Испечати | Затвори го прозорот

Новото Yugo го доби првиот прототип

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Технологија
Име на форумот: Автомобили и моторцикли
Опис на форумот: Модели, карактеристики, новости, олдтајмери
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=31669
Датум на принтање: 22.Август.2025 во 14:17
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Новото Yugo го доби првиот прототип
Постирано од: pajser
Наслов: Новото Yugo го доби првиот прототип
Датум на внесување: 09.Мај.2025 во 10:20
Новото Yugo го доби првиот прототип
Минијатурниот прототип беше претставен во Минхен, а реалниот прототип во возна состојба ќе дебитира во 2027 на Белград Експо
07/05/2025 1 минута читање
Yugo
По повеќе од една деценија откако излезе од производство, легендарното Yugo се подготвува за камбек. Некогашниот симбол на југословенската автомобилска индустрија, со новиот прототип ветува нешто сосема поинакво: модерен ретро изглед, практичност и – за љубителите на класиката – мануелен менувач. Првиот прототип во мал размер веќе беше прикажан на Car Design Event (CDE) во Минхен, но на реален и возачки подготвен прототип ќе треба да се почека до 2027 година.


Наследството на Yugo: од симбол на достапност до модерен ретро камбек
Оригиналното Yugo беше познато по својата едноставност, функционалност и ниска цена – како и по тоа што ја „демократизираше“ мобилноста на овие простори. Сега, новата верзија на автомобилот се обидува да се врати на големата сцена, со задржување на духот на достапност и практичност.

Дизајниран од Дарко Марчета и под водство на проф. д-р Александар Бјелиќ од Германија, новото Yugo го задржува препознатливиот коцкест изглед, но со модерни детали. Станува збор за дводелна хечбек конфигурација со широка и ниска силуета, насочена кон B-сегментот во Европа – класата на компактни градски автомобили.



Технички детали и погонски опции
Иако повеќето детали сè уште се тајна, она што е веќе познато е дека новото Yugo ќе биде достапно со мотор со внатрешно согорување и избор помеѓу мануелен и автоматски менувач. Компанијата најавува дека електрифицирани верзии исто така се можни во иднина, како и различни каросериски изведби. Тоа значи дека идните купувачи ќе имаат флексибилност при изборот, без да се изгуби сè уште ретката можност за автомобил со класичен рачен менувач.

Засега не е потврдено каде точно ќе се продава новото Yugo, но се очекува европскиот пазар да биде главна цел со овој дел од Европа како главен фокус.

Што следува: спортска изведба и прв целосен прототип
На 15 септември годинава, на настанот CDE Classic во Dietzhölztal, Германија, Југо ќе ја претстави спортската изведба и ќе објави повеќе технички информации. Сепак, реалниот возен прототип е планиран за официјално деби дури на 15 мај 2027 година на белградскиот Експо.

Иако чекањето е долго, интересот за пристапен, шармантен градски автомобил со класичен менувач не се намалува. Yugo се надева дека ќе успее да го оживее духот на еден од најпознатите автомобили на Балканот, но во целосно нова, современа форма.



-------------
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk