Испечати | Затвори го прозорот

Дали...

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: АРХИВА
Име на форумот: Вероисповед
Опис на форумот: право на избор
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=17590
Датум на принтање: 17.Јуни.2024 во 14:39
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Дали...
Постирано од: tamara1990
Наслов: Дали...
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 19:53
Pred nekoj den procitav vo eden ucebnik po filozofija deka nekoi veri ne go opravduvaat toa sto nie se kristime i go slavime KRSTOT,zatoa sto Isus Hristos bil raspnat bas na krst,i deka nie se pokoruvame na demonska rabota...Dali nekoj od vas misli taka?



Коментари:
Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 20:10
Крстот бил направа за извршување смртна казна од страна на римјаните.Во тоа време тие ги распнувале осудениците на направа која е во вид на крст, но и на направи кои биле во форма на Т и X.На крстот Христос беше измачуван односно распнат и понижуван. таму и умре. Нема причина христијаните да го слават крстот, односно направата на која умре Исус Христос

Крстот како предмет може само да не потсетува дека Христос умре за да го тргне гревот од нас, и така да не помири со Бог.Да се слави никако.

А за прекрстувањето со раце, тоа е глупост.


Постирано од: makarios
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 20:44
Наместо коментар:

Но кога пристигнале во храмот, пред многубројните присутни, светителот наместо да ја принесе приготвената жртва, тој пристапил кон Аполоновиот кип пружил рака кон него и го запрашал како живо суштество: - „Ти ли сакаш да ти принесам жртва како на Бог?“ Говорејќи го тоа, светителот го осенил идолот со крсен знак. Демонот што живеел во кипот испуштил силен глас: - Не, јас не сум Бог! Ниту еден од сличните на мене не е Бог. Само еден е Бог, и тоа оној кој ти го проповедаш. Ние пак, кои отпаднавме од ангелите, кои некогаш му служевме на вистинскиот Бог, исполнети со завист ги лажеме луѓето. Светителот на тоа му рекол: - Како тогаш се осмелувате да останете овде кога овде сум дошол јас, служителот на вистинсиот Бог? - По овие светителски зборови сите идоли паднале на земјата и се искршиле. Тогаш сите жреци и многубројниот многубожечки народ исполнети со гнев го удриле и го врзале светителот, а на царот му довикувале: "Погуби го овој магионичар, царе, погуби го додека тој нас не не погуби!" Кога го слушнала тоа царицата Александра, не можела повеќе да го крие своето христијанско убедување и во храмот гласно изјавила: " Боже на Георгиј, помогни ми, зашто Ти единствен си семоќен."


Постирано од: makarios
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 20:49
А сега и коментар:

Празникот Крстовоздвижение за нас е ден на постење и молитви, ден кога споменуваме дека Крстот е единствениот символ, достоен за наша безусловна верност, и дека нашето спасение не зависи од било какви земни победи, туку единствено од вистинската и неизбежна победа на Христовото Распетие и нашето сораспнување со Него. И кога ние го вознесуваме Крстот и се поклонуваме пред него со почит и прославување, прогласуваме дека припаѓаме на Царството што не е од овој свет и дека нашето изворно и вечно граѓанство, заедно со светите, му припаѓа на Градот Божји.


Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 21:11
Originally posted by makarios makarios напиша:

Наместо коментар:Но кога пристигнале во храмот, пред многубројните присутни, светителот
наместо да ја принесе приготвената жртва, тој пристапил кон Аполоновиот
кип пружил рака кон него и го запрашал како живо суштество: - „Ти ли
сакаш да ти принесам жртва како на Бог?“ Говорејќи го тоа, светителот
го осенил идолот со крсен знак. Демонот што живеел во кипот испуштил
силен глас: - Не, јас не сум Бог! Ниту еден од сличните на мене не е
Бог. Само еден е Бог, и тоа оној кој ти го проповедаш.
Ние пак, кои
отпаднавме од ангелите, кои некогаш му служевме на
вистинскиот Бог,
исполнети со завист ги лажеме луѓето. Светителот на тоа му рекол: -
Како тогаш се осмелувате да останете овде кога овде сум дошол јас,
служителот на вистинсиот Бог?
- По овие светителски зборови сите идоли паднале на земјата и се
искршиле. Тогаш сите жреци и многубројниот многубожечки народ исполнети
со гнев го удриле и го врзале светителот, а на царот му довикувале:
"Погуби го овој магионичар, царе, погуби го додека тој нас не не
погуби!" Кога го слушнала тоа царицата Александра, не можела повеќе да
го крие своето христијанско убедување и во храмот гласно изјавила: "
Боже на Георгиј, помогни ми, зашто Ти единствен си семоќен."



Ова е многу смешна приказна за демоните и светителот.Библијата кажува дека демоните се вселуваат во човечко тело, а не во кипови телевизори и други предмети.

Каков крсен знак какви бакрачи верувате дека ке ги изгонат демоните.Христос јасно кажува дека против нив само со пост и молитва.Какви се тие крстовидни движења па демоните бегале од тоа ?


Постирано од: Miki_P
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 22:59
Крстот е чувар на целата вселена и, од омразен, постанува најпочитуван и најсакан, зашто преку него дојде спасението на светот. На него, Спасителот на светот - Небо-земниот Цар, пострада за да му понуди (на човештвото) можност за избавување од вечната смрт.

Крстот е составен од две прави: вертикална линија (што го симболизира божеството), и хоризонтална (што го симболизира човештвото).

Во Стариот завет, разпнувањето на крст било распространето средство на казнување во древнот Рим.

Тогаш крстот означувал симбол на смртта, но, по страдањето на Христа Господа на спасоносниот крст, означува симбол на животот.



-------------
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.


Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:05
Originally posted by Miki_P Miki_P напиша:

Крстот е чувар на целата вселена и, од омразен, постанува најпочитуван и најсакан, зашто преку него дојде спасението на светот. На него, Спасителот на светот - Небо-земниот Цар, пострада за да му понуди (на човештвото) можност за избавување од вечната смрт.

Крстот е составен од две прави: вертикална линија (што го симболизира божеството), и хоризонтална (што го симболизира човештвото).

