил заслужен за слободата на Скопје , нели ?



Кон врв
Pat Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1334
Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Април.2010 во 00:17
Да, како и да е... „По постовите ќе ги познаете“

Изменето од Pat - 01.Април.2010 во 00:17
Zero Tolerance For Silence
Кон врв
eptendosadno1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ

Регистриран: 30.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 1149
Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Април.2010 во 00:12
Originally posted by Pat Pat напиша:



Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:

Да , уште на почетокот водев “ ватрен “ спор со администраторката дека истата не треба да ме заштитува од Бугарите , дека умеам сам да излезам на крај со нив затоа што знам дека аргументите се во моја полза , вистината е мојот сојузник , соборец и.т.н.

Па доколку би се прашувал јас , НЕ , ЈАС НЕ БИ ТЕ БАНИРАЛ .

Умеам јас да излезам на крај и со тебе
Етикетите , квалификациите ко ги делиш како Дедо Мраз пакетчиња зборуваа за тебе а не за мене .

Никаде на форумов не сум го оспорил фактот дека Ксенофонд себе се идентификувал како Бугар , но , никаде не сум оспорил и дека Конески , Колишевски , Влахов и др. комунисти се најзаслужни што е создадена македонската држава , што создале азбука која е различна од српската , кои создале македонска православна црква , кои создале македонска граматика , КОИ СОЗДАЛЕ МАКЕДОНЦИ - МАКЕДОНСКА НАЦИЈА .

Мене ми е позната желбата и настојувањето на “ царевоселците “ Македонецот да добие поинаков лик , поинаква азбука , правопис .

Тоа е дозволено и е легитимно , како што е легитимно да се земат 40 сребреника . Некој живее за идеалите , некој за подобар и полагоден живот

Провиден си човеку, ептен си провидем. Ако јас те етикетирам тебе директно, како во претходниот случај, тоа е затоа што ти си даваш за право да ме навредуваш мене на директен начин. Овде зборуваме за историја, меѓутоа ти најмалку зборуваш за истата, туку мене ми припишуваш некакви четириесет сребреници. Епа слушај- не се во Македонија сите ситни полтрончиња како што можеби си мислиш, со кои што ќе си поиграш малку топло ладно и потоа ќе мавтаат со опашот како кутриња, како некои....Едно време не се пишуваше многу за македонското учество во српско-бугарската војна НА БУГАРСКА СТРАНА. Не се зборуваше многу ни за тиквешкото востание, ниту за охридско-дебарскотоhttp://www.kicevo.net.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=162:-1913&catid=2:2008-07-07-01-23-49&Itemid=5Не се пишуваше ниту за ѕверствата извршени од ордите на Бабунски во источниот дел на вардарска Македонија, како оние во штипско, за злосторствата на Србите во периодот на окупацијата 1913-1941, ама нештата се менуваат, а ти мене слободно нарекувај ме „царевоселец“, само тоа и ќе ти остане намигнувањеИ како што реков, не ми припишувај нешта кои што не сум ги кажал, како тоа за Димитар Влахов.



Овде зборуваме за историја, меѓутоа ти најмалку зборуваш за истата,

Како што кажав , не се чуствувам виновен ако некој се препозне во моите текстови , и затоа ќе се цитирам самиот себе :

Незнам дали си приметил од поновата македонска историја дека бугароманите и бугарофилите секогаш се криеле позади легалната општествена активноста наречена “ заштитата на македонската слобода , култура и посебност од србоманите “ - Белград .   Па во недостаток на србомани во заедницата во која живеат , односно во недостаток за постоење причина за нивната “ патриотска должност “ они ги “пленат“ и јавно ги прозиваат фановите на фонетската азбука , Брена , Цеца , Партизан , Ж. Јоксимовиќ , Десанка Максимовиќ , Дивац и.т.н. .

Сум ги читал Србиновски и другите од “ Наше Дело “ , сум го гледал своевремено тој филм , и што е најважно , го разбрав филмот

Кон врв
Pat Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1334
Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Април.2010 во 00:00
Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:



Да , уште на почетокот водев “ ватрен “ спор со администраторката дека истата не треба да ме заштитува од Бугарите , дека умеам сам да излезам на крај со нив затоа што знам дека аргументите се во моја полза , вистината е мојот сојузник , соборец и.т.н.

Па доколку би се прашувал јас , НЕ , ЈАС НЕ БИ ТЕ БАНИРАЛ .

Умеам јас да излезам на крај и со тебе
Етикетите , квалификациите ко ги делиш како Дедо Мраз пакетчиња зборуваа за тебе а не за мене .

