Испечати | Затвори го прозорот

БЕНЗИНЕЦ vs ДИЗЕЛАШ

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Технологија
Име на форумот: Автомобили и моторцикли
Опис на форумот: Модели, карактеристики, новости, олдтајмери
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=2845
Датум на принтање: 29.Април.2024 во 01:00
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: БЕНЗИНЕЦ vs ДИЗЕЛАШ
Постирано од: LouWeed
Наслов: БЕНЗИНЕЦ vs ДИЗЕЛАШ
Датум на внесување: 31.Јануари.2006 во 17:41
кој мотор е подобар.......дали можат новите дизел/машини да се конк*рират со некој мотор/бензинец...
дали од економиќниот аспект дизел е стварно поекономично???

дајте мислење!!!

-------------
http://www.myspace.com/louweed666 - NICE BOYs DONT PLAY ROCK&ROLL



Коментари:
Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 31.Јануари.2006 во 17:49
Glasav za benzinec!!! Iako benzincite ja nemaat prednosta pred dizelite kako porano sto ja imaa, potivki, pobrzi i ostalo!!! Deneska ima dizeli na koi mnogu benzinci mozat da im pozavidat!!! Sepak benzinskiot motor si e benzinski!!! Moze e poekonomicen, no koga ke go zememe faktot, deka dizelot e poskap za kupuvanje i deka za da se nadopolni taa razlika, se potrebni 5-6 godini, i pominati 150 000 kilometri sepak benzinecot si e benzinec, i modernite benzinci ne se tolku golemi potrosuvaci kako porano!!! Jas vozam benzinec TOYOTA 1.4 VVT-i,  i sum prezadovolen od nego, a sum imal i dizel FORD ESCORT 1.8 TD koj i ne me impresioniral kako benzinecot!!!

-------------
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.


Постирано од: MisIcA
Датум на внесување: 04.Февруари.2006 во 10:51
Dizel motorite se pojkeizdrzlivi.Na eden golf osven bos pumpa so drugo mozi da mu se zaebi, nisto.

-------------
[IMG]http://img228.imageshack.us/img228/6007/donfior24yg.gif" />
Nema sustestvo bez ljubov,nitu vistinska ljubov bez ljubomora, nitu ljubomora bez neverstvo, nitu neverstvo bez pricina


Постирано од: Supernatural
Датум на внесување: 04.Февруари.2006 во 20:18

Originally posted by MisIcA MisIcA напиша:

Dizel motorite se pojkeizdrzlivi.Na eden golf osven bos pumpa so drugo mozi da mu se zaebi, nisto.

NISO MA NISO E , I OSVEM DA MU SE DUPNI GUMA E , ILI ZAFATI ANTENA U TUNEL E NISOOO E :-)



Постирано од: brmm
Датум на внесување: 04.Февруари.2006 во 20:30
Originally posted by MisIcA MisIcA напиша:

Dizel motorite se pojkeizdrzlivi.Na eden golf osven bos pumpa so drugo mozi da mu se zaebi, nisto.
  А знаеш колку пари е бош пумпа, или на поновите дизели што се вика трубо ?? пример за Опел Астра стара до 5г, турбото чини "само" 1500 евра... па сеа види ти дизел, кај бензинот- целиот мотор е толку пари... + тоа бензин си е бензин, за издржливоста.. новите бензин мотори не се ко старите на 100.000км и ремонт, него по милион минат-немаат гајле... ко дизелите за издржливост.... абе ај дизел...на -15 ко ќе запали ако е 5-6 г стара колата... цц ц ц веза нема дизелот.ај брб


-------------


Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 06.Февруари.2006 во 03:06
Ova e premnogu opsto prasanje. Vo zavisnost od sopstvenikot, relacii na koi vozi.. potrebi. Druga e kola za sekojdnevno vozenje niz grad (pa uste pomalo gradce 3-4 minuti relacija) drugo ako cesto si na otvoren pat. Vo Makedonija dizelot go "jadat" kratkite relacii na koi obicno se vozi i mnogu nekvalitetnoto gorivo. Dizelot e isto taka i poskap za odrzuvanje, (maslo, filter za nafta, za maslo, grejaci, prasaj samo kolku e zamena na rebrest kais za golf3 dizel a kolku za benzinec.....) Motorot mu e izdrzliv poradi elasticnosta i golemata obrtna sila i malite konja koi gi dava za razlika od benziskite koj sepak vo posledno vreme izdrzuvaat i po 200 iljadi bez pogolemi defeci. Prednosta na benzinecot e i vo moznosta za ugraduvanje plin - a so segasnata cena Dizel/Benzin/plin toa mu dava znacitelna prednost vo ekonomija. Vistina e i za teskotiite na dizelot vo zimski uslovi, i toa i kaj ponovite vozila, pred nakoi 3-4 godini koga imase strasen stud "zamrznaja" 2 ugul novi freelender-i (dizel) ne palea sabajle pred hotel (Grci). Jas sepak bi se resil za benzinec

-------------


Постирано од: maja
Датум на внесување: 27.Февруари.2006 во 14:06
Сега возам дизел и бидејки се работи за ново возило задоволна сум особено околу економичноста.А околу одржувањето па тоа е потрошен материјал кој мора да се промени, па не го правиш тоа секој дневно па многу да кошта.C4 citroen бил француски, ваков или онаков за мене е ЦАР!

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: ice_dmx
Датум на внесување: 05.Март.2006 во 05:21
EPA toa zavisi do covekot ako e nekoj so sportski duh ne veruvam deka ke go vlece dizelot,onda benzinecot e zakon nema sto i taka ke ostane''

-------------
dudenz


Постирано од: maja
Датум на внесување: 05.Март.2006 во 11:23
Originally posted by ice dmx ice dmx напиша:

EPA toa zavisi do covekot ako e nekoj so sportski duh ne veruvam deka ke go vlece dizelot,onda benzinecot e zakon nema sto i taka ke ostane''
Ова што го имам е и спортски автомобил , не е класика.Вие мислите дека само бензинец може да е спортски автомобил,погрешно за мене

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Чорбаџија
Датум на внесување: 05.Март.2006 во 17:08

Originally posted by ice dmx ice dmx напиша:

EPA toa zavisi do covekot ako e nekoj so sportski duh ne veruvam deka ke go vlece dizelot,onda benzinecot e zakon nema sto i taka ke ostane''

 

Toa e minato vreme, denesnite dizel motori se startni kako i benzincite, postignuvat brzini kako i benzicite a plus e sto imaat pogolem vrtezen moment (sila na oskata) od benzincite.... Porano bi se slozil koga Mercedes 200D - 300D bese malku pobrz od spomenik ali denes... ne



-------------


Постирано од: milen@idividi
Датум на внесување: 08.Март.2006 во 12:54
Decki,

Dobri se be i dvata motori. Samo sto dizelot e poskap za odrzuvanje. Vikate deka dizelot e i poskap za kupuvanje ama toa e samo za Makedonija. Vo germanija, Blgija, Holandija kaj sto sum bil sekade dizelite se poevtini.

Inace jas vozam Opel Astra 2.o benzinec. Vie nemate poima sto masina e toa. Nema podobar vo svet. A vo Nedela si ja vozam najcarskata kola na site vreminja: Opel Kadet B 1.0 od 1967 godina. Ima pominato 280.000 kilometri bez remont. Trosi 8 litra vo grad a motorot vo kabinata ne se slusa voopsto. Dogodina ne mu pravam 40 godini. A da vi kazam deka e mnogu podobar od 90% od kolite koi se stari i 14 godini. Motorot e remek delo.  Aj neka izvadi nekoj drug osven Volkswagen dizel so takvi performansi.

Starite vozila (germanskite) bea praveni da bidat vozeni i od vnucite na kupuvacite.


-------------
Science is my religion!


Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 08.Март.2006 во 15:34
Iskreno kazano jas si vozam benzinec od najnovite generacii na benzinci!! Toyota Corrolla 1.4 VVt-i so 16 V i 95 k.s!!! ekstra masince so odlicni performansi!!! Inace prethodno sum imal i dizel masina Opel Vectra 1.7 TD so Isuzu motor, i nekako da vi kazam deka ne bev preterano zadovolen!!! Skapa bese za odrzuvanje, golemi vibracii stvarase motorot, bucava, potrosuvackata kako za dizel bese golema, mokjnosta mala!!! Nekako ne mi se pogodi bas, a na novo bese kupena isto taka, so redovni servisi, ja pazevme kako ocite, ama ne e toa toa!!! Iskreno motorite od Toyota prosto me zaprepastuvaat!!! Bev vo dilema dali Toyota ili Honda, ama odbrav Toyota, i mislam deka ne sum zgresil voopsto!!!