Во Стариот завет, разпнувањето на крст било распространето средство на казнување во древнот Рим.

Тогаш крстот означувал симбол на смртта, но, по страдањето на Христа Господа на спасоносниот крст, означува симбол на животот.



Miki znaci ti si spasen preku krstot.Krstot ako ne bese nemase da ima spasenie?

Ti si dobil spasenie poradi krstot?

Uste sto nema da procitam od vas pravoslavnite.


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:14
Originally posted by tamara1990 tamara1990 напиша:

Pred nekoj den procitav vo eden ucebnik po filozofija deka nekoi veri ne go opravduvaat toa sto nie se kristime i go slavime KRSTOT,zatoa sto Isus Hristos bil raspnat bas na krst,i deka nie se pokoruvame na demonska rabota...

Toa tolkuvanje bilo prisutno kaj bogomilite koi sebe si se smetale za vistinski hristijani, edna od prahristijanskite struji niz istorijata. Vo nego ima vistina i logika. Tie velele po smisla, kako moze predmet za macenje na koj Isus bil sramno poguben da bide nesto sveto? Bogomilite medjutoa ne go otfrlale Hristos, naprotiv celta im bila preku eticki zivot da stanat duhovno, kako velele: edno so Hristovata plot.
Originally posted by tamara1990 tamara1990 напиша:

Dali nekoj od vas misli taka? jas ne mislam taka...a vie?????
Za nas prahristijanite vo http://www.universelles-leben.org - Univerzalen zivot zraceckiot krst bez telo e Hristov simbol. Krstot so telo za nas e bajrak na mrakot. Medjutoa nie sakame na nasite so-ludje da im ostavime sloboda da odberat samite vo sto ce veruvaat, znaci ako nekoj smeta poinaku toa e negovo licno pravo. Vo prodolzenie nakratko objasnuvam od sto proizleguva toj nas stav.

Hristos vo svoeto otkrovenie (1989 god.) http://www.univerzalni-zivot.org/das_wort/alfa_i_omega/sadrzaj_knjige.html - "Ova e Mojata Rec Alfa i Omega" primeno preku prorokot za denesno vreme, vo 84. poglavie nareceno Voskresenieto Hristovo objasnuva:

"Koj go postavuva krstot so mrtvo telo i nemu mu se moli, toj pokazuva na fizičkoto telo i taka na čovestvoto mu predstavuva nevstinito deka Sum porazen. Toj go pocituva mrtvoto telo, namesto da se moli kon Voskresnatiot, Vnutaresnata svetlina, na Otecot vo Mene, na Hrista. Simbolot na Voskresenieto i Voznesenieto vo Nebesata e krstot bez telo."



Постирано од: makarios
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:22
1 Мој, 48, 13 Па ги зеде Јосиф обајцата, Ефрема во својата десна рака, спроти левата на Израил, а Манасија во својата лева рака, спроти десната на Израил, и ги приближи до него.
14 А Израил ја пружи десната рака своја и ја стави врз главата на Ефрема, иако тој беше помал, а левата врз главата на Манасија. Така ги вкрсти рацете нарочно, макар што Манасија беше првороден.
15 И го благослови Јосифа, велејќи: <Бог, по чиј
пат секогаш одеа пред него татковците мои Авраам и Исак, Бог, Кој ми беше Спасител, откако сум настанал па се до денешен ден
16 Ангелот, *Кој ме избавуваше од секое зло, нека ги благослови овие деца; со името мое и името на татковците мои, Авраама и Исака, по нив да се спомнува, и во мноштва многубројни на земјата да се
намножат.”

Фил. 3,18
Оти мнозина, за кои често сум ви зборувал, а сега дури и со солзи говорам, постапуваат како непријатели на крстот Христов

1 Кор. 1,17 Зашто Христос не ме прати да крштавам, туку да го проповедам Евангелието, и тоа не со премудри зборови, за да не изгуби од силата крстот Христов.
18 Бидејќи словото за крстот е безумство за оние, што гинат, а за нас, кои се спасуваме, сила Божја.

Гал. 6,14 а мене, да не ми даде Господ да се фалам со нешто друго, освен со крстот на нашиот Господ Исус Христос, преку Кого за мене светот е распнат, а и јас за светот.

Јн. 19,17 И носејќи го Својот крст, Он излезе на местото, што се вика Лобно, а по еврејски Голгота.

Мт. 24,30 Тогаш ќе се јави на небото знакот на Синот Човечки и ќе се расплачат сите земни племиња, и ќе Го видат Синот Човечки како иде на небеските облаци, со голема слава и сила.

Ефес. 2,16 и во едно тело да ги помири обата народа со Бога преку крстот, откако на него го уништи непријателството.

Кол. 1,20 и преку Него да измири се со Себе, или земно, или небесно, творејќи мир со крвта на Неговиот крст.

П.С. Крстот се осветил со самиот допир и страдање на Христа заради нас. Се што допирал Христос со љубов било осветувано:

Мт. 8,3 А Исус кога ја подаде раката, се допре до него и рече: „Сакам, очисти се!” И тој веднаш се очисти од лепрата.

П.П.С. Од кај знаеш дека биле приковани на дрво во форма на Т и Х???


Постирано од: Miki_P
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:35

Ова е за непријателите на спасителниот знак - Крстот Христов.

Originally posted by makarios makarios напиша:

...Фил. 3,18 Оти мнозина, за кои често сум ви зборувал, а сега дури и со солзи говорам, постапуваат како непријатели на крстот Христов 1 Кор. 1,18

Бидејќи словото за крстот е безумство за оние, што гинат, а за нас, кои се спасуваме, сила Божја. Гал. 6,14

а мене, да не ми даде Господ да се фалам со нешто друго, освен со крстот на нашиот Господ Исус Христос, преку Кого за мене светот е распнат, а и јас за светот. Јн. 19,17 ...


Амин.

-------------
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.


Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:38
Originally posted by makarios makarios напиша:

1 Мој, 48, 13 Па ги зеде Јосиф обајцата, Ефрема во својата десна рака, спроти левата на Израил, а Манасија во својата лева рака, спроти десната на Израил, и ги приближи до него.
14 А Израил ја пружи десната рака своја и ја стави врз главата на Ефрема, иако тој беше помал, а левата врз главата на Манасија. Така ги вкрсти рацете нарочно, макар што Манасија беше првороден.
15 И го благослови Јосифа, велејќи: <Бог, по чиј
пат секогаш одеа пред него татковците мои Авраам и Исак, Бог, Кој ми беше Спасител, откако сум настанал па се до денешен ден

16 Ангелот, *Кој ме избавуваше од
секое зло, нека ги благослови овие деца; со името мое и името на
татковците мои, Авраама и Исака, по нив да се спомнува, и во мноштва
многубројни на земјата да се
намножат.”
Фил. 3,18 Оти мнозина, за кои често сум ви зборувал, а сега дури и со солзи говорам, постапуваат како непријатели на крстот Христов1 Кор. 1,18 Бидејќи словото за крстот е безумство за оние, што гинат, а за нас, кои се спасуваме, сила Божја.Гал. 6,14 а мене, да не ми даде Господ да се фалам со нешто друго, освен со крстот на нашиот Господ Исус Христос, преку Кого за мене светот е распнат, а и јас за светот.Јн. 19,17 И носејќи го Својот крст, Он излезе на местото, што се вика Лобно, а по еврејски Голгота.Мт. 24,30 Тогаш ќе се јави на небото знакот на Синот Човечки и ќе се расплачат сите земни племиња, и ќе Го видат Синот Човечки како иде на небеските облаци, со голема слава и сила.Ефес. 2,16 и во едно тело да ги помири обата народа со Бога преку крстот, откако на него го уништи непријателството.


Спомнувањето на крстот ја означува Христовата смрт, преземањето на нашите гревови врз Него, а не сака да го бараме крстот на кој беше распнат па да живееме со него или да не бидеме непријатели на крстот.Што значи тоа да не се караме со крстот, да не се замеруваме со крстот?

Христос влезе на магаре во Ерусалим ајде да им се поклонуваме на магарињата.


Постирано од: tamara1990
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:45
So ovaa tema sakav da gi procitam vasite mislenja i komentari,iskreno ne sakav da nastane vojna i karanici...Ve molam pisuvajte,komentirajte no isto taka ve molam da ne se navreduvate megusebno...Gi znaete pravilata na forumot...


Постирано од: makarios
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:48
Originally posted by izvoren izvoren напиша:


Спомнувањето на крстот ја означува Христовата смрт, преземањето на нашите гревови врз Него, а не сака да го бараме крстот на кој беше распнат па да живееме со него или да не бидеме непријатели на крстот.Што значи тоа да не се караме со крстот, да не се замеруваме со крстот?

Христос влезе на магаре во Ерусалим ајде да им се поклонуваме на магарињата.


Ама чекај сега, ова е твое толкување, кој живееш надвор од Црквата, наспроти толкувањата на Светите Отци, кои имале голем духовен опит и живееле во Црквата.


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:49
Originally posted by izvoren izvoren напиша:


Христос влезе на магаре во Ерусалим ајде да им се поклонуваме на магарињата.
 
Исто така, ткн. "православни" го бацуваат крстот со изговор дека Исус бил распнат на него, но не сум видел ниту еден православен да бацува магаре и покрај тоа што магарето беше тоа што го внесе Исус во Ерусалим на големиот ден Цветници голема%20насмевка
Ова славно магаре е пророкувано дури и во Стариот Завет, па ете, никој од православните не му се поклонува, не го бацува, не прави фетиш од него тага


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: Miki_P
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:50
http://www.esnips.com/doc/53872b9d-59a3-4e37-b88c-7c59d4ff9341 - Крстот е сила и спасение

-------------
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.


Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 00:01


Зашто, ако со твојата уста исповедаш, дека Исус е Господ и ако во твоето срце поверуваш, дека Бог Го воскреснал од мртвите, ќе бидеш спасен.


Прочитај како до спасението.Не е преку крстови .


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 00:05
Значи имаме идолопоклонци, иконопоклонци и крстопоклонци. Сепак, идолопоклонците, како општ поим, ги опфаќаат и следните две.

-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 00:38
Крстот е духовен пред се, а дури потоа материјален симбол. Крстот е патот кон Совршенството кое Исус го имаше и е дел од патот Негов кон Отецот. Пред се - крстот е симболот на жртвата која Тој, Безгрешниот, ја направи за нас, грешните... Затоа - го почитуваме тој симбол, го сакаме и на тој начин изразуваме благодарност за таа жртва (за да нема непотребни коментари - не само на тој начин, се разбира). Нема никакво крсто-поклонство. Парчето дрво или метал нема само по себе никаква улога, или знакот кој се прави со раката... има улога верата, почитта и љубовта што во тој момент ја имаме кон Оној Кој на истиот тој Крст се жртвуваше.
Е сега... не секој го разбира ова... ама нејсе...

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 00:58
zidarski, повторно судир меѓу теоријата и праксата. Твоето "православие" е утопија, научна фантастика. Искочи малку по православните храмови и ќе видиш како се продаваат "осветени" крстчиња, поповите ја "осветуваат" водата со парче дрво во форма на крст, се проповеда дека од парчето дрво во форма на крст бегале џаолите, вампирите итн. Секоја година гледаме како луѓето скокаат у река да го фатат "светиот крст", за да им носи среќа (суеверие на кило!)... тоа е реалноста, разбуди се zidarski!

-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 01:04
     inboxot sredi go


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 01:06
"Православен" - утопија е колку што е утопија твоето изворно Христијанство... Никаде не реков дека сите кои одат во православна црква исправно веруваат. Исто како што има милиони баптисти и евангелисти кои се многу далеку од она што треба да се. Така да - нема тука спор, има само луѓе кои треба да се едуцираат и да се изведат од мракот во кој се наоѓаат.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 01:11
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

"Православен" - утопија е колку што е утопија твоето изворно Христијанство... Никаде не реков дека сите кои одат во православна црква исправно веруваат. Исто како што има милиони баптисти и евангелисти кои се многу далеку од она што треба да се. Така да - нема тука спор, има само луѓе кои треба да се едуцираат и да се изведат од мракот во кој се наоѓаат.


Началството треба да биде како треба тие како воспитувачи треба да го проповедаат вистинското христијанство, а за лугето тоа е нивна лична работа.


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 02:24
Originally posted by izvoren izvoren напиша:


Началството треба да биде како треба тие како воспитувачи треба да го проповедаат вистинското христијанство, а за лугето тоа е нивна лична работа.

Се согласувам со ова, и мислам дека сите Православни се согласуваат... и за да не должам, само ќе те потсетам уште еднаш:
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Исто како што има милиони баптисти и евангелисти кои се многу далеку од она што треба да се. Така да - нема тука спор, има само луѓе кои треба да се едуцираат и да се изведат од мракот во кој се наоѓаат.


-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 02:39

Zidarski, кога реков дека твоето "православие" (со истакнати наводници) е утописко, не мислев на тоа дека православните верници се далеки од вистинското православие, неморални или слично, туку мислев на тоа дека твоето "зидарско православие" е различно од општо познатото ткн. "православие", различно од неговите официјално прифатени догми, она што се проповеда по сите православни богословски факултети.

Не знам дали ме разбираш, но твоето "православие" воопшто не е идентично на пример со православието на Опитен и makarios на пример. Си го приметил ли тоа до сега? среќа Ајде признај си самиот пред да почнам да давам примери каде што вие имате спротиставени ставови. намигнување

-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 02:58
Ние сме на интернет форум и е нормално да имаме различни ставови - токму затоа дискутираме.
Моето православие воопшто не е различно од нивното, јас само на еден друг начин се изразувам и не одам во некои крајности...

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 03:02

Не те разбрав. Во првата реченица велиш имате различни ставови, во првата половина од втората реченица велиш дека не е различно, а во втората половина повторно велиш дека е различно среќа

Ајде биди малку појасен. Дали твоите православни убедувања се исти како и нивните? Доколку не се, тогаш станува збор за различни "православија".


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 05:57
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

Не те разбрав. Во првата реченица велиш имате различни ставови, во првата половина од втората реченица велиш дека не е различно, а во втората половина повторно велиш дека е различно среќа


Ајде биди малку појасен. Дали твоите православни убедувања се исти како и нивните? Доколку не се, тогаш станува збор за различни "православија".
Разлики меѓу нив има можеби, колку што има помеѓу евангелска црква и евангелско-методистичка црква. Ист јазик, само говорен со друг акцент...


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 06:01
Моите убедувања се Православни. Тоа што понекогаш со други православни верници имаме различен став - ниту е проблем, ниту ја прави мојата вера различна. Едноставно - различно разбираме некои детаљи од практикувањето на верата. Никаде и никогаш не сум рекол дека моето е ултимативна вистина - за разлика од вас, кои тврдите дека само вие го разбирате Христијанството правилно. Јас, сеуште учам и сеуште сум грешен.
Сепак - за многу од работите за кои ти мислиш дека имаме различен став - тоа е само твое неразбирање на моите постови, кое можеби е моја вина, можеби не се изразувам правилно. Но - како што гледам - доста други луѓе ме разбираат правилно, така да можам да заклучам само дека твоето "неразбирање" е тенденциозно.
Уште нешто - имај доволно доблест за да не вадиш цитати од овој пост надвор од контекст.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 12:46
zidarski, велиш дека погрешно сум те разбрал? Ајде да го провериме тоа. Ајде да видиме дали ти ќе имаш доволно доблест да одговориш на следниве неколку прашања.
 
1. Дали на христијаните им е дозволено да имаат секс со својот брачен партнер дури и тогаш кога не планираат да прават дете, туку чисто сакаат да уживаат во еротската љубов во рамките на својот брак?
 
 


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 17:56
Никогаш не сум имал проблем да одговорам искрено - Не знам дали има официјален став по ова прашање.
Не ни очекувам да знам се за Православието, ниту пак да се согласувам 100% со се што Православието смета за исправно. И повторно - не гледам како тоа прави едниот да е Православен, другиот не. Потпрочитај ја повторно Библијата... и апостолите имале разлики во мислењата и ставовите...

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 18:09

Напротив, ти секогаш имаш проблем да одговориш искрено, затоа и во секој твој "одговор" прибегнуваш кон полотичко маневрирање и заобиколување на едноставно прашање кое подреазбира едноставно "да" или едноставно "не".

Со самото тоа што ти не се согласуваш 100% со православието, ти си исклучен од Православната Црква, ова ќе ти го потврди секој упатен православен верник затоа што не го почитуваш авторитеот на православната црква, авторитетот на ткн. "свети отци" итн.
Толку долго си на форумов и сеуште не научи дека како што е Божјиот Збор (Библијата) авторитет за христијаните, така е православната црква (православните догми) за православните. И како што не може некој да се нарече Христов следбеник доколку не се согласува со Христовите учења, така не може и некој да се нарече православен верник ако не ги следи учењата/догмите на православната црква.
 
Но не те обвинувам. Ти си имаш некое свое верување кое си го нарекуваш православие, исто како што и јас си имам свои убедувања и си ги нарекувам православни, а себе си (својот ник) православен.
Тоа е се во ред, само немој да бараш и другите ткн. "православни" на овој форум да те нарекуваат православен и да не се изненадиш кога ќе те наречат (не)православен среќа
 
Но, едно сепак не ми е јасно. Јас се нарекувам православен затоа што ја славам верата по критериумот на правиност кој го наложува Божјиот Збор (Светото Писмо). Официјалните православни се нарекуваат православни затоа што се припадници на официјалната православна црква и во целост ги почитуваат нејзините догми. Но од каде влече корен твоето "православие"? По кој критериум ти се нарекуваш себе си православен?
 


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: makarios
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 18:22
Неправославен, имаш тотално непознавање на многу работи... тага


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 18:35
Немакариос, имаш тотално непознавање на христијанството тага

-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: makarios
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 18:46
Токму така, јас имам многу гревови и страсти, кои ме прават слеп за Светлината.
Сите ние сме повеќе или помалку во прелест, и се наоѓаме на степенот на очистување на срцето од страстите.