Никаде на форумов не сум го оспорил фактот дека Ксенофонд себе се идентификувал како Бугар , но , никаде не сум оспорил и дека Конески , Колишевски , Влахов и др. комунисти се најзаслужни што е создадена македонската држава , што создале азбука која е различна од српската , кои создале македонска православна црква , кои создале македонска граматика , КОИ СОЗДАЛЕ МАКЕДОНЦИ - МАКЕДОНСКА НАЦИЈА .

Мене ми е позната желбата и настојувањето на “ царевоселците “ Македонецот да добие поинаков лик , поинаква азбука , правопис .

Тоа е дозволено и е легитимно , како што е легитимно да се земат 40 сребреника . Некој живее за идеалите , некој за подобар и полагоден живот



Провиден си човеку, ептен си провидем. Ако јас те етикетирам тебе директно, како во претходниот случај, тоа е затоа што ти си даваш за право да ме навредуваш мене на директен начин. Овде зборуваме за историја, меѓутоа ти најмалку зборуваш за истата, туку мене ми припишуваш некакви четириесет сребреници. Епа слушај- не се во Македонија сите ситни полтрончиња како што можеби си мислиш, со кои што ќе си поиграш малку топло ладно и потоа ќе мавтаат со опашот како кутриња, како некои....


Едно време не се пишуваше многу за македонското учество во српско-бугарската војна НА БУГАРСКА СТРАНА. Не се зборуваше многу ни за тиквешкото востание, ниту за охридско-дебарското

http://www.kicevo.net.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=162:-1913&catid=2:2008-07-07-01-23-49&Itemid=5

Не се пишуваше ниту за ѕверствата извршени од ордите на Бабунски во источниот дел на вардарска Македонија, како оние во штипско, за злосторствата на Србите во периодот на окупацијата 1913-1941, ама нештата се менуваат, а ти мене слободно нарекувај ме „царевоселец“, само тоа и ќе ти остане намигнување

И како што реков, не ми припишувај нешта кои што не сум ги кажал, како тоа за Димитар Влахов.


Изменето од Pat - 01.Април.2010 во 00:07
Zero Tolerance For Silence
Кон врв
eptendosadno1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ

Регистриран: 30.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 1149
Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 23:39
Originally posted by Pat Pat напиша:





Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:


Јуди имало и ќе има
Крадецот вика држте крадецот. Епа што да ти правам, и историчарите и етнолозите, како на пример Блаже Ристовски, се согласуваат дека повеќето од македонските преродбеници И СИТЕ РЕВОЛУЦИОНЕРИ ОД ВМОРО се сметале себеси за Бугари.  Тие спомени се издадени и во Македонија, предговор им напишал Катарџиев, и сега јас сум јуда затоа што сум го прочитал тоа или што Нушиќ пишува за Велес како за бугарски град.?Како што реков, нештата во Македонија полека но сигурно се придвижуваат и нашите северни „браќа“ веќе нема да можат да ловат во матно:Колумна

<span style="font-weight: bold;">Бугарска приказна</span>



Во официјална Бугарија одамна е етаблирано мислењето дека присуството на
бугарската култура во јавниот простор на Македонија - особено во
медиумите - претежно е крајно негативно конотиран. Дали е ова гледиште
реално и основано?

Генерално - е. Нашиот инстинкт на нетрпеливост кон Бугарите е бетониран
како кон ретко кој друг сосед. Така, ако еден од поранешните премиери,
по некоја игра на случајот, станеше граѓанин со адреса на жителство, не
во Благоевград од западна Бугарија, туку во некој град од јужна Србија,
не верувам дека ќе осамневме со графитот: „Скопје ќе го направам Врање“.
Скопските баскетџии добро знаат што е „бугарска топка“, на „митница“ се
констатира „бугарската работа“, а именувањето „Бугар еден“ и ден-денес
секој од нас го користи во децидно навредлив контекст. Звучи наивно, но е
прилично вистинито.

Негативната наелектризираност најчитко може да се согледа во
уметностите. Додека српскиот филм од деведесеттите го доживувавме како
одредница за модерност, мачизам, урбаност, гледливост, нека се сети
некој од нас барем на еден бугарски наслов што сме го гледале или
сакале? Нема таков. Додека бендот на Чорба (кој долго се мајтапеше со
нас како земја чиј запад е Албанија) постојано е на турнеи низ државава,
до не толку дамнешниот настап на ска-бендот „Викеда“ во Скопје, поим
немавме за ниту една значајна музичка појава од бугарската сцена. Дури
кога Никола Маџиров го преведе исклучителниот „Природен роман“ од Георги
Господинов на македонски почна процесот к*рентната бугарска проза да не
биде тера инкогнита колку и узбечката. Само за потсетување: Узбекистан
не ни е прв комшија. Дури и на академско ниво предметот бугарска
книжевност беше доцна воведен во к*рикулумите, години по
осамостојувањето, а бугарскиот јазик чинам уште не е достапен за
студентите. Тоа се културолошки пропусти.

Бугарските проследувачи причините за овие нешта ги детектираат во
некакво системско и систематско токсифицирање на македонскиот граѓанин
со „антибугаризам“, што влечело корени од поранешната заедничка
федерација и речиси „агитпроповското насочувањето на македонскиот народ
кон српскиот“.

Надвор од конспирациите, интересен е обидот да се одговори дали
индикативниот однос кон Бугарија и Бугарите има свои објективни
причинители, т.е. алиби?

Одговорот одново е потврден. Нашите позиции се потсвесна реакција:
Бугарите го олеснуваат пристапот кон нив, дури и го поттикнуваат,
стимулираат, надразнуваат, инспираат. Впечаток е, на пример, дека
источно од нас како да немаат други традиционални напеви од оние што ние
со векови ги пееме како македонски. Бугарите со вжештени грла ја
„фаќаат“ „Билјана платно белеше“, како чисто „блгарска“ песна (иако
јазикот е македонски). Од друга страна, Србите не посегнаа по неа, а
стиховите толку им намигнуваат на „белограѓаните“. Но, „Белоград“ од
мелодијата не е српски Белград, туку локалитет и винарски предел од
Тиквешијата. Понатаму, освен осамената појава на Д. Чупоски, сите ликови
од македонскиот 19 век, и почетокот на 20, се копи-пејстирани во
бугарските истории. Настојчиво се форсира и терминот „македонизам“ како
вештачка политичка и научна доктрина за разликување на македонската
нација од соседните.

На ова место мора да забележиме и недоследност од македонска страна. Не
треба да ни биде кошмар ниту присуството на зборот „бугарски“ во
насловот на збирката на Миладиновци, ниту колебливите национални
изјаснувања на Мисирков, ниту самоименувањето како „Бугари“ на повеќето
поважни дејци од просветителскиот период, но и пред тоа. Треба отворено и
без табуа да говориме за ова и мора со историски факти и од научни
позиции да ја објасниме историската широчина на тој термин пред стотина
години, наспроти денес. Тоа е веќе академски тест.

Очигледниот анимозитет кон бугарската култура е комплексен производ на
недоволно расветлени процеси, но пред се' повратна реакција од
бугарските фрустрации изродени поради калењето на нашиот национален
идентитет како посебен, со што тие „губат“ значаен дел од впечатливите
личности, фолклор, минато (се сеќаваме на каубојската изјава на еден
поранешен претседател на Бугарија, дека ние сме „најромантичниот дел од
бугарската историја“). Двојните фазони од типот „први ве признавме, но
не го препознаваме вашиот јазик како посебен“, или „смеете да земете
бугарски пасош, но ОМО „Илинден“-ПИРИН не смее да земе регистрација“ не
се плодно поле за одгледување билатералната доверба и соработка. Почвата
е толку трусна што до земјотрес доведува и обично нишање на тревата.

Бугарите во секоја пригода ќе ви кажат дека „сме еден народ во две
држави“. Тоа е точно, но онолку колку што е точно дека сме еден народ во
192 држави (членки на ОН). Ако реагираме поинаку од еден рационален
однос, нашиот отпор би бил само сведоштво за потаен страв. Не само што
балканските атавизми треба да ги ампутираме од свеста, туку треба и да
го изгониме стравот од подрачјето на нашата национална личност. Наместо
тоа, полезно е да посадиме објективност и реално добрососедство, со
достоинство и со слободен ум да говориме за она што го нарекуваме
сопствен историски, општествен, демографски и културен пејзаж.

Така, годинава „Златниот венец“ на поезијата ќе му биде доделен на
бугарскиот поет Љубомир Левчев. Тоа е пред се' гласна уметничка, меѓутоа
и суптилна политичка порака која покажува зрелост на македонската
средина да биде поголема од ситуацијата. Кога ова нема да остане осамен
пукот во празно, кога и Бугарија ќе возврати врвната (не некоја локална)
книжевна награда да ја додели на писател кој јасно се именува себеси
како Македонец, а своите песни како песни на македонски јазик, без да
остава простор за сомневања, и кога целиот тој процес ќе забразди
поширок опсег од обострани „почитанија“, во такви времиња се надевам
дека и насловот на текстов ќе ја загуби својата сосема ненамерно
негативна конотација.

Жарко КујунџискиИ нешто ново и  посебно:http://www.manchevski.com.mk/html en/m_writings_beseda.htmlСекој кој што го интересира македонската историја нека ја прочита таа книга. Тоа е превод од РАКОПИС на Ѓорче Петров. Поавтентично- здравје.


Да , уште на почетокот водев “ ватрен “ спор со администраторката дека истата не треба да ме заштитува од Бугарите , дека умеам сам да излезам на крај со нив затоа што знам дека аргументите се во моја полза , вистината е мојот сојузник , соборец и.т.н.

Па доколку би се прашувал јас , НЕ , ЈАС НЕ БИ ТЕ БАНИРАЛ .

Умеам јас да излезам на крај и со тебе
Етикетите , квалификациите ко ги делиш како Дедо Мраз пакетчиња зборуваа за тебе а не за мене .

Никаде на форумов не сум го оспорил фактот дека Ксенофонд себе се идентификувал како Бугар , но , никаде не сум оспорил и дека Конески , Колишевски , Влахов и др. комунисти се најзаслужни што е создадена македонската држава , што создале азбука која е различна од српската , кои создале македонска православна црква , кои создале македонска граматика , КОИ СОЗДАЛЕ МАКЕДОНЦИ - МАКЕДОНСКА НАЦИЈА .

Мене ми е позната желбата и настојувањето на “ царевоселците “ Македонецот да добие поинаков лик , поинаква азбука , правопис .

Тоа е дозволено и е легитимно , како што е легитимно да се земат 40 сребреника . Некој живее за идеалите , некој за подобар и полагоден живот



Изменето од Македон - 06.Април.2010 во 14:05
Тишината е гласникот на почетокот , пссс...т .
Кон врв
Pat Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1334
Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 23:03
Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:


Јуди имало и ќе има


Крадецот вика држте крадецот. Епа што да ти правам, и историчарите и етнолозите, како на пример Блаже Ристовски, се согласуваат дека повеќето од македонските преродбеници И СИТЕ РЕВОЛУЦИОНЕРИ ОД ВМОРО се сметале себеси за Бугари.  Тие спомени се издадени и во Македонија, предговор им напишал Катарџиев, и сега јас сум јуда затоа што сум го прочитал тоа или што Нушиќ пишува за Велес како за бугарски град.?

Како што реков, нештата во Македонија полека но сигурно се придвижуваат и нашите северни „браќа“ веќе нема да можат да ловат во матно:

Колумна

Бугарска приказна



Во официјална Бугарија одамна е етаблирано мислењето дека присуството на бугарската култура во јавниот простор на Македонија - особено во медиумите - претежно е крајно негативно конотиран. Дали е ова гледиште реално и основано?

Генерално - е. Нашиот инстинкт на нетрпеливост кон Бугарите е бетониран како кон ретко кој друг сосед. Така, ако еден од поранешните премиери, по некоја игра на случајот, станеше граѓанин со адреса на жителство, не во Благоевград од западна Бугарија, туку во некој град од јужна Србија, не верувам дека ќе осамневме со графитот: „Скопје ќе го направам Врање“. Скопските баскетџии добро знаат што е „бугарска топка“, на „митница“ се констатира „бугарската работа“, а именувањето „Бугар еден“ и ден-денес секој од нас го користи во децидно навредлив контекст. Звучи наивно, но е прилично вистинито.

Негативната наелектризираност најчитко може да се согледа во уметностите. Додека српскиот филм од деведесеттите го доживувавме како одредница за модерност, мачизам, урбаност, гледливост, нека се сети некој од нас барем на еден бугарски наслов што сме го гледале или сакале? Нема таков. Додека бендот на Чорба (кој долго се мајтапеше со нас како земја чиј запад е Албанија) постојано е на турнеи низ државава, до не толку дамнешниот настап на ска-бендот „Викеда“ во Скопје, поим немавме за ниту една значајна музичка појава од бугарската сцена. Дури кога Никола Маџиров го преведе исклучителниот „Природен роман“ од Георги Господинов на македонски почна процесот к*рентната бугарска проза да не биде тера инкогнита колку и узбечката. Само за потсетување: Узбекистан не ни е прв комшија. Дури и на академско ниво предметот бугарска книжевност беше доцна воведен во к*рикулумите, години по осамостојувањето, а бугарскиот јазик чинам уште не е достапен за студентите. Тоа се културолошки пропусти.

Бугарските проследувачи причините за овие нешта ги детектираат во некакво системско и систематско токсифицирање на македонскиот граѓанин со „антибугаризам“, што влечело корени од поранешната заедничка федерација и речиси „агитпроповското насочувањето на македонскиот народ кон српскиот“.

Надвор од конспирациите, интересен е обидот да се одговори дали индикативниот однос кон Бугарија и Бугарите има свои објективни причинители, т.е. алиби?

Одговорот одново е потврден. Нашите позиции се потсвесна реакција: Бугарите го олеснуваат пристапот кон нив, дури и го поттикнуваат, стимулираат, надразнуваат, инспираат. Впечаток е, на пример, дека источно од нас како да немаат други традиционални напеви од оние што ние со векови ги пееме како македонски. Бугарите со вжештени грла ја „фаќаат“ „Билјана платно белеше“, како чисто „блгарска“ песна (иако јазикот е македонски). Од друга страна, Србите не посегнаа по неа, а стиховите толку им намигнуваат на „белограѓаните“. Но, „Белоград“ од мелодијата не е српски Белград, туку локалитет и винарски предел од Тиквешијата. Понатаму, освен осамената појава на Д. Чупоски, сите ликови од македонскиот 19 век, и почетокот на 20, се копи-пејстирани во бугарските истории. Настојчиво се форсира и терминот „македонизам“ како вештачка политичка и научна доктрина за разликување на македонската нација од соседните.

На ова место мора да забележиме и недоследност од македонска страна. Не треба да ни биде кошмар ниту присуството на зборот „бугарски“ во насловот на збирката на Миладиновци, ниту колебливите национални изјаснувања на Мисирков, ниту самоименувањето како „Бугари“ на повеќето поважни дејци од просветителскиот период, но и пред тоа. Треба отворено и без табуа да говориме за ова и мора со историски факти и од научни позиции да ја објасниме историската широчина на тој термин пред стотина години, наспроти денес. Тоа е веќе академски тест.

Очигледниот анимозитет кон бугарската култура е комплексен производ на недоволно расветлени процеси, но пред се' повратна реакција од бугарските фрустрации изродени поради калењето на нашиот национален идентитет како посебен, со што тие „губат“ значаен дел од впечатливите личности, фолклор, минато (се сеќаваме на каубојската изјава на еден поранешен претседател на Бугарија, дека ние сме „најромантичниот дел од бугарската историја“). Двојните фазони од типот „први ве признавме, но не го препознаваме вашиот јазик како посебен“, или „смеете да земете бугарски пасош, но ОМО „Илинден“-ПИРИН не смее да земе регистрација“ не се плодно поле за одгледување билатералната доверба и соработка. Почвата е толку трусна што до земјотрес доведува и обично нишање на тревата.

Бугарите во секоја пригода ќе ви кажат дека „сме еден народ во две држави“. Тоа е точно, но онолку колку што е точно дека сме еден народ во 192 држави (членки на ОН). Ако реагираме поинаку од еден рационален однос, нашиот отпор би бил само сведоштво за потаен страв. Не само што балканските атавизми треба да ги ампутираме од свеста, туку треба и да го изгониме стравот од подрачјето на нашата национална личност. Наместо тоа, полезно е да посадиме објективност и реално добрососедство, со достоинство и со слободен ум да говориме за она што го нарекуваме сопствен историски, општествен, демографски и културен пејзаж.

Така, годинава „Златниот венец“ на поезијата ќе му биде доделен на бугарскиот поет Љубомир Левчев. Тоа е пред се' гласна уметничка, меѓутоа и суптилна политичка порака која покажува зрелост на македонската средина да биде поголема од ситуацијата. Кога ова нема да остане осамен пукот во празно, кога и Бугарија ќе возврати врвната (не некоја локална) книжевна награда да ја додели на писател кој јасно се именува себеси како Македонец, а своите песни како песни на македонски јазик, без да остава простор за сомневања, и кога целиот тој процес ќе забразди поширок опсег од обострани „почитанија“, во такви времиња се надевам дека и насловот на текстов ќе ја загуби својата сосема ненамерно негативна конотација.

Жарко Кујунџиски




И нешто ново и  посебно:

http://www.manchevski.com.mk/html en/m_writings_beseda.html


Секој кој што го интересира македонската историја нека ја прочита таа книга. Тоа е превод од РАКОПИС на Ѓорче Петров. Поавтентично- здравје.



Изменето од Македон - 06.Април.2010 во 14:02
Zero Tolerance For Silence
Кон врв
eptendosadno1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ

Регистриран: 30.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 1149
Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 20:04
Originally posted by Pat Pat напиша:


Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:


Значи јас пишувам за “ србофојата “ како појава кај Бугарите , Бугароманите и сл , година на отпочнување и кои се причините за истата , односно , причината зашто е “ србоман “ , “ Србин “ негативна личност , предмет за презир кај “некои“ .

Е сега , бидејки Лазар Колишевски , Михајло Апостолски , Димитар Влахов не се вкопуваат во тезата за “ Обединување на бугарското племе “ туку се главни херои во приказната со среќен крај “ Македонска Држава “ истите од “ царевоселците “ добиваат квалификација “ србомани “ , “ слуги на Белград “ , “ Спроведувачи на големосрбската доктрина - Македонец , македонски јазик , писмо ( кој е “караџица “ ) и.т.н.

Тоа е темата , за тоа јас пишувам
Ќе бидам краток- не сум србофоб, но не дозволувам Срби и србомани, кои и да се тие да ме прават будала при здрав ун. И не ми го пипај Димитар ВлаховнамигнувањеП.С. Дали ти ми одговори за Србиново на темата за јазикот? Не, нели?голема%20насмевка


О , извини .

Пишав јас дека не си на форумов за да те дијагностицирам и да ти дадам епитет , но ако си се препознал во текстовите сепак тоа не го прифакам како моја вина .

Извини , ништо не е намерно и лично , јас си пишувам за “ царевоселците “ кои палеа народ со паролата “ Солун е наш “ и имаа инструмент со кои можеа да ги детектираат “ Вистинските Македонци “
Кон врв
eptendosadno1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
ОРТОДОКСЕН АТЕИСТ

Регистриран: 30.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 1149
Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 20:00
Originally posted by Platenik Platenik напиша:

Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:

Originally posted by Pat Pat напиша:




Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:

И термините , доказите , аргментите кои ги користат “ царевоселците “ , исто така се веќе детектирани и е дефинирана појава , мотив , извор на информации , реторика и сл.

И тоа се провлекува од многу поодамна и се е поради таа погрешна проценка на српската воена администрација од 1885 година , од времето на “ Шуми Марица “




Едноставно го наметнувам прашањето дали тие 500-600 македонски доброволци во српско-бугарската војна биле бугаромани, бугарофрони итн?

Отидов јас
Точно така, тоа го напишав. Или е можеби забрането да се размислува зошто на пример Марко Цепенков насекаде во своите дела гледа само Бугари, зошто Ѓорче Петров во својата Беседа за Гоце Делчев пишува дека Делчев загинал среде бугарско село, зошто Џинот го озаглавил своите две книги:„О основанију Бл’гарског Патријаршества“ и „Слово Кирила славенца солунскаго философа бугарскаго“ објавени во Белград, 1855 и 1856Во сите спомени дејците на ВМОРО за себе пишуваат дека се Бугари, зошто и Бранислав Нушиќ за нив пишува дека се Бугари. Да не ги спомнуваме и Шапкарев, Миладинови, Прличев, сите оние кои сме ги учеле на училиште.Тоа се луѓе кои се дел од македонската историја (освен Нушиќ, тој е страно тело) и нормално е за мене да се интересирам за таа проблематиканамигнување


Значи јас пишувам за “ србофојата “ како појава кај Бугарите , Бугароманите и сл , година на отпочнување и кои се причините за истата , односно , причината зашто е “ србоман “ , “ Србин “ негативна личност , предмет за презир кај “некои“ .

Е сега , бидејки Лазар Колишевски , Михајло Апостолски , Димитар Влахов не се вкопуваат во тезата за “ Обединување на бугарското племе “ туку се главни херои во приказната со среќен крај “ Македонска Држава “ истите од “ царевоселците “ добиваат квалификација “ србомани “ , “ слуги на Белград “ , “ Спроведувачи на големосрбската доктрина - Македонец , македонски јазик , писмо ( кој е “караџица “ ) и.т.н.

Тоа е темата , за тоа јас пишувам




Ова е посилно од дрога, го прави лабилните луѓе зависници.

Бугарската политика спрема Република Мкаедонија


Научниот бугарски клер во одбрана на бугараштината со доставување предлог стратегија за односите со Македонија.


Пазете го ова:

“... би било соодветно да се разгледа предлогот дека денешните етнички Македонци (не Бугари) и етничките Бугари од Република Македонија претставуваат еден единствен ентитет и не постои разлика меѓу нив“.

Докумнетот е чиста глупост, а царевоселецот непречено си работел, а и сеуште работи.

Така се бранат бугарските национални интереси.



Така и треба , мене ми треба опонент за да има во целата приказна еден пристрасен и заблуден .

Јуди имало и ќе има
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 19:52
Бугарскиот Премиер Петров во своето интервју за ЊуЈорк Тајмс, на 16 август, 1903 година изјавил дека Илинденското востание било целосно национално македонско движење. Овие официјални изјави на бугарските власти се значајни од две причини, прво, претставуваат официјални државни ставови, второ, одговараат на временските случувања, за разлика од поновите политичко - контроверзни тврдења на одредени бугарски кругови.

Ова е дел од неговото интервју, кое го претставуваме и фототипно на самиот крај:

„Во врска со извештаите дека Бугарија е одговорна за востанието, тој истакна дека центарот на вознемирената област во моментов е речиси двестотини милји од бугарската граница и одделена е од неа со региони главно населени со Турци. Поради тоа, тој рече, дека е будалесто да се каже дека востанието беше потпомогнато од банди од Бугарија, и дека е подеднакво неразумно да се рече дека оружјето на востаниците пристигнало од Бугарија. Доколку се погледнат фактите, рече тој, сите пушки користени од страна на востаниците беа од француско производство, и дека повеќето од нив биле купени од турските офицери и мажи кои не примаа плати, па беа принудени да го продадат своето оружје и муниција за да добијат пари.

Востанието, рече тој, беше целосно национално македонско движење организирано од страна на Македонскиот Внатрешен Комитет, кој самиот по себе е доказ .....“

Истото го потврдил и најголемиот македонски преродбеник Крсте П. Мисирков на III-та седница на Петроградцкото Македонцко Научно-Литературно Другарство „Св. Климент“ одржано на 19-и Октом 1903 г. :

“Од самиот почеток на револуционерната организација Македонците во Бугарија или со бугарско образование, работеа под маската Бугари, прво за тоа, што така се викаше голем дел од населението, а друго, што по тој пат можеше да се добијат поддршката на бугарските власти, на бугарскиот народ и бугарската егзархија. “

“Македонците не се ограничија на таа двојна игра со различни замајувања на Бугарите и на Европа. Тие го пренесоа центарот на револуционерната оргнизација заедно со сите национално-политички прашања во Македонија, за да бидат слободни во своите постапки од бугарските власти. “

“Од тука е јасно, оти Бугарите ја голтнаа пилулата и доцна е да си ја исправат грешката.“
Кон врв
DragancoLeskoec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 984
Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 19:36
Originally posted by Pat Pat напиша:


Епа Платенику, тоа е еден од темелите на македонската нација, која ги има своите почетоци во периодот на национал-романтизмот, како и сите обележја на истиот.Е сега, зошто ти го зборувам ова? Јас сум Македонец, а повеќето во Пиринска Македонија како и потомците на бегалците од Вардарска и Егејска се Бугари, а сепак јас ги сметам нив за свои. За тебе тоа е веројатно глупост, но за мене не е. Бидејќи колку и да не му се верува на некого, националната свест не е од Бога дадена, таа е само марка, етикета на еден збир вредности. Меѓутоа, поважни се вредностите од етикетата.


Ова ќе си го запишам       (Ќе те цитирам како Пат, во иднина )
Кон врв
Pat Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1334
Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 18:24
Originally posted by Platenik Platenik напиша:






“... би било соодветно да се разгледа предлогот дека денешните етнички Македонци (не Бугари) и етничките Бугари од Република Македонија претставуваат еден единствен ентитет и не постои разлика меѓу нив“.

Докумнетот е чиста глупост, а царевоселецот непречено си работел, а и сеуште работи.

Така се бранат бугарските национални интереси.



Дали си го читал Мисирков, поточно „За македонцките работи“. Ако си го читал, би требало веднаш да се сетиш за тоа како Мисирков се прашува како е можно во едно село од двајца соседи со иста вера, ист јазик, исти обичаи, ист менталитет едниот да биде Србин, а другиот Бугарин. Епа Платенику, тоа е еден од темелите на македонската нација, која ги има своите почетоци во периодот на национал-романтизмот, како и сите обележја на истиот.

Е сега, зошто ти го зборувам ова? Јас сум Македонец, а повеќето во Пиринска Македонија како и потомците на бегалците од Вардарска и
Егејска се Бугари, а сепак јас ги сметам нив за свои. За тебе тоа е веројатно глупост, но за мене не е. Бидејќи колку и да не му се верува на некого, националната свест не е од Бога дадена, таа е само марка, етикета на еден збир вредности. Меѓутоа, поважни се вредностите од етикетата.

Неколку конкретни примери:

-Французите кои се романизирани Гали носат име на германското племе Франки.
-Русите не се викинзи
-Модерните Бугари не се Турки
-Модерните Македонци се Словени
-Модерните Грци се збирштина од Турци христијани, Албанци, Словени, Власи,  Цигани, Грци....


Изменето од Pat - 31.Март.2010 во 18:27
Zero Tolerance For Silence
Кон врв
Pat Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 18.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1334
Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 17:28
Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:



Значи јас пишувам за “ србофојата “ како појава кај Бугарите , Бугароманите и сл , година на отпочнување и кои се причините за истата , односно , причината зашто е “ србоман “ , “ Србин “ негативна личност , предмет за презир кај “некои“ .

Е сега , бидејки Лазар Колишевски , Михајло Апостолски , Димитар Влахов не се вкопуваат во тезата за “ Обединување на бугарското племе “ туку се главни херои во приказната со среќен крај “ Македонска Држава “ истите од “ царевоселците “ добиваат квалификација “ србомани “ , “ слуги на Белград “ , “ Спроведувачи на големосрбската доктрина - Македонец , македонски јазик , писмо ( кој е “караџица “ ) и.т.н.

Тоа е темата , за тоа јас пишувам


Ќе бидам краток- не сум србофоб, но не дозволувам Срби и србомани, кои и да се тие да ме прават будала при здрав ун.

И не ми го пипај Димитар Влаховнамигнување

П.С. Дали ти ми одговори за Србиново на темата за јазикот? Не, нели?голема%20насмевка
Zero Tolerance For Silence
Кон врв
Platenik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3600
Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 16:11
Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:

Originally posted by Pat Pat напиша:




Originally posted by eptendosadno1 eptendosadno1 напиша:

И термините , доказите , аргментите кои ги користат “ царевоселците “ , исто така се веќе детектирани и е дефинирана појава , мотив , извор на информации , реторика и сл.

И тоа се провлекува од многу поодамна и се е поради таа погрешна проценка на српската воена администрација од 1885 година , од времето на “ Шуми Марица “




Едноставно го наметнувам прашањето дали тие 500-600 македонски доброволци во српско-бугарската војна биле бугаромани, бугарофрони итн?

Отидов јас
Точно така, тоа го напишав. Или е можеби забрането да се размислува зошто на пример Марко Цепенков насекаде во своите дела гледа само Бугари, зошто Ѓорче Петров во својата Беседа за Гоце Делчев пишува дека Делчев загинал среде бугарско село, зошто Џинот го озаглавил своите две книги:„О основанију Бл’гарског Патријаршества“ и „Слово Кирила славенца солунскаго философа бугарскаго“ објавени во Белград, 1855 и 1856Во сите спомени дејците на ВМОРО за себе пишуваат дека се Бугари, зошто и Бранислав Нушиќ за нив пишува дека се Бугари. Да не ги спомнуваме и Шапкарев, Миладинови, Прличев, сите оние кои сме ги учеле на училиште.Тоа се луѓе кои се дел од македонската историја (освен Нушиќ, тој е страно тело) и нормално е за мене да се интересирам за таа проблематиканамигнување


Значи јас пишувам за “ србофојата “ како појава кај Бугарите , Бугароманите и сл , година на отпочнување и кои се причините за истата , односно , причината зашто е “ србоман “ , “ Србин “ негативна личност , предмет за презир кај “некои“ .

Е сега , бидејки Лазар Колишевски , Михајло Апостолски , Димитар Влахов не се вкопуваат во тезата за “ Обединување на бугарското племе “ туку се главни херои во приказната со среќен крај “ Македонска Држава “ истите од “ царевоселците “ добиваат квалификација “ србомани “ , “ слуги на Белград “ , “ Спроведувачи на големосрбската доктрина - Македонец , македонски јазик , писмо ( кој е “караџица “ ) и.т.н.

Тоа е темата , за тоа јас пишувам




Ова е посилно од дрога, го прави лабилните луѓе зависници.

Бугарската политика спрема Република Мкаедонија


Научниот бугарски клер во одбрана на бугараштината со доставување предлог стратегија за односите со Македонија.


Пазете го ова:

“... би било соодветно да се разгледа предлогот дека денешните етнички Македонци (не Бугари) и етничките Бугари од Република Македонија претставуваат еден единствен ентитет и не постои разлика меѓу нив“.

Докумнетот е чиста глупост, а царевоселецот непречено си работел, а и сеуште работи.

Така се бранат бугарските национални интереси.

Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 4647484950 81>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.