IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Што е Адвентистичката црква?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Што е Адвентистичката црква?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 39>
Автор
Порака Обратен редослед
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Април.2010 во 11:51




      Biblijata za besmrtnosta na dusata



Da se potsetime! Biblijata uste na prvite svoi stranici kazuva deka nema besmrtna dusa, nitu besmrten duh! Citame vo nea: “I Gospod Bog rece: ‘Ete, covekot stana kako eden od nas, znaejki sto e dobro i sto e zlo.
No sega da ne ja ispru- zi svojata raka i da ne skine od drvoto na zivotot za da vkusi od nego i da ZIVEE VECNO!’ Zatoa Gospod Bog go istera nadvor od Edemskata gradina za da ja obrabotuva zemjata od koja e i zemen” (1. Mojseeva 3,22.23). -

Jasno, Bog go isteruva Adama od rajot za da ne zivee vecno! No, ako veke Bog mu duvnal na Adama vo nosot besmrtna dusa ili besmrten duh, sozdavaj}i go so toa besmrten, zosto sega, koga go isteruva od rajot, kazuva “za da ne zivee vecno”?

Ako e sozdaden besmrten, togas toj e i vecen. No gorniot tekst kazuva deka Adam ne e vecen. Ili, Bog prvo mu dava besmrtnost, a sega istata mu ja odzema!? Kakva smisla ima toa? Jasno, zar ne! Besmrtnosta i vecniot zivot na Adama i Eva Bog gi povrzal so “drvoto na zivotot”. Ako jadat od nego, ke ziveat vecno, a ako ne jadat od nego, ke umrat, nema da ziveat vecno.

Spored toa, tie nemaat vrodena vecnost ili besmrtnost vo sebe. Taka i se slucilo. Zaradi nivnata neposlusnost Bog gi isteral od rajot i tie, nemajki moznost da jadat od “drvoto na zivotot”, umrele, ja zagubile prednosta vecno da ziveat. Sto znaci, Bog ne mu duvnal na Adama vo nosot nikakva besmrtna dusa, nitu besmrten duh, tuku samo bezlicen “zivoten duh” ili “`ivoten zdiv” koj gi stavil vo dvizenje i vo funkcija negovite organi, celiot negov organizam, negovoto telo sto go sozdal od pravot na zemjata (1. Mojseeva 2,7).

Komponentata “zivoten duh” ili “`ivoten zdiv” nikade vo Biblijata nema prerogativi na licnost, odnosno, taa ne e licnost, i spored toa, nema moznost po smrtta vecno da egzistira kako licnost nekade vo raj, vo cistiliste, vo pekol ili na koe i da e drugo mesto vo vselenata.

Pocituvani, Bozjite zborovi: “Da ne ja ispruzi svojata raka i da ne skine od drvoto na zivotot za da vkusi od nego i da ZIVEE VECNO”, gi simnuvaat site svetci od rajot na neboto i gi vadat site gresnici od cistilisteto i od pekolot, kade sto gi pratile crkvite, i site zaedno, i svetcite i gresnicite, gi vrakaat vo nivnite grobovi, kade sto im e i mestoto, tamu da pocivaat vo mir do prvoto ili do vtoroto voskresenie - da voskresnat vo konecen vecen zivot ili vo konecna vecna smrt.

Ako Adam i Eva bea sozdadeni so besmrtna dusa ili so besmrten duh, togas zabranata “Da ne ja ispruzi svojata raka i da ne skine od drvoto na zivotot za da vkusi od nego i da ZIVEE VECNO” ke bese napolno besmislena.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Април.2010 во 11:57
Dusata moze da se pogubi


“Gospod mu duvna zivoten zdiv vo nosalkite na covekot i covekot stana ziva dusa” (1. Mojseeva 2,7). - Bog ne mu duvnal na Adama vo nosalkite dusa, tuku “`ivoten zdiv” i togas toj stanal “ziva dusa” - evrejski nephesh (nefes - sozdanie) i hayyah (haja - zivo, zivot).

Znaci, covekot stanal “zivo sozdanie” ili “ziva dusa” otkako Bog mu duvnal vo nosalkite “`ivoten zdiv”. “Dusite (lugeto) koi gi pravat tie gadosti (sodomija), ke bidat istrebeni od svojot narod” (3. Mojseeva 18,19). “Vo gradovite na tie narodi... ne ostavaj nitu edna ziva dusa (nitu edno zivo sozdanie)” (5. Mojseeva 20,16). “Pogubi gi site dusi (nefes) vo gradot” (Isus Navin 10,37).

“Site dusi se moi; kako dusata na tatkoto, taka i dusata na sinot, moi se: koja dusa (nefes - covek) gresi, taa ke umre... dusata koja zgresila, ke umre” (Ezekil 18,4.20). “Sinot covecki ne dojde da pogubuva covecki dusi (da gi pogubuva lugeto), tuku da gi spasi” (Luka 9,56).
Znaci, dusata (covekot) se pogubuva, dusata umira. Taa ne e besmrtna - covekot ne e besmrten.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Април.2010 во 11:48


     Sto pravat mrtvite vo grobot?


Koga Covekot ke umre, toj umira celosno, integralno. Vednas, vo migot na smrtta, prestanuva sekoja iskra na Zivot, se gasnat site Zivotni funkcii i toj ne postoi veke vo nikakva svesna sostojba. Nema veke Covek, nema veke licnost, zaSto, kako Sto rekovme, toj so smrtta zaminuva vo nepostoenje.