Исусовата молитва е очистителна, и не според моите заслуги(!?!), туку според Божјата милост, се надевам дека Господ ќе ми даде ум и сила да Го љубам, и целото мое суштествување да биде претопено во Него. Безусловно и непоштедно, трпејќи и страдајќи...

Велик е Бог!

Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј ме мене грешниот!


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 19:25

Originally posted by makarios makarios напиша:

Токму така, јас имам многу гревови и страсти, кои ме прават слеп за Светлината.

Ако велиш дека си слеп, тоа значи дека не ја гледаш вистината.
А, пак, ако не ја гледаш светлината, тогаш значи не ја познаваш.
Ако пак не ја познаваш, тогаш зошто се дрзнуваш да проповедаш за Светлината (Христос) овде на форумов?


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 19:43
"Православен" - со секој напис покажуваш само дека не ја познаваш православната црква воопшто.
Јас сум грешен, како и секој еден човек - само Еден Е Безгрешен. Православната црква не ги отфрла грешните, туку се грижи за нивното духовно здравје и се труди да им помогне. Јас може да не се согласувам со нешто, но никогаш не сум рекол дека сум во право во врска со тоа. Јас не сум безгрешен, не сум суетен и не сум убеден дека само јас ја знам вистината... за разлика од некои други.
Но... сите работи за кои тврдам дека се православни, се православни. За работите за кои немам ист став со православието - никогаш не сум рекол дека е тоа православен став.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 19:52
zidarski, не правиме ние муабет за тоа дали си ти грешен или безгрешен. Не ја мати дискусијата непотребно.
Ние збориме за тоа дека твоите "зидарско православни" ставови не се еднакви со официјално православните ставови, исто како и моите.
Затоа, јас и ти можеме да си се нарекуваме православни, но никогаш нема ни јас, а ни ти, да бидеме православни во очите на Православната Црква.
Но не очајувај, далеку е поважно да бидеш православен во очите на Бог големо%20гушкање Затоа, батали ги догмите на МПЦ, СПЦ, БПЦ, ГПЦ итн. Грабни ја Библијата додека можеш да читаш и види како таму Бог сака ти да ја славиш верата. Тоа е правиот начин, тоа е правото славие намигнување


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 19:56
Она за кое велам дека е Православен став е Православен став. Она за кое не сум сигурен, кажувам дека не сум сигурен. Она за кое имам различен став - кажувам дека имам различен став.
Кај мене работите се едноставни... јас не се претставувам за нешто што не сум...

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 20:14
Јас добро знам што кажуваш ти во твоите постови. Не мариме ние за тоа. Јас само велам дека не можеш да бидеш православен во очите на православната црква доколку имаш поинакви ставови во однос на нејзините.

-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 20:48
Сега стана судија и регулатор и на православната црква?!

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 20:52
Не, туку само нејзин доволен познавач за да го напишам тоа што го напишав.

-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 20:56
Од се што досега си напишал, само покажуваш дека воопшто не го познаваш ниту православието, ниту православната црква... сепак - твое право е да мислиш како што мислиш, јас не се противам на тоа. До сега, посочив многу пати зошто не се согласувам со тебе, оттука натаму би било само инаетење и вртење во круг.
Жално е што многу други луѓе ги залажувате дека разбирате што е православието... но - тоа не е ваша кривица, туку наша.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 21:29
zidarski, со последниве неколку постови се разобличи и твоето наводно познавање на православието и а твојот удел т.е. неудел во него. Јас се што пишав за православието беше точно, а ако не беше, ти ќе ме побиеше. Но такво нешто не произлезе од твоите прсти, туку само политизирање, некакви заклучоци, реторика, бла бла.


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 22:14
Јас во последниве 14 месеци го правам тоа - дури и во дискусии со тебе... но доаѓа момент во кој човек разбира дека тој што е спроти него слуша што му се вели, но не сака да го разбере. Во таквата ситуација, за секој случај, повторуваш уште неколку пати... но кога и тоа ќе се случи и повторно ефектот ќе биде ист - тогаш нема потреба да се губи времето во непотребна словесност. Бог ни дал само 24 часа во денот и не поучил да ги користиме разумно.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: makarios
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 22:41
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

но - тоа не е ваша кривица, туку наша.


Така е.. вистинско покајание е кога човек вели: Јас сум крив за се`...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 22:48
Не, тоа е лицемерно покајание. Човек треба да се кае само за она за што погрешил и за она што е крив. Ако човек се кае и за она каде што не погрешил, тогаш тој не е сериозен во своето каење воопшто, не се кае искрено и тоа е доказ дека не го разбира вистинско покајанието.

-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 23:13
А ти повторно се ставаш во улога на Бога и преценуваш кое е искрено, а кое не е искрено покајание... Зарем ти погледна во душата моја, па разбра, или?

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 23:21
Не погледнав во твојата душа и воопшто не мислев на тебе, туку го коментирав makarios кој вели дека
"вистинско покајание е кога човек вели: Јас сум крив за се`..."
И коментирав дека тоа е лажно покајание доколку човек не е крив за се, туку парцијално, а сепак се кае и за тоа за што не е крив.


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: makarios
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 23:30
Како да гледам Монти Пајтон.. Христос бил грешник, а ние евентуално можеме да сме праведници (ако не грешиме, не мора да се каеме, фактички сме праведници!).

тага




Постирано од: makarios
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 23:33
Свети Амвросиј Милански вели:
Јасно е дека не треба да се сметаат за ученици Христови оние коишто мислат да ја следат суровоста наспроти кроткоста, горделивоста наспроти смиреноста; и, кога самите бараат милосрдие од Бога, го одбиваат од другите; тие се учители на Новатијанците коишто себеси се нарекуваат “исчистени”.

Марко: 2:17 Кога го чу тоа Исус, им рече: “Здравите немаат потреба од лекар, а болните. Не сум дошол да ги повикам праведниците, туку грешниците - на покајание.”

Се поставува прашање, дали кога ние не грешиме, сме духовно здрави?


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 23:43
Originally posted by makarios makarios напиша:

Како да гледам Монти Пајтон.. Христос бил грешник, а ние евентуално можеме да сме праведници
 
Не знаев дека Библијата за вас православните е "Монти Пајтон"
 

2 Коринтјани: - 5:21 Оној, Кој не знаеше за грев, Бог Го направи грев за нас, за ние да станеме Божја правда во Него.

 
 


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: makarios
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 23:51
Абе, мислиш дека што ќе постираш цитат, го разбираш? Не се секирај, го имам одговорот на српски, да го преведам, ќе го објавам. Вашата библија е монтипајтоновска.

Христос грешник, а обичен смртник праведник...


Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 00:11
Originally posted by makarios makarios напиша:

Абе, мислиш дека што ќе постираш цитат, го разбираш? Не се секирај, го имам одговорот на српски, да го преведам, ќе го објавам. Вашата библија е монтипајтоновска.Христос грешник, а обичен смртник праведник...


   Штом го имаш на српски значи така е!


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 00:36
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

Оној, Кој не знаеше за грев, Бог Го направи грев за нас...


Никаде не вели го направи грешен. Никаде Исус не станува грешен, туку ги понесува нашите гревови, нашата грешност. Бог Него го Жртвува (го направи грев), за ние да станеме Божја Правда (да се спасиме) во Него.
Истиот текст е... само различни се очите што го читаат...

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 00:51

Бог на крстос ги натрупа сите наши гревови врз Христос и тој стана грешник и беше осуден како најглемиот грешник - со смрт на крст. Стихот убаво си кажува, но проблемот со вас православните е тоа што не сакате да ги прилагодите вашите убедување според Светото Писмо, туку си го извртувате него согласно вашите предходни убедувања/предрасуди.

И не само тоа. Исус на крстос стана и ПРОКЛЕТСТВО, за ние да бидеме ослободени од проклетството со кое Бог ги проколна Адам и Ева.


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 00:53
Христос на крстот ја прими нашата грешност, а ни ја даде Неговата праведност


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 00:59
Стихот никаде не кажува дека Исус станал грешник! Точно - тој ја прими нашата грешност, но не стана грешник! Тој не застана пред Отецот за да Му се суди. Грешникот се знае каде завршува. Според вас - Исус значи не можел да влезе во Рајот?!?!?! Затоа што нема податок дека се покајал пред да замине од овој свет, туку напротив - се помолува за прошка на гревовите на сите останати, но не и на своите - од проста причина што е Безгрешен!
Така што - според вас, ако е грешник, и не се покајал пред да замине од овој свет - тогаш не е во рајот...

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: izvoren
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 01:07
Ние преку Неговата праведност станавме праведни, така?А Тој преку нашата грешност што стана?Можеше Бог да направи план секој да си одговара за својата грешност па тогаш немаше Христос да умира распнат за нас .Тој нели умре за нашите гревови, ги презема значи умре како грешник не како праведник .


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 01:16
Тој не ослободи од нашите гревови, ги понесе со себе, но не стана грешник!
Сериозно прашувам - ако е грешник и не се покајал за своите гревови пред да замине од овој свет, тогаш значи дека не е во рајот?! (според истото тоа Слово кое го проповедаше тука на земјата)

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 01:17
zidarski, мислам дека ова премина во игра на зборови или пак различна дефиниција на зборот грешник. Според тебе грешник е оној кој лично направил грев, а според мене грешник е оној кој има грев. Џабе се убедуваме, кога имаме различна дефиницја за грешник.
 
Ако Библијата може да ги нарекува праведници оние кои згрешиле, но чии гревови биле земени од нив и ставени на Христос, тогаш зошто да не може и обратното, да биде наречен грешник Оној Кој не направил грев, а врз Кого биле натрупани гревовите од грешниците?


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 01:22
Затоа што тогаш никој не е Безгрешен, а како што знаеме - Исус бил Безгрешен. И да не го направил лично гревот, ако има грев, треба да се покае за него - ако не се покае, ќе замине на оној свет со грев на душата... на таквите ќе им се суди. Дали на Исус му се судело?
Да, тој платил за нашите гревови, ги искупил, се ЖРТВУВАЛ! Но нашите гревови не станаа Негови со тоа, а се поништија!

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 01:23
Originally posted by zidarski zidarski напиша:


Сериозно прашувам - ако е грешник и не се покајал за своите гревови пред да замине од овој свет, тогаш значи дека не е во рајот?! (според истото тоа Слово кое го проповедаше тука на земјата)
 
Немало потреба да се кае затоа што Тој не ги направил тие гревови. Само makarios може да се покае за нешто што не го направил, но не и некој друг. Што би требало Исус да рече? Прости ми Татко што Pravoslaven украде кола, прости ми Татко нема повеќе да правам така. Нема логика така? Епа затоа и нема потреба за покајание. Да се покаеш, во библиска смисла на зборот, значи да се одвратиш од грешниот живот, но Христос немал таков живот, и затоа нема потреба од покајание. Тој доброволно се понуди да ги земе гревовите и да стане грешник и проклетство и да си ја добие казната за гревовите кои си ги земал на плеќи.
 
Еве ти и една симболика од Стариот Завет. Првосвештеникот земал совршено јагне, а потоа ги положувал рацете на него и ги исповедал гревовите свои и на народот. Со тоа, на симболичен начин, гревовите се пренесувале на јагнето и потоа тоа станувало грешно јагне и како такво се погубувало (се колело). Тоа е само слика на Исус - Пасхалното Јагне.
 
Инаку за тоа рај-пекол, кажи ми дали може нешто проклето да влезе во Рајот?
И ако не може, тогаш како влегол Исус?


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 01:28
Originally posted by zidarski zidarski напиша:


Да, тој платил за нашите гревови, ги искупил, се ЖРТВУВАЛ! Но нашите гревови не станаа Негови со тоа, а се поништија!
 
Исаија 53,6
Господ ги возложи на Него (Исус) беззаконијата на сите нас.
 
Јован 1,29
Утреден Јован Го виде Исуса како доаѓа при него и рече: „Еве Го Божјото Јагне, Кое ги зема гревовите на светот!
Штом ги земал, значи Негови станале намигнување


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 01:29
Очигледно имаме сосема различно разбирање за многу работи во Библијата.
Јас сепак - останувам на тоа дека Тој сепак не станал грешник, туку само ги платил нашите гревови со животот свој земен и со маката на крстот. Станува Грев, значи станува жртва, а не станува грешен. Но тоа е само мое разбирање, не се ни обидувам да го наметнам како твое.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 01:31
Се разминуваме со поракиве...
Ги земал, не значи дека станале Негови! Тоа е твое толкување. Ако јас земам пари од некого од Канада и ги донесам на некој друг во Скопје, ниту стануваат парите мои, ниту ги должам тие пари. Исус ги зема нашите гревови, но не ги направи свои, а ги поништи! Ако не е така - тогаш каде се тие гревови сега? Кај Него? Ги чува за секој случај? Ќе ни Суди и за нив на Судниот Ден?!

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 01:36
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Станува Грев, значи станува жртва, а не станува грешен.
 
Ах тоа твое "значи". Тоа е проблемот што цело време те прати во твоето поинакво разбирање на Библијата.
Ако грев значело жртва, таму ќе пишувало "Бог Го направи жртва", но таму пишува "Бог Го направи грев". Нема тука значи мачи, ни се допаѓало тоа нам или не, Исус станал грев на крстот.
Не треба да ја менуваме Библијата согласно нашите убедувања, туку треба ние да се менуваме и нашите убедувања согласно она што таа го вели. Тоа беше првата лекција која јас ја добив за правилно читање на Библијата.
 
 
п.с. не ти е добра илустрацијата. Исус не ги земал гревовите од луѓето за да му ги подари на Таткото, туку за да умре за нив.
Од друга страна, гревот не е некоја црна чаша сок или некоја сметка од банка. Кој знае е што е, не е наше тоа да претпоставуваме. Наше е да читаме тоа што го пишува и да веруваме во него.


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 02:11
Добро, ајде, нема да ја менуваме Библијата и нема да ја толкуваме како што ја разбираме, туку директно ќе го читаме текстот кој таму го пишува.
Во Библијата се вели: Бог Го направи грев.
Каде во Библијата вели - Исус стана грешен или Исус стана грешник...?

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 02:32

Се зависи од тоа како ќе го дефинираме зборот "грешник", дали како човек што направил грев, или како човек што има грев.

И уште нешто. Прочитај го внимателно следниов стих:
 
Галатјани: - 3:13 Христос нè откупи од проклетството на Законот, откако стана проклетство за нас, зашто е пишано: „Проклет да е секој, кој виси на дрво!”
 
Ако е проклет Оној кој е наречен "проклетство", тогаш дали е грешен оној кој е наречен "грев"?
 
Проклетство - Проклет
Грев - ???


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 15:43

zidarski, овој проблем на означување/нарекување (грешник, грев, или само осуденик заради гревовите) на Христос во моментот на превземањето на гревовите на крстос го поистоветувам со именувањето на блажената Марија на 3от вселенски собор. Додека Несториј се обидувал да ја нарече Марија Христородица за да потенцира на тоа дека Марија е родителка само на човечката природа на Исус, повеќето епископи бурно реагирале на ова осудувајќи го Несториј дека на тој начин од тоа ќе произлезе дека Исус не е Бог и затоа треба Марија да ја наречат Богородица за да се знае дека таа Го родила Оној Кој е Бог. И така оваа страна победила во расправијата и од тогаш Марија ја добива официјално титулата "Богородица" што понатаму ќе резултира со нејзино обожавање и култивизирање заради тоа "Бого" во нејзината титула.

Така е и со оваа недоумица. Ако речеме дека Христос, откако ги превземал на Себе нашите гревови на крстос, Тој станал "грешник", тогаш многу е веројатно некои понатаму да го нарекуваат Исус "грешник" и надвор од наведениот контекст, па со тоа да извлечат учење дека Исус правел гревови и затоа е грешник. Ваквата пракса на масата е неизбежна и илјада пати повторена во историјата на христијанството и човештвото.
Затоа, покрај се, откако размислив, сметам дека подобро е да не се нарекува Христос "грешник" во моментот кога ги земал гревовите на себе, туку да се користат други зборови како: жртва, Пасхално Јагне, може и осуденик и сл.


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: ANITA11
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 15:47


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 15:50
Повели ANITA11, што ти е тажно или нејасно?

-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 23.Јануари.2009 во 19:22
Канаѓаните велат - whatever floats your boat...
Мојот проблем е со самиот концепт на грешност и можноста да му се припише на Исус, од било кој аспект...
Благодарам за аналитичкиот одговор, во секој случај.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: maria_magdalena
Датум на внесување: 24.Јануари.2009 во 18:51
Originally posted by izvoren izvoren напиша:

Ние преку Неговата праведност станавме праведни, така?А Тој преку нашата грешност што стана?Можеше Бог да направи план секој да си одговара за својата грешност па тогаш немаше Христос да умира распнат за нас .Тој нели умре за нашите гревови, ги презема значи умре како грешник не како праведник .


Он се разликуваше од Сите и по тоа што немаше никаков грев.
Кога беше распнат меѓу разбојниците, едниот (кој се обрати) рече: “Овој  за разлика од нас нема сторено никаков грев...“

Исус ги зеде нашите гревови на Своите плеќи и умре за да не оправда, но со тоа не стана грешник. Ни за момент. Он беше жртвеното јагне кое се принесе за нашите гревови, како што и денес паганите принесуваат к*рбани мислејќи дека со тоа ќе се откупат, но к*рбанот, јагнето-може ли да стане грешно заради тоа што се жртвува за нечиј гревови?
Мислам дека тоа е апсурд.





-------------
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 24.Јануари.2009 во 19:24
Ova nema logika... zosto da ne opravda koga nisto ne sme zgresile? Nie ne sme ziveele vo toa vreme. I bidejci gi prevzede grevovite, zosto ne sme togas bezgresni?


Постирано од: maria_magdalena
Датум на внесување: 24.Јануари.2009 во 20:57
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Ova nema logika... zosto da ne opravda koga nisto ne sme zgresile? Nie ne sme ziveele vo toa vreme. I bidejci gi prevzede grevovite, zosto ne sme togas bezgresni?


А која е смислата на Христовото распнување?
Ако не веруваш во тоа дека Христос пострада заради нашите гревови (прародителски грев), тогаш која е смислата на нашата вера во Исус? Во тој случај нашата вера би била залудна но токму заради тоа, ние имаме надеж за вечен живот.
Нели, Мајкл?трепкање



-------------
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 24.Јануари.2009 во 22:51
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:


А која е смислата на Христовото распнување?Ако не веруваш во тоа дека Христос пострада заради нашите гревови (прародителски грев), тогаш која е смислата на нашата вера во Исус? Во тој случај нашата вера би била залудна но токму заради тоа, ние имаме надеж за вечен живот. Нели, Мајкл?трепкање
Kakva vrska imame nie so necij grev vo vreme koga ne sme ziveele?(iako jas naprotiv mislam deka sme bile fizicki prisutni tamu nekade) Zosto za takvo nesto da strada Hristos? Zarem ne postradaa dovolno Adam i Eva sto stanaa smrtni i bea proterani od rajot? Kaznata si ja primija, nie rodeni vo 20 vek nemame nisto so niv.


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 25.Јануари.2009 во 01:46

Ние сме нивни внуци Мајкл. Сите ние сме внуци на Адам и Ева. Сите ние сме излезени од нивното бедро и ја наследуваме грешната природа од нив. Адам направи грев (и Ева, но бидејќи во брак - тие се едно тело) и Божјата пресуда за тој грев беше однапред кажана - смрт. Но она што го направи Божјата љубов беше преместување и пролонгирање на таа пресуда од Адам во Едемската градина, до Христос на Голготскиот крст. Тука Бог си го одржа ветувањето што му го даде на Адам "ќе умреш" и затоа Адамовиот потомок (по тело) Христос беше погубен на тој крст. Павле тоа многу убаво го илустрира во Римјаните 5то поглавје. Поздрав!



-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 25.Јануари.2009 во 10:35
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

Ние сме нивни внуци Мајкл. Сите ние сме внуци на Адам и Ева. Сите ние сме излезени од нивното бедро и ја наследуваме грешната природа од нив. Адам направи грев (и Ева, но бидејќи во брак - тие се едно тело) и Божјата пресуда за тој грев беше однапред кажана - смрт. Но она што го направи Божјата љубов беше преместување и пролонгирање на таа пресуда од Адам во Едемската градина, до Христос на Голготскиот крст. Тука Бог си го одржа ветувањето што му го даде на Адам "ќе умреш" и затоа Адамовиот потомок (по тело) Христос беше погубен на тој крст. Павле тоа многу убаво го илустрира во Римјаните 5то поглавје. Поздрав!

Da pretpostavime deka e taka. Sto vrska imame nie so nivniot grev? Toa si e niven problem. Oni neka si go otplacaat grevot ili mozebi vece go otplatile - kako sto rece so smrtnata presuda.

Voedno ako Hristos postradal za nivniot grev, pak nie rodeni vo 20 i 21 vek nemame vrska povece so toa...


Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 25.Јануари.2009 во 15:40

Мајкл, нашата врска со нив е грешната природа која ја наследуваме од нив. Ние немаме врска со нивниот грев, но имаме врска со нашиот грев. Исус умре и за нивниот и за нашиот грев. Врската со Исус им е достапна и на нив и на нас. Од нас зависи дали ќе ја прифатиме Христовата жртва за нашите гревови или ќе си платиме самите за нив.



-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: Miki_P
Датум на внесување: 25.Јануари.2009 во 17:31


Бог, во Едемската градина, му даде заповед на човекот: „Од секое дрво во градината можеш да јадеш, освен од дрвото за познавање на доброто и злото; од него не јади; зашто во оној ден кога ќе вкусиш од него, ќе умреш“ (Постанок - Битие), 2, 16-17).   

Бидејќи прародителите ја прекршија Божјата заповед и не Го послушаа Бога, тие (Адам и Ева) „спечалија“ казна, но и ветување за идните генераци. Казната беше – изгонување од Едемската градина (Земниот рај) и смрт (телесна).

Сите по Адама (и Ева), додека ќе има живот на земјата, ја наследуваат грешната природа од нив, бидејќи од нив сме излезени, т.е. од нивното бедро. Сите се раѓаат грешни, т.е., го наследуваат првородниот грев.

По воскресението, Спасителот слезе во Адот за да го извлече Адама и праведниците, зашто сите, до тогаш, беа грешни поради првородниот грев, и се наоѓаа во Пеколот, зашто не беше дојден Тој Кој требаше да ги ослободи од проклетството, гревот и смртта што човештвото ги „наследи“ од прародителите.

За тоа, дали Христос умре „грешен“ само затоа што ги зеде гревовите на светот (им ги прости), - треба да се сфаќа по примерот на спомнатото жртвено јагне.


Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:


Он се разликуваше од Сите и по тоа што немаше никаков грев.... Он беше жртвеното јагне кое се принесе за нашите гревови. ... денес паганите принесуваат к*рбани мислејќи дека со тоа ќе се откупат, но к*рбанот - јагнето, може ли да стане грешно заради тоа што се жртвува за нечиј гревови?




Постирано од: Pravoslaven
Датум на внесување: 25.Јануари.2009 во 17:42
Originally posted by Miki_P Miki_P напиша:


зашто сите, до тогаш, беа грешни поради првородниот грев, и се наоѓаа во Пеколот,
 
Не се наоѓале во пеколот, туку во едно посемно место што на еврејски се нарекува шеол, а во македонските преводи се преведува како Подземјето, или Адот - но ова не е исто што и пеколот. Пеколот се јавува на сцена дури во Откровението. Во него први ќе бидат фрлени Ѓаволот, Антихристос и Лажниот Пророк, а потоа сите нивни сојузници - демоните и луѓето што нема да се покајат и нема да Го прифатат Исус како свој Господ и Спасител.


-------------
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 25.Јануари.2009 во 21:08
Мики - да не се опоменуваме непотребно - пишувај со нормален фонт или со фонт 2.

-------------
Do what is right, come what may...



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk