Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Филозофија и психологиjа
Опис на форумот: „Разно“ ама на повисоко ниво
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=25554 Датум на принтање: 02.Август.2025 во 10:57 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: РеволуцијаПостирано од: goran-twin
Наслов: Револуција
Датум на внесување: 04.Март.2012 во 01:35
Иако зборот може да го опфати значењето на револуција во повеќе свери сепак јас би го нагласил воениот аспект и со таа цел ја отварам темата. -дали ја оправдуваме? -ако ја оправдуваме,дали револуција по мирен пат или со крв и оружје? Ако би решиле дека нема друг излез и би требало да се фатиме за последното нешто за да ја промениме од темел состојбата во државата,а тоа е оружјето и војната. -како тоа да го направиме? -со кои сретства? Може ли народот сам да ја направи револуцијата или секогаш на тоа стоела подршка од друга земја,како на пример тморо која била на моменти подржувана и обезбедена со оружје и опрема од Бугарија,Ернесто Че Гевара подржан од Куба,Фидел Кастро во почеток од Америка потоа од Русија,Мусолини подржан од Хитлер односно Германија итн. -ако е така,која би била подршката од другиот политички субјект? -ако пак некои мисли дека може народот сам да направи војна,тогаш како тоа ќе го постигне,кој би ја финансирал војната и од каде тогаш оружје во таков случај? Исто така има револуции кои ги назадиле земјите,но има и такви кои се одиграле во позитивна свера.Затоа многу се битни целите зошто се одигруваат борбите всушност. -ако веќе и посакуваме војна на оваа земја тогаш кои би биле нашите цели на таа војна или бесцелно би војувале за некого да го ставиме на власт и уште повеќе да ни ја отежне ситуацијата? И за крај,многумина критикуваат,многумина повикуваат на некаква си пролет,многумина се сметаат за патриоти и борци во државата,но сме се запрашале ли ако толку многу неубаво живееме,да не спомнувам во проценти на невработеност за разлика од земјите од арапскиот свет кои ги зафати арапска пролет и кои и го немаа баш тој процент на невработеност како кај нас,тогаш каде се тие патриоти да се изборат?Или само уживатели на патриотски песни и носење на патриотски и револуционерни имиња го сметаме за некаков си патриотизам и на тој начин се споредуваме со македонските револуционери? Па горди македонски револуционери и патриоти еве ви тема....
Коментари: Постирано од: pajser
Датум на внесување: 04.Март.2012 во 01:50
temata tematski ne pripagja tuka i e za vo podrubrika istorija,,,,,,,,,
koga ke bide premestena tamu kaj i e mesto togash ke diskutirame za majtapenje so"pa gordi makedonski revolucioneri i patrioti,,,,,,,,,,,
ti vo oja grupa pripagjash vo ovi na majtap shto gi imenuvash ili si del od zdruzhenieto protiv pol,,,brutalnost,,proiznesi se,,ako sakash diskusija
i PS nepishano pravilo e prvo ti da se proizneseh po temata shto si ja postavil i da gi obrazlozhish tvoite stavovi,,,,pa posle da barash od drugite chlenovi mislenja,,,,,,,,,
------------- nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 04.Март.2012 во 12:48
Дискутирањето во врска со тема револуција е филозовско и токму на тоа и обрнав внимание каде да ја поставам. На правото место е поставена. А пак историјата е нешто друдо. Историјата е минато,а револуцијата може да ја има и во иднина. Никогаш не застанала во времето. Инаку за мојата бруталност воопшто не станува збор иако таков впечеток добивам со самото отварање на темата.Сакав да им отворам тема на оние кои се сметаат херои и луѓе кои велат дека народот треба да се бори. Не секоја револуција е лоша. Не секоја револуција има лоши намери и цели.
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 04.Март.2012 во 14:34
Што се однесува до мене јас сум од страната на револуционист,но не патриот и не националист. За револуција зошто не ми се допаѓа начинот на кој се одвиваат политиките. Националист и патриот не сум зошто нема корист за народот од тоа ниту во економска свера ниту за некакви си човекови права на народот.Тие времиња поминаа.Токму национализмот ја растури Југославија и го уназади народот во меѓународна смисла.Токму сметам дека истиот тој национализам за кој сега постепено се ослободуваме и влегуваме во европска унија ќе биде причина за растурање на истата.Но само тоа ми се допаѓа што европската унија настана и се проширува без војни и пролевање крв.
Постирано од: pajser
Датум на внесување: 04.Март.2012 во 19:00
goran-twin напиша:
Дискутирањето во врска со тема револуција е филозовско и токму на тоа и обрнав внимание каде да ја поставам. На правото место е поставена. А пак историјата е нешто друдо. Историјата е минато,а револуцијата може да ја има и во иднина. Никогаш не застанала во времето. Инаку за мојата бруталност воопшто не станува збор иако таков впечеток добивам со самото отварање на темата.Сакав да им отворам тема на оние кои се сметаат херои и луѓе кои велат дека народот треба да се бори. Не секоја револуција е лоша. Не секоја револуција има лоши намери и цели.
ne znam na koja vozrast si no -revoluciite se izuchuvaat vo predmetot istorija -ne e na pravo mesto -tochno istorijata e tematski del shto gi izuchuva megju drugoto i opshtestvenite sluchuvanja ,,,,kako shto se revoluciite -inaku ti voopshto ne si brutalen samo ne si znael kako da otvorish tema vo kontekst na poslednite nemili sluchuvanja -revolucijata po defolt e nasilna ,,so toa "losha :ako si mislel -vo pochetokot sekoja revolucija ima elementi na sozdavanje na uslovi za "pravdina"
ako veke sakash revolucijata da ja stavish vo koshot na filozofija posoodveten naslov -dali revolucijata gi jade sopstvenite cheda-
------------- nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Постирано од: pajser
Датум на внесување: 04.Март.2012 во 19:10
goran-twin напиша:
Што се однесува до мене јас сум од страната на револуционист,но не патриот и не националист. За револуција зошто не ми се допаѓа начинот на кој се одвиваат политиките. Националист и патриот не сум зошто нема корист за народот од тоа ниту во економска свера ниту за некакви си човекови права на народот.Тие времиња поминаа.Токму национализмот ја растури Југославија и го уназади народот во меѓународна смисла.Токму сметам дека истиот тој национализам за кој сега постепено се ослободуваме и влегуваме во европска унија ќе биде причина за растурање на истата.Но само тоа ми се допаѓа што европската унија настана и се проширува без војни и пролевање крв.
postov ti e totalka haos -da si revolucioner kako shto velish a vo isto vreme da si apatrid i nenacionalist,,,pogolema kontradiktornost ne si mozhel da napishesh,,,,,,,ednoto bez drugoto ne mozhe da opstoi i realizira -okolu ex yu i eu i tebe lichno navistina konfuzno i sakam kazhem neznam rechem,neshto shto go osporuvash vo istiot moment go pravdash i obratno -si vakov i takov ama sakash za istoto toa drugite da bidat neshto shto ti vo tvojata potsvest sakash da bidesh,,,,,,,,,ili bidejki poslednite sluchuvanja na ovoj forum voopshto ne se ni registriraa sakash da isprovocirash,,,,,,,,,ili ne si makedonec a si makedonski albanec ,,,,,ili voopshto ne zhiveesh vo makedonija
------------- nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 04.Март.2012 во 19:40
Не си во право.Еве пример дека може да функционира едното без другото,да си револуционер,а да не си националист и да не те интересира македонска национална припадност и патриотизам.Правиш социјална револуција.Војна побудена само од економски аспект.Кога ќе дојдеш на власт од капитализам воведуваш социјализам.Значи воопшто не те интересира дали си македонец и воопшто не го делиш народот на македонци,албанци,турци по национална основа,ниту пак те интересира.Исклучиво војната е за економски промени кои од темел ги менуваш.Тоа е само еден пример кој нормално воопшто не го подржувам социјализмот.
Постирано од: pajser
Датум на внесување: 04.Март.2012 во 20:01
goran-twin напиша:
Не си во право.Еве пример дека може да функционира едното без другото,да си револуционер,а да не си националист и да не те интересира македонска национална припадност и патриотизам.Правиш социјална револуција.Војна побудена само од економски аспект.Кога ќе дојдеш на власт од капитализам воведуваш социјализам.Значи воопшто не те интересира дали си македонец и воопшто не го делиш народот на македонци,албанци,турци по национална основа,ниту пак те интересира.Исклучиво војната е за економски промени кои од темел ги менуваш.Тоа е само еден пример кој нормално воопшто не го подржувам социјализмот.
posledna replika ,,posle toa sam komentiraj,
se shto ti e posocheno vo postot e veke provereno i raspukano ko balon od sapunica., rusija>revolucija>raspad i na sistem i na drzhavata kina>politichkiot sistem opstojuva >kapitalizam ex yu>ja snemuva po site osnovi makedonija >nacionalno socijalna revolucija>kapitalizam>nacionalizam 2001>konstantni tenzii -vojnata nikogash nema samo ekonomski aspekt>nato>varshavski pakt
idealiziranje na rabotite ., chista utopija,,,,,,
ponataka ,,,,,,,, od mene tolku ,,,,,pozdrav
------------- nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 04.Март.2012 во 20:05
Инаку за Југославија јасно е дека Тито ја држеше власта токму со братството и единството на народите.Незнам што тука нејасно.Национализмот кој отпосле се појави ја растури државата.Иако имаше и други причини кои следуваа за распадот.
Постирано од: viktorija123
Датум на внесување: 05.Март.2012 во 14:20
Revolucija ZA ili PROTIV neshto ili nekogo?, chisto onaka filozofsko prashanje...
------------- There is no doer..... But if you have one, let him do self-inquiry.
Постирано од: pHp
Датум на внесување: 05.Март.2012 во 14:31
goran-twin напиша:
Инаку за Југославија јасно е дека Тито ја држеше власта токму со братството и единството на народите.Незнам што тука нејасно.Национализмот кој отпосле се појави ја растури државата.Иако имаше и други причини кои следуваа за распадот.
Значи вака. До 70-те години на 20 век, Тито ја држеше Југославија благодарение на КОС и на тајната полиција, пропагадната машинерија и контрола на медиумите и јавното слободно изразување (правеше култ на личноста). Секој кој имал друга политичка идеја и проговорил за тоа, завршил или на Голи Оток или го "ресоцијализирале како би прихватио неспорни идеал социјализма". По 70-те години, Југославија ја држеа пари, економија, неповратни кредити, к-15, 13-та плата, бесплатно школство, бесплатно здраство и све бесплатно, кое секако е платено од меѓународни кредити. Е, кога дојде времето да се враќаат парите и кога секна, тогаш дојде до "револуции на нациите" и распад на системот. Никогаш Словенец, Србин и Хрват се сакале, ниту се сметале за браќа, ниту живееле во единство. Тоа е една голема фарса, која секако во 90-те години пукна како балон од сапуница... И тоа пукна во вистинска смисла на зборот.
------------- Ние не сме човечки битија со духовно искуство, туку духовни битија со човечко искуство
Постирано од: pajser
Датум на внесување: 05.Март.2012 во 19:22
viktorija123 напиша:
Revolucija ZA ili PROTIV neshto ili nekogo?, chisto onaka filozofsko prashanje...
------------- nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 05.Март.2012 во 20:26
" Револуцијата ги јаде сопствените чеда" -резултат на недобра револуционерна организираност. -лоша структyираност на револуционерната организација. -лакомоста на владетелот откако ќе дојде на власт. -горделивоста на потчинетите команданти. -земањето на удел на странска земја во контра револуционерно дело со превземање на истакнатите револуционери на нивна страна. Но пред се за да опстој секоја револуција треба да е во политичка согласност барем со една од светските сили.
....приказна за сон што се претворил во кошмар, на апсолутна корупција на апсолутна моќ и на опасностите од поканувањето на лисиците да се борат со волкот .....
Постирано од: mkd76
Датум на внесување: 06.Март.2012 во 14:41
Револуција, протести улична демократија се работи во минатото Масовно перење на мозок на Широките Народни Маси, и од тоа корист имаат само тие Што ги организираат и им служат само за нивни цели. целта е да се доведе Негативна хистерија страв итд. Една реченица од Мајка Тереза: "Кога ја викнале Мајка Тереза да дојде на АнтиВојни протест таа рекла НЕ, Кога ке ме викнете за Парада на МИРОТ тогаш ке дојдам." Ако сакате енергијата Мисловните Активности да ги усмерите за креациаја Божествена Љубов, да ги усмерите наспроти денешното МОДЕРНО РОПСТВО парите(кој не се ништо друго освен парче хартија банкарски долг на некого) Светска Банка ММФ најголемите непријатели на Човештвото тогаш ОК. Секоја мисла е Енергија мислите се материјализираат тоа е твоето Најголемо Оружје. За ова во некој друг пост овде не е тема на разговор оваа проблематика. Такви работи како Револуцији веке не поминуваат кај голем број од лугето во Светот,веќе се помалце Будали се Наогаат кој ке излезат на Улица и ке протестираат или војуваат за нечии Интереси.
Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 11.Март.2012 во 00:14
Една од највредните Марксови максими е следнава: револуцијата сaмата по себе е реакционерна.
------------- Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 03.Април.2012 во 19:13
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 26.Мај.2012 во 23:57
"Често се зборува за човековите права,но треба да се зборува и за правата на човештвото.Зошто некои луѓе би оделе боси за да може други да патуваат со луксузни автомобили?Зошто некои луѓе би морале да живеат триесет и пет години за да може некои да живеат седумдесет години?Зошто некои би биле страшно сиромашни за да може други да бидат ужасно богати?Зборувам од името на децата од целиот свет што немаат ни парче леб.Зборувам од името на болните што немаат лекови,од името на оние на кои им се негирани правата на живот и човечко достоинство..."
"Каква е судбината на сиромашните да умираат од глад?Да бидат вечно сиромашни?Каква е тогаш користа од цивилизацијата?Каква е користа од Обединетите нации?Каква е тогаш користа од светот?Не можеме да зборуваме за мир ако десетици милиони луѓе умираат секоја година од глад или од неизлечиви болести... Доста е од зборови и општувања.Потребни се дела.Богатите земји да придонесат,сиромашните земји да го поделат тоа што го имаат.Не сум пророк на револуција.Не сакам насилни бунтови,туку мир и соработка меѓу народите.Неправдите и нееднаквоста мора мирно и мудро да се решат.Мора да се престане со звечкањето на оружјето и со вербалните закани.Светските проблеми не можат да се решат со нуклеарното оружје.Бомбите можат да ги убијат гладните,болните и неписмените,но неможат да ги убијат гладот,болеста или бунтот на народот.Во холокаустот мора да умрат и богатите.Тие можат најмногу да загубат.Да се обидеме да ги решиме светските проблеми на цивилизиран начин.Тоа е наша одговорност и неопходно барање за опстанок на човештвото."
"Кој може да му зборува за демократија на сираче на пат?Како може да му зборувате за демократија на гладен човек,на неписмен човек,на невработен човек,на човек што нема ништо,на кого никој не му обрнува внимание,кого никој не го почитува,спрема кого богаташите се однесуваат како спрема куче?Каква демократија може да постои во држава на угнетувачи и угнетувани?"
"Ако треба да пропадне уставот,нека пропадне.Тоа нема да не ослаби.Ако треба да пропадне државата,нека пропадне,и тоа нема да не ослаби....Кога би морале да го убијат целиот народ,народот подготвено ќе умре за своите цели.Дури ни тогаш нема да бидеме ослабени,зашто по нас ќе треба да убијат милијарди луѓе кои не сакаат да бидат робови,кои веќе не сакаат да бидат искористувани.Луѓето може да умрат,но примерите никогаш не умираат.Луѓето може да умрат но правдата никогаш не умира.И сега стоиме овде подготвени да ја пролееме својата крв за правдата!...Затоа денес нема да го изговорам слоганот на правдата...зошто правдата ќе постои без оглед на цената!...Зашто ќе го победиме секого што сака да ни ја одземе нашата слобода!"
Постирано од: Joshua_Tree
Датум на внесување: 27.Мај.2012 во 00:24
А каква е победата ако не одземање на слободата?
...или по нашки,како да се свртиш г'зот секогаш ни е е одпозади
------------- “Talk, talk, talk: the utter and heartbreaking stupidity of words.” ― William Faulkner, Mosquitoes
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 27.Мај.2012 во 16:50
Постирано од: mungos80
Датум на внесување: 27.Мај.2012 во 19:04
Темата е за овде , затоа што овој член сака да филозофира , а овде ќе најде одлични филозофи кој соодветно ќе му одговорат. Ние на Историја сме повеќе по архивистика, толкување на документи итн. Филозофирањето ќе ви го оставиме вам. Ви благодарам за разбирањето.
------------- “Додека ние се боревме,мизерувавме и гиневме,некои од народните пари си купуваат куќи и трупаат богатство“ - Ѓорѓи Сугарев
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 31.Мај.2012 во 19:01
mkd76 напиша:
Револуција, протести улична демократија се работи во минатото Масовно перење на мозок на Широките Народни Маси, и од тоа корист имаат само тие Што ги организираат и им служат само за нивни цели. целта е да се доведе Негативна хистерија страв итд. Една реченица од Мајка Тереза: "Кога ја викнале Мајка Тереза да дојде на АнтиВојни протест таа рекла НЕ, Кога ке ме викнете за Парада на МИРОТ тогаш ке дојдам." Ако сакате енергијата Мисловните Активности да ги усмерите за креациаја Божествена Љубов, да ги усмерите наспроти денешното МОДЕРНО РОПСТВО парите(кој не се ништо друго освен парче хартија банкарски долг на некого) Светска Банка ММФ најголемите непријатели на Човештвото тогаш ОК. Секоја мисла е Енергија мислите се материјализираат тоа е твоето Најголемо Оружје. За ова во некој друг пост овде не е тема на разговор оваа проблематика. Такви работи како Револуцији веке не поминуваат кај голем број од лугето во Светот,веќе се помалце Будали се Наогаат кој ке излезат на Улица и ке протестираат или војуваат за нечии Интереси.
Нели е револуција изборената победа со оружје на Св. Цар Константин Велики,во борбата на тетрархијата!?
Постирано од: Македон
Датум на внесување: 01.Јуни.2012 во 03:12
goran-twin напиша:
Нели е револуција изборената победа со оружје на Св. Цар Константин Велики,во борбата на тетрархијата!?
Не!
Отвори речник и провери што значи револуција. Константин бил Цар и законит владетел, кој се борел против узурпатор. А власта не може да биде револуционер, барем согласно значењето на зборот револуција и воопшто тоа не може да се нарече револуција, затоа што станува збор за војна.
-------------
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 01.Јуни.2012 во 19:09
Има повеќе типови на револуции,политичка револуција,општествена револуција,социоекономска револуција,технолошка револуција,индустриска револуција,културна револуција... Револуционер не е само човек кој доаѓа на власт со војна и прави суштински промени.Затоа што револуционер може да биде и човек кој се бори на поинаков начин во државата за суштински промени без да има некои претензии за власт и без да дојде на власт.Како што и револуционер воопшто не претставува човек кој само со војна ќе дојде на власт без да направи промени во државата(како на пример египетскиот преврат,од демократија на демократија).Така да,војна само за власт без промени претставува само војна,преврат,пуч....не револуција.Но самото воведување на христијанството во општеството и општо во државата од страна на Константин е револуција. Да,тој бил веќе владетел,но јас зборувам за она што тој го вовел како новост и промена од темел на една држава и за тоа зборувам,а не за самиот владетел. Константин во оние територии кои ги освоил од преостанатите владетели ги прави истите суштински промени. Во самата борба војниците на Константин носеле крст на штитовите.Самата борба била борба и на христијанството.И самата победа во борбата не само што претставува негова победа, туку победа и на христијанството. Константин ако сакаш не го сметај револуционер,но тој со легализирањето и со промовирањето на христијанството и со борбата со оружје за неа направил револуционерно дело. Да,не би било револуција ако беше обична борба,ќе се сложев со тебе.
Постирано од: Македон
Датум на внесување: 01.Јуни.2012 во 21:35
goran-twin напиша:
Но самото воведување на христијанството во општеството и општо во државата од страна на Константин е револуција. Да,тој бил веќе владетел,но јас зборувам за она што тој го вовел како новост и промена од темел на една држава и за тоа зборувам,а не за самиот владетел. Константин во оние територии кои ги освоил од преостанатите владетели ги прави истите суштински промени. Во самата борба војниците на Константин носеле крст на штитовите.Самата борба била борба и на христијанството.И самата победа во борбата не само што претставува негова победа, туку победа и на христијанството. Константин ако сакаш не го сметај револуционер,но тој со легализирањето и со промовирањето на христијанството и со борбата со оружје за неа направил револуционерно дело. Да,не би било револуција ако беше обична борба,ќе се сложев со тебе.
Јас кога ти велев дека не си запознаен со историските процеси и дека пишуваш невистинити работи и работи кои не ти се познати, бев мошне сериозен, иако очигледно ти не си ме сфатил така, па повторно се обидуваш историјата да ја толкуваш од некој, само за тебе познат, агол.
Пред се, толеранцијата на Христијанството во римското општество не започнала со Константин, туку со Галериј и неговиот едикт за толеранција, независно од фактот што Галериј бил противник на Христијанството.
Во Миланскиот едикт, Константин само ги проширил правата на Христијаните со тоа што едиктот на Галериј го дополнил со одредби поврзани и со надомест на штета и враќање на одземениот имот, нешто што Галериј го премолчал со неговиот едикт.
Единствена новост е тоа што самиот Константин ги издигнал дел од христијанските вредности на ниво на закон, а и тоа што самиот го прифатил Христијанството. Но, тоа не е таква промена која би имала револуционерен карактер за сето општество, затоа што никаде не се содржи она што е карактеристика на револуцијата, а тоа е драстичната промена. Пресвртот не значи и револуција. Законите не биле донесени преку ноќ, ниту пак тој започнал да го фаворизира Христијанството веднаш. Тоа што тој станал Христијанин, не значи и дека сето општество станало Христијанско веднаш. Напротив, тоа што се случувало во законодавството било стихиен процес, кој се случувал во текот на повеќе години.
Јас не сум оној со кој ти треба да се сложиш, историјата е онаа која не се согласува со твоето гледање на работите.
-------------
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 01.Јуни.2012 во 21:54
Се согласувам со податоците што ги изнесе,но не се согласувам со гледиштето за истите.Токму се тоа е револуција. Револуцијата не ја прави еден човек,туку многумина. Револуцијата не секогаш се прави за краток период,туку за неа понекогаш е потребен и многу долг и макотрпен период. Револуцијата не секогаш се носи драстично. Да,не станале сите веднаш христијани во време на Константин како што и сите веднаш што не станале комунисти во време на Ленин. Константин не е првиот кој дава придонес во империјата во однос на христијанството,како што и Ленин не е првиот во однос на комунизмот.
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 10.Јуни.2012 во 14:35
Во ред,ако погледнеме од аспект на револт кој ја предизвикува револуцијата, тогаш не е одлика на христијанството.
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 10.Јуни.2012 во 14:52
...Војувањето е Тао на измамата.Со тоа иако си способен,пред непријателот покажувај неспособност.Кога сакаш да ја активираш својата војска,прави се неактивен.Кога твојата цел е блиску,преправај се дека е оддалечена;кога е далеку,создавај илузија дека е блиску.
Покажи го својот плен,со цел да ги намамиш.Создади неред во непријателската војска и порази ја.
Ако непријателската војска е бројна,вреди да се подготвиш за неа;ако е надмоќна,вреди да се избегнува.
Ако непријателот е бесен поттикнувај го неговиот бес;добро е да се однесуваш снисходливо со цел да ја потикнеш нивната надменост.
Ако се одморени,добро е да ги натераш да се напрегнуваат. Ако се обединети,добро е да ги натераш да се разделат. Нападни ги кога се неподготвени. Оди таму каде што не те очекуваат.
Со овие методи воените стратези ќе бидат победоносни.Тие неможат однапред да се проучуваат.... Sun Tzu.
Постирано од: pajser
Датум на внесување: 10.Јуни.2012 во 22:00
,,,,,sekoj pameten nvojskovodec ,ke gleda da ja izbegne vojnata ,za da go porazi neprijatelot,,,_-LaoCe
------------- nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 10.Јуни.2012 во 22:38
pajser напиша:
,,,,,sekoj pameten nvojskovodec ,ke gleda da ja izbegne vojnata ,za da go porazi neprijatelot,,,_-LaoCe
Токму така "Зборувајќи генерално,методот за примена на војската е следен:најдобро е да се зачува престолнината на непријателската држава,бидејќи нејзиното уништување е на второ место. Најдобро е зачувување на нејзината војска,бидејќи нејзиното уништување е на второ место. Најдобро е да се зачуваат нејзините батаљони,бидејќи нивното уништување е на второ место. Најдобро е да се зачуваат нејзините чети,бидејќи нивното уништување е на второ место. Најдобро е да се зачуваат нејзините одреди,бидејќи нивното уништување е на второ место.". Од таа причина,постигнувањето на победата во стотина битки,не е врв на вештината.Потчинувањето на непријателската војска без впуштање во битка,претставува вистински врв на вештините. Sun Tzu.
Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 11.Јуни.2012 во 02:58
goran-twin напиша:
...Војувањето е Тао на измамата.Со тоа иако си способен,пред непријателот покажувај неспособност.Кога сакаш да ја активираш својата војска,прави се неактивен.Кога твојата цел е блиску,преправај се дека е оддалечена;кога е далеку,создавај илузија дека е блиску.
Покажи го својот плен,со цел да ги намамиш.Создади неред во непријателската војска и порази ја.
Ако непријателската војска е бројна,вреди да се подготвиш за неа;ако е надмоќна,вреди да се избегнува.
Ако непријателот е бесен поттикнувај го неговиот бес;добро е да се однесуваш снисходливо со цел да ја потикнеш нивната надменост.
Ако се одморени,добро е да ги натераш да се напрегнуваат. Ако се обединети,добро е да ги натераш да се разделат. Нападни ги кога се неподготвени. Оди таму каде што не те очекуваат.
Со овие методи воените стратези ќе бидат победоносни.Тие неможат однапред да се проучуваат.... Sun Tzu.
Пијателе, ти забега со темава... од филозофското поставување на проблремот со револуцијата ти отиде во совети за практични совети за водење војни.
Shto ima vrska seto ova so temata ?
goran-twin напиша:
"Зборувајќи
генерално,методот за примена на војската е следен:најдобро е да се
зачува престолнината на непријателската држава,бидејќи нејзиното
уништување е на второ место. Најдобро е зачувување на нејзината војска,бидејќи нејзиното уништување е на второ место. Најдобро е да се зачуваат нејзините батаљони,бидејќи нивното уништување е на второ место. Најдобро е да се зачуваат нејзините чети,бидејќи нивното уништување е на второ место. Најдобро е да се зачуваат нејзините одреди,бидејќи нивното уништување е на второ место.". Од
таа причина,постигнувањето на победата во стотина битки,не е врв на
вештината.Потчинувањето на непријателската војска без впуштање во
битка,претставува вистински врв на вештините. Sun Tzu.
Ако сакаш да дискутираш како практично се водат војни и да постираш цитати од Сун Тзу или Макојавели како илујстрации за тоа, отвори некоја друга тема ... и пробај посоодветен подфорум. Пробај во "Историја", "Авиони, бродови, воена технологија" или во "Разно". forum_topics.asp?FID=101" rel="nofollow -
------------- Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 11.Јуни.2012 во 20:52
goran-twin напиша:
...јас би го нагласил воениот аспект и со таа цел ја отварам темата.
Кога ја отварав темата нагласив дека од воен аспект ја отварам. За да дискутираме со членовите на форумот во однос на револуција,посебно со постигнување по пат на војна,воени стратегии,воени тактики,со крв,оружје,убивања,измами и интриги...
Секого кого тоа го плаши слободно нека оди во тема "политика и вести" каде се дискутира за демократската политика реализирана во мир.
Но јас отворив тема за немирното време.
Ако сепак не можеме да се разбереме тогаш смени го името на темата во "Револуција,Војна,Воени стратегии,Воени тактики...",бидејки ако би отворил нова тема и за војувањето не согледувам дека имаме членови расположени за "борба" и темата би била скудна со постови.
Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 11.Јуни.2012 во 21:25
Ова е форум за филозофија и психологија, а не за воени стратегии и практично организирање револуции.
Од страна на фолозофско-етички-психолошки аспект доби коментари и реплики, но твоево сегашно водење на темава излага надвор од овој подфорум.
Затоа, доколку сакаш да коментираш во таа насока тогаш отвори нова тема на друг подфорум.
------------- Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Постирано од: goran-twin
Датум на внесување: 15.Јуни.2012 во 22:16
"Кога се истоварив со 82 луѓе на кубанскиот брег,а луѓето рекоа дека сме луди и не прашуваа зошто мислиме дека можеме да ја добиеме војната,одговоривме:"Затоа што народот е со нас!"Кога прв пат бевме поразени,па остана само грст луѓе што сепак продолжија да се борат,знаевме дек ќе заврши вака,затоа што верувавме во народот.Кога не разбија пет пати за четириесет и пет дена,и кога пак се собравме и тргнавме во борба,тоа беше затоа што верувавме во народот.Денешниот ден докажува дека нашето верување било оправдано."