Da go potvrdime ova so bibliski dokazi: “zivite barem znaat deka ke umrat, a mrtvite ne znaat nisto... Odamna gi snema: nivnata qubov i nivnata omraza i zavist, i veke nemaat ucestvo vo nisto sto se slucuva pod sonceto...
Nema rabota, ni mislenje, ni znaenje, ni mudrost vo grobot vo koj zaminuvas.” “Koga ke izleze duhot od nego (od covekot), toj se vraka vo svojata zemja, i vo toj den propagaat site negovi misli.” (Propovedn. 9,5.6.10; Ps. 146,4). “Togas ke se razbudat mnozina koi spijat vo zemniot prav; edni za vecen zivot, a drugi za sram i vecen prezir” (Daniel 12,2).

- Mrtvite spijat so smrten son vo zemniot prav, nesvesni za se sto se slucuva okolu niv, nesvesni za svojata okolina. “Ako negovite deca (na umreniot) uzivaat cest, toj nis- to ne znae, ako se prezreni, toj ne razmisluva za toa” (Za Jova 14,21).
“Mrtvite ne te spomenuvaat tebe. Koj ke te slavi vo podzemjeto?” (Psalm 6,5). - Ako mrtvite pravedni se vo rajot, kaj Boga, kako da ne go spomenuvaat i da ne go slavat tamu Boga?
Znaci, tie ne se vo rajot, tuku vo svoite grobovi.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Април.2010 во 23:36
Originally posted by mrzla mrzla напиша:

Поедноставно кажано......
Адвентистичка црква е место во кое нема икони,и палење свеки.Се верува само во Бог,во се она што тој го пренел во Библијата(тоа се неговите зборови)и дека не постои задгобен живот.
Човекот е создаден од негови раце,од прав која се направила од земјата,всушност и самото човеково тело е се она што постои во земјата,затоа кога душата умира,телото се сосединува со тлото............
Јасна ли бев? или многу ми се спие



     Sto se slucuva so covekot koga ke umre, kade zaminuva?


Postoi li nekakva dusicka koja kako peperuze ke zatreperi nad grobot, a potoa ke odleta nekade vecno da zivee? Taka nekoi si go pretstavuvale sebesi zadgrobniot zivot. No toa ne e hristijanska nadez.

Bog ne mu rekol na Adama koga zgresil: Adame, tvoeto telo ke umre i ke zamine vo grob, a tvojata dusa, bidejki e besmrtna, ke zamine vo raj kade sto vecno ke zivee vo blazenstvo, ili vo pekol, kade sto ve~no ke se maci! Ne, Bog ne mu rekol taka, tuku mu rekol: “Zasto si prav i vo prav se vrakas” (1. Mojseeva 3,19).
Koga ke umres, ne zaminuvas nitu vo raj, nitu vo pekol, tuku celosno, integralno, zaminuvas vo grob - evrejski “seol”, grcki “hades”. Kade bil Adam pred da bide sozdaden? Ne postoel. Vo nepostoenje. Bil prav, zemja.

Bog go povikal od nepostoenje vo postoenje. Sto se slucuva koga ke umre? Se vraka pak vo nepostoenje -“Zasto si prav i vo prav se vrakas.” - Propovednik 12,7. “Pravot se vraka vo zemjata, kako sto bilo, a duhot se vra}a kaj Boga koj go dal.” Kako sto bilo. Kako bilo? Prav, nepostoenje! Pri voskresenieto Bog pak Adama ke go povika od nepostoenje vo postoenje. Ke go presozdade. Kade ke pojde Jov, i site koga ke umrat?

“Ostavi me da zdivnam uste malku, pred da trgnam na pat bez vrakanje, vo zemjata na temninata, vo zemjata na smrtnata senka” (Za Jova 10,20.21). - Znaci, koga ke umrat, pravednicite ne odat vo raj, nitu gresnicite vo pekol, tuku site zaminuvaat vo zemjata. “I ednite i drugite zaminuvaat na isto mesto; site se sozdadeni od prav i se vra}aat vo pravot” (Propovednik 3,20).
Mrtvite se ziteli na pravot: “Tvoite mrtvi }e oziveat, telata ke voskresnat. Razbudete se i voskliknuvajte, ziteli na pravot!” (Isaija 26,19). “David (koga umre) ne otide na neboto” (Dela 2,34). “Ostavi me, zasto uste ne sum pojden gore kaj Otecot” (Jovan 20,17), veli Isus na Marija po voskresenieto. Kade bil Isus tri dena? Ne na neboto, tuku vo grobot.

Ako mrtvite zaminuvaat vo raj, toa ke im go kazese Pavle na hristijanite vo Solun, koi ne znaele sto se slucuva so niv, i zatoa pa|ale vo pregolema zalost za svoite pokojnici.
No Pavle ne im kaza: Ne zalete za niv, tie se veke vo rajot! Ne, tuku toj im kaza: Ne zalete za niv, zasto Hristos ke gi voskresne, i togas, zaedno so niv, site ke odime na neboto (1. Soluwanite 4,13-18).
Pocituvani, smrtta za vistinskite hristijani e zalost, no ne i tragedija, kako za onie koi nemaat nadez vo voskresenie.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Април.2010 во 14:41



     СМРТА И ВОСКРЕСЕНИЕТО


Библиското учење за воскресението и за состојбата на луѓето за време на смртта е полно со утеха и охрабрување. За време на тагата не смееме да дозволиме да не опфати неконтролирана жалост како другите што немаат надеж. (1.Солуњаните 4,13). Причината за нашата надеж е Христос кој рекол: Уште малку и светот веќе нема да ме гледа; а вие ќе Ме гледате, зошто јас живеам и вие ќе живеете.(Јован 14,19).



   Во врска со она што се случува со луѓето во мигот на смртта и при воскресението, адвентистите потполно се потпираат врз Библијата. Ние зборуваме за воскресение на личноста, верувајќи во единство на личноста и во неможноста на свесно постоење на некој дел на суштеството надвор од телото. Нема библиска подршка гледиштето дека при воскресението телото се соединува со душата од која било разделено во мигот на смртта. Еврејските и грчките зборови преведени со зборот душа, во Библијата ја преставуваат самата личност, човекот, а не некој свесен, вечен негов дел, способен да живее надвор од телото.

   При смртта личноста ги губи сите карактеристики на свеста (Псалм 146,4). Телото се распаѓа и станува слично на земниот прав (Мудри изреки 3,20). Умрените не постојат свесно на небото или во пеколот. Зборувајќи со сликовит јазик, тие спијат (Јован 11,11; 1.Солуњаните 4,14). Тие ќе бидат повикани да воскреснат од своите гробови во кои чекаат несвесни за времето што поминува. Подоцна чекањето ќе им се стори мошне кратко, како да поминал само миг од смртта до воскресението.

   Иако Библијата не кажува ништо за некоја свесна душа или дух што би ја надживеале смртта на телото, таа многу зборува за животот по смртта. Таа кажува дека сите се подлежни на смртта, и праведните и неправедните, но опишува голема разлика меѓу иднината на едните и другите (Јован 5,28.29). По почивањето во прав до воскресението, мртвите повторно ќе станат да се соочат со последиците на својот животен избор: оние што ја прифатиле Христовата понуда да им подари вечен живот (Јован 3,16) ќе добијат бесмртност, оние што ја отфрлиле, не му оставиле на Бога друга можност освен да ги одвои од себе за сета вечност. Тие не можат да примат живот од ниеден друг извор, ниту можат да продолжат да го примат од Бога, кој од љубов кон своите избавени деца не може да дозволи во совршената вселена и понатаму да постои грев и себичност.

   БИДЕЈЌИ ЈАС ЖИВЕАМ И ВИЕ ЌЕ ЖИВЕЕТЕ - ИСУС

При второто Христово доаѓање светите од сите векови заедно ќе го примат своето наследство (1.Солуњаните 4,16.17)

На денот на на воскресението секој ќе биде нова материја и ќе добие ново тело, но сепак секој ќе биде во состојба да ги препознае своите пријатели а и тие да го препознаат него. Оние што ќе одат по небесните улици ќе бидат истите луѓе што живееле на Земјата и поминале низ опити што ги сториле единствени. Утешно сознание е дека Господ ќе го сочува карактерот и личноста на денот на воскресението и дека тие ќе останат и по надворешност исти.

Адвентистите смртта ја сметаат за непријател, како и другите, но немаат причина да се плашат од смртта. Ние можеме смртта да ја сретнеме без страв имајќи доверба во добриот Отец и во Исуса, нашиот постар Брат, зашто Неговата победа над гробот може да биде и наша, ако со вера се фатиме за Неговите ветувања.

Изменето од Blagoj_s - 05.Април.2010 во 14:42
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Април.2010 во 23:13
Krstot na Golgota e najgolem dokaz deka Bozjiot zakon ne moze da se menuva

Krstot na Golgota e dokaz deka zakonot e nepromenliv. Ako mozese toj da se menuva, ili da se ukine, togas Hristos ke go promenese ili }e go ukinese i ne ke morase da doaga na ovaa zemja za da visi i da umre na krst tokmu poradi prestapot na toj zakon.
Mnogu nelogicno i pogresno e tvrdenjnjeto na hristijanite deka Hristos na krstot go ispolnil zakonot za nas i nas ne oslobodil od obvrskata da go drzime. Ako e tocno toa tvrdenje deka Hristos go ispolnil zakonot na krstot za nas, togas e logicno da zaklucime deka Hristos zaminal i ke zamine na neboto bez nas.

No, da ne zaboravime, krstot mu objavuva i mu poracuva na celoto covestvo deka prestapot na zakonot e bezzakonie ili grev, i deka plata za grevot e smrt. Hristos visel na krstot na Golgota poradi toa sto nie sme go gazele Bozjiot zakon i soodvetno na toa sme bile gresnici.

Toj umrel na krstot za nasite prestapi na zakonot, no ne predupreduva: “Odi i ne gresi veke”, odi i ne go gazi pak zakonot, zasto, ako pak go gazis, ti pak ke stanes prestapnik, gresnik, i kako gresnik ke bides osuden na smrt tokmu od zakonot koj go gazis.
Ako nesto bi se izmenilo vo zakonot, toa bi znacelo deka Bog ne e sovrsen i deka i Toj se menuva. Onie sto ucat deka Bozjiot zakon e ukinat, Bozjata mudrost ja sporeduvaat so coveckoto nesovrsenstvo i so toa go urivaat Bozjiot avtoritet.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Април.2010 во 12:27




        Bozjata blagodat pokazana vo sovrseniot Hristov zivot i na Hristoviot krst


Hristoviot sovrsen zivot i negovata smrt bile nerazdelni sostavni delovi na Bozjata blagodat. Sovrseniot zivot, vo sebe i po sebe, ne bi mozel da se izbori so kaznata za prestapot. Hristoviot sovrsen zivot ne moze da bide odgovor na grevot; toa moze da bide samo negovata smrt - zasto “bez prolevanje na krv nema prostavanje” na grevot (Evreite (9,22).

Svetoto pismo jasno istaknuva deka za pomiruvannje/ otkup bila potrebna krv. No negoviot sovrsen zivot na negovata smrt dal smisla i, sto e uste poznacajno, spasonosna delotvornost. Bez negoviot sovrsen zivot, negovata smrt ne bi znacela nisto. Kako sto negoviot zivot, sam po sebe, ne bi mozel da go otkupi grevot, taka nitu negovata smrt, sama po sebe, ne bi mozela da go postigne toa.

Koga Hristos bi zgresil, nitu negoviot zivot nitu negovata smrt ne bi mozele da spasat nikogo od nas. Znaci, Bozjata blagodat ne bila pokazana samo na krstot. I negoviot zivot ja otkril taa blagodat; krstot nea samo ja dovel do sovrsenstvo. Pravedniot i pravicen Bog moral da go kazni sekoj grev, no vo svojata blagodat Toj site, apsolutno site grevovi, gi kaznil vo Isusa Hrista, edinstveno lice koe ne zasluzilo kazna zatoa sto nikogas ne zgresilo.

Eve sto e blagodat: nie, koi sme zasluzile kazna, ne sme ja dobile, a Isus, koj ne zasluzil kazna, bil kaznet. Toa e najgolema manifestacija na blagodatta sto vselenata koga i da e ja videla ili ke ja vidi. Spasenieto ne e samo milost; toa baralo nesto mnogu poveke, baralo blagodat. Da zaklucime: Bozjata blagodat pokazana kon padnatiot covecki rod pri Hristovoto voplotuvanje, vo Hristoviot sovrsen zivot i vo negovata smrt na krstot, bila nesto novo zatoa sto i grevot i smrtta bile novost za vselenata.

Blagodatta e beskrajno golema, no samo zatoa sto i grevot e beskrajno golem. Ne milost, ne sozaluvanje, ne dobrota, ne trpenie, ne tolerancija... - tuku blagodat. Spored toa, Bozjata milost, sozaluvanje, dobrota, trpenie, tolerancija... se samo refleksii, parametri ili komponenti na Bozjata blagodat! Iako terminite “blagodat” i “milost” nemaat napolno isto znacenje, sepak, nie pocesto go koristime terminot “milost” bidejki na nego sme naviknale i nego polesno go razbirame.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Април.2010 во 01:36
Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Originally posted by Blagoj_s Blagoj_s напиша:

Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Adventisti imam prashanja za vas :

Zasto Elen White veli deka . Arhangel Mihael i Isus se isto ???
i zasto veli deka Bog go pratil angelot da razgovara so Kain - Koga toa go nema vo biblijata????
Zasto prvin za fotografijata veli deka e delo na sotonata a potoa ja odobruva ????
Zasto protivno na biblijata veli deka ako nekoj prekrsi eden bozji zapoved nema da vleze vo carstvoto nebesno???

?????????????????????????????????????????????????????



Pocituvan vo biblijataste ste go sretnale imeto Arhangel Mihael,-pobaraje go prevodot na toa ime i ke doznaete sto znaci i kogo prestavuva.!




Jakov 2;10,11.
               Zasto koj go pazi celiot zakon, a se sopne samo vo edno, stanuva vinoven za se.
Zasto Onoj Koj rekol:"Ne pravi preljuba!"rekol i :"Ne ubivaj!"Ako ne napravis preljuba, a ubies, stanuvas prestapnik na zakonot.

Ova se odnesuva za desete Bozji zapovedi, deka treba dase pocituvaat site.!

A za vleguvanje vo nebesnoto carstvo ????????????????????????????


Znaci Arhangel Mihail e vsusnost Isus ?????


Ajde nekoj od vas neka mi odgovori na ovaa sepak toa se zborovi na vashata Elen White..??????????
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Април.2010 во 21:56






        Za Hristovite stradanja

Malku povekke za Hristovite ponizuvanja, za negovite iskusenija i stradanja niz koi pominal na ovaa zemja, malku poveke za zaednickite pateki po koi, zaedno so nego, pominuvaat i bezbrojnite milioni nevini koi stradale i stradaat od istite pricini kako i Toj: “Bese prezren, otfrlen od lugeto, covek na bolkata, sviknat na stradanjata, od kogo sekoj ja vrti glavata, bese prezren, i za nisto go smetavme.

A Toj gi ponese nasite bolesti, gi zede vrz sebe nasite bolki, dodeka nie smetavme deka Bog go bie i go ponizuva. Za nasite prestapi bese pro boden, sotren za nasite bezzakonija. Kaznata za nasiot mir padna vrz nego i preku negovite rani nie se iscelivme. Site nie talkavme kako ovci, i sekoj odese po svoj pat. A Gospod gi natovari vrz nego bezzakonijata na site nas.

Go izmacuvaa, a Toj ne se branese, i ne ja otvori svojata usta. Go odvedoa kako jagne na klawnje; kako ovca, nema pred onie sto ja strizat, ne ja otvori svojata usta” (Isaija 53,3-7). Toa se Hristovite maki, negovite neiskazlivi stradanja sto gi podnel na ovaa zemja kako najgolem gresnik, no ne za svoi grevovi, zasto toj bil praveden, tuku natovaren so nasite grevovi, so bezzakonijata na celoto covestvo. Go izmacuvaa nego, nevin - kako i milioni drugi nevini - bese prezren, otfrlen, proboden, sotren, go odvedoa kako jagne na klanje, no Toj ne ja otvori svojata usta, ne se zalesse, ne prasa: Gospode, kade si, zar ne gledas sto pravat so mene? Nevinite sto stradaat svoite stradanja treba da gi soobrazat so Hristovite stradanja, a i samite da se soobrazat so Hrista.

Vo Getsimanija (gradina vo podnozjeto na Maslinskata gora sproti Erusalim), koga Hristos ja piel zolckata sto ja pijat site koi stradaat, koga se prelevala casata na bezzakonieto i koga nad nego se nadvisnal grevot na cel svet kako temen oblak, kako ogromen planinski masiv, zakanuvajki se da go smacka i nego i celoto covestvo sto go sozdal, Hristos ocajno izviknal: “Mojata dusa e dlaboko natazena, do smrt. ... Oce moj, ako e mozno, neka me odmine ovaa ~casa, no ne kako sto sakam jas, tuku kako sto sakas ti! ... I povtorno otide i se pomoli, velej}i: ‘Oce moj, ako ne e mozno da me odmine ovaa casa, da ne ja pijam, neka bide tvojata volja’” (Matej 26,38-42). Oce moj, casava sto mi ja davas da ja pijam premnogu e gorcliva, premnogu e bigorna, veli Isus. Moze li taa da me odmine, da me zaobikoli, da ne ja pijam? -
Za zestokosta na bitkata sto se vodela vo negovata dusa vo Getsimanija, kade sto donel konecna odluka da odi na krst i dokraj da rascisti so grevot i konecno na gresnicite da im ovozmozi spasenie i zivot vecen vo negovoto carstvo, svedocat i drobnite kapki krvava pot sto izbivale od negovoto celo i se trkalale niz negovoto lice. “A koga se najde vo pretsmrtni maki, se molese uste pousrdno, a potta mu prilegase na kapki krv sto pagaa na zemjata” (Luka 22,44).   Utredenta Hristos e raspnat na krst.

- Sramna i grozna smrt so neiskazlivi bolki, postrasna od smrt vo gasna komora, pogrozomorna od smrt na lomaca i gilotina. Sramna bideki na krst bile raspnuvani najgolemite zlostornici vo toa vreme napolno goli, izlozeni na pogledite na javnosta i na nivnite najbliski rodnini - majka, tatko, bra}a, sestri, tetki, kom{sii, poznati i nepoznati... Hristos - prethodno nepravedno osuden i od duhovnite i od svetovnite vlasti, od najvisokite sve{stenici i od Pilata, do krajni mozni granici ponizen, plukan, tepan, predmet na podigravki na najvulgarniot dzgan, so trnov venec na glavata, so tezok krst na ple- kite, se teteravi kon Golgota; so sramna gletka za okolinata i so odzemeno covecko dostoinstvo - e raspnat megu dvajca zlostornici.
Pravednik, nevin, visi megu dvajca zakoraveni gresnici, ubijci, kriminalci, teroristi... Gospode, kade si, srceto mi go glamnosa, zivotot mi go zapusti, me zabradi vo crnina - ocajno i nemokno vikaat iljadnici majki do dnoto na dusata ozalosteni za svoite deca, zrtvi na najrazlicni nesreki, pekajki pred Boga za odgovor - a odgovor nema! Gospode, zar ne gledas sto pravat so nas? - zalno prasuvaat milioni nevini luge, zrtvi na najrazlicni odmazdi, izmacuvanja, na najodvratni kolezi, vojni, pri sto nivnite obezliceni mrtvi tela so buldozeri gi zapretuvaat vo zaedni- cki grobnici ili pak gi kremiraat. Prasuvaat - a odgovor nema. Odgovor nema i za Hrista.

Vo Getsimanija Toj peka pred Boga da go odmine, da go zaobikoli premnogu gorclivata ca- sa, ako e mozno da ne ja pie. Odgovor i olesnenie nema. Mora do posledna kapka da ja pie casata na grevot i bezzakonijata na gresnicite, inaku spasenie za niv nema. Nekoj mora da go prezeme grevot od niv i da umre za nivnoto bezzakonie, inaku tie, gresnicite, ke umrat za vecni vreminja. Bremeto na grevot sto e natovareno vrz negoviot grb e premnogu tesko za nego i Toj bara pomos, bara poddrska, potkrepa, a pomos i poddrska nema od nikade. Negovite najbliski, ucenicite, go napustile i se razbegale. Na krstot mu se obra}a na Otecot, nadevajki se deka od nego ke dobie pomos i poddrska, no, namesto pomos - apsolutna osamenost.

Namesto odgovor na ocajnoto prasanje “Boze moj, Boze moj, zosto me napusti?” - molskavici i silni gromovi i tatnezi; namesto odgovor - tezok, nepodnosliv molk. Namesto svetlina i zracok na nadez za nekakva pomos - gusta neprobivna temnina, mrak: “A od sestiot cas se stemni nad celata zemja do devettiot cas” (Matej 27,45). I sonceto go zasolnilo svojot pogled od ovaa strasna scena. Negovite sjajni zraci ja osvetluvale zemjata na pladne, a naednas kako da isceznale. Krstot go obvila potpolna temnina kako mrtovecki pokriv. Niedno oko ne mozelo da se probie niz crnata zavesa sto go obvivala krstot, i nikoj ne mozel da pronikne niz uste podlabokata temnina sto gi pokrivala stradawnjtie migovi kako da bile nasoceni kon nego dodeka visel na krstot. Neboto kako da mu se odmazduvalo nemu. Gromovite na Bozjiot gnev sto tatnele toa popladne kako da go gagale nego. I navistina go gagale nego.


Изменето од Blagoj_s - 02.Април.2010 во 11:53
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Април.2010 во 14:04
Originally posted by Blagoj_s Blagoj_s напиша:

Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Adventisti imam prashanja za vas :

Zasto Elen White veli deka . Arhangel Mihael i Isus se isto ???
i zasto veli deka Bog go pratil angelot da razgovara so Kain - Koga toa go nema vo biblijata????
Zasto prvin za fotografijata veli deka e delo na sotonata a potoa ja odobruva ????
Zasto protivno na biblijata veli deka ako nekoj prekrsi eden bozji zapoved nema da vleze vo carstvoto nebesno???

?????????????????????????????????????????????????????



Pocituvan vo biblijataste ste go sretnale imeto Arhangel Mihael,-pobaraje go prevodot na toa ime i ke doznaete sto znaci i kogo prestavuva.!




Jakov 2;10,11.
               Zasto koj go pazi celiot zakon, a se sopne samo vo edno, stanuva vinoven za se.
Zasto Onoj Koj rekol:"Ne pravi preljuba!"rekol i :"Ne ubivaj!"Ako ne napravis preljuba, a ubies, stanuvas prestapnik na zakonot.

Ova se odnesuva za desete Bozji zapovedi, deka treba dase pocituvaat site.!

A za vleguvanje vo nebesnoto carstvo ????????????????????????????


Znaci Arhangel Mihail e vsusnost Isus ?????
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 01.Април.2010 во 12:29
Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Adventisti imam prashanja za vas :

Zasto Elen White veli deka . Arhangel Mihael i Isus se isto ???
i zasto veli deka Bog go pratil angelot da razgovara so Kain - Koga toa go nema vo biblijata????
Zasto prvin za fotografijata veli deka e delo na sotonata a potoa ja odobruva ????
Zasto protivno na biblijata veli deka ako nekoj prekrsi eden bozji zapoved nema da vleze vo carstvoto nebesno???

?????????????????????????????????????????????????????



Pocituvan vo biblijataste ste go sretnale imeto Arhangel Mihael,-pobaraje go prevodot na toa ime i ke doznaete sto znaci i kogo prestavuva.!




Jakov 2;10,11.
               Zasto koj go pazi celiot zakon, a se sopne samo vo edno, stanuva vinoven za se.
Zasto Onoj Koj rekol:"Ne pravi preljuba!"rekol i :"Ne ubivaj!"Ako ne napravis preljuba, a ubies, stanuvas prestapnik na zakonot.

Ova se odnesuva za desete Bozji zapovedi, deka treba dase pocituvaat site.!

A za vleguvanje vo nebesnoto carstvo ????????????????????????????

Изменето од Blagoj_s - 01.Април.2010 во 12:32
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 20:49
Adventisti imam prashanja za vas :

Zasto Elen White veli deka . Arhangel Mihael i Isus se isto ???
i zasto veli deka Bog go pratil angelot da razgovara so Kain - Koga toa go nema vo biblijata????
Zasto prvin za fotografijata veli deka e delo na sotonata a potoa ja odobruva ????
Zasto protivno na biblijata veli deka ako nekoj prekrsi eden bozji zapoved nema da vleze vo carstvoto nebesno???

?????????????????????????????????????????????????????

Изменето од Templarius - 31.Март.2010 во 20:52
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Март.2010 во 13:03



      Laznite hristosi ke pomognat nedelniot zakon da se prifati vo cel svet


Kako sto vidovme, prorostvoto kazuva oti so nedelniot zakon, sto ke go skroi i ke go sproveduva protestantska Amerika, ke go prinudi cel svet da ja prifati nedelata kako den za odmor. Od druga strana, nedelniot zakon za katolicite, protestantite i pravoslavnite hristijani, koi i onaka praznuvaat nedela, ke nastapi kako dobredojden stozer sto ke gi obedini site niv, majkata so kerkite, vo zaednicka hristijanska koalicija. Tie i bez toa so site sili se trudat da dokazat deka Hristos, koga voskresnal, sabotata ja zamenil so nedela, iako alkite na toj nivni sinxir od “silni” dokazi i argumenti se tolku jaki sto mozat da gi ispokinat dve gasenici koi vlecat vo sprotivna nasoka.

No ovde se sre}avame so dilema. Za hristijanite ne e tesko da ja prifatat nedelata. Megutoa, nejasno i nesfatlivo e kako nea, nedelata, ke ja prifatat iranskite fanatici koi gi spaluvale amerikanskite znaminja i gi terale svoite deca niz minski polinja vo slava na Alaha, ili ortodoksnite Evrei vo Erusalim koi gi kamenuvaat avtomobilite sto pominuvaat vo sabota niz nivniot kraj, ili pak onie drugi milijardi nehristijani. Kako mozete niv da gi naterate bez otpor da praznuvaat nedela koga taa e cisto hristijanski praznik i nema nisto zaednicko so niv?

No, iako ima dilemi vo vrska so ova prasanje, sigurno e edno - prorostvoto e jasno - cel svet ke ja prifati nedelata kako den za odmor i site sto }e ja prifatat, so toa dobivaat zig od zverot. Eve edno razmisluvanje. Rekovme deka ogromnite prirodni katastrofi sto ke ja pustat nasata planeta i lavinite od teror, kriminal i terorizam, ke gi nateraat svetskite politicki vodaci da im se pridruzat na svetskite verski vodaci za da najdat resenie. Protestantite, katolicite, pravoslavnite, spiritistite, ateistite i naucnicite, i site luge na svetot, panicno ke se obedinat da go “smilostivat” navredeniot Bog. Nedelniot zakon ke izgleda kako vistinska moz- nost za resavanje na stras{nite problemi so koi ke se soocuvame - nedelata kako stozer okolu koj svetot ke se obedini da bara izlez od taa ogromna kriza so koja nitu edna drzava ne ke moze sama da se spravi. Vtora rabota, laznite hristosi ke pomognat nedelniot zakon da se prifati vo cel svet. Uste od vremeto koga Isus rekol: “Eve ke dojdam skoro!”, hristijanite go ocekuvaat negovoto doaganje, no ne se slozuvaat okolu toa koga Toj ke dojde, nitu kade ke dojde, nitu kako ke dojde, nitu pak sto ke stori koga ke dojde.

Toa mu dava prostor i moznost na satanata da manipulira so hristijanite i zaedno so svoite demoni vo razni delovi na svetot da se pojavuvaat megu lugeto kako lazni hristosi, kako velicestveni sustestva so bleskoten sjaj, slicno na opisot na doaganjeto na Bozjiot Sin vo Otkrovenieto 1,13-15. Slavata sto }e go opkruzuva lazniot hristos ke nadmine se sto koga i da e videlo smrtno covecko oko i nasekade ke se razlevaat silni izvici: Hristos dosol, Hristos dosol! No, kako sto e veke kazano porano, hristijanite ne se edinstveni vernici koi cekaat spasitel.

Evreite, budistite, Indusite i muslimanite - site tie ocekuvaat da dojde nekoe natprirodno sustestvo, iden izbavitel koj ke se pojavi po izvesen period na buni i ke mu donese mir i sreka na cel svet. Tokmu taa seopsta nadez kaj site narodi vo izbavitel koj treba da se pojavi vo poslednoto vreme moze da pridonese i ostatokot od nehristijanskiot svet da go prifati posledniot mamutski satanski sistem na izmama vo vrska so nedelniot zakon i nedelata kako Bozji den za odmor. Da gi zamislime mesijanskite ocekuvanja na site zaedno - na Indusite, na Evreite, na muslimanite, na hristijanite i na budistite, koga ke se soocat so “zalnoto vreme kakvo sto ne postoelo otkako postojat luge na svetot”, osobeno zatoa sto vo toa vreme na takvi silni nevolji lugeto i onaka go ocekuvaat - sekoj svojot mesija da dojde!

I togas, srede taa golema zabuna i trevoga, satanata ke se pojavi vo razni delovi na svetot vo nenadminata slava. Toj doaga kako “velicestveno sustestvo so bleskoten sjaj” kaj islamskiot svet na nacin kako sto se ocekuva Mahdi, i muslimanite mu se poklonuvaat na svoite molitveni kilimi na svojot mesija koj ke najavi iljada godini mir. Vo slava sto nadminuva se sto videlo smrtno covecko oko toj pristignuva megu Indusite koi go gledaat kako Kalki, kako konecna i zavrsna inkarnacija na Visna. Evreite se raduvaat zasto nivniot dolgo ocekuvan Ma- siak (mesija) konecno pristignal, ne kako skromen sluga, tuku kako moken natpriroden vladetel koj ke gi oslobodi od “mesijanskite nevolji”. Budistite go gledaat Maitreja koj doaga da izlee blagoslov vrz covestvoto!

Za hristijanite toj e Hristos. Pripadnicite na dvizenjeto Nju ejdz vo nego site tie bozestveni licnosti ke gi vidat naednas! Satanata, koj se pretstavuva kako Hristos, ke iznesuva dlaboki “vistini”, ke lekuva bolni i ke pravi cuda. Vo islamskite zemji ke go citira Koranot, a pred hristijanite ke zboruva za istite onie prekrasni nebesni vistini za koi zboruval Spasitelot.

Sekako, bidejki svetot ke pominuva niz strasni nevolji, hristijanite ke im kazat na nehristijanite deka site moraat da prifatat eden zaednicki den vo koj ke go slavat Boga, nedelata, za da zaprat nevoljite. Vo tekot na tie gigantski, recisi nepreodolivi izmami, satanata, vo likot na lazniot hristos, istiot povik ke im go upati i na hristijanite, tvrdejki deka sabotata toj ja zamenil so nedela. I milijardi luge vo svetot - ocajni poradi vojnite, zemjotresite, gladot, bolestite i beskrajnoto nasilstvo - ke gi poslusaat porakite na svojot dolgo ocekuvan “izbavitel”, ke prifatat da praznuvaat lazen den za odmor - nedelata - i so toa ke primat zig na zverot.
I togas, koga satanata ke ja iznese svojata najgolema laga, deka nedelata e den za odmor, ke moze da se pojavi pred sekoja religija kako mirotvorec kogo otsekogas go ocekuvale. Taka toj ke izgleda kako Isus, ke zvuci kako Isus, ke bide oblecen kako Isus, ke se odnesuva kako Isus i za najgolem del od svetot toj ke bide Isus. Od negovite usni ke potecat zborovi na ljubov - zborovi sto ke prelazat recisi sekogo.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blagoj_s Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Март.2010 во 13:32


     Nedelen zakon i zig na zverot


Znacite se Bozji megafon so koj Bog go budi ovoj zaspan svet za da mu ukaze na blizinata na skorasnoto vtoro Hristovo doaganje i gi povikuva lugeto da se prigotvat za toj najgolem nastan vo istorijata na vselenata.

No megu znacite kako silni megafoni, postoi eden sto se izdeluva vo poslednite denovi od site znaci, kako najsilen megafon koj, ne samo sto ke moze da se cue, tuku i navistina ke se cue od severniot do juzniot pol i od najdalecniot istok do najdalecniot zapad - vo site katcinja na zemjinata topka.

I, ako postoi nekoj nastan sto se naoga nad site drugi nastani, koj vnimatelnite hristijani go smetaat za najvidliv, najmarkanten od site znaci deka e blizu krajot, deka povtornoto Hristovo doaganje e na pragot, krajot od koj ne delat samo cekori, togas toa e takanareceniot univerzalen sesvetski nedelen zakon koj, povtoruvame, e najsilen od site znaci i megafoni sto ke dopre do uvoto na site luge na zemjata i koj ke go prisili sekoj zitel na planetata Zemja da praznuva nedela.

Pocituvani, vo ramkite na svetskata globalizacija, na povidok e univerzalen sesvetski nedelen zakon, ciisto temeli veke se postavuvaat vo Amerika, od kade sto i ke proizleze, i ke mu se nametne kako jarem na cel svet. Toa e posleden vidliv prorocki znak koj kazuva deka od vtoroto Hristovo doaganje ne delat samo cekori. Na 7 mart 321 g. carot Konstantin Veliki go izdal prviot zakon za praznuvawe na nedelata kako den za odmor. Znaci, prviot nedelen zakon e izdaden i izglasan vo Rim. Vtoriot nedelen zakon naskoro ke bide izglasan vo Amerika i nego ke go prifati cel svet.

Nedelniot zakon adventistite go najavuvaat poveke od 150 godini kako posleden vidliv znak za krajot na svetot, uste koga negovite gabariti implicitno bea dlaboko skrieni vo bibliskoto prorostvo i koga nemase nikakvi realni izgledi i moznosti za eden takov zakon i bese iracionalno ne samo da se zboruva, tuku i da se razmisluva za taa tema. Megutoa, denes ne samo sto se nasetuvaat negovite konturi, tuku se gleda veke i negoviot skelet. Pred 150 godini bese eres koga adventistite tvrdea vrz osnova na bibliskoto prorostvo deka Amerika, od bastion na verska i graganska sloboda, ke se otkaze od tie dve fundamentalni covecki slobodi, ke se pretvori vo svetski diktator, koj na svetot sosila ke mu ja nametne nedelata kako zadolzitelen den za odmor, stavajki go pod noze najskapocenoto pravo na sekoj covek da zivee i da veruva spored svojata sovest.

Da go argumentirame ova so biblisko prorostvo: Zverot so dva roga kako kaj jagne, Amerika, “im veli na zitelite na zemjata da mu napravat ikona na zverot (odnosno na papstvoto), koj imase rana od mec i ozive. I mu bese dadeno da vdahne duh vo ikonata na zverot (Amerika vdahna duh na ikonata), i ikonata na zverot prozboruva i napravi (Amerika) da bidat ubieni onie koi nema da se poklonat pred ikonata na zverot. I toj (Amerika) napravi na site - mali i golemi - da im se dade zig na desnata raka ili na celoto, i nikoj da ne moze nitu da kupi nitu da prodade, osven onoj sto ima zig, imeto na zverot ili brojot na negovoto ime” (Otkrovenie 13,14-17).

Porano prorostvoto kaza deka Amerika “napravi zemjata i nejzinite ziteli da mu se poklonuvaat na prviot zver (na papstvoto) cijasto smrtonosna rana se isceli” (13,12), a ovde kazuva deka site ke se “poklonat pred ikonata na zverot”. Vo sekoj slucaj, svetot treba i mora da se pokloni pred tandemot na papstvoto i “ikonata na zverot” (otpadnatiot protestantizam), ili pred sovremeniot tandem na majkata i nejzinite kerki. Ovoj tandem ke “gi napoi site narodi so strasnoto vino (so lazna, nebibliska nauka) na svoeto bludstvo” (14,8). Prorostvoto ja gleda Amerika so izvlecen mec za da gi ubie site {to odbivaat da se poklonat pred tandemot. Ponatamu, citavme deka “Toj (Amerika) napravi na site - mali i golemi - da im se dade zig na desnata raka ili na celoto.” sto pretstavuva ovoj zig koj, pod pritisok na Amerika, se udira na celoto ili na rakata na sekoj zitel na zemjata? Bog ima svoj pecat so koj gi zapecatuva svoite slugi na nivnite cela: “Vidov drug angel koj se izdigase od istok i koj imase pecat na ziviot Bog... ‘da im stavime pecat na celata na slugite na nasiot Bog’” (7,2.3), a satanata mu parira na Boga so zig so koj gi zigosuva svoite slugi na nivnite cela ili na nivnata desna raka.

Kako sto vidovme porano, Bozji pecat e sabota, koja e znak na Bozjata mok i na negoviot avtoritet, nesto sto mu pripaga na Tvorecot na svetot. Sprotivno na sabotata, nedelata e zig na zverot, nesto sto mu pripaga na papstvoto, papska ustanova, nesto sto kazuva deka toa imalo mok da go menuva Bozjiot zakon i bibliskata nauka, za sto opsirno zboruvavme. Znaci, nedelata satanata ja postavuva kako pandan na sabotata. Bozjiot pecat i zigot na zverot ne se nekoi vidlivi znaci za coveckoto oko. Bozji pecat im se dava na Bozjite slugi samo na celata, sto znaci tie taka veruvaat - svesno, dobrovolno i predano, so umot i so srceto mu sluzat na Boga spored negovata Rec.

A koga stanuva zbor za nedelniot zakon i za zigot na zverot, lugeto mozat da se opredelat vo nego da veruvaat deka toa e vistina i da go poddrzat - toa e zig na celoto; ili, bez nitu malku rasuduvanje, po inercija i bez otpor da mu se priklonat na mnozinstvoto za da mozat da kupuvaat i da prodavaat, da ne ja zagubat svojata rabota i da go spasat zivotot - toa e zig na rakata. Rekovme deka nedelata kako den za odmor zboruva za neprikosnovenata sila i vlast na papstvoto, na “covekot na bezzakonieto, na sinot na pogibelta... koj ke sedne vo Bozjata crkva i ke se pretstavuva sebesi deka toj e Bog” (2. Solunjnjanite 2,3.4), koj se drznal da giba vo Bozzjiot zakon i da go izmeni.

Katolickata crkva i ponatamu tvrdi deka moze da go menuva Bozjiot zakon. Jasno e deka nedelata e papska ustanova sto naskoro ke mu bide nametnata na svetot so zakon, narecen “Nedelen zakon”. Nedelata e zig na zverot, na papstvoto, so koj ke bidat zigosani site sto ke ja prifatat nea kako den za odmor, namesto Bozjata sveta sabota kako sedmi den.


Изменето од Blagoj_s - 30.Март.2010 во 12:44
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 39>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.