Kako glasi reklamata: KAJ STE VIDELE TOYOTA VO DEFEKT !!!!
e bas e taka!!!


-------------
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.


Постирано од: монте кристо
Датум на внесување: 09.Март.2006 во 09:00
GOLF 4 , TDI so crveno I , pojacan so cip , 2000 kubici , 130 konja ne bi go menjal za nisto  

-------------
во овие години што следат , ќе видиме дали европа и христијанството ќе се спасат . И ТИ !!! можеш да помогнеш . ОД НАС СИТЕ ЗАВИСИ .


Постирано од: LivingDeadMan
Датум на внесување: 24.Мај.2006 во 10:17
jas vozam honda accord i mislam deka e toa ne e masina tuku masinishte... disel ne pocituvam od prosta pricina sto nemoze da go izdrzi mojot sportski duh, da ne kazam sadisticki. dizel masina nemoze polna forsaza da izdrzi kako sto moze benzinec... ni pod tocka razno...iako denesnite dizeli imaat performansi i sum poseduval takov...gjabe e...koncepcijata na dizel nemoze da izdrzi takov napor kako sto mzoe na primer edno BMW ili HONDA ili MAZDA...koj ne veruva neka go zeme dizelot i neka izleze na avtopat pod poln gas vo 4ta do kumanovo i tamu neka si kupi nov motor :)


Постирано од: kokolo
Датум на внесување: 24.Мај.2006 во 10:41
benzinec si e benzinec ako sakas postartna kola zemas benzines, ako sakas da ne ti mrzne vo zima zemas benzinec, a razlikata e vo cenata ke ve koshta sekoe polnenje samo 60 denari poveke. pa sega i vredi da se doplati

-------------
ONLY GOD CAN JUDGE ME NOW


Постирано од: монте кристо
Датум на внесување: 24.Мај.2006 во 13:57

aj presmetaj 60 litri so 22 denari razlika kokoljo a ?



-------------
во овие години што следат , ќе видиме дали европа и христијанството ќе се спасат . И ТИ !!! можеш да помогнеш . ОД НАС СИТЕ ЗАВИСИ .


Постирано од: Jo be
Датум на внесување: 24.Мај.2006 во 14:02
A sto velite za eden plinas a ke se trkame vo potrosnja na dzebot

-------------
TALE


Постирано од: kokolo
Датум на внесување: 24.Мај.2006 во 14:05
Originally posted by hektor hektor напиша:

aj presmetaj 60 litri so 22 denari razlika kokoljo a ?

e pa sega nekoe zadovolstvo se plaka poveke neliBig smile


-------------
ONLY GOD CAN JUDGE ME NOW


Постирано од: NRGMKD
Датум на внесување: 24.Мај.2006 во 16:14
Corollata ја има следнава потрошувачка!!! Значи 1.4 VVT-i 16 V 95 k.s

На отворено

При 90 km/h - 5 l.
При 120 km/h - 7 l
Во град - 7 l.
Мислам дека потрошувачката е одлична за оваа машина!!!



-------------
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.


Постирано од: tosence
Датум на внесување: 20.Јули.2006 во 12:11
luge jas si vozam mercedes ml 400 dizel 250 ks  2005 god  i gipceto enajmokniot sto go imam videno a i potrosuvackata ne e golema 12 l na 100 kilometri vo grad a na otvoren pat trosi 10 l na 100 kilometri
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
msn adresa tose_sr@hotmail.com


Постирано од: maja
Датум на внесување: 07.Август.2006 во 14:06
Citroenot C4 mi e dizel pa vaka

pri 130 km/h 4.7 l
pri 80 km/h 5 i sega mnogu e ili ??


-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Dana
Датум на внесување: 07.Август.2006 во 23:00
Ja ne razbrav sto e bitno so kolku na saat vozis, kako e toa povrzano so potrosuvackata...

-------------
Love like an angel, make love like a devil. [IMG]http://i73.photobucket.com/albums/i215/enatara/eyer.gif" />


Постирано од: монте кристо
Датум на внесување: 08.Август.2006 во 09:01
komplicirano e za objasnuvanje ama jas si znam vo glavat sto kolku i kako  mislam deka so zgolemuvanje na obrtaite (turazata za da bide poednostavno) se zgolemuva potrosuvackata heheh ,isto taka bitno vo koja brzina ti e , vo prva vtora i rikverc trosi pojke kolata a drugite se ekonomik , so petta brzina da vozis 100 - 120  km/h e najekonomicno . Otptilika taka danicke  , ako imam nesto propusteno koregirajte me slobodno

-------------
во овие години што следат , ќе видиме дали европа и христијанството ќе се спасат . И ТИ !!! можеш да помогнеш . ОД НАС СИТЕ ЗАВИСИ .


Постирано од: Dana
Датум на внесување: 08.Август.2006 во 10:30
Aham, zatoa mene tato mi vika stalno, idi u 5-ta brzina, stedi malce

-------------
Love like an angel, make love like a devil. [IMG]http://i73.photobucket.com/albums/i215/enatara/eyer.gif" />


Постирано од: maja
Датум на внесување: 08.Август.2006 во 13:54
Originally posted by Dana Dana напиша:

Aham, zatoa mene tato mi vika stalno, idi u 5-ta brzina, stedi malce
So pogolema brzina od onaa 120 km /h se zgolemuva i pottrosuvashkata na gorivoto.Toa vo 5 na otvoreno pominato nad 120 km trosi poveke , barem od ona sto mozam da vidam jas sto se slicuva so mojata C4

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Yoco
Датум на внесување: 08.Август.2006 во 18:22
ayde da vi dadam eden komentar od skoro strucno lice.
prvo zavisi kolku pari ti se davaat.ako imas kes ondak benzin.tuka nema dilema.za podiganje adrenalin dizelot ne treba da se spomnuva.ono tuka ima mali primesi so hdi tehnologijata koja e i pobrza i od nekoi benzinci ali pak go nema onoy trzaj na benzinecot.znaci za podlabokite dzepcinja na koi ne im e problem da fuknat iljadarce u prosek za vecer za gorivo ondak nivni izbor benzin.a za srednata klasa na luge samo dizel so 300 stotki si ya pominal vecerta...a inaku yas licno ke si kazam deka sum samo za hdi.ili novata ford fiesta 1.4 tdci .malo,brzo ekonomicno 5l prosek.a za c4 koy ke kaze deka e zadovolen od potrosnjata na 1.4 benzincite so 75 i 90 ks. --laze..zvercinjata ko nisto lapaat niz grad 10 l a ako malce ti propadne nogata na gasta negde nad 3000 vrtezi otidoa po 13,14 l ...inaku potrosuvackata se zgolemuva pri pogolemi brzini samo zosto motorot pocnuva da raboti so povisok vrtezen obrt....u prosek kolite do 3000 obrtai mozat do 100km/h a ako se stisne poveke od 110-130 pa nagore potrosuvackata (zboram za novite vozila) se nakacuva okolu 25% od realnata..ay mislim deka e dosta


Постирано од: Yoco
Датум на внесување: 08.Август.2006 во 18:32
morav uste nesto da vi kazam..ama ic ne veruvajte sto pisuva na net koya kola kolku trosi...abe sve lazat.samo da vi sitnat kola...a eve i mal sovet ako sakata pomala potrosnja....vozete postojano vo vrtezen obrt okolu 2000-2500.prosetayte gi brzinite od prva pa do 5,6 ali potrosuvackata znacitelno ke se namali..a ako sakate malce poostra voznja doznayte na kolku vrtezi vaseto vozilo nayracionalno gi iskoristuva site negovi konjski sili i.....gazi (za benzincite obicno okolu 3500-4000,dizel 2500-3500)probayte


Постирано од: Dana
Датум на внесување: 08.Август.2006 во 21:36
Ajdee.. mislam deka razbrav.. Sepak, fala na odgovorot.

-------------
Love like an angel, make love like a devil. [IMG]http://i73.photobucket.com/albums/i215/enatara/eyer.gif" />


Постирано од: монте кристо
Датум на внесување: 09.Август.2006 во 09:12
ti dano slusaj go samo striko , tresat gluposti , ova e era na dizel motori , bilo koj benzinec vo moja klasa do 2000 kubici neka dojdi da go vidam dali ke go pomini golfot moj

-------------
во овие години што следат , ќе видиме дали европа и христијанството ќе се спасат . И ТИ !!! можеш да помогнеш . ОД НАС СИТЕ ЗАВИСИ .


Постирано од: maja
Датум на внесување: 09.Август.2006 во 13:30
Tocno taka, ova e vreme na dizel vozila.Mnogumina mislat deka dizel vozilata tresat kako traktor.Mojot avtomobil ne go menuvam ni za ferrarito od mojot tip:))Ama sum skromna auuu:))

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Yoco
Датум на внесување: 09.Август.2006 во 19:09
aaaa .dobro e se nasmeav malce...vaka sega..prvo hektor preciziray koya e taa tvoya klasa...bideyki ti doaga tipce so suzuki swivt 1.6 i do ti bega od semafor do semafor pa ni zadna tablica nema da mu vidis.a da ne zborime za mitsibusi lanser,ili za nekoya impreza...tuka rivali do stotka ako naletas na tipot na maja so ferarito pa da se probaat.mitsibusito do 100 ide za 4.7 sek..a tvoeto,dizelce 2000 kubici?10?11?15?zemi i izmeri pa kazi mi ok?a inaku za maya ...vaka da se razbereme deka c4 nema dizel...ok?a za hdi e toa e veke drugo toy motor e sosema razlicen od onoy obicen dizel koy se stava momentalno samo vo novi berlinga 1.9 d.ti imas 1.6 hdi ako ne se lazam....kako sto rekov hdi to e za respect bideyki e stvarno pobrzo od poveketo benzinci so licna kubikaza...ali mislam deka gresite deka e vreme na dizel vozila...moze samo hdi....ako sakas da ya isprobas razlikata stavi vo tvoyata c4 hdi d2 nafta pa da vidime kako ke ide...a i probay da vidis deka bilo koy matiz ili spark na semafori ke bide pobrz od tebe...zboram do  60km/h...taka da deco moi dizel-nikako,hdi-moze,kako naydobra solucija,ali pak nemaat sansi so benzinskite motori..kako sto kazav dizelasite  go nemaat ona agresivno trgnuvanje kako benzincite...eve moze da se zbereme nekad i da se probame
pr.od semafor,do semafor,nakay vidikovec....niz grad-nesto nayinteresno...


Постирано од: Yoco
Датум на внесување: 09.Август.2006 во 19:15
hektor...ne se luti ali golf?uste dizel?smeski brat.yugo e pobrzo na semafori..da ne zboram za spark,matiz ili nekoe malo so 3 cilindra...


Постирано од: maja
Датум на внесување: 09.Август.2006 во 19:44
Yoco kako sto te razbrav velish C4 nema DIZEL, ako go velish ova togash dechko da ti kazam deka jas veke cela godina vozam C4 coulpe 1.6 d

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Zoki_S
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 09:37
Originally posted by Yoco Yoco напиша:

hektor...ne se luti ali golf?uste dizel?smeski brat.yugo e pobrzo na semafori..da ne zboram za spark,matiz ili nekoe malo so 3 cilindra...


Za poveketo raboti sto gi kaza si vo pravo, no
dali si vozel 5 golf(diesel TDI) so el.ploca koja istiskuva 150 ks. Jas licno sum se "trkal" so ist 5 golf ali GTI i da ti kazam deka dizelot bese pobrz!

-------------

Come on and be my little good luck charm -



Постирано од: Yoco
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 17:22
maya..takov motor citroen nema 1.6 d.ova e oznaka na obicen dizel.ima obicen 1.9 d i ne se vgraduva vo c4.nayslabata varjanta sto se vgraduva vo c4 e 1.6 ali HDI..a yas spomnav deka stanuva zbor za skroz razlicni stvari hdi e edna rabota a obicen d e druga...zirni na kratko  http://www.citroen.com.mk - www.citroen.com.mk   i naydi ya tvoyata kako sto prethodno pisav hdi verzija...hdi motorite se za 1000-1500 eura poskapi od obicnite dizeli ali ima i zosto..na stranata mozes da vidis i ubrzanje,potrosnja,mak.brzina..NO seto toa tamu ne e bas tocno tuku priblizno...a inaku za golf dizel 5 ka so 150 konja?a kolku imase benzinecot?i nemozam da poveruvam deka dizel golf pa i poyacuvn (znaci veke stanuva zbor za upstandard) e pobrz od GTI 2.0  6-Gang  147 kW...
tuka nesto ne stima moze tipot neznael da vozi,druga dilema...-vlijaat puno faktori...no vaka zborevme za ubrzanje  ne za krayna...ubrzanjeto i moznosta za poagresivna voznja gi pravi benzincite bar za mene podobri u ovaa tema.


Постирано од: maja
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 17:29
Yoco eve ti link pa ti zirni sto ima, vaka ispagja da jas ne znam sto kola veke vozem cela godina znaci stanuva zbor za C4 dizel varijanta e sega kako sto kazuvash ti da tuka si vo pravo nema 1.6d tuku 1.6 hdi.OK se razbravme vajda
   http://www.autopromo.com/voiture-neuve/citroen/c4+coupe/

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Yoco
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 17:30
aaaa maya?da ne si nesto greska?sega vidov i deka uste posle oznakata c4  ti stoi  coupe????????yas znam deka nayslabiot motor sto se vgraduva vo cupeto e 1.6 benzin,a dizel verzija samo 2.0 hdi...u nikoy slucay vo c4 coupe ne bi stavile obicen dizel...ova ti go kazuvam zosto pred 4 meseci kupiv citroen berlingo 1.4i a prethodno bukvalno se doznav za nivnite motori...ili me zezas nesto???proveri ya stranata kako i da e...


Постирано од: maja
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 17:34
Ne sum greshka Yoco pa go imam dizel 1.6 coupe C4 minatata godina go kupim mesec juli.Mislam deka treba da ja proverish stranata ti Yoco.

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Yoco
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 17:49
okokok ali mora da se pravi razlika pomedzu "hdi" i samo "d" eve uste ednas ke odgovoram na temava.yas sum za benzinec,ali hdi mi vrti tuka nesto ali obicen dizel nema sansa.vozev 5,6 godini mercedes 250 d bez turbo 116 model bese brz,imase snaga i pokray tezina od 2 tona na vodno mozese osmici da pravi i vo krug da se vrti bez da se pomesti prednicata.. i nadole vo kontra krivini da se fakaat.so nego sum se trkal so leon cupra za nadole i da ti kazam samo na pravoto mi begase u krivinite tuka bevme,mi izbega tek na vodnjanska.mn.stabilno auto...znaci kola od 5.20 m tezina od 2 t so 100 ks i 2500 kubici so potrosnja od 8 l gradska pak bi ya smenil za nekoe malo,luto,brzo ali pak mora da e ekonomicno... ustvari voedno ako e ova era na dizel motori zosto e statistikata na temava taka??


Постирано од: maja
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 18:01
Znaci ima C4 1.6 hdi taka.:)

E kako i da e denes e era na dizel vozilata koj kako neka kaze a jas na ovaa anketa ne veruvam zosto eve sega pak dadov glas iako sekogash praktikuvam edno glasanje.

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Yoco
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 18:23
abe neferigrac.a ya ni ednas ne sum glasal i pak benzincite vodat  eh sega..i yas bi ya odbral tvoyata varyanta,stvarno odlicen izbor..no mislam deka treba da se provozis i malce vo pobesna varyanta kao vts.ali so nekoy poblesav vozac...i na 50 godisnjaci im podiga adrenalinili pak provozise vo nekoe bmw m seriya ...takava voznja kay dizelasi tesko ke se dobie..


Постирано од: maja
Датум на внесување: 10.Август.2006 во 18:30
Fala Yoco sto ti se dopadna mojot izbor na avtomobil:)
A za sovetot okolu voznjata vo bmw thanks ke te poslusam, neka se potkrene adrenalinot

-------------
[IMG]http://img140.imageshack.us/img140/2444/2csa0.gif">[IMG]http://img20.imageshack.us/img20/3669/zt6uzj6n8sin4.gif">


Постирано од: Schumacher
Датум на внесување: 14.Октомври.2006 во 21:28
Ако збориме за тркање.Дизелот е слаб во однос на бензинецот.Бензинецот е по стартен,брз (денес имаше трки кај мрт и еден од маџарска кога го згазна беемвето бензинец,тојотата ти дизел ја остави на 2 круга разлика)


Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 09.Декември.2006 во 15:59
Pozdrav od Kanada i nekolku misli okolu izborot benzinec-dizel.

Prvo, kaj mene vo Kanada, cenata na dizelot i benzinot se isti.

Vtoro, eventualnatata pomala potrosuvachka vo litri na 100km (od mozebi eden litar), treba da se sporedi so povisokata prodazna cena na dizel motorot vo odnos na benzinecot za istata kola. Tuka razlikata e nekolku iljadi kanadski dolari. Kakva ekonomija i stedenje e toa koga jas moram odnapred da gi dadam tie pari i posle eventualno da si gi vrakam nazad so godini i godini vozenje? A izgubenata kamata na tie pari ako mi bea vo banka? A sto ako go prodadam avotmobilot po nekolku godini? I sto ako go udram i iskrsham bez shansa da se popravi?
Lichno ne gledam nikakva mudrost vo takvoto "stedenje".

Treto, ovde zimite se tolku studeni, sto koristenjeto na dizel mashina e malu rizichno. Moze da ne ti zapali koga najmnogu ti treba. Ne zboruvam za performansite na dizelot vo odnos na benzinecot i koj pomalu se rasipuva i koj poskapo chini da se popravi...

Suma sumarum, nie tuka ne gledame ama bas nikakva specijalna polza od dizelasite vo klasata na lichni prevozni sredstva. Lugje koi najmnogu kupuvaat Volkswagen TDi (i toa e, spored moeto skromno znaenje, verojatno edinstvenata kola so dizel motor sto se prodava vo Severna Amerika) se onie koi doagjaat od Istochna Evropa. Verojatno pravat vo momentot onoa sto najdobro znaat...


Постирано од: SURFAC
Датум на внесување: 10.Декември.2006 во 22:22
kako moze Duzel so benzinecLOL

-------------
Михаил Мојата чанта


чантата ми тежи точно еден тон
на неа ке зестане комотно и слон
ке се лизне и ќе шизне надвор кога роси
кај да најде еден билдер за да му ја носи.


Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 11.Декември.2006 во 15:19
Taksistite vo Kanada za da zastedat na gorivo gi modificiraat motorite da koristat benzin i priroden gas. Gasot sega mislam deka e polovina od cenata na benzinot. Eksplozivnata sila m e pomala, no koga se koristi vo motori poslini od 200 konjski sili, toa ne se zabelezuva mnogu. Za razlika od benzinot sogoruva chisto, pa nema potreba od chesta promena na masloto vo mototrot i go prodolzhuva negoviot vek na traenje. Ovde taksi vozachite znaat ponekogas da pominat i milion kilometri so ist motor (shest ili osum cilindri). Neka ne ve chudi toa. Tuka chetiri cilindrite Tojoti i Hondi minuvaat po 500-600.000 kilometri bez posebno golem problem i po dvaeset-trieset godini vozenje gi frlaat poradi definitivnoto skapuvanje na karoseriite (ako poveke ne moze da se popravi), a ne poradi losh*te motori.

Mojata prva Honda Civic ja vozev 10 godini i po napravenite 270.000 kilometri vednas ja prodadov za 2.000 dolari na eden prijatel (i toa bese evtina cena vo momentot).


Постирано од: Audiofil
Датум на внесување: 18.Декември.2006 во 02:53
Dizel se isplati edinstveno ako pominuvate najmalku 30000km godisno za da mozete da ja izvadite razlikata vo pari od nekolku iljadi evra sto od start gi davate poveke od benzinecot.Normalno kaj site koli taa razlika ne e ista no vo globala taka.No sto pravime zimno vreme ako zamrzne naftata?Nekoi stavaat po malku benzin no problemite so palenje ostanuvaat i ponatamu.


Постирано од: BiG_kIsS
Датум на внесување: 18.Декември.2006 во 23:06
Не се разбирам нешто многу у коли али татко ми има пежо дизел и е многу поефикасно, помалку троши и е поефтино...... Не дека татко ми иде на некои долги патувања ама цел ден се вози колата (плус што ми изиграва такси и ме разнесува сегде LOL) и поради тоа (за нас) е боље...... Пред тоа имавме Југо бензинец и ептен многу трошеше... А бензинец особено не се исплати за џипови пошо се многу снажни и многу трошат.....

-------------
Never be afraid to Dream... Live... Love and Laugh. Be afraid not to!!!


Постирано од: The Duke
Датум на внесување: 17.Јануари.2007 во 18:38
тоа е во зависност од потребата на секој човек,бензинец или дизел.ако имаш спортски дух во себе дефинитивно би ти требало бензинец а доколку автомобилот ви треба за бизнис,дизел е вистинската опција.може да се согласам дека најдобри дизел агрегати моментално има Τοyota па потоа Volkswagen,Opel,Audi.Мислам дека италијанците немаат појма од дизел мотори LOLLOLLOLLOL.Ακο потрошувачката ви преставува проблем-а посакувате бензинец најубаво е да се одбере мотор со помала зафатнина и турбо-полнач.Најчесто би одбрал 1,6Т мотор од Оpel или Volkswagen бидејќи има 190hp троши не повеќе од 7 литри на 100км и забрзува ко гром до стотка за помалку од 7 секунди.

-------------
I do not see why man should not be just as cruel as nature...


Постирано од: seka
Датум на внесување: 30.Јуни.2008 во 14:52
Citroen C3 – најисплатлив градски дизел автомобил,

Puntо и Clio III - неисплатливи дизели
!



Веројатно често ја имате дилемата: бензинец или дизел? Исправени сте пред предизвикот да ја донесете вистинската одлука. Со предностите и недостатоците на двата типа бензински мотори кои ви се на располагање при избор на нов автомобил, како и со парите и кредитите кои ви се на располагање навидум имате тешка задача - поголема инвестиција на почеток (што би значело и повисока месечна рата за кредит или лизинг) и поевтин километар со новиот автомобил, или помала инвестиција (со набавка на бензински мотор) со помала месечна рата за отплата, но со поскап километар?

Во услови кога се приближуваат цените на бензин и дизел горивата и кога се изедначуваат во перформанси бензинските и дизелските мотори, голема е промената на прагот на исплатливост на дизел возило во однос на бензинец.

koli.com.mk  е тука да Ви ја олесни задачата.
Нема да ви кажеме што да купите, само ќе ве насочиме да размислувате во вистинската насока и кои критериуми да ги имате при правењето пресметкa.

НАПРАВЕТЕ СИ ЈА МАТЕМАТИКАТА САМИ
Многу е едноставно. Не верувајте на некои генерални математики дека дизел ќе почне да се исплаќа на 5-тата или 10-тата година, или ако поминете 90.000 или 100.000 километри. Направете си ја математиката сами. Секој автомобил е различен, по својата потрошувачка (во град, на отворено или комбинирано) и по цената (набавната, а секако и продажната, каде дизелот повторно ќе има повисока цена во моментот на продавање на возилото). Пресметката ќе ви покаже која е границата на исплатливост при набавка на нов дизел автомобил, т.е. кој е бројот на километри кој треба да се помине за дизелот да почне да ги враќа парите. Доколку месечно проаѓате релативно малку километри, речиси ниеден дизел автомобил нема да ви биде исплатлив, и обратно – колку повеќе возите – толку е поголема веројатноста дека дизел моторот е исплатлива инвестиција за Вас.

На ум треба да имате неколку битни фактори преку кои ќе детерминирате што Вам најмногу ви одговара:
- колку километри поминувате месечно (или годишно)
- каде ги поминувате (во град, на отворено или комбинирано)
- која е разликата во потрошувачката на бензин и дизел мотор за даден модел на автомобил
- која е разликата во набавната цена на бензинецот и дизелот
- која е разликата во преостанатата вредност н автомобилот (вредноста на автомобилот што ќе ја има во моментот на негово продавање – дизелот и тогаш ќе има повисока вредност)

ТАБЕЛА НА ИСПЛАТЛИВОСТ НА ДИЗЕЛ НА НАЈПОПУЛАРНИТЕ МОДЕЛИ ВО МАКЕДОНИЈА
Во продолжение се наведени повеќе популарни модели на македонскиот пазар и табели на исплатливост на дизел модели. При пресметките, сметана е потрошувачката која ја дава произведувачот и направени се различни пресметки за трите типови на возење - во град, на отворено (штедливо, околу 90 KM/h, а не 140 km/h, кога потрошувачката се изедначува со онаа во град), како и во комбинирани услови на возење.

Поминати километри годишно потребни за исплаќање на дизел инвестиција

Во град

На отворено

Комби-
нирано град / отворено (50%-50%)

1. Citroen C3 1,4i / 1,4 HDi

5.600

14.600

10.100

2. Ford Fiesta 1,4i / 1,4 TDCi

5.700

11.900

8.600

3. Audi A4 2,0 / 2,0 TDI

6.300

15.500

11.000

4. VW Golf 1,6 / 1,9 TDI

7.900

20.000

13.900

5. Opel Astra GTC 1,6 / 1,7 CDTI

8.100

15.000

11.500

6. Peugeot 207 1,4 / 1,4 HDI

9.000

19.500

13.400

7. Renault Clio 1,2 16V / 1,5 dCI

10.600

40.000

25.600

8. Fiat Grande Punto 1,4 / 1,3 MJet

13.100

19.900

16.600

Од табелата може да се извлечат неколку заклучоци:

Ако се смета возење само во град, Citroen C3 1,4 HDi е најисплатлив дизел, кај кој годишно треба да се поминат околу 5.600 km за да се исплати купување на дизел модел. Се што е над таа бројка ќе биде во прилог на исплатливост на дизелот. За поминати помалку од 5.600 Km годишно со C3-ка – дизелот не е исплатлив. Блиску до него, во врвот на таа листа се и  Ford Fiesta 1,4 TDCi, со потребни 5.700 Km, како и моделите од повисоките класи Audi 2,0 TDI (6.300 Km), VW Golf 1,9 TDI (7.900 Km) и Opel Astra GTC 1,7 CDTI (8.100 km).

CLIO и PUNTO - РЕЧИСИ НЕИСПЛАТЛИВИ ДИЗЕЛИ
Од популарните и прилично продавани модели кај нас, во однос на моделите што ги споменавме погоре, не е многу исплатлива набавката на Renault Clio 1,5 dCI и Fiat Grande Punto 1,3 MJet, затоа што за нив, за да го поминат прагот на исплатливост потребно е да се извозат повеќе од 10.600 односно 13.100km годишно. Интересно, поради малата разлика во потрошувачка на дизел и бензин моторите на отворено, Clio-то доколку се вози само на отворено треба годишно да помине неверојатни 40.000km. Ако тука се земе в предвид најчестиот кредитен период (5 години, 60 рати), излегува дека Clio-то во тој случај дури после 200.000 поминат километар ќе почне да ја враќа инвестицијата во дизел модел.

 

Во Град

На Отворено

Комбинирано







ИСПЛАТЛИВИ
ДИЗЕЛ-и

C3%201,4%20HDi%20-%205.600%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
C3 1,4 HDi
Fiesta%201,4%20TDCi%20%20-%205.700%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
Fiesta 1,4 TDCi A4%202,0%20TDI%20-%206.300%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
A4 2,0 TDI

Fiesta%201,4%20TDCi%20-%2011.900%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
Fiesta 1,4 TDCi
C3%201,4%20HDi%20-%2014.600%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
C3 1,4 HDi
ASTRA%20GTC%201,7%20CDTI%20%20-%2015.000%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
ASTRA GTC 1,7 CDTI

Fiesta%201,4%20TDCi%20-%208.600%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
Fiesta 1,4 TDCi
C3%201,4%20HDi%20-%2010.100%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
C3 1,4 HDi

 

Град

Отворено

Комбинирано







НЕИСПЛАТЛИВИ
ДИЗЕЛ-и

318d%20-%2019.000%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
BMW 318d

Punto%201,3%20-%2013.100%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
Punto 1,3 MJet

Clio%201,5%20dCI%20%20-%2010.600%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
Clio 1,5 dCI

Clio%201,5%20dCI%20%20-%2040.000%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
Clio 1,5 dCI
318d%20%20-%2035.000%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
BMW 318d

Golf%20V%2019,9%20TDI%20-%2020.000%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
Golf V 19,9 TDI

318d%20%20-%2027.100%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
BMW 318d

Clio%201,5%20dCI%20%20-%2025.600%20km%20годишно%20потребни%20за%20исплатливост%20на%20инвестиција
Clio 1,5 dCI

Заклучоците се интересни – некои дизели се исплатливи за во град (C3-ka, Fiesta…), некои не (BMW 318d, Punto, Clio), некои се исплатливи за на отворено (повторно Fiesta и C3-ка, потоа Astra GTC 1,7 CDTI, Audi A4 ), а некои се помалку неисплатливи за на отворено (BMW 318d) и посебно Renault Clio / 1,5 dCI.

Затоа, пенкалото и дигитронот во рака и... математика!



-------------
Razumot e skapocen kamen koj najubavo sjae vo ramkite na
skromnosta.


Постирано од: ...Well...
Датум на внесување: 30.Јуни.2008 во 16:34
...izborot na dizel agregat ili benzinski, e stvar na potreba spored mene na vozachot, ekonomichnosta zivotniot vek i odrzuvanjeto se rabota na lichna griza i odliki vo vozenjeto na sopstvenikot, cenata varira vo zavisnost od modelot na voziloto i tipot na ogregatot koj se vgraduva vo modelot, taka da se raboti za prashanje na vkus na kupecot i spremnosta da odvoi pari za licha potreba-a ako zborime za otvaranje na dejnost so koja bi se rabotelo so voziloto kako osnovno sredstvo e druga tematika...

...za mene dizel mashina e uspeshno budenje na neshto odavna veke demodirano-ednostavno novite dizel agregati se do tolku komplicirani sega sho ne mi se verue deka ima i majstor za toa se da go napravi pri eventuelen kvar, imashe eden sluchaj so BMW dizel serija utnata cela na 30 000 km rukaat turbinite i se deshava kompletna zamena na cel motor-posho nikoj ziv nemoze da go izgasne motorot od koa ke se rasipe turbinata a kamo li posle da zameni nesho na nego, i lichno za mene voziloto e potreba i moda i keif vo vozenjeto, toa e toa sho go mislam jas za i okolu motorite na vozilata...


-------------
...I feel like there is no need for conversation...


Постирано од: KUKOC7
Датум на внесување: 30.Јуни.2008 во 16:51
Zlaten plin!!!!!! Samo Plin i nisto drugo!!!
Nekloi prednosti od strucen aspekt:
-lesno obrazuvaat smesa za sogoruvanje
-dobro rabotat pri niski temperaturi
-ekonomicnost
-pomalku go prljaat masloto za mackanje
-so toa i pogolem vremenski rok za zamena na masloto
-podolgovecnost na motorot
 


Постирано од: ...Well...
Датум на внесување: 30.Јуни.2008 во 20:59
...shoznam kukoc, ja mislam deka toa sho e napraeno za beznin gorivo, nemoze da bide isto i za gorivo so drug tip na oktani-materijalot na motorot...ali deka e poekonomichno da, ama samo onoj tip sho ide direktno u blok bez potroshuvachka, koshta 1300 EURA za MPI motori, a izrachunaj kolkava e toa investicija i kolku kilometri ke pominesh so tie pari za benzin ako stavish-za nekoi 35 000 kilometra se isplati, ali ako pominuesh godishno po 4000 km neznam, zasho onoj drugion tip i sho se stava u Bugarija za 200 EURA e opasna stvar u najmala ruka...

-------------
...I feel like there is no need for conversation...


Постирано од: KUKOC7
Датум на внесување: 02.Јули.2008 во 16:52
ova sefe se fakti sto vo kniga gi pisuva,vo istata kniga pisuva deka sekoj benzinski motor moze da se prilagodi bez nikakva steta kon motorot da raboti na plin,voedno e razlicno koristenje na propan butan i priroden gas,prirodniot gas e polesen za razlika od porpan butanot i postojat mnogu pomalku sansi da se sluci nekoja katastrofa.. voedno eve gledajte kazete kolku i koli so propan butan eksplodirale ... skoro i da gi nema... ako nastanlo pozar toa e od elektrika...sto se odnesuva do sigurnost vo eksplotacija sosema se sgiurni gasnite goriva!!!!benzinite se veke zastareni


Постирано од: seka
Датум на внесување: 02.Јули.2008 во 17:10
no problemot e sto plinot ne e dozvolen vo sekoja (barem evropska) drzava. I da odam malce ponatamu, sto mislis do koga ke bide plinot poeftin od dizelot i benzinot? jas ne veruvam deka toa uste dolgo ke ostanet.
 
Potoa so plinot postojat mnogu rizici za pasazirite vo kolata, nekoi ne se ni svesni kolkava opasnost e toa, si palat cigara a vo kolata "smirdi" na plin kako da si vo nekoja fabrika za plin. Treba malce i na toa da se razmisli


-------------
Razumot e skapocen kamen koj najubavo sjae vo ramkite na
skromnosta.


Постирано од: KUKOC7
Датум на внесување: 02.Јули.2008 во 17:18
Originally posted by seka seka напиша:

no problemot e sto plinot ne e dozvolen vo sekoja (barem evropska) drzava. I da odam malce ponatamu, sto mislis do koga ke bide plinot poeftin od dizelot i benzinot? jas ne veruvam deka toa uste dolgo ke ostanet.
 
Potoa so plinot postojat mnogu rizici za pasazirite vo kolata, nekoi ne se ni svesni kolkava opasnost e toa, si palat cigara a vo kolata "smirdi" na plin kako da si vo nekoja fabrika za plin. Treba malce i na toa da se razmisli
 
Iako mirisa na plin ne e mozno da se zapali plinot ako nema dovolno kolicestvo doteceno gorivo i pritoa toa da e akumulirano na edno mesto,sto znaci ne e se do mirizbata od mirizbata ne moze da se zapali vednas...vo sekoj slucaj ke bide poevtin od benzinot uste dolgo dolgo vreme,a na krajot na kraistata se gleda najmnogu za zapazuvanje na ekologija


Постирано од: ...Well...
Датум на внесување: 03.Јули.2008 во 15:24
...vaka, sea, jas vo Skopje, imam vozeno sluzbeno vozilo, poveke od 7 godini na plin i imam golemo iskustvo so plinot...


-prednosti-mnogu evtino, dve vozila imame isplateno za 7 godini vo razlika na cenata
-nedostatoci-skoro sekoi 3 meseca, morashe da se odi na shtimanje, posho se raboteshe za novo vozilo, se nervirav mnogu zaradi toa, ili trebashe da se smeni filterot za plin, ili trebashe da se nashteluva rasplinjachata, ili trebashe da se promenat svekici ili da se shteluva palenjeto, znachi golem broj na problemi se pojavuvaa...
-menuvanje na masloto na 5000=6000 km namesto na 8000-10000 km(ova i ne e pasno do tolku)
-neprijaten miris ponekogash osobeno letno vreme
-problemi, so palenjeto vo zima, ako zaboravite da prefrlite pri iskluchuvanje na agregatot od plin na benzin-sabajle moz da se slikate so shishe topla voda ali ako imate dobar amumulator-mozda i ke zapali
-svekicite se menuvaat skoro duplo pobrzo otkolku voobichaeno



zabeleshki:

-rapidno, gubenje na silata na motorot, pri naglo zgolemuvanje na vrtezniot moment na agregatot, osobeno vo zimski uslovi na uzgornici i pri preteknuvanje, znachi se gubi 20-25 % od snagata na motorot sho i ne bi bilo nekoj problem kaj vozilo so golema kubikaza, no e problem kaj vozilata so pomala za fatnina na cilindrite
-ogranichenost na pumpite za plin(sekogash treba da se vosi smetka za toa kolku imate otrosheno i kolku ke treba za do slednoto polnenje a i ponekogash se cheka i po saat vreme vo red za plin-se deshavalo)
-mnogu slab kvalitet na gorivoto-kvalitetot varira od ponenje na polnenje pa taka i performansite na motorot
-cigara moz da se pali-slobodno-toa ja vi garantiram, pa duri i koa se chepka okolu motorot, posho od cigara ne se pali, nego samo pri defekt na el.istalacija vo mnogu mal vroj na sluchaevi
-ogranichen bagaz prostor

...se na se, trudot potroshen za odrzuvanje, kako nuzno zlo, vredeshe poshto na pochetokot kazav deka za pominati 400 000 km se isplatija dve takvi vozila


-------------
...I feel like there is no need for conversation...


Постирано од: LouWeed
Датум на внесување: 03.Јули.2008 во 15:37
slednata nedela na diesel ke se prefrlam.....



318tds

-------------
http://www.myspace.com/louweed666 - NICE BOYs DONT PLAY ROCK&ROLL


Постирано од: ...Well...
Датум на внесување: 04.Јули.2008 во 05:35
...ama selski model, karavanot na BMW od sekogash bil utka u izgled...голема%20насмевка

-------------
...I feel like there is no need for conversation...


Постирано од: LouWeed
Датум на внесување: 04.Јули.2008 во 13:04
epa za seljak, selska kola

-------------
http://www.myspace.com/louweed666 - NICE BOYs DONT PLAY ROCK&ROLL


Постирано од: ...Well...
Датум на внесување: 04.Јули.2008 во 16:42
Originally posted by LouWeed LouWeed напиша:

epa za seljak, selska kola


...ma ,zasho karavan, sho ke ti e toa, da ne se zenish bre ti???доста%20е


-------------
...I feel like there is no need for conversation...


Постирано од: LouWeed
Датум на внесување: 05.Јули.2008 во 16:06
muzicar.....problemot si imav limuzina, ete takva 316 E36, ali gepekot mu e katastrofa....gitarata, ranec i poln e !(dobro de mora i da se spomne deka si wozam i/so wuferce )

ete zatoa sakam karavan

-------------
http://www.myspace.com/louweed666 - NICE BOYs DONT PLAY ROCK&ROLL


Постирано од: ...Well...
Датум на внесување: 05.Јули.2008 во 17:20
...znam, te zezam samo malce, pazi imavme isti problem i nie edno vreme u Skopje, spored mene najidealna limuzinka za taa stvar e Berlingoto ili Partnerot Peugeot, slichni se na ista osnova se praeni, prostor extra, voznja meka i visoka i za snegoi u zima, i toa motorcheto 1.9 d, od Pezoto, strava ekonomichno e, mene mnogu mi se dopadna toa vozilo, kako za vtora opcija...

-------------
...I feel like there is no need for conversation...


Постирано од: dark
Датум на внесување: 10.Јули.2008 во 15:27
louweed super izbor nema da zgreshish zasto BMW si e car za koli do dusa malku skapo e ali nema vrska :D


Постирано од: LouWeed
Датум на внесување: 10.Јули.2008 во 16:09
druze, bavarsko dete kao ja si vozi bavarska masina

-------------
http://www.myspace.com/louweed666 - NICE BOYs DONT PLAY ROCK&ROLL


Постирано од: LouWeed
Датум на внесување: 16.Јули.2008 во 12:48
eve, nisto od diesel...pak si opnav benzinec.....520i



-------------
http://www.myspace.com/louweed666 - NICE BOYs DONT PLAY ROCK&ROLL


Постирано од: Lady Blue
Датум на внесување: 19.Јули.2008 во 00:56
Benzinec 100%
 
Dizelot nekogas bese vo prednost zaradi cenata na naftata i ekonomicnosta na motorot, ama koga ke se zeme vo obzir kolku e poskapo odrzuvanjeto na dizelskiot motor, plus toa u start se poskapi - benzinecot e u prednost.
E sega zavisi cij motor e neli голема%20насмевка


-------------
I love life!!!


Постирано од: vili2121
Датум на внесување: 10.Октомври.2008 во 13:00
SEKOJ ZA SEBE jas imam plin na opel vectra 3god
uredot so instalacija go isplativ za nepolna godina


Originally posted by ...Well... ...Well... напиша:



...vaka, sea, jas vo Skopje, imam vozeno sluzbeno vozilo, poveke od 7 godini na plin i imam golemo iskustvo so plinot...


-prednosti-mnogu evtino, dve vozila imame isplateno za 7 godini vo razlika na cenata

-nedostatoci-skoro sekoi 3 meseca, morashe da se odi na shtimanje, posho se raboteshe za novo vozilo, se nervirav mnogu zaradi toa, ili trebashe da se smeni filterot za plin, ili trebashe da se nashteluva rasplinjachata, ili trebashe da se promenat svekici ili da se shteluva palenjeto, znachi golem broj na problemi se pojavuvaa...steluvanje ednas godisno,svekici ednas na 3godini
-menuvanje na masloto na 5000=6000 km namesto na 8000-10000 km(ova i ne e pasno do tolku)normalna promena na masloto 10000-12000km
-neprijaten miris ponekogash osobeno letno vreme zavisi na koja benziska stavas gorivo(plin)
-problemi, so palenjeto vo zima, ako zaboravite da prefrlite pri iskluchuvanje na agregatot od plin na benzin-sabajle moz da se slikate so shishe topla voda ali ako imate dobar amumulator-mozda i ke zapali avtomatska rasplinjaca sama prefrla na plin na 2-3000 vrtezi a na palenje pali obavezno na benzin
-svekicite se menuvaat skoro duplo pobrzo otkolku voobichaeno

zabeleshki:


-rapidno, gubenje na silata na motorot, pri naglo zgolemuvanje na vrtezniot moment na agregatot, osobeno vo zimski uslovi na uzgornici i pri preteknuvanje, znachi se gubi 20-25 % od snagata na motorot sho i ne bi bilo nekoj problem kaj vozilo so golema kubikaza, no e problem kaj vozilata so pomala za fatnina na cilindrite ne se 20-25 % tuku 10 % a ako imas potreba od poveke sila mozes vo sekoj moment da prefrlis na benzin
-ogranichenost na pumpite za plin(sekogash treba da se vosi smetka za toa kolku imate potrosheno i kolku ke treba za do slednoto polnenje a i ponekogash se cheka i po saat vreme vo red za plin-se deshavalo)ima meraci koi moze da pokazuvaat kolicina na plin na samata salt tabla (istata skazalka koja pokazuva benzin pokazuva i plin[70evra>)
-mnogu slab kvalitet na gorivoto-kvalitetot varira od ponenje na polnenje pa taka i performansite na motorot
-cigara moz da se pali-slobodno-toa ja vi garantiram, pa duri i koa se chepka okolu motorot, posho od cigara ne se pali, nego samo pri defekt na el.istalacija vo mnogu mal vroj na sluchaevi plinot se pali samo od iskra
-ogranichen bagaz prostor...


se na se, trudot potroshen za odrzuvanje, kako nuzno zlo, vredeshe poshto na pochetokot kazav deka za pominati 400 000 km se isplatija dve takvi vozila

jas bi go isplatil voziloto za okolu 8 god

-------------
Скапа е мудроста што се плаќа со искуство


Постирано од: VLA
Датум на внесување: 13.Мај.2009 во 02:08
Narode vo ovaa doba denes ne se gleda da se pravi kola za brzina i snaka, se gleda da se pravi kola ekonomicna komfortna ubava, jas imam c3 1.4 hdi ok e kolata trosi relativno malku koga izlezam na otvoreno vo peta 90 3.5 nekade l/100km :) sepak i benzin ne e loso, a toa e tocno nikoj benzin pod 1.4 ne trosi pomalku od 7-8 gratska dovolno e malku da ja stisnes gasta i kje letne na 10 potrosuvackata. Diselot ima pogolemi obratai ima pogolema snaga da iskacuva da vleci, zemi stavi vo diesel kola 4 i vo benzinec kola 4 so ista kubikaza i se isto, i vozi vo ugornicevo da vides koja kje ti izvleci. Sepak ne e vazna vekje brzinata i tie rabota komotnosta ekonomicnosta itn, samo HDI bi preporacal dobar start ne koj znae sto ama ok e, pozdrav,


Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 15.Мај.2009 во 21:38
DIESEL
Najubava varijanta ti e 2.0SDI ili 1.8d. Em ne ti trosi mnogu (nad 6 na 100 ne nadminuvaat nikogas), em nemas turbo sto ke te "raboti" koga nego mu cini em imas dovolno sila
benzinec - ostaj ne mora


Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 21.Септември.2009 во 22:19
Wolkswagen, ке си го развалам убавото мнение за тебе!
Твоето Ауди дизел ли е?
Дизелот е за трактори, камиони и слично.
Таму, дека се потребни брзина и комфорт, со мали исклучоци нема дизел.
Има ли спортска кола, мотоциклет, авион дизел?
Ако некоj бара поевтино, да си стави плин.
Jас веке петта кола возам на плин и немам jадови.
И немоjте да споредувате модерен турбодизел со некоj стар бензинец без турбо!


Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 21.Септември.2009 во 22:21
Originally posted by scorpius scorpius напиша:

Wolkswagen, ке си го развалам убавото мнение за тебе!
Твоето Ауди дизел ли е?
Дизелот е за трактори, камиони и слично.
Таму, дека се потребни брзина и комфорт, со мали исклучоци нема дизел.
Има ли спортска кола, мотоциклет, авион дизел?
Ако некоj бара поевтино, да си стави плин.
Jас веке петта кола возам на плин и немам jадови.
И немоjте да споредувате модерен турбодизел со некоj стар бензинец без турбо!
Jas imam dizel ....i za 7,9 sek diga 100km/h


Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 21.Септември.2009 во 22:49
Ке напишеш ли сите карактеристики?
Марка, модел, година, колку куб. цм...?


Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 22.Септември.2009 во 16:21

Blagodarenie na principot na rabota, dizelot e posovrseno izraboten od benzinskiot motor blagodarenie na principot na rabota. Koefincientot na polezno dejstvo kaj dizel motorot e pogolem od kolku kaj benz. za okolu 20% i odtamu idi taa ekonomicnost kaj dizel. Sea, kako motor , dizelasot e pooptovaren i so vrtezi i temp. ama seto toa e opravdano poradi sto e niskovrtezen, a se znae deka na nikogo ne mu se ceka do 6000 vrtezi ako toa mozi da bidat 2500. Taka, imas garantirana dolgovecnost na motorot - pobavno vrtenje- pobavno dvizenje na klipot i pomal broj na ciklusi za edno izminato rastojanie so avtomobilot sto nosi pomalo trosenje na motorot.

Toa mi e glavnoto sto imam da go kazam vo vrska benzin:dizel. Ne e za sekogo sportskata kola merilo za vrednost mejgu avtomobilskite motoriголема%20насмевка
 
 
Opelot koj go vozam sea osven audiot (Vectra 1.7TD koj ne go odbirav jas) mi ostavi los vpecatok za dizelite kako , mnogu dimat, mlitavi se , mnogu se glasni i toa go mislev se dodeka ne probav golf 1.9TDi. Kolava na niski vrtezi go praj kejfot i nema potreba pedalata da e zgaznata do daska za da ja osetis mojkta na motorot. Prototipot na Rudolf Dizel bil namenet za kamioni i traktori, ama sega dizelite se prodavaat mnogu povejke od benzincite so sto samite avto proizvoditeli moraat da gi usovrsuvaat postojano , pa sega takvite motori se dovedeni skoro do sovrsenstvo. Plinot kako alternativno gorivo e bas pogodno ama ako godisno ne pominuvas nekoja ogromna kilometraza. Opelot moj godisno pominuva 25 000-30 000 km vo prosek i uste koga go kupuvavme praevme esap i ispadna deka samo dizel ke bide pogodno, oti kaj plinot potrosuvackata se zgolemuva za okolu 15% kaj postarite koli (negde pod '95) , a maksimalnata brzina i ks se namaluvaat za 15%.  Koga vejke se blisku so silata i potrosuvackata (iako mene i sega esapov mi ezleguva deka dizel e poevtino) pa togas barem "maltretiranjeto" na motorot da bide pomalo. E sega negativnata strana na dizel e toa sto ne mozi da se vozi na visoki vrtezi i da se baraat kojznae kakvi performansi i ne smee da se vozi nezagrean.среќа Tolku imam da kazam za dizel
 
Moeto Audi e 1.3 benzinec. Koga go kupuvav odbirav mejgu nego i Golf 1 1.6D. Koga bi odbiral megu 2.0TDI i 2.0i sekako ke igram na dizel bidejki imaat priblizno isto KS  i slicni preformansi so edna golema razlika (vejke ja spomnav) - dolgotrajnost na motorot i niskovrteznost.
 
Pozz drugar, i mislam deka sepak imas malku preostro mislenje za dizelot. Ne se tolku losi kako sto gi kazuvaatсреќа
 
Patem, http://www.youtube.com/watch?v=RC9csK6L7Tc&feature=related - http://www.youtube.com/watch?v=RC9csK6L7Tc&feature=related  , ova klipce mi ostavi jak vpecatok


Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 23.Септември.2009 во 20:54
Согласен сум, дека дизелот е посовршено изработен, бидеjки требе да издржи поголеми натоварваниjа. Затоа неговите делови се поjаки, соодветно поголеми и потешки, а и се направени од поскапи материали. Така цената става многу поголема, одделно пумпа и турбо. Накраjот нова кола дизел е поскапа со неколку илjади евро од истата со бензинец.
Каде ги виде истите к.с. при 2.0 TDI и 2.0 бензин?
2.0 TFSI има наjмалку 200 к.с., ти сигурно гледаш некоj без турбо?
И зошто плинот да е непогоден при мала километража? Jас навртам 10-12 илjади годишно и пак е исплатливо, не само опремата, и колите одавна сум ги исплатил.
Не сум согласен, дека максималната брзина се намалува исто со 15%, бидеjки зависноста мегу мок и брзина не е линеjна. Дури и за вртежите не е баш така - при истата мок дизелот има повеке куб. цм, а и соодносот диаметар/ход при него е по-мал. Не е толку важно колко се вртежите, а с каква просечна брзина се движи клипот.


Постирано од: alekso_2000
Датум на внесување: 23.Септември.2009 во 23:26
Самите резултати од анкетата говорат за тоа кој е кој но пак ке речам---Ако споредуваш дизел со бензинец , дизелот е само поекономичен од бензинецот барем за сега што не значит дека ке е така и во иднина!
Сите други адути се на страна на бензинецот!!!

-------------
car's freack


Постирано од: Iron Man
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 00:08
benzinec vs traktor (diesel)

pa se razbira benzinec

toa ti e masina



-------------


Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 00:13
Originally posted by Iron Man Iron Man напиша:

benzinec vs traktor (diesel)

pa se razbira benzinec

toa ti e masina

газење%20од%20смеењегазење%20од%20смеењегазење%20од%20смеење


Постирано од: Iron Man
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 00:24
Originally posted by laki_bu laki_bu напиша:

Originally posted by Iron Man Iron Man напиша:

benzinec vs traktor (diesel) pa se razbira benzinec toa ti e masina

газење%20од%20смеењегазење%20од%20смеењегазење%20од%20смеење


pa smesno e znam
koga go palis motorot dizelski vaka pravi

tr tr tr tr tr.....


-------------


Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 00:26
Siguren si ......mojot dizelas ne se slusa изненадување


Постирано од: Iron Man
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 01:34
Originally posted by laki_bu laki_bu напиша:

Siguren si ......mojot dizelas ne se slusa изненадување


mozi ne se slusa ako imas slusalki na usi i slusas muzika

koga ke podostari malku ke vidime dali ne traktori
i aj kazi kakov drogirash ovaj dizelash imas



-------------


Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 10:53
Iron Man,  gresis!
Si slusnal li kako raboti TDCi, CDTi, dci, TDI so c.r.???
Bos pompata navistina "traktori"(ili po prilepski receno - TRAKOTI), ama kako sto vejke kazav- dizelot premnogu napreduva posto vejke niedna kola nad kompak (osven spotrskite) vo Evropa ne se kupuva so benzinski motor.среќа


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 11:06
Originally posted by scorpius scorpius напиша:

.....Не сум согласен, дека максималната брзина се намалува исто со 15%, бидеjки зависноста мегу мок и брзина не е линеjна. Дури и за вртежите не е баш така - при истата мок дизелот има повеке куб. цм, а и соодносот диаметар/ход при него е по-мал. Не е толку важно колко се вртежите, а с каква просечна брзина се движи клипот.
 
 
 
...koj soodnos e vo sporedba?kaj dizelot hodot  i presekot na klipot e pogolem,a ne pomal od benzinskite !bas poradi ova benzinskiot (OTO motor)imaat pogolemi vrtezi.hodot na klipot e pomal i odtamu i negovata kubikaza.
...i ne e mozno da se sporeduva dizelot so benzinecot ,poradi sosem razlicni koncepti vo izrabotkata i namenata!razlikata e kako nebo i zemja i nema sporedba!drugo e da se sporeduvaat dva dizela ili dva benzinci,kako vrv na tehnoloski dostignuvanja i napredok vo tehnologijata ,ama vaka koj e podobar mislam nema logika.


-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 11:07
смеење...ova za FONTOT.svasta....мафтање

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: Calipso
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 11:27
Бензин и точка.


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 11:44
benzin ,ama WANKEL motor....намигнување

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 14:16
Originally posted by zagor zagor напиша:

Originally posted by scorpius scorpius напиша:

.....Не сум согласен, дека максималната брзина се намалува исто со 15%, бидеjки зависноста мегу мок и брзина не е линеjна. Дури и за вртежите не е баш така - при истата мок дизелот има повеке куб. цм, а и соодносот диаметар/ход при него е по-мал. Не е толку важно колко се вртежите, а с каква просечна брзина се движи клипот.
...koj soodnos e vo sporedba?kaj dizelot hodot  i presekot na klipot e pogolem,a ne pomal od benzinskite !bas poradi ova benzinskiot (OTO motor)imaat pogolemi vrtezi.hodot na klipot e pomal i odtamu i negovata kubikaza....i ne e mozno da se sporeduva dizelot so benzinecot ,poradi sosem razlicni koncepti vo izrabotkata i namenata!razlikata e kako nebo i zemja i nema sporedba!drugo e da se sporeduvaat dva dizela ili dva benzinci,kako vrv na tehnoloski dostignuvanja i napredok vo tehnologijata ,ama vaka koj e podobar mislam nema logika.
 
 
muabetot bese sto bi odbrale, ama prerasna vo diskusija petrol v.s. dieselизненадување


Постирано од: vkk
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 17:16
dizell


Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 19:27
Zagor, аjде малку математика.
дизел - помал диаметар/поголем ход
бензин - поголем диаметар/помал ход
така соодносот диаметар/ход каj дизелот е помал, како што сум написал вчера.
при исти вртежи дизелот има поголема просечна брзина на клипот.
што не е jасно?


Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 24.Септември.2009 во 19:29
НИКОГАШ ДИЗЕЛ!
САМО БЕНЗИН!


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 25.Септември.2009 во 11:40
Originally posted by scorpius scorpius напиша:

Zagor, аjде малку математика.
дизел - помал диаметар/поголем ход
бензин - поголем диаметар/помал ход
така соодносот диаметар/ход каj дизелот е помал, како што сум написал вчера.
при исти вртежи дизелот има поголема просечна брзина на клипот.
што не е jасно?
 
 
 
...hodot na klipot ima ,no ne e presuden faktor za maksimalnite vrtezi!golema uloga ima izvedbata na radilicata ,kako i kompresioniot odnos!
od ova poslednovo se trgnuva ,pa se konstruira goleminata na oddot kako i precnikot na cilinderot i klipot.
znaci ,imame i dizel motori koj imaat odnos precnik-hod priblizen na 1,dodeka kaj benzincite moze da varira od 0.8-1.3..
prosecna brzina na klipot...ne mora da e pogolema kaj dizelot,od veke objasnetite pricini....


-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 25.Септември.2009 во 21:50
Originally posted by Iron Man Iron Man напиша:

Originally posted by laki_bu laki_bu напиша:

Siguren si ......mojot dizelas ne se slusa изненадување


mozi ne se slusa ako imas slusalki na usi i slusas muzika

koga ke podostari malku ke vidime dali ne traktori
i aj kazi kakov drogirash ovaj dizelash imas

свиркањеUzivaj ....Jas sum si prezadovolen od dizelot задоволство


Постирано од: laki_bu
Датум на внесување: 25.Септември.2009 во 21:51
Originally posted by zagor zagor напиша:

Originally posted by scorpius scorpius напиша:

Zagor, аjде малку математика.
дизел - помал диаметар/поголем ход
бензин - поголем диаметар/помал ход
така соодносот диаметар/ход каj дизелот е помал, како што сум написал вчера.
при исти вртежи дизелот има поголема просечна брзина на клипот.
што не е jасно?
 
 
 
...hodot na klipot ima ,no ne e presuden faktor za maksimalnite vrtezi!golema uloga ima izvedbata na radilicata ,kako i kompresioniot odnos!
od ova poslednovo se trgnuva ,pa se konstruira goleminata na oddot kako i precnikot na cilinderot i klipot.
znaci ,imame i dizel motori koj imaat odnos precnik-hod priblizen na 1,dodeka kaj benzincite moze da varira od 0.8-1.3..
prosecna brzina na klipot...ne mora da e pogolema kaj dizelot,od veke objasnetite pricini....
Oooooooooooo nekoj e so masinski fakultet


Постирано од: bakilucijano
Датум на внесување: 03.Октомври.2009 во 19:29
benzin si e benzin nikogas nema da si imas problemi so palenje zimno vreme kako sto e slucaj so dizelot


Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 04.Октомври.2009 во 12:10
Originally posted by bakilucijano bakilucijano напиша:

benzin si e benzin nikogas nema da si imas problemi so palenje zimno vreme kako sto e slucaj so dizelot
pomina toa vreme koga pola saat na sabajle trebase da great greacite za dizelot da zapali. MOjot Opel na crvena nafta go vozam i nikogas ne bilo potrebno povejke od edno vklucuvanje na greacite za da zapali vo zimoсреќа


Постирано од: mariija
Датум на внесување: 04.Октомври.2009 во 15:15
benzinacплазење


Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 05.Октомври.2009 во 21:12
Осигурувам денонокна помош за сопственици на дизели, кои сакаат да запалат безпроблемно во студените зимни утрини
располагам со долго, здраво jаже
Ако евентуално колата Ви не запали, можете да го користите jажето и за друго, ако има повисоко дрво наблизу


Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 05.Октомври.2009 во 21:32
nemam sto da se pozalam od benzinecot sto si go imam momentalno (jes da mu fali uste 20-30 kojna , no generalno ne e los), ama isto taka i od dizelot ne mozam da se pozalam. Eve sega ovaa ke mu bide 5ta zima kaj nas i nikogas do sega mu se nema sluceno vo zimo da ne zapali pod prva. Po toa se poznava ispraven dizel motorсреќа
 
Benzin bi kupil 120 ks i nagore, posto dzabe e benzinec ako ne mozi da kreni nad 220km/h


Постирано од: zagor
Датум на внесување: 06.Октомври.2009 во 11:36
....Po toa se poznava ispraven dizel motor.
 
 
 
....moeto pali "cakmak",ama lupa na radilica i trosi 1.5 l maslo na 1000 km.
mozebi ima uste nekoja karika zdrava ..

-------------
...zagor e ziv,se drugo e laga.


Постирано од: scorpius
Датум на внесување: 25.Октомври.2009 во 20:12
исправен дизел се познава по тоа, дека со 10t во колата и уште толку во приколицата, кога ке се искачи од Валандово нагоре, да можеш да му го видиш броjот на приколицата
ако не можеш од црниот пушек, не е исправен
а ако возиш помалку од 20t, зошто ти е дизел?



